Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ακαδημία Πλάτωνος Η Πολιτεία και ο Πολίτης. ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ 1. Φιλοσοφία6. Αρχαιολογία 2.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ακαδημία Πλάτωνος Η Πολιτεία και ο Πολίτης. ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ 1. Φιλοσοφία6. Αρχαιολογία 2."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ακαδημία Πλάτωνος Η Πολιτεία και ο Πολίτης

2 ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ 1. Φιλοσοφία6. Αρχαιολογία 2. Γλώσσα7. Ιστορία 3. Βιομηχανική Αρχαιολογία8. Τέχνη 4. Θεωρία της Επιστήμης9. Αρχιτεκτονική 5. Ιστορία των Μαθηματικών 10. Διαδικτυακά περιβάλλοντα και ηλεκτρονική μάθηση

3 ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ  Ενίσχυση της συμμετοχής και του διαλόγου  Προγράμματα σχεδιασμένα για ανθρώπους με διαφορετικό γνωστικό υπόβαθρο, τα οποία δίνουν στον καθένα τη δυνατότητα να συμμετέχει ανάλογα με τις δυνατότητές του και να προσφέρει στην τάξη την εμπειρία του.  Πρακτική εφαρμογή της γνώσης που αποκτιέται στη διάρκεια του προγράμματος.

4 ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ WORKSHOP  Η φιλοσοφία, από τις απαρχές της, είναι συνυφασμένη με το διάλογο. Από τη στιγμή της γέννησής της, όταν ο Θαλής υποστήριξε ότι η αρχή των πάντων είναι το νερό, δημιουργήθηκε ο αντίλογος, όταν ο ίδιος του ο μαθητής, ο Αναξίμανδρος αντέτεινε ότι η αρχή των πάντων είναι το άπειρον.

5 ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ WORKSHOP  Στόχος του workshop να αναδειχθεί η σχέση της φιλοσοφίας –Με το διάλογο –Με όλες τις διαστάσεις του ανθρώπινου πνεύματος –Με την τεχνολογία

6 ΓΛΩΣΣΑ Ποια είναι η σχέση της γλώσσας με  Την επιστήμη  Την τεχνολογία  Την τέχνη  Τη θρησκεία  Την ηθική  Την ουσία του ανθρώπου

7 ΓΛΩΣΣΑ Workshop ΗλεκτρονικήΛεξικογραφία

8 Γλώσσα και Μηχανές Συγγραφή σύντομου δοκιμίου γύρω από τα εξής θέματα:  Άρρητη γνώση  Γείωση γνώσης – Το κινεζικό δωμάτιο  Λόγος και κίνηση – Mind Control

9 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ Βιομηχανικοί Περίπατοι Εξερεύνηση γνωστών, αλλά κυρίως άγνωστων μνημείων της βιομηχανικής ιστορίας της Ελλάδας. Αλιβέρι, Λιγνιτωρυχείο ΔΕΗ

10 ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Workshop:  Η επιστήμη στο δημόσιο χώρο  Εκλαΐκευση της επιστήμης  Δημόσια εικόνα της επιστήμης και του επιστήμονα Στόχος: Μεθοδολογική και κριτική αντιμετώπιση ζητημάτων που αφορούν στη χρήση και στην εφαρμογή των επιστημών στην κοινωνία και στον πολιτισμό

11 ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ιστορία και Φιλοσοφία των Μαθηματικών  Τα μαθηματικά στην Ακαδημία Πλάτωνος  Από την Ευκλείδεια θεμελίωση της γεωμετρίας στη μηχανή Turing

12 ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ιστορία και Φιλοσοφία των Μαθηματικών Στόχος  Εξοικείωση με μαθηματικές θεωρίες και ιδέες, και η σχέση τους με τη φύση και τον άνθρωπο  Καλλιέργεια αφαιρετικού και ορθολογικού τρόπου σκέψης

13 ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Workshop: Εφαρμογές των μαθηματικών στην οικονομία, στην τεχνολογία και στην κοινωνία Στόχος  Γνώση των μαθηματικών εφαρμογών στο σύγχρονο πολιτισμό  Διαμόρφωση εννοιολογικής σκέψης και κριτικής ικανότητας γύρω από ζητήματα που προκύπτουν από τις εφαρμογές των μαθηματικών

14 ΙΣΤΟΡΙΑ  Workshop: Γνωριμία με τα επιστημονικά προγράμματα ψηφιοποίησης τεκμηρίων της νεότερης ελληνικής ιστορίας. Τεκμήρια που μόλις τα τελευταία χρόνια έγιναν προσβάσιμα μέσω διαδικτύου.  Στόχος: Οι εκπαιδευόμενοι να χρησιμοποιήσουν πρωτογενές υλικό για την εκπόνηση των εργασιών τους

15 ΙΣΤΟΡΙΑ Ψηφιοποιημένες συλλογές ιστορικών τεκμηρίων που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του workshop

16 ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ 3 workshop επισκέψεων-ξεναγήσεων Στόχοι  Γνωριμία με τα ιστορικά-αρχαιολογικά μνημεία της πόλης μας και τους τρόπους ανάδειξης και διαχείρισής τους.  Κατανόηση της ένταξης των αρχαιολογικών μνημείων στο σύγχρονο οικιστικό ιστό.

17 ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ  1 ο workshop: Επίσκεψη- ξενάγηση σε βυζαντινά μνημεία του κέντρου της Αθήνας.  2 ο workshop: Επίσκεψη- ξενάγηση στη Στοά του Αττάλου, την Αρχαία Αγορά και σε νεοκλασικά κτίρια του ιστορικού κέντρου.  3 ο workshop: Επίσκεψη- ξενάγηση στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας και παρουσίαση εργασιών.

18 ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

19 TEXNH Πολυποίκιλα σεμινάρια που καλύπτουν στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό και τους τέσσερις τομείς του προγράμματος – κινηματογράφο, μουσική, χορό, θέατρο Workshops  Βιωματικό Σεμινάριο Χορού  Ηχητικές Συνθέσεις  Δημιουργία Ταινίας

20 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ  Στόχος διαλέξεων Γνωριμία με τις βασικές αρχές της αρχιτεκτονικής δημιουργίας ανά χρονική περίοδο. Τάσεις και αρχιτεκτονικά κινήματα  Στόχος workshop Κατανόηση των σύγχρονων αστικών δομών: π.χ ο δρόμος δεν είναι μόνο ένας λειτουργικός οδικός άξονας αλλά αποτελεί ένα κοινωνικό, αστικό φαινόμενο με ιδιαίτερη κοινωνική σημειολογία

21 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ  Αντικείμενο του workshop ήταν η περιήγηση στις οδούς Αθηνάς και Αιόλου.

22 ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ  διερευνούν εναλλακτικές τεχνολογίες,  σχεδιάζουν και αναπτύσσουν ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο και εκπαιδευτικά σενάρια εργαζόμενοι ατομικά και ομαδικά,  συνδυάζουν την εκπαιδευτική με την τεχνολογική διάσταση της ένταξης των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. μαθητοκεντρικό μοντέλο που στοχεύει στην ενεργό εμπλοκή και δράση των συμμετεχόντων σε δραστηριότητες μαθησιακού σχεδιασμού

23 ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ (1/2) 10.1 Εκπαιδευτικό λογισμικό – Ψηφιακό Υλικό θέματα σχετικά με θεωρίες μάθησης και ΤΠΕ, οι ΤΠΕ στη διδασκαλία και τη μάθηση, εκπαιδευτικό λογισμικό, κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού (π.χ. ηλεκτρονικά βιβλία, προγράμματα εξάσκησης, αλληλεπιδραστικές προσομοιώσεις, γλώσσες προγραμματισμού για παιδιά, εκπαιδευτικό λογισμικό στο διαδίκτυο), σύγχρονες παιδαγωγικές αρχές σχεδίασης εκπαιδευτικού λογισμικού, εννοιολογική χαρτογράφηση, ιστοεξερευνήσεις, εκπαιδευτικά παιχνίδια εργαλεία Web 2.0, εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης και κοινότητες μάθησης

24 10.2 Ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) θέματα σχετικά με μοντέλα οργάνωσης μαθημάτων που προσφέρονται σε ένα μικτό πλαίσιο μάθησης (blended learning) και τις παιδαγωγικές αρχές που είναι απαραίτητο να διέπουν το σχεδιασμό και την οργάνωση μαθημάτων που παρέχονται από απόσταση και μέσω διαδικτύου ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου και σχεδίαση δραστηριοτήτων/εκπαιδευτικών σεναρίων με χρήση ψηφιακών τεχνολογιών σύγχρονα συστήματα διαχείρισης μαθημάτων, διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ (2/2)

25 ΕΡΓΑΣΙΕΣ: ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΟΥΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (…σε εξέλιξη) 1 ο θέμα: Σχεδιασμός μαθησιακής δραστηριότητας ή δραστηριότητας αξιολόγησης που μπορεί να αξιοποιεί νοητικούς/εννοιολογικούς χάρτες 2 ο θέμα: Σχεδιασμός μαθησιακής δραστηριότητας που αξιοποιεί εκπαιδευτικό λογισμικό και εργαλεία και υπηρεσίες web 2.0 3 ο θέμα: Σχεδιασμός μαθησιακής δραστηριότητας που αξιοποιεί το Scratch 2.0 (http://scratch.mit.edu)http://scratch.mit.edu 4 ο θέμα: Σχεδιασμός εκπαιδευτικού σεναρίου με τη μορφή Ιστοεξερεύνησης σε διαδικτυακή πλατφόρμα (Learning Designer ή Moodle)

26 Ερωτήματα Ημερίδας Πλεονεκτήματα αλλά και παγίδες της τεχνολογίας για τη μάθηση Οράματα για το μέλλον της Μάθησης Παγκοσμιοποίηση στην χρήση ψηφιακών εργαλείων από δίκτυα κατασκευής γνώσης Ανάγκη για σχεδιασμό και αξιοποίηση ψηφιακών τεχνολογιών κατάλληλων να υποστηρίξουν σύγχρονους εκπαιδευτικούς σχεδιασμούς Προσφορά ανοικτών μαθημάτων από ΕΚΠΑ και Ελληνικά ΑΕΙ

27 Συμπράττοντες Φορείς  Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών  Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών του Κοινωφελούς Ιδρύματος Α.Ωνάση  Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού  Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης

28 www.plato-academy.gr/project https://www.facebook.com/academyofplato https://twitter.com/AcademyPlato https://plus.google.com/u/0/ http://www.youtube.com/user/ThePlatoAcademy


Κατέβασμα ppt "Ακαδημία Πλάτωνος Η Πολιτεία και ο Πολίτης. ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ 1. Φιλοσοφία6. Αρχαιολογία 2."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google