Γενικά 1/2 Κραγιόν: το καλλυντικό προϊόν που εφαρμόζεται στα χείλια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Δράση Διάλυση λιποδιαλυτού ρύπου στην ελαιώδη φάση.
Παρασκευή υγρού Make up
Γενικά Δράση: περιποίηση του ξηρού και αφυδατωμένου δέρματος.
Κοσμητολογία ΙΙ (Ε) Ενότητα 2: Παρασκευή υγρού καθαριστικού προσώπου Δρ. Φωτεινή Μέλλου, Μsc, Εργαστηριακός Συνεργάτης Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Εξευγενισμός φυτικών λαδιών
Eλαστικότητα του δέρματος με τη μέθοδο της αναρρόφησης/επιμήκυνσης (Συσκευή Cutometer) 1 Ελαστικό λέγεται το υλικό πού αλλάζει σχήμα (παραμορφώνεται)
Άσκηση με αντίσταση Είναι ο οποιοσδήποτε τύπος ενεργητικής άσκησης στον οποίο η δυναμική ή στατική μυϊκή σύσπαση βρίσκει αντίσταση από μία εξωτερική.
Γενικά Ανιχνεύει μη αναμενόμενα (όχι του συστήματος ΑΒΟ) αλλοαντισώματα ή/και αυτοαντισώματα σε δείγμα ορού ασθενή. Ελέγχεται ο ορός σε 2-3 δείγματα.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Μυϊκή χαλάρωση Όσο ελαττώνεται η μυϊκή ενέργεια τόσο χαλαρός γίνεται ο μυς. Όταν ένας μυς βρίσκεται σε ανεπιθύμητη σύσπαση δεν μπορεί να εργασθεί φυσιολογικά.
Έλεγχος Ροής με την Εντολή Επανάληψης FOR 1/9
Καμπυλότητα Φακού P c
Δράση μάσκας Μείωση ερεθισμού και επαναφορά των διασταλμένων πόρων.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη δύναμη ενός μυός 1/2
Ορισμός Μάλαξη είναι ένα σύστημα μηχανικών χειρισμών που εκτελούνται στην επιφάνεια του ανθρώπινου σώματος (εδώ στο πρόσωπο), με τα χέρια ή με ειδικά μηχανήματα.
Αλκίνια Χαρακτηριστική ομάδα: τριπλός δεσμός.
Περιγραφή Είναι κύματα που εκπέμπονται σε πολύ μεγάλες συχνότητες.
Ειδική Κοσμητολογία (Ε) Ενότητα 2: Απεικόνιση της επιφάνειας του δέρματος με υπεριώδη φωτογραφία - σάρωση Δρ. Αθανασία Βαρβαρέσου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
Ορισμός Τα υψίσυχνα ρεύματα είναι υψηλής συχνότητας εναλλασσόμενα ρεύματα. Δεν διεγείρουν τα αισθητικά και κινητικά νεύρα και έτσι δεν υπάρχει κίνδυνος.
Παρασκευή κρέμας χεριών
Ακίνητη Προσθετική ΙI Ενότητα 7: Γέφυρα ολική χυτή με όψη (α’ μέρος) Αριστείδης Γαλιατσάτος DDs, Dr Dent. Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Οδοντικής.
Γενικά 1/2 Χρήση μέικ απ: Αλλαγή απόχρωσης επιδερμίδας.
Γενικά Στόχος προϊόντων για μετά το ξύρισμα:
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 5: Θεματική επεξεργασία απεικονιστικών τεκμηρίων Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Μέρη μηχανής φύλλου όφσετ
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 12: Αναγέννηση Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Εκτυπωτικά Υποστρώματα (Ε) Ενότητα 8: Μέτρηση της μεταβολής των διαστάσεων του χαρτιού μετά από βύθιση σε νερό Βασιλική Μπέλεση Επίκ. Καθηγήτρια Τμήμα.
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος Ενότητα 8: Κινητικά σημεία Ευθυμία Μικελάτου Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 2: Διόρθωση αμετρωπιών με οφθαλμικούς φακούς Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Άλλες μορφές νευρώσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Κρέμες χεριών και σώματος 1/2
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Γενικά Σύσταση: καολίνης, μπεντονίτης.
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Κοσμητολογία ΙΙI (Ε) Ενότητα 9: Παρασκευή αποσμητικών ραβδίων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Kρέμες (γ’ μέρος)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Ενότητα 6: Δονήσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοσμητολογία ΙΙI (Ε) Ενότητα 2: Παρασκευή κραγιόν Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Κοσμητολογία ΙΙI (Ε) Ενότητα 2: Παρασκευή κραγιόν Δρ Φωτεινή Μέλλου, MSc Εργαστηριακός συνεργάτης Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Γενικά 1/2 Κραγιόν: το καλλυντικό προϊόν που εφαρμόζεται στα χείλια.  Χρώμα (επικάλυψη ή και βάψιμο). Προστασία από εξωτερικές επιδράσεις. Αποτελείται από χρώματα σε μια λιπαρή φάση. Είδη χρωμάτων. Βάφουσες χρωστικές ύλες (βρωμοξέα). Λάκες και πιγμέντα. Μαργαρώδη πιγμέντα.

Γενικά 2/2 Ιδιότητες βάσης κραγιόν. Γυαλιστερή, απαλή επιφάνεια. Να μαλακώνει κατά την εφαρμογή χωρίς να παραμορφώνεται / σπάζει. Υδρόφοβο μαλακτικό στρώμα.

Συστατικά βάσης 1/2 ACETULAN (Cetyl acetate και acetylated lanolin alcohol)* βελτιώνει την ικανότητα απλώματος, ↓ αίσθηση λιπαρότητας, μη κολλώδες, μη λιπαρό υμένιο. Aristowax ↑ ιξώδες,  γυαλάδα (ραβδία κραγιόν). White bees wax (cera alba)  σκλήρυνση, ελαστικότητα, αποκόλληση από καλούπια. Carnauba wax ↑ ιξώδες,  γυαλάδα, σκληρότητα, ακαμψία (ραβδία κραγιόν), υδατοαπωθητικές ιδιότητες. Candelilla wax  υδρόφοβο και λεπτό στρώμα. *INCI ονομασία

Συστατικά βάσης 2/2 Paraffinum liquidum λιπαντικό, μαλακτικό, αποφρακτικό υμένιο (↓ απώλεια ύδατος→ ενυδάτωση). Ozokerite ↑ ιξώδες,  αντοχή, θερμική σταθερότητα στα ραβδία κραγιόν και μέικ απ. Isopropyl lanolate → διαβροχή και διασπορά των πιγμέντων, εφαρμογή, ανάμιξη συστατικών (ΜΟΝΟ στα ανεξίτηλα κραγιόν). Oleyl alcohol  στιλπνότητα, διαλύτης βαφουσών χρωστικών υλών και ↓ ίδρωμα (ΜΟΝΟ στα επικαλλυπτικά κραγιόν). SOLULAN PB -2 ↑ στιλπνότητα και προσκολλητική ικανότητα του στρώματος (ΜΟΝΟ στα επικαλλυπτικά κραγιόν).

Αποχρώσεις Βάση Octyldodecanol μαλακτικό, λιπαντικό, βελτιώνει την ικανότητα απλώματος, πορώδες υμένιο (αναπνοή και εφίδρωση του δέρματος). Castor oil εναιωρηματικό πιγμέντων και λακών, διαλύτης βαφουσών χρωστικών υλών, γυαλάδα, μαλακτικότητα. Titanium dioxide → λευκότητα, καλυπτικότητα (επικαλλυπτικά κραγιόν). Flamenco super pearl 100, Flamenco gold 100 αδιαφάνεια, περλέ εμφάνιση.  Perfume. Colour.

Συντηρητικά Propyl Paraben αντιμικροβιακό. ΒΗΤ αντιοξειδωτικό.

Παρασκευή της μάζας του κραγιόν 1/4 Παρασκευή της μάζας του κραγιόν 1/4 Παρασκευή της διασποράς των χρωμάτων Ζύγιση σε γουδί πορσελάνης όλων των χρωμάτων εκτός των μαργαρώδων πιγμέντων και προσθήκη των: Octyldodecanol. Castor oil. Τρίψιμο μέχρι πλήρους κονιοποίησης. Γουδί στο ατμόλουτρο, 70o C.

Παρασκευή της μάζας του κραγιόν 2/4 Παρασκευή της μάζας του κραγιόν 2/4 Παρασκευή της βάσης 1/2 Ποτήρι στο ατμόλουτρο, 85 ± 5o C. Ζύγιση σε ποτήρι ζέσεως των: Ozokerite. Aristowax. White bees wax. Carnauba wax. Candelilla wax. SOLULAN PB -2. Isopropyl lanolate. Paraffinum liquidum.

Παρασκευή της μάζας του κραγιόν 3/4 Παρασκευή της μάζας του κραγιόν 3/4 Παρασκευή της βάσης 2/2 Προσθήκη της υπόλοιπης ποσότητας των: Ανάδευση (γυάλινη ράβδο), προσθήκη : Octyldodecanol. Castor oil. Propyl Paraben. Θερμοκρασία 80±2o C. ΒΗΤ. Ανάδευση μέχρι διάλυσης. Προσθήκη με ανάδευση των: Oleyl alcohol. ACETULAN .

Παρασκευή της μάζας του κραγιόν 4/4 Παρασκευή της μάζας του κραγιόν 4/4 Ανάμιξη της διασποράς των χρωμάτων και της βάσης Μεταφορά της βάσης στη διασπορά των χρωμάτων (με συνεχή ανάδευση με γουδοχέρι). Ανάδευση 2-3΄, Θερμοκρασία 80±2o C, προσθήκη: Flamenco super pearl 100. Flamenco gold 100. Ανάδευση χωρίς τρίψιμο. Εξαγωγή από ατμόλουτρο, προσθήκη (απευθείας ζύγιση): Perfume. Ήπια ανάδευση (γουδοχέρι).

Διαμόρφωση της μάζας του κραγιόν σε ραβδία Διαμόρφωση της μάζας του κραγιόν σε ραβδία Καθαρισμός του καλουπιού με μυριστικό ισοπροπυλεστέρα. Συναρμολόγηση. Τοποθέτηση σε κλίβανο 40-45o C, ~30΄. Εξαγωγή από τον κλίβανο. Προσθήκη σε αυτό της μάζας του προϊόντος (80±2o C). Ψύξη στο περιβάλλον 2-3΄. Τοποθέτηση στο ψυγείο για ~30΄. Εξαγωγή από το ψυγείο. Άνοιγμα του καλουπιού. Παραλαβή των ραβδίων, θ. περιβάλλοντος.

Βιβλιογραφία Εργαστηριακές Ασκήσεις Κοσμητολογίας ΙΙΙ, Ε. Τσιρίβας, Α. Βαρβαρέσου, Αθήνα 2005.

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Φωτεινή Μέλλου 2014. Φωτεινή Μέλλου. «Κοσμητολογία ΙIΙ (Ε). Ενότητα 2: Παρασκευή κραγιόν». Έκδοση: 1.0. Αθήνα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί και δοθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο ως κοινό κτήμα χωρίς σήμανση Συνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.