Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ 6 η Περίπτωση: φυσιοθεραπεία Γιανζίνα Ελίνα 1048.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ 6 η Περίπτωση: φυσιοθεραπεία Γιανζίνα Ελίνα 1048."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ 6 η Περίπτωση: φυσιοθεραπεία Γιανζίνα Ελίνα 1048

2 Εκπαίδευση παιδιού με πρόβλημα κινητικού έλεγχου

3 Χαρακτηριστικά εκπαιδευόμενου o Κοριτσάκι πέντε ετών o Πραγματοποίησε επέμβαση σε ηλικία 4 ετών στον υποθάλαμο του εγκεφάλου o Έχει σημαντικό περιορισμό κινητικού ελέγχου των άνω και κάτω άκρων o Ωστόσο, έμαθε να περπατάει και να ισορροπεί χωρίς βοήθεια (με αργά και μικρά βήματα) o Τώρα, θέλει να μάθει να χειρίζεται μόνη της με σταθερότητα και ακρίβεια το μολύβι (η δεξιότητα που θα μάθει)

4 Χαρακτηριστικά εκπαιδευόμενου Χαρακτηριστικά εκπαιδευόμενου o Έχει υψηλή παρακίνηση γιατί δεν της αρέσει να την βοηθάνε (εκνευρίζεται) o Βρίσκετε στο γνωστικό στάδιο μάθησης (έχει χάσει τον κινητικό έλεγχο και πρέπει να μάθει την κίνηση από το μηδέν) o Επίσης, λόγο ηλικίας η νοημοσύνη της είναι προσυλλογιστική με σκέψη εγωκεντρική και χωρίς ικανότητα γενίκευσης (Piaget)

5 Στόχοι μάθησης o Μάθηση προγράμματος (χειρισμός μολυβιού) o Τελειοποίηση δεξιότητας o Γενίκευση (διαφορετικά αντικείμενα)

6 Χαρακτηριστικά δεξιότητας o Λεπτή o Διαδοχική o Κινητική o Κλειστή o Χειρισμός αντικειμένων o Κλειστό κύκλωμα ελέγχου

7 Περιβάλλον εκτέλεσης o Οικία, σχολείο o Παρουσία κοινού (γονείς, συμμαθητές) o Δεν υπάρχει χρονική πίεση εκτέλεσης της δεξιότητας o Ωστόσο, πλησιάζει χρονική περίοδος που θα είναι αναγκαία η χρήση της δεξιότητας (θα πάει στο σχολείο)

8 Προετοιμασία εξάσκησης o Ο στόχος μας είναι να σχηματίσει ο ασκούμενος με το μολύβι ένα τρίγωνο o Θα έχουμε μερική εξάσκηση της δεξιότητας o Αρχικά, οι ασκήσεις θα περιλαμβάνουν:  Σχεδίαση οριζόντιων γραμμών  Σχεδίαση κάθετων γραμμών

9 Προετοιμασία εξάσκησης o Σαν αρχική βοήθεια θα χρησιμοποιούμε κουκίδες για τον σχεδιασμό αλλά όταν πλέον το παιδί αποκτήσει άνεση θα ανεβάζουμε λίγο το επίπεδο δυσκολίας  Ένωση κουκίδων για την παραγωγή τριγώνου  Αντιγραφή τριγώνου  Τυπωμένο σχέδιο επάνω στο οποίο το παιδί θα πατήσει με το μολύβι με στόχο να μην βγει από το σχέδιο

10 Προετοιμασία εξάσκησης o Σύντομη, απλή και ξεκάθαρη παρουσίαση της δεξιότητας, χωρίς λεπτομέρειες και γενικότητες o Πρακτική επίδειξη πριν, κατά και μετά την εξάσκηση (προφορικά ή οπτικά) o Τονίζουμε σημαντικά σημεία της εκτέλεσης της δραστηριότητας (θέση σώματος, λαβή μολυβιού, τοποθέτηση χεριών, πίεση, φορά)

11 Προετοιμασία εξάσκησης o Κατά την εκτέλεση δύσκολων δεξιοτήτων:  θα υπάρχει ενθάρρυνση της προσπάθειας του ασκούμενου και συγχαρητήρια για την προσπάθεια  Δεν θα τον ζορίζουμε, τον αφήνουμε μέχρι το σημείο στο οποίο μπορεί να ανταπεξέλθει άνετα, πάντα οι ασκήσεις γίνονται με ευχάριστο τρόπο

12 Προετοιμασία για την εξάσκηση o Η κατανομή της εξάσκησης θα είναι κατανεμημένη (στόχος της εξάσκησης είναι η ποιότητα) o Εξάσκηση μία φορά την ημέρα και με μέρες χωρίς εξάσκηση o Η εξάσκηση θα έχει την μορφή  4’ εξάσκηση, 6’ διάλειμμα, επί τρείς φορές  Σχεδίαση 9 γραμμών

13 Προετοιμασία για την εξάσκηση o Κατά την εξάσκηση θα ολοκληρώνονται όλες οι προσπάθειες της ίδιας δεξιότητας πριν ξεκινήσει η εξάσκηση για την επόμενη δεξιότητα (ομαδοποιημένη) o Η εξάσκηση θα είναι μεταβαλλόμενη  Στο τύπο της δεξιότητας (μολύβι, μαρκαδόρος, κηρομπογιά)  Στο περιβάλλον (πίνακας, χαρτί, τετράδιο)

14 Ανατροφοδότηση και διόρθωση λαθών o Χρήση επαυξημένης καθοδηγητικής ανατροφοδότησης (σαν κίνητρο και σαν ενθάρρυνση) ως προς:  Την γνώση αποτελέσματος( έκανε την γραμμή ευθεία με το μολύβι)  Την γνώση απόδοσης (ύστερα από βιντεοσκόπηση των προσπαθειών παρατηρούμε την θέση σώματος, λαβή μολυβιού, τοποθέτηση χεριών, πίεση, φορά)

15 Ανατροφοδότηση και διόρθωση λαθών o Η εσωτερική ανατροφοδότηση θα είναι διαθέσιμη με ερωτήσεις (αισθάνεσαι την πίεση των δαχτύλων σου στο μολύβι) o Όλες οι προσπάθειες ανατροφοδότησης θα είναι :  Περιληπτικές (ένα λάθος τη φορά)  Ελαττωμένης συχνότητας( θα μειώνετε σταδιακά για να υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες για επεξεργασία των πληροφοριών)

16


Κατέβασμα ppt "ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ 6 η Περίπτωση: φυσιοθεραπεία Γιανζίνα Ελίνα 1048."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google