Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΞενία Σκλαβούνος Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Θεματικό Εργαστήριο για τον Τουρισμό Περιφέρεια Ιονίων Νήσων Ιούνιος 2016 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Επιστημονικός Διευθυντής Ινστιτούτο ΣΕΤΕ Νέες Τάσεις στον Τουρισμό & Εμπλουτισμός Τουριστικού Προϊόντος
2
Ένα ταξίδι … 2 Πηγή: PwC
3
3 Ένα ταξίδι … 1000 ερωτήματα … Πηγή: Phocus Wright
4
4 Απαντήσεις με διάφορους τρόπους Πηγή: Phocus Wright
5
Νέες Τάσεις στον Τουρισμό & Εμπλουτισμός Τουριστικού Προϊόντος Τεχνολογικές Εξελίξεις και Αλλαγές Καταναλωτικών Προτύπων
6
Digital Economy
7
Τι αντικαθιστά ένα smartphone 7
8
Η συνολική αγορά τουρισμού και η online αγορά τουρισμού 8 Πηγή: Phocus Wright
9
9 Προμηθευτές & Ενδιάμεσοι
10
Πού αγοράζουν ταξιδιωτικές υπηρεσίες οι τουρίστες; 10 Πηγή: Phocus Wright
11
Κινητά: μικρό μέγεθος, ταχεία ανάπτυξη 11
12
12 Marketing, Κοινωνικά δίκτυα κλπ.
13
1 λεπτό online
14
14 Πελάτες airbnb το καλοκαίρι
15
P2P platforms: Αλλαγή όρων παιχνιδιού 15
16
Αεροπορική βιομηχανία
17
Απόδοση καυσίμων 17
18
Νέες δυνατότητες σύνδεσης με αεροπλάνα με έναν διάδρομο 18 Πηγή: Norwegian
19
Αεροπορικά ταξίδια παγκοσμίως – μεταβολή μεταξύ 2014 και 2034 19
20
Πρόβλεψη αεροπορικής κίνησης Ευρώπης (δισ. RPK*) 20 2014 Επιπλέον έως το 2034 CAGR Εντός Ευρώπης7507003.3% Ευρώπη – Ασία3506005.9% Β. Ατλαντικός5003503.0% Ευρώπη – Ν. Αμερική2003005.0% * Revenue Passenger Kilometer = Χιλιόμετρα Επιβατών επί Πληρωμή
21
LCCs 21
22
Ανάπτυξη LCCs στην Ευρώπη – Μερίδια αγοράς εντός Ευρ και προς Β. Αμερική 22
23
Νέες Τάσεις στον Τουρισμό & Εμπλουτισμός Τουριστικού Προϊόντος Κοινωνικοοικονομικές Αλλαγές
24
Εκατομμύρια νοικοκυριά με ετήσιο εισόδημα > 20.000 Δολάρια 24
25
Σήμερα και στο μέλλον: οι 10 μεγαλύτερες αγορές ταξιδιωτών 25
26
Γήρανση παγκόσμιου πληθυσμού 26
27
3 η ηλικία σήμερα: χρήμα και χρόνο 27
28
ΑΜΕΑ
29
Άτομα με λίγες ανάγκες πρόσβασης Άτομα με περισσότερες ή λιγότερες ανάγκες πρόσβασης Εθελοντικές ή μη οργανώσεις για ανάπηρους, Εξειδικευμένα Γραφεία DMOs, Ιντερνετ, Ταξιδιωτικά Γραφεία Άτομα με πολύ μεγάλες ανάγκες πρόσβασης Πηγή : OSSATE Εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ
30
Παχυσαρκία
31
31 Παχυσαρκία Πηγή: templateof.com
32
Αντίδοτο: Μεσογειακή Δίαιτα
33
Θέρμανση του πλανήτη 33
34
Νέες Τάσεις στον Τουρισμό & Εμπλουτισμός Τουριστικού Προϊόντος Σκεφθείτε Διαφορετικά!
35
35 ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑΕΜΠΕΙΡΙΕΣ 100,000 χρόνια ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΓΑΘΑ «ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ» ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 20 χρόνια ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ 150 χρόνια Αλλαγές Κοινωνικών Προτύπων Εξέλιξη Κοινωνίας Οικονομικές Αξίες Πηγή: Dream Resorts Factory
36
~ μετά το 2000~ 1980-2000~ 1950-1980 Υβριδικές Καταναλωτικές Ανάγκες - Προσωπικό Προφίλ Ομογενής ομάδα με ενιαίες απαιτήσεις Υβριδική πελατεία με ατομικές ανάγκες και συμπεριφορές Διάφορες Ομάδες με ομογενείς ανάγκες η κάθε ομάδα Πελάτης Source: TUI
37
Προϊόν Κόστος Τιμή Αξία Πελάτες Από Τιμή βάσει Κόστους Προϊόντος … Πηγή: Marketing for Hospitality and Tourism, 4th edition, Kotler, Bowen, and Makens
38
Πελάτης Αξία Τιμή Κόστος Προϊόν … σε Τιμή και Προϊόν βάσει Πελάτη Πηγή: Marketing for Hospitality and Tourism, 4th edition, Kotler, Bowen, and Makens
39
Ποσότητα Τιμή ΧαμηλήΥψηλή Η κατάρρευση του ‘μέσου’ – Ανάπτυξη: Όγκος + Εξειδίκευση Σχηματική Απεικόνιση Κατάρρευση: ‘Χωρίς Χαρακτήρα’ Ανάπτυξη: Χαμηλές τιμές “ΟΓΚΟΣ” Ανάπτυξη: Χαμηλές τιμές “ΟΓΚΟΣ” Ανάπτυξη: Ειδικές αγορές “ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ” Ανάπτυξη: Ειδικές αγορές “ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ” Πηγή: TUI
40
intelligence@insete.gr www.insete.gr
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.