Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ARcropolis Επαυξημένη Πραγματικότητα με θέμα την Ακρόπολη Μανώλης Γιαννισάκης, Πάνος Παπαδάτος ΕΚΠΑ, Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Υπεύθυνος Καθηγητής:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ARcropolis Επαυξημένη Πραγματικότητα με θέμα την Ακρόπολη Μανώλης Γιαννισάκης, Πάνος Παπαδάτος ΕΚΠΑ, Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Υπεύθυνος Καθηγητής:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ARcropolis Επαυξημένη Πραγματικότητα με θέμα την Ακρόπολη Μανώλης Γιαννισάκης, Πάνος Παπαδάτος ΕΚΠΑ, Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Υπεύθυνος Καθηγητής: Ιωάννης Ιωαννίδης Επιβλέπουσα πτυχιακής: Δρ. Μαρία Ρούσσου

2 Τί είναι το ARcropolis? Διαδικτυακό εκπαιδευτικό παιχνίδι Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) Παίζεται από 2 παίκτες Είναι turn-based Απευθύνεται σε παιδιά δημοτικού (και όχι μόνο) Απαραίτητα: Κάμερα (webcam) 24 κάρτες (εκτυπωμένες)

3 Βασική ιδέα Ο στόχος των δύο παικτών είναι να συνθέσουν μαζί μια εικονογραφημένη ιστορία με θέμα την Ακρόπολη Αθηνών Η σύνθεση γίνεται με το να βάζουν στη σειρά τα κομμάτια της ιστορίας, σαν παζλ Η ιστορία στην παρούσα φάση είναι η ιστορία της γέννησης της Αθηνάς και της Αθήνας. Μελλοντικά η «πλατφόρμα» θα μπορεί να δέχεται ως είσοδο οποιαδήποτε ιστορία

4 Φανταστικό πλαίσιο Βασικός φανταστικός χαρακτήρας: Ένας «παραμυθάς» Ο παραμυθάς προσπαθεί να διηγηθεί μια ιστορία στους δυο παίκτες, αλλά δε μπορεί να τη θυμηθεί σωστά Στόχος των δύο παικτών (ως ακροατήριο) είναι να βοηθήσουν τον παραμυθά να θυμηθεί αυτή την ιστορία για να μπορέσει να τη διηγηθεί σωστά

5 Διαδικαστικά Όταν κάποιος/α αποφασίζει να παίξει το παιχνίδι, επιλέγει ένα όνομα Πρέπει να εκτυπώσει τις κάρτες Υπάρχει μια λίστα με δωμάτια Ο/η παίκτης επιλέγει να μπει σε κάποιο ήδη υπάρχον δωμάτιο (για να παίξει με κάποιο/α φίλο/η) ή να δημιουργήσει ένα νέο δωμάτιο και να περιμένει κάποιον/α άλλον/η

6 Πρώτη φάση: Rock Paper Scissors Lizard Spock Προκαταρκτικό παιχνίδι, παραλλαγή του παιχνιδιού «πέτρα ψαλίδι χαρτί» με στόχο: Να αποφασιστεί το ποιος παίζει πρώτος Να τραβήξουμε το ενδιαφέρον των παικτών με κάτι καθαρά ψυχαγωγικό Μια πρώτη επαφή με την Επαυξημένη Πραγματικότητα

7 Δεύτερη φάση: ARcropolis Ο/η παίκτης που κέρδισε στην προηγούμενη φάση καλείται να «δείξει» στην κάμερα το κομμάτι που αντιπροσωπεύει την αρχή της ιστορίας Αν απαντήσει σωστά, τότε συμπληρώνεται ένα κομμάτι της ιστορίας και παίζει ο/η επόμενος/η παίκτης, που προσπαθεί να συμπληρώσει το επόμενο κομμάτι της ιστορίας

8 Δεύτερη φάση: ARcropolis Ο/η κάθε παίκτης έχει αρχικά 6 «ζωές» Στη σειρά του/της, ο/η κάθε παίκτης αρχικά μελετάει τις διαθέσιμες κάρτες και επιλέγει την κάρτα που πιστεύει ότι συνεχίζει σωστά την ιστορία Αν κάνει λάθος χάνει μια ζωή, αλλά έχει τη δυνατότητα να ξαναπροσπαθήσει επί τόπου Αν μείνει χωρίς ζωές, χάνει Εκτός από «χρονικά» λάθος κάρτες, υπάρχουν και κάποιες «κάρτες-παγίδες» οι οποίες δεν αντιστοιχούν σε κανένα κομμάτι της ιστορίας

9 Τέλος παιχνιδιού Το παιχνίδι τελειώνει όταν: Κάποιος παίκτης ξεμένει από ζωές Η ιστορία ολοκληρώνεται επιτυχώς Όταν η ιστορία ολοκληρώνεται επιτυχώς οι παίκτες θα βλέπουν ως ανταμοιβή ένα animation μικρού μήκους που θα αναπαριστά την ιστορία

10 Κίνητρο Δεν καταφέραμε να βρούμε κάποιο παιχνίδι που να συνδυάζει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά Θεωρούμε πως η αλληλεπίδραση μέσω Επαυξημένης Πραγματικότητας ενισχύει σημαντικά την εμπειρία του χρήστη Η Επαυξημένη Πραγματικότητα, σε συνδυασμό με στοιχεία συναγωνισμού, ανταγωνισμού, φαντασίας και πρόκλησης καθώς και το γεγονός ότι το παιχνίδι βρίσκεται στο internet, κρίναμε πώς θα κάνει τους μαθητές να θέλουν ενεργά να συμμετέχουν σε αυτό

11 Τεχνολογίες Υλοποίησης Adobe Flex SDK MXML Actionscript PHP mySQL HTML,CSS FLAR manager (Flartoolkit, Flare*tracker, Flare*NTF) Το εκτελέσιμο είναι ένα αρχείο.swf το οποίο τρέχει σε οποιονδήποτε browser υποστηρίζει flash

12 Ευχαριστούμε πολύ Μανώλης Γιαννισάκης Πάνος Παπαδάτος Εικονογράφηση: Σοφία Ανδρουλιδάκη sandroulidak@gmail.com


Κατέβασμα ppt "ARcropolis Επαυξημένη Πραγματικότητα με θέμα την Ακρόπολη Μανώλης Γιαννισάκης, Πάνος Παπαδάτος ΕΚΠΑ, Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Υπεύθυνος Καθηγητής:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google