Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΓιώργος Δουμπιώτης Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Εργασία στο μάθημα Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα με τίτλο: Εκπαιδευτικό Σενάριο στο μάθημα «Τροχαία ατυχήματα, κυκλοφοριακή αγωγή» Καθηγητής: Γιαννούλας Άγγελος Τμήμα Τ4 Χαρίτου Σοφία Χασάπη Γεωργία Αθήνα, Φεβρουάριος 2016 Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΠΑΙΚ 2015-16
2
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. Οργάνωση της διδασκαλίας – υλικοτεχνική υποδομή 2. Συμβατότητα με το Α.Π.Σ. και το Δ.Ε.Π.Σ. 2.1. Γενικοί διδακτικοί στόχοι 2.2 Ειδικοί διδακτικοί στόχοι 3. Περιγραφή σεναρίου 3.1 Πρώτη διδακτική ώρα 3.2 Δεύτερη διδακτική ώρα 4. Αξιολόγηση 5. Κριτική Φύλλα εργασίας Βιβλιογραφία
3
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή ΤΑΞΗ: Γ’ Γυμνασίου ΕΝΟΤΗΤΑ: Το άτομο και η κοινωνία : Τροχαία Ατυχήματα, Κυκλοφοριακή Αγωγή ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: Χαρίτου Σοφία, Χασάπη Γεωργία ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ: Οικιακή Οικονομία, Τεχνολογία, Μαθηματικά ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 διδακτικές ώρες
4
1. Οργάνωση της διδασκαλίας – υλικοτεχνική υποδομή Οργάνωση τάξης Το μάθημα θα πραγματοποιηθεί στο σχολικό εργαστήριο πληροφορικής και οι μαθητές θα εργαστούν σε ομάδες των 2-3 ατόμων σε κάθε ηλεκτρονικό υπολογιστή Γνωστικά προαπαιτούμενα Οι μαθητές γνωρίζουν ήδη να προσδιορίζουν τη φύση των κοινωνικών προβλημάτων και να αναλύουν τις συνέπειες για το άτομο και την κοινωνία Οι μαθητές και ο εκπαιδευτικός είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση του Η/Υ και την αναζήτηση πληροφοριών από το διαδίκτυο Οι μαθητές από το μάθημα της Τεχνολογίας γνωρίζουν το λογισμικό επεξεργασίας εικόνας (gimp), καθώς και ο εκπαιδευτικός Από τη διδασκαλία των μαθηματικών έχουν αποκτήσει δεξιότητες ανάγνωσης απλών στατιστικών πινάκων και διαγραμμάτων Ο εκπαιδευτικός τους έχει ενημερώσει από το προηγούμενο μάθημα ότι το παρόν μάθημα θα γίνει στο εργαστήριο Η/Υ Υλικοτεχνική υποδομή -Η/Υ -διευθύνσεις στο διαδίκτυο -λογισμικό gimp -φύλλα εργασίας
5
2. Συμβατότητα με το Α.Π.Σ. και το Δ.Ε.Π.Σ. Το εκπαιδευτικό σενάριο σχετίζεται άμεσα με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) για την Πολιτική και Κοινωνική Αγωγή και με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ.) Γ΄ Γυμνασίου, καθώς υποβοηθούν με συνεκτικό και συστηματικό τρόπο τους μαθητές να κατανοήσουν τους ρόλους, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους ως πολιτών. Η Κυκλοφοριακή Αγωγή μαζί με την Αγωγή Υγείας, την Αγωγή Καταναλωτή και την Περιβαλλοντική Αγωγή, συντελούν ώστε να καταστούν οι μαθητές ικανοί να διαχειρίζονται και να αντιμετωπίζουν τα δύσκολα κοινωνικά και ηθικά προβλήματα, που συχνά εμφανίζονται στη ζωή τους, τόσο στο άμεσο όσο και στο ευρύτερο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον. Το σενάριο εφαρμόζεται στην Γ΄ Γυμνασίου αλλά μπορεί να αξιοποιηθεί και από τις μεγαλύτερες τάξεις, Α΄ και Β΄ Λυκείου, στο μάθημα της Πολιτικής και Κοινωνικής Αγωγής, καθώς και στο μάθημα της Γλώσσας Β΄ Γυμνασίου, προσαρμόζοντάς το στο ηλικιακό και γνωστικό επίπεδο των μαθητών.
6
2.1. ΓΕΝΙΚΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Με τη διδασκαλία του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής επιδιώκεται οι μαθητές: -Να αναπτύξουν κοινωνική και πολιτική σκέψη και συνείδηση, ώστε να κατανοούν, να αναλύουν και να ερμηνεύουν τα κοινωνικά και πολιτικά γεγονότα -Να αποκτήσουν αξίες, στάσεις και δεξιότητες για αποτελεσματική επικοινωνία και συνεργασία και για προσωπική και κοινωνική ανέλιξη -Να κατανοήσουν τη σημασία για ενεργό συμμετοχή στο κοινωνικό και πολιτικό γίγνεσθαι και να ενδιαφέρονται για μια καλύτερη κοινωνία και πολιτεία, για έναν καλύτερο κόσμο. -Να συνειδητοποιήσουν ότι είναι πολίτες της Ελλάδας, της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του Κόσμου, και ότι έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις. -Να συνειδητοποιήσουν ότι οι άνθρωποι δημιουργούν και λύνουν κάθε είδους κοινωνικό και πολιτικό πρόβλημα. -Να μάθουν να συζητούν, να δέχονται τις διαφορετικές απόψεις, να εκφράζουν τις δικές τους και να τις υποστηρίζουν με επιχειρήματα. -Να ενθαρρύνονται για να θέτουν ερωτήματα και να βρίσκουν λύσεις σε κοινωνικά και πολιτικά προβλήματα
7
Ως προς το διδακτικό αντικείμενο Επιδιώκεται οι μαθητές και μαθήτριες -Να κατανοήσουν τα αίτια και τις συνέπειες των τροχαίων ατυχημάτων ως κοινωνικού προβλήματος -Να μελετήσουν τους δείκτες τροχαίων ατυχημάτων και να τους συγκρίνουν στο πλαίσιο της Ε.Ε. -Να γνωρίσουν και να διαπιστώσουν την ανάγκη τήρησης του Κ.Ο.Κ. ώστε να διαμορφώσουν μία ορθολογική συμπεριφορά ως πεζοί και ως μελλοντικοί οδηγοί. -Να καταγράψουν στάσεις και συμπεριφορές για την πρόληψη των ατυχημάτων -Να ευαισθητοποιηθούν και να αντιληφθούν τη σημασία σεβασμού της προτεραιότητας των ατόμων με αναπηρία, ηλικιωμένων και παιδιών ανεξαρτήτως των κανόνων Κ.Ο.Κ. 2.2. ΕΙΔΙΚΟΙ ΔΙΚΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
8
Ως προς τη μαθησιακή διαδικασία Επιδιώκεται ώστε οι μαθητές και μαθήτριες -Να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργατικής μάθησης -Να οικοδομήσουν τη γνώση με τρόπο διερευνητικό -Να καλλιεργήσουν κριτική σκέψη και μεταγνωστικές δεξιότητες μεταφοράς της γνώσης στην πραγματική ζωή Ως προς τη χρήση νέων τεχνολογιών Προσδοκάται οι μαθητές και μαθήτριες -Να καλλιεργήσουν δεξιότητες κριτικής αναζήτησης και επιλογής στο διαδίκτυο -Να αναπτύξουν δεξιότητες χρήσης του λογισμικού gimp φτιάχνοντας πινακίδες με λεζάντες για τη σημασία τήρησης Κ.Ο.Κ -Να μάθουν να δημιουργούν και να ερμηνεύουν οπτικά μηνύματα -Να εκτιμήσουν τη χρήση του Η/Υ ως εργαλείο ανακάλυψης γνώσης, δημιουργίας και έκφρασης
9
3. Περιγραφή σεναρίου 3.1. 1 η διδακτική ώρα Προβληματισμός-Εισαγωγή Οι μαθητές κάθονται ανά ομάδες των 2 ή 3 στους Η/Υ. Ο εκπαιδευτικός ελέγχει ώστε οι ομάδες να είναι ομοιογενείς μεταξύ τους και παρεμβαίνει όπου κρίνεται σκόπιμο. Στη συνέχεια ο εκπαιδευτικός με αφορμή ένα επίκαιρο γεγονός σχετικό με την κυκλοφοριακή αγωγή, ένα τροχαίο ατύχημα γνωστό στους μαθητές ή κάνοντας εφόρμηση των προηγούμενου μαθήματος περί κοινωνικών προβλημάτων εισαγάγει τους μαθητές στη νέα ενότητα που θα διδαχθούν. Ζητά από τους μαθητές να ανοιξουν τους υπολογιστές τους και τους μοιράζει το 1 ο Φύλλο εργασίας, ίδιο σε όλους
10
Φάση Α’ Στη φάση αυτή επιδιώκεται οι μαθητές να αντιληφθούν τη σοβαρότητά του κοινωνικού προβλήματος «Τροχαία Ατυχήματα» ως προς το μέγεθος των συνεπειών του και να μπορέσουν να κατηγοριοποιήσουν τις αιτίες που το προκαλούν, καθώς και να συγκρίνουν στατιστικά στοιχεία του κοινωνικού φαινομένου με άλλες χώρες. Οι μαθητές ακολουθώντας τις οδηγίες του Φύλλου εργασίας 1, πληκτρολογούν στο διαδίκτυο τη διαδικτυακή σελίδα της ελληνικής αστυνομίας http://www.astynomia.gr και από το μενού επιλέγουν Στατιστικά στοιχεία – Οδική ασφάλεια-Τροχαία.http://www.astynomia.gr Από τους μαθητές ζητείται να μελετήσουν τους πίνακες και τα διαγράμματα, να συζητήσουν και να απαντήσουν συνεργατικά στις ερωτήσεις του φύλλου εργασίας σε σχέση με τα στατιστικά στοιχεία που διαβάζουν. Ακολουθεί ανάγνωση των απαντήσεων από τις ομάδες και συζήτηση στην τάξη. Ο εκπαιδευτικός συνοψίζει σύντομα τα βασικά σημεία της συζήτησης και προετοιμάζει τους μαθητές για τη δεύτερη φάση, μοιράζοντάς τους το 2 ο Φύλλο εργασίας, διαφορετικό για κάθε ομάδα. =
11
Φάση Β’ Στη φάση αυτή επιδιώκεται οι μαθητές να ευαισθητοποιηθούν ως προς τους τρόπους επίλυσης του κοινωνικού προβλήματος και τελικά να αισθανθούν ότι έχουν όχι μόνο την υποχρέωση αλλά και την ικανότητα να συμβάλλουν ως ενεργοί πολίτες. Οι μαθητές ακολουθώντας τις οδηγίες του Φύλλου εργασίας 2, επιλέγουν την ιστοσελίδα που τους προτείνεται και παρακολουθούν ολιγόλεπτο βίντεο που αφορά κοινωνικό μήνυμα για χρήση ζώνης ή κράνους ή σεβασμό Κ.Ο.Κ για ΑΜΕΑ ή τήρηση προβλεπόμενου ορίου ταχύτητας. (Ο εκπαιδευτικός έχει φτιάξει 4 εναλλακτικά φύλλα εργασίας σε σχέση με τα παραπάνω βίντεο και τα μοιράζει εναλλάξ στις ομάδες, ώστε κάθε θέμα να το επεξεργαστούν τουλάχιστον 2 ομάδες) Στη συνέχεια επισκέπτονται και διερευνούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: http://www.yme.gr/pdf/e_book_gymnasio.pdf http://www.yme.gr/pdf/e_book_gymnasio.pdf http://www.yme.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf http://www.ioas.gr προκειμένου να ερευνήσουν και να εντοπίσουν τι λέει ο Κ.ΟΚ. και σχετικές έρευνες για το συγκεκριμένο θέμα που τους αφορά (ζώνη, κράνος, Κ.Ο.Κ. ΑΜΕΑ, ταχύτητα). Οι μαθητές αποθηκεύουν στο portfolio τους τα αρχεία που τους ενδιαφέρουν και αφορά το θέμα τους, ώστε να συνεχίσουν την επεξεργασία στο επόμενο μάθημα.
12
3.2. 2 η διδακτική ώρα Φάση Γ’ Κατά τη φάση αυτή οι μαθητές συνεχίζουν να συνεργάζονται στις ίδιες ομάδες, έχουν ανοίξει τα αρχεία που είχαν αποθηκεύσει στο προηγούμενο μάθημα και τους μοιράζεται το 3 ο Φύλλο εργασίας με το οποίο τους ζητείται να καταγράψουν σύντομα τι αναφέρει ο Κ.Ο.Κ. για το θέμα τους. Στη συνέχεια τους ζητείται να επισκεφθούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%AF%C E%B4%CE%B5%CF%82_%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE %B1%CE%BD%CF%83%CE%B7%CF%82_%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD_%CE %95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%AF%C E%B4%CE%B5%CF%82_%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE %B1%CE%BD%CF%83%CE%B7%CF%82_%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD_%CE %95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1 ή www.pixabay.com απ’ όπου μπορούν να αντιγράψουν μία εικόνα, την οποία θα επεξεργαστούν μέσω του λογισμικού gimp, εισάγοντας ένα μικρό κείμενο κοινωνικού μηνύματος- σλόγκαν σχετικό με το θέμα τους.
13
Ο εκπαιδευτικός σε αυτή τη φάση επεμβαίνει όπου κρίνει απαραίτητο για να βοηθήσει τους μαθητές είτε στην καταγραφή του κειμένου τους, είτε στην επεξεργασία της εικόνας. Οι μαθητές αποθηκεύουν τις επεξεργασμένες τελικές εικόνες και τις εκτυπώνουν έγχρωμες με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού. Οι εικόνες παρουσιάζονται στην υπόλοιπη τάξη μαζί με την ανάγνωση του σύντομου κειμένου. Οι εικόνες θα τοιχοκολληθούν στο σχολείο την Παρασκευή,πριν την Κυριακή των Βαΐων, η οποία έχει καθιερωθεί ως μέρα σχολικής ευαισθητοποίησης σε θέματα κυκλοφοριακής ασφάλειας.
14
4. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Σε ένα μάθημα όπου βασικός στόχος είναι η διαμόρφωση στάσεων και δεξιοτήτων του ενεργού πολίτη η αξιολόγηση αφορά όχι μόνο τις αποκτηθείσες γνώσεις αλλά τις στάσεις και δεξιότητες του μαθητή Γι αυτό η παρούσα αξιολόγηση αφορά συνεκτίμηση των παρακάτω στοιχείων : Τη συμμετοχή του μαθητή στις δραστηριότητες που ενθαρρύνεται να συμμετέχει Την ορθότητα των απαντήσεων στο 1 ο Φύλλο εργασίας Την ποιότητα και επάρκεια του κειμένου και της εικόνας που παρέδωσαν με το 3 ο Φύλλο εργασίας Την προφορική τους παρουσίαση και στοιχειοθέτηση του σλόγκαν που επέλεξαν
15
5. Κριτική Η δραστηριοποίηση των μαθητών μέσω της ανακαλυπτικής, διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης κάνει το μάθημα πιο ενδιαφέρον, αξιοποιεί γνώσεις και εμπειρίες των μαθητών από τα βιώματά τους (κυκλοφοριακή αγωγή) και ενισχύει την ενεργό συμμετοχή και αξιοποίηση της συλλογικής εμπειρίας τους. Με τη χρήση των ΤΠΕ η διδακτική πράξη γίνεται πιο προσιτή και ενδιαφέρουσα, γι’ αυτό και συνήθως κινητοποιεί και συγκεντρώνει την προσοχή και και των πιο αδύναμων μαθητών. Συγκεκριμένα η ενασχόληση των μαθητών με την επεξεργασία εικόνας μέσω του σχετικού λογισμικού καλλιεργεί τον οπτικό γραμματισμό, την ικανότητα αποκωδικοποίησης των συμφραζόμενων μιας εικόνας και γενικά βελτιώνει την αισθητική αντίληψη και δημιουργικότητα τους. Ιδιαίτερα στις σημερινές πολυπολιτισμικές τάξεις η χρήση εικόνας στη εκπαίδευση βελτιώνει την επικοινωνία στην τάξη και εν τέλει τη μάθηση.
16
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Τροχαία Ατυχήματα, Κυκλοφοριακή Αγωγή Φύλλο εργασίας 1 Επιστεφθείτε τη διαδικτυακή σελίδα της ελληνικής αστυνομίας http://www.astynomia.gr και από το μενού επιλέξτε Στατιστικά στοιχεία – Οδική ασφάλεια-Τροχαία και ανοίξτε τα αρχεία που αφορούν συνολικά στατιστικά στοιχεία για το 2015. http://www.astynomia.gr Μελετήστε τους πίνακες και τα διαγράμματα και ανοίξτε και τα αρχεία excel που δίνονται στο τέλος της σελίδας. Συζητείστε μεταξύ σας ως ομάδα και να απαντήστε συνεργατικά στις παρακάτω ερωτήσεις. Ερωτήσεις 1. Αναφέρατε τα 2 είδη οχημάτων με τη μεγαλύτερη συχνότητα τροχαίων ατυχημάτων …………………………………………………………………………………………………. 2. Καταγράψτε τις 5 παραβάσεις Κ.Ο.Κ. που ευθύνονται για το μεγαλύτερο αριθμό ατυχημάτων…………………………………………………………………………………... …………………………………………………………………………………………………… 3. Ποιες είναι οι κατηγορίες θυμάτων θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων και τα ποσοστά τους………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………….. 4.Ποια χώρα κατέχει την 1 η θέση σε τροχαία ατυχήματα και ποια χώρα η τελευταία; Που οφείλεται κατά τη γνώμη σας η διαφορά αυτή; …………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………… Οι απαντήσεις θα συζητηθούν στην τάξη. Αφού διορθώσετε ή συμπληρώσετε αναλόγως,γράψτε τα ονόματά σας και παραδώστε το φύλλο εργασίας στον καθηγητή
17
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Τροχαία Ατυχήματα, Κυκλοφοριακή Αγωγή Φύλλο εργασίας 2 Πληκτρολογήστε στο διαδίκτυο την κατωτέρω την ιστοδελίδα που σας προτείνεται https://www.youtube.com/watch?v=-Ix3u8VWyLY και παρακολουθήστε το ολιγόλεπτο βίντεο κοινωνικού μηνύματος για τη σημασία χρήσης της ζώνης ασφαλείας. https://www.youtube.com/watch?v=-Ix3u8VWyLY Στη συνέχεια επισκεφθείτε τις κατωτέρω ηλεκτρονικές διευθύνσεις: http://www.yme.gr/pdf/e_book_gymnasio.pdf http://www.yme.gr/pdf/e_book_gymnasio.pdf http://www.yme.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf http://www.ioas.gr προκειμένου να ερευνήσετε και να εντοπίσετε τι αναφέρει ο Κ.Ο.Κ. αλλά και σχετικές έρευνες για το συγκεκριμένο θέμα. Φτιάξτε portfolio με ονομασία τα επίθετά σας και αποθηκεύστε τα αρχεία που σας ενδιαφέρουν και αφορούν το θέμα σας, ώστε στο επόμενο μάθημα να συνεχίσετε την επεξεργασία και να μπορέσετε να καταγράψετε τα σημαντικότερα στοιχεία που κρίνετε εσείς για να τα παρουσιάσετε στους συμμαθητές σας.
18
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Τροχαία Ατυχήματα, Κυκλοφοριακή Αγωγή Φύλλο εργασίας 3 Ανοίξτε τα αρχεία που είχατε αποθηκεύσει στο προηγούμενο μάθημα στο portfolio σας και επιλέξτε και γράψτε ένα σύντομο κείμενο με τα βασικά στοιχεία που αφορούν το θέμα σας και κρίνετε εσείς ότι πρέπει να γνωρίζουν οι συμμαθητές σας σχετικά με τη χρήση της ζώνης ασφάλειας………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………….. ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………
19
Στη συνέχεια επισκεφθείτε τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BA%C E%AF%CE%B4%CE%B5%CF%82_%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE %AE%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%83%CE%B7%CF%82_%CF%83%CF %84%CE%B7%CE%BD_%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE %B1https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BA%C E%AF%CE%B4%CE%B5%CF%82_%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE %AE%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%83%CE%B7%CF%82_%CF%83%CF %84%CE%B7%CE%BD_%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE %B1 ή www.pixabay.com Επιλέξτε και αντιγράψτε μία εικόνα στο portfolio σας προκειμένου να την επεξεργαστείτε μέσω του λογισμικού gimp, εισάγοντας ένα μικρό κείμενο κοινωνικού μηνύματος-σλόγκαν σχετικό με το θέμα σας. (Από την ιστοσελίδα της wikipedia μπορείτε απευθείας να επιλέξτε μία εικόνα από τα σήματα Κ.Ο.Κ που αφορά το θέμα σας και να την αντιγράψετε, ενώ από την pixabay θα πρέπει να αναζητήσετε εικόνα με λέξεις κλειδιά) Αποθηκεύεστε την τελική εικόνα στο portfolio σας και εκτυπώστε την έγχρωμη. Θα σας ζητηθεί να παρουσιάστε την εικόνα σας στην τάξη και να αναφέρετε τη σημασία του σλόγκαν που επιλέξατε με βάσει των στοιχείων που καταγράψατε στο κείμενο. Στο τέλος παραδώστε την εικόνα και το φύλλο εργασίας 3 με τα ονόματά σας στον καθηγητή σας. Οι εικόνες θα εκτεθούν σε κεντρικό σημείο του σχολείου την Παρασκευή,πριν την Κυριακή των Βαΐων, η οποία έχει καθιερωθεί ως μέρα σχολικής ευαισθητοποίησης σε θέματα κυκλοφοριακής ασφάλειας στο πλαίσιο δράσεων που θα κάνει το σχολείο μας εκείνη την ημέρα.
20
Παράδειγμα επεξεργασμένης εικόνας με εισαγωγή κοινωνικού μηνύματος
21
Βιβλιογραφία Αλεξόπουλος, Χ., Γούτσος, Χ., Σκαλτσάς, Α. & Τάσιος, ∆. (2013). Κυκλοφοριακή Αγωγή: σχέδιο εργασίας για την ευέλικτη ζώνη. Ανακτήθηκε Ιανουάριος 26, 201,6 από http://users.sch.gr/hgoutsos/files/ergasies/kikl1.pdfhttp://users.sch.gr/hgoutsos/files/ergasies/kikl1.pdf Δημόπουλος Β., Ιμβριώτη, Δ. & Καρυώτη, Ι. (2013). Αγωγή Υγείας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Ατυχήματα. Ανακτήθηκε Ιανουάριος 26, 2016, από http://micro- kosmos.uoa.gr/gr/software/yliko/kathigiti_9-12.pdfhttp://micro- kosmos.uoa.gr/gr/software/yliko/kathigiti_9-12.pdf Παναγάκος, Ι., (2006). Μια διαθεματική προσέγγιση στην κυκλοφοριακή αγωγή. Ανακτήθηκε Ιανουάριος 26, 2016 από http://www.pischools.gr/download/publications/epitheorisi/teyxos11/f16.pdf http://www.pischools.gr/download/publications/epitheorisi/teyxos11/f16.pdf Σωτηρίου, Σ., Κορδονούρη, Σ.,& Ζαφρανίδου, Α. (2008).Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Γ Γυμνασίου, Βιβλίο Εκπαιδευτικού. Αθήνα : Οργανισμός εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων Ηλεκτρονικές διευθύνσεις για τα βίντεο κοινωνικού μηνύματος Διαφημιστικό Υ.ΜΕ. για ασφαλή οδήγηση:https://www.youtube.com/watch?v=2KYuy0bad6chttps://www.youtube.com/watch?v=2KYuy0bad6c Διαφημιστικό σποτ για ζώνη ασφαλείας: https://www.youtube.com/watch?v=-Ix3u8VWyLYhttps://www.youtube.com/watch?v=-Ix3u8VWyLY Διαφημιστικό σποτ ΕΛΛ.ΑΣ για Κράνος: https://www.youtube.com/watch?v=iadMvOnlpXghttps://www.youtube.com/watch?v=iadMvOnlpXg Διαφημιστικό σποτ της Μ.Κ.Ο Dislife για θέσεις στάθμευσης ΑΜΕΑ: http://www.iefimerida.gr/news/244595/meta-apo-ayto-tha-xanaskefteite-na-parkarete-se- thesi-gia-amea-vinteo http://www.iefimerida.gr/news/244595/meta-apo-ayto-tha-xanaskefteite-na-parkarete-se- thesi-gia-amea-vinteo
22
Η τήρηση του Κ.Ο.Κ. σώζει ζωές! Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.