Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Ενότητα # 5: Η Χορηγία Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Ενότητα # 5: Η Χορηγία Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Ενότητα # 5: Η Χορηγία Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων

2 Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. 2

3 Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Κάτω από κάθε εικόνα υπάρχει ο σύνδεσμος από τον οποίο προέρχεται και σε αυτή ανήκουν όλα τα πνευματικά δικαιώματα. 3

4 Σκοποί ενότητας Μελέτη της χορηγίας ως δραστηριότητα των δημοσίων σχέσεων. Ανάδειξη των μειονεκτημάτων και των ωφελειών των δημοσίων σχέσεων. Παραδείγματα υλοποίησης χορηγιών. 4

5 Περιεχόμενα ενότητας Η Χορηγία 5

6 Μάθημα: Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία, Ενότητα # 5: Η Χορηγία Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης, Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων

7 Τι είναι η χορηγία; Είναι ένα αξιόλογο εργαλείο των Δ.Σ. και με τη χρήση του στοχεύουμε στη μεταφορά μέρους των θετικών εντυπώσεων της επιτυχίας ενός έργου στην υπάρχουσα εικόνα του χορηγού. 7 Πηγή: https://www.google.gr/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRxqFQoTCKP6-fP2xsgCFQo6FAodrHwNVg&url=http%3A%2F%2Ftrelogaidouri.blogspot.com%2F2010%2F09%2Fh- ferrari.html&v6u=https%3A%2F%2Fs-v6exp1- ds.metric.gstatic.com%2Fgen_204%3Fip%3D85.74.103.202%26ts%3D1444996348564997%26auth%3D67ijs337koejvfq6jg3qofv3snz4jags%26rndm%3D0.5324185373823981&v6s=2&v6t=10783&psig=AFQjCNGHmS40i1I5EfjbiPK98tw9jQGEpw&ust=144 5082748511341

8 Τι είναι η χορηγία; Χορηγία είναι ένας τρόπος οικονομικής συναλλαγής, όπου προσφέρεται υλική αξία έναντι άυλης αξίας, με σκοπό την υλοποίηση ενός έργου ή ενέργειας. 8 Πηγή: http://www.infrontsports.com//media/231606/tmp1713.jpg

9 9

10 Πηγή: http://www.qatarisbooming.com/wp-content/uploads/2013/02/Qatar-Airways-named-official-sponsor-of-Spain-Uruguay-football-match-qatarisbooming.com-640x480.jpg

11 Γιατί οι εταιρείες χορηγούν : 1. Για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα τους.2. Να διαμορφώσουν τάσεις.3. Για να επιδείξουν το κοινωνικό τους πρόσωπο.4. Για να δώσουν κίνητρα στο κοινό τους.5. Για διασκέδαση του κοινού τους.6. Διασκέδαση των στελεχών.7. Για δημιουργία εμπορικών ευκαιριών.8. Για επίδειξη της παραγωγής τους.9. Για επίδειξη της διαφοροποίησης τους από τους ανταγωνιστές.10. Για αύξηση πωλήσεων. 11

12 12 ΧΟΡΗΓΙΑ Συμβαδίζει με την εικόνα του προϊόντος ; Μπορεί να προσεγγίσει το κοινό στόχος ; Έχει χορηγήσει ο ανταγωνισμός το ίδιο γεγονός ; Ταιριάζει με το γενικότερο πρόγραμμα μάρκετινγκ ; Ενισχύει τις ήδη υπάρχουσες χορηγίες ; Οικονομικά αποδεκτή ; Πηγή: http://www.marketplace.org/sites/default/files/styles/primary-image-610x340/public/stratos2.jpg

13 Μορφές χορηγίας Ευγενική υποστήριξη – Με σκοπό την υλοποίηση ενός έργου και μέσα από αυτό η μεταφορά εικόνας και αίγλης. Εμπορική επένδυση – Με σκοπό την θετική προδιάθεση του κοινού στην αγοραστική συμπεριφορά του. Η χορηγία είναι συναλλαγή – Παρέχεται υλική αξία (χρήμα) και επιστρέφεται άυλη αξία (εικόνα). 13

14 Πηγή: http://www.neolaia.gr/wp-content/uploads/2015/09/%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BC%CF%80%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%84- %CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CF%89%CE%BD-.jpeg

15 Πηγή: http://alfasports.tv/wp-content/uploads/2015/09/Alfa-Sports-TV-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE- %CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82.jpg Πηγή: http://www.sofokleousin.gr/files/AA_2015/Epikairotita/athlitika/ethniki_basket_550859135.jpg

16 Είδη χορηγιών Αθλήματα Πολιτιστικές εκδηλώσεις Εκδόσεις Εκθέσεις Τοπικές εκδηλώσεις Επαγγελματικά βραβεία Αγώνες και φιλανθρωπίες Παιδεία 16

17 Τρία μέρη Η ενέργεια Ο χορηγός Ο χορηγούμενος – Συγκεκριμένο κοινό – Συγκεκριμένο χώρο 17 Πηγή: http://www.vtiie.com/uploads/4/2/2/4/42247997/3852449_orig.png

18 Αποδοτικότητα χορηγίας Το αντικείμενο της χορηγίας να εναρμονίζεται πλήρως με τους στόχους και την στρατηγική της επιχείρησης που την χρηματοδοτεί. Η σχέση των δυο να διέπεται από διαφάνεια και εμπιστοσύνη. Διάρκεια χορηγίας. Επιβεβλημένη η μέτρηση της αποτελεσματικότητας. 18

19 Πηγή: http://popsop.com/wp-content/uploads/mcdonald_vancouver_winter_olympic_games_2010_pic.jpg

20 Χορηγικό πρόγραμμα (1) Ενώ ο χορηγός πιστεύει και επενδύει σε ένα γεγονός δεν υπάρχουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα εξαιτίας… Κακής οργάνωσης Ανεκπλήρωτων παροχών 20

21 Χορηγικό πρόγραμμα (2) Προσδιορισμός κοινού χορηγικού έργου. Γνώμη κοινού για την επιχείρηση. Στρατηγική στόχοι. Διαθέσιμο κεφάλαιο. Κατάταξη ευκαιριών. Χορηγικό «ισοζύγιο». Προσδιορισμός κοινού χορηγικού έργου. Γνώμη κοινού για την επιχείρηση. Στρατηγική στόχοι. Διαθέσιμο κεφάλαιο. Κατάταξη ευκαιριών. Χορηγικό «ισοζύγιο». 21

22 Χορηγία και εταιρείες Δ.Σ. (1) Μεσολαβητές μεταξύ χορηγού και χορηγούμενου. Ελέγχουν το ποιόν του χορηγουμένου αναζητώντας από το παρελθόν επιτυχίες και αποτυχίες. Αξιολογούν την αξία του έργου με βάση τις επικοινωνιακές δυνατότητες. Τεχνογνωσία να εμπλουτιστεί επικοινωνιακά το χορηγικό έργο. 22

23 Χορηγία και εταιρείες Δ.Σ. (2) Διερευνά, μελετά και ελέγχει το έργο και τις συνθήκες υλοποίησης του. Ελέγχει, επιβεβαιώνει και αιτιολογεί τον προϋπολογισμό. Εκπονεί του όρους του υποδείγματος συμφωνίας των δυο μερών. 23

24 Δυνατότητες χορηγίας Τηλεόραση (εικόνα και ήχος)… Ραδιόφωνο Χώρος της τέχνης Δωρεές (Βιβλία, επισκευές) 24

25 Δυσκολίες ανάπτυξης χορηγίας Άγνοια αντικειμένου. Αβεβαιότητα επένδυσης. Κακή οργάνωση εκδηλώσεων. Ανυπαρξία μέτρησης αποτελεσματικότητας. Έλλειψη επαγγελματισμού. Φορολόγηση χορηγίας. 25

26 Χορηγοί Βιομηχανίες καπνού και οινοπνευματώδη. Αυτοκινητοβιομηχανίες. Κατασκευαστές ηλεκτρονικών ειδών και υπολογιστών. Μουσική Φιλανθρωπικού σκοπού Χορηγία μεταδόσεων 26

27 Οφέλη της χορηγίας Άμεσα οφέλη – Μέτρηση με συγκεκριμένους δείκτες (προσέλευση κοινού, δημοσιότητα προγράμματος κλπ) Έμμεσα οφέλη – Κοινωνική καταξίωση. – Χτίσιμο εικόνας. – Δημιουργία θετικών εντυπώσεων. Αύξηση αναγνωρισιμότητας. Βελτίωση εικόνας. 27

28 Λέξεις κλειδιά Χορηγία Μορφές χορηγίας Πρόγραμμα Οφέλη Χορηγίας 28

29 Τέλος Ενότητας # 5 Μάθημα: Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία, Ενότητα # 5: Η Χορηγία Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης, Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων


Κατέβασμα ppt "Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Ενότητα # 5: Η Χορηγία Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google