Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 1.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 1."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 1.

2 ΜΑΚΙΓΙΑΖ  ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΛΕΞΗ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ (MAQUILLER=ΜΕΤΑΒΑΛΛΩ, ΑΛΛΟΙΩΝΩ)  Η ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΛΕΞΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ « ΨΙΜΥΘΙΩΣΗ », ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΨΙΜΥΘΙΟ, ΚΟΙΝΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΙΚΟΥ ΜΟΛΥΒΔΟΥ ΨΙΜΥΘΙΟ. ΔΗΛΑΔΗ Η ΕΠΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΗ ΑΛΟΙΦΗ. ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΗ ΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ.  ΤΟ > ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ ΜΟΛΥΒΔΟΣ ΠΟΥ ΣΑΝ ΛΕΥΚΗ ΣΚΟΝΗ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΚΑΝΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ.

3 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ  ΣΗΜΕΡΑ: ΕΙΔΙΚΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ, ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΨΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.  ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ : ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ-Σ ΚΑΙΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ. ΘΕΑΤΡΟΥ.

4 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ: ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, ΕΝΩ ΕΞΑΛΕΙΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΤΕΛΕΙΕΣ. ΕΧΕΙ ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ, ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΔΕΡΜΑ, ΔΙΝΕΙ ΛΑΜΨΗ ΣΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ.

5 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ: ΕΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ. ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤ’ΑΝΑΓΚΗ ΟΜΟΡΦΟ. ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ. Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΟ ΕΠΟΧΗ ΣΕ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΠΟ ΣΕ ΤΟΠΟ. ΚΑΘΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΥΛΗ. ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΤΥΠΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.

6 ΛΟΓΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΙ: ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΒΑΦΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΦΙΕΖΟΝΤΑΝ. ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ, ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΗΤΑΝ ΣΥΜΒΟΛΟ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΔΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ. ΙΕΡΟ ΣΤΟΛΙΔΙ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΩΝ.

7 ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ Η ΩΡΑΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΟΝΤΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΑ ΘΕΤΙΚΑ. ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΗΘΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΤΑΙ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑ ΤΟΥ. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΟΜΩΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΜΕΣΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΟΜΟΡΦΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΑΛΟΓΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ. ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ, ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΙ Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ, Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΓΥΝΑΙΚΑ Η ΑΝΔΡΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΤΟΥ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ, ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΩΡΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

8 ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ, ΓΕΝΙΚΑ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. Ο ΜΑΚΙΓΙΕΡ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ. ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΜΑΣΚΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ > ΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ Η ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΜΟΔΑ, ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ, ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.

9 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΘΑΛΨΗ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ, ΑΛΛΑ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΑ ΦΥΣΙΚΑ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΤΟΥΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. ΑΥΤΟ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΝΑ ΑΦΕΘΟΥΝ ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΑΦΟΥ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΘΕΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΙΘΑΝΑ ΕΜΦΑΝΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.

10 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΩΜΑ; ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ, Η ΟΡΑΤΗ ΗΛΙΑΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΧΡΩΣΤΙΚΗ ΥΛΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑ Η ΥΛΗ ΣΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ Η ΥΛΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΟΥΣΙΑ, Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΑΠΟΡΡΟΦΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΟΡΑΤΟΥ ΦΩΤΟΣ. ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΛΑ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ : 1) ΑΠΟΧΡΩΣΗ 2) ΤΟΝΟΣ 3) ΕΝΤΑΣΗ

11 1. ΑΠΟΧΡΩΣΗ: ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ, Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟ. ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΕΝΟΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΜΕΙΞΟΥΜΕ ΜΕ ΑΛΛΟ ΧΡΩΜΑ, ΔΗΛ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, ΣΥΓΓΕΝΙΚΑ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΜΕ ΟΜΟΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΜΙΞΗΣ ΤΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ. 2. ΤΟΝΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ Η ΜΙΑΣ ΑΠΟΧΡΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΛΕΥΚΟΥ Η’ ΜΑΥΡΟΥ.

12 ΕΙΝΑΙ Η ΦΑΙΝΟΜΕΝΗ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ Η’ Η ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ. Η ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΕΝΟΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ Τ Ι Ν Τ Α - ΑΝΟΙΚΤΟΤΕΡΟΣ ΤΟΝΟΣ, ΕΝΩ Η ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ, ΤΗΝ Σ Κ Ι Α – ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΟΣ ΤΟΝΟΣ. Η ΤΟΝΙΚΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΥΟ Η’ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ, ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. 3. ΕΝΤΑΣΗ: ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΟΥ ΑΠΕΧΕΙ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΓΚΡΙ. Η ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ, Η ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΕΝΟΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑ

13 ΕΙΝΑΙ ΓΚΡΙΖΑΡΙΣΜΕΝΟ Η’ ΟΧΙ, ΠΙΟ ΑΠΛΑ Η ΕΝΤΑΣΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΟΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ Η ΜΙΑΣ ΑΠΟΧΡΩΣΗΣ ΟΤΑΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΟΥΔΕΤΕΡΟ, ΓΚΡΙΖΟ. ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ: ΤΡΙΓΩΝΟ DELACROIX Ο DELACROIX ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΕΝΑ ΤΡΙΓΩΝΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΙΣΜΑΤΙΚΟ ΧΡΩΜΑ, ΕΝΩ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΘΕ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΑΡΑΓΩΓΑ, ΠΟΥ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΑΝ ΣΥΝΘΕΤΑ, ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ :

14  ΣΕ ΒΑΣΙΚΑ: ΚΙΤΡΙΝΟ, ΚΟΚΚΙΝΟ, ΜΠΛΕ ΚΑΙ  ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ Η ΣΥΝΘΕΤΑ: ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ, ΠΡΑΣΙΝΟ, ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑ ΔΥΟ ΜΕΙΞΗ ΣΕ ΙΣΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΔΗΛ: ΚΙΤΡΙΝΟ + ΚΟΚΚΙΝΟ  ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΚΙΤΡΙΝΟ + ΜΠΛΕ  ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΟΚΚΙΝΟ + ΜΠΛΕ  ΒΙΟΛΕ

15 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΟΥ DELACROIX ΚΑΘΕ ΒΑΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΕΧΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΕΝΑ ΠΑΡΑΓΩΓΟ, ΕΤΣΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ :  ΚΙΤΡΙΝΟ - ΒΙΟΛΕ  ΚΟΚΚΙΝΟ - ΠΡΑΣΙΝΟ  ΜΠΛΕ – ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΚΑΘΕ ΖΕΥΓΑΡΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥΣ. ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑ ΔΥΟ ΜΕΙΞΕΙΣ ΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΣΕ ΙΣΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ :  ΒΙΟΛΕ + ΠΡΑΣΙΝΟ  ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΟΥ ΓΚΡΙΖΑΡΕΙ  ΠΡΑΣΙΝΟ + ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ  ΩΧΡΑ  ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ + ΒΙΟΛΕ  ΚΑΦΕΚΟΚΚΙΝΟ

16 ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑ ΔΥΟ ΠΑΝΤΑ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΣΕ ΙΣΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ :  ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΟΥ ΓΚΡΙΖΑΡΕΙ + ΩΧΡΑ  ΓΚΡΙ ΠΟΥ ΠΡΑΣΙΝΙΖΕΙ  ΩΧΡΑ + ΚΑΦΕΚΟΚΚΙΝΟ  ΧΑΚΙ  ΚΑΦΕΚΟΚΚΙΝΟ + ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΟΥ ΓΚΡΙΖΑΡΕΙ  ΚΑΦΕ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΕΙΞΕΙΣ ΑΝΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΣΕ ΙΣΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΚΥΠΤΟΝΤΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΚΡΙ - ΚΑΦΕ, ΣΤΑΚΤΟΚΑΦΕ Η’ ΜΑΥΡΑ.

17 ΜΕΙΞΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΟΤΑΝ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΑΝΑΜΙΧΘΟΥΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΜΕΡΙΚΗ Η’ ΟΛΙΚΗ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ. ΣΤΗΝ ΜΕΡΙΚΗ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΗ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΥΠΕΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΑΝ ΑΝΑΜΕΙΞΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ  ΚΙΤΡΙΝΟ + ΒΙΟΛΕ  ΓΚΡΙΖΟ ΠΟΥ ΚΙΤΡΙΝΙΖΕΙ  ΚΟΚΚΙΝΟ + ΠΡΑΣΙΝΟ  ΓΚΡΙΖΟ ΠΟΥ ΚΟΚΚΙΝΙΖΕΙ  ΜΠΛΕ + ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ  ΓΚΡΙΖΟ ΠΟΥ ΜΠΛΕΔΙΖΕΙ

18  ΣΗΜΕΙΩΣΗ : ΤΑ ΜΠΕΖ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΦΕΤΙΑ, ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΟΙΝΑ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ Η’ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ (ΜΠΛΕ Η’ ΠΡΑΣΙΝΟ) ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ.

19 ΛΕΥΚΟ - ΜΑΥΡΟ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ, Η ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΘΕ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΟ ΛΕΥΚΟ, ΠΟΥ ΤΟ ΦΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ, ΠΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΕΥΚΟ Η’ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΥΡΟ, ΣΑΦΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΠΑΝΙΑ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΑ ΠΑΛΛΟΜΕΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΝΑ ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΟΦΑ.

20 ΓΚΡΙ ΤΟ ΓΚΡΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΙΞΗΣ ΙΣΗΣ Η’ ΑΝΙΣΗΣ – ΤΩΝ ΔΥΟ ΜΗ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΚΡΙ, ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΓΚΡΙ, ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΣΑΦΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΓΚΡΙ. ΓΚΡΙΖΑ ΟΜΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ, ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΜΙΞΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΤΩΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. ΤΑ ΓΚΡΙΖΑ ΟΜΩΣ ΑΥΤΑ, ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΗ Η ΑΝΙΣΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΝΑΜΙΞΗΣ, ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ Η’ ΜΕΡΙΚΗ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ «ΒΡΩΜΙΚΟΥ», ΤΟΥ ΛΕΡΩΜΕΝΟΥ ΓΚΡΙ.

21 ΘΕΡΜΑ – ΨΥΧΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΕΠΕΚΡΑΤΗΣΕ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: ΣΕ ΘΕΡΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΨΥΧΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΘΕΡΜΑ, ΕΝΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΜΠΛΕ, ΨΥΧΡΑ. Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ, Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΝΩΜΩΝ ΟΜΩΣ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΘΕΡΜΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. ΠΟΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΡΜΟΤΕΡΟ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ – ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ, Η’ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ - ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ.

22 Η ΣΕΙΡΑ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ:  ΚΙΤΡΙΝΟ - ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ - ΚΟΚΚΙΝΟ - ΠΡΑΣΙΝΟ - ΒΙΟΛΕ - ΜΠΛΕ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ KANDINSKY, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΗ ΤΑΣΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΝΑ ΠΕΡΙΣΤΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΣΕ ΟΓΚΟ. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟ, ΕΝΩ ΤΟ ΨΥΧΡΟ ΜΠΛΕ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΚΕΝΤΡΟΜΟΛΑ ΤΑΣΗ, ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΝΑ ΠΕΡΙΣΤΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙ, ΝΑ ΜΙΚΡΥΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΟΓΚΟ

23  ΚΟΚΚΙΝΟ - ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ - ΚΙΤΡΙΝΟ - ΒΙΟΛΕ - ΠΡΑΣΙΝΟ - ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΟΜΩΣ ΣΕΙΡΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΙΑ ΘΕΡΜΑ ΚΙΤΡΙΝΟ - ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ - ΚΟΚΚΙΝΟ, ΕΝΑ ΨΥΧΡΟ ΤΟ ΜΠΛΕ, ΕΝΩ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΟΛΕ ΕΙΝΑΙ ΧΛΙΑΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΟΥΤΕ ΘΕΡΜΑ ΟΥΤΕ ΨΥΧΡΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΙΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΙΞΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ.


Κατέβασμα ppt "105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 1."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google