Γενικά 1/2 Χρήση μέικ απ: Αλλαγή απόχρωσης επιδερμίδας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Δράση Διάλυση λιποδιαλυτού ρύπου στην ελαιώδη φάση.
Παρασκευή υγρού Make up
Γενικά Δράση: περιποίηση του ξηρού και αφυδατωμένου δέρματος.
Κοσμητολογία ΙΙ (Ε) Ενότητα 2: Παρασκευή υγρού καθαριστικού προσώπου Δρ. Φωτεινή Μέλλου, Μsc, Εργαστηριακός Συνεργάτης Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Εξευγενισμός φυτικών λαδιών
Eλαστικότητα του δέρματος με τη μέθοδο της αναρρόφησης/επιμήκυνσης (Συσκευή Cutometer) 1 Ελαστικό λέγεται το υλικό πού αλλάζει σχήμα (παραμορφώνεται)
Άσκηση με αντίσταση Είναι ο οποιοσδήποτε τύπος ενεργητικής άσκησης στον οποίο η δυναμική ή στατική μυϊκή σύσπαση βρίσκει αντίσταση από μία εξωτερική.
Γενικά Ανιχνεύει μη αναμενόμενα (όχι του συστήματος ΑΒΟ) αλλοαντισώματα ή/και αυτοαντισώματα σε δείγμα ορού ασθενή. Ελέγχεται ο ορός σε 2-3 δείγματα.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Αρχή της μεθόδου Αναρροφάται κάθετα το δέρμα με την εφαρμογή υποπίεσης που δημιουργείται μέσω αντλίας κενού για ορισμένα δευτερόλεπτα. Διακόπτεται η υποπίεση.
Έλεγχος Ροής με την Εντολή Επανάληψης FOR 1/9
Καμπυλότητα Φακού P c
Δράση μάσκας Μείωση ερεθισμού και επαναφορά των διασταλμένων πόρων.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη δύναμη ενός μυός 1/2
Ορισμός Μάλαξη είναι ένα σύστημα μηχανικών χειρισμών που εκτελούνται στην επιφάνεια του ανθρώπινου σώματος (εδώ στο πρόσωπο), με τα χέρια ή με ειδικά μηχανήματα.
Αλκίνια Χαρακτηριστική ομάδα: τριπλός δεσμός.
Περιγραφή Είναι κύματα που εκπέμπονται σε πολύ μεγάλες συχνότητες.
Αλδεΰδες και Κετόνες Δομή και ιδιότητες.
Ειδική Κοσμητολογία (Ε) Ενότητα 2: Απεικόνιση της επιφάνειας του δέρματος με υπεριώδη φωτογραφία - σάρωση Δρ. Αθανασία Βαρβαρέσου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
Ορισμός Τα υψίσυχνα ρεύματα είναι υψηλής συχνότητας εναλλασσόμενα ρεύματα. Δεν διεγείρουν τα αισθητικά και κινητικά νεύρα και έτσι δεν υπάρχει κίνδυνος.
Παρασκευή κρέμας χεριών
Ακίνητη Προσθετική ΙI Ενότητα 7: Γέφυρα ολική χυτή με όψη (α’ μέρος) Αριστείδης Γαλιατσάτος DDs, Dr Dent. Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Οδοντικής.
Γενικά Στόχος προϊόντων για μετά το ξύρισμα:
Γενικά 1/2 Κραγιόν: το καλλυντικό προϊόν που εφαρμόζεται στα χείλια.
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Κοσμητολογία ΙΙI (Ε) Ενότητα 8: Παρασκευή αποσμητικού γαλακτώματος Roll on Δρ Φωτεινή Μέλλου, MSc Εργαστηριακός συνεργάτης Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 5: Θεματική επεξεργασία απεικονιστικών τεκμηρίων Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Μέρη μηχανής φύλλου όφσετ
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 10: Αποτελέσματα μάλαξης – Κοιλιακή χώρα Δωροθέα Μακρυγιάννη Pt MSc Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 12: Αναγέννηση Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Διατροφή- Διαιτολογία Ενότητα 18: Διατροφή και δυσλιπιδαιμίες Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Νοσηλευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος Ενότητα 8: Κινητικά σημεία Ευθυμία Μικελάτου Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 2: Διόρθωση αμετρωπιών με οφθαλμικούς φακούς Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Άλλες μορφές νευρώσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Κρέμες χεριών και σώματος 1/2
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Γενικά Σύσταση: καολίνης, μπεντονίτης.
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Κοσμητολογία ΙΙI (Ε) Ενότητα 9: Παρασκευή αποσμητικών ραβδίων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Kρέμες (γ’ μέρος)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Κοσμητολογία ΙΙI (Ε) Ενότητα 4: Παρασκευή ραβδίου μέικ απ (μέικ απ πούδρα) Δρ Φωτεινή Μέλλου, MSc Εργαστηριακός συνεργάτης Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Γενικά 1/2 Χρήση μέικ απ: Αλλαγή απόχρωσης επιδερμίδας. Κάλυψη ατελειών επιδερμίδας. Προστασία επιδερμίδας από τη UV ακτινοβολία. Μορφές: Γαλακτωματοποιημένες λοσιόν και κρέμες O/W ή W/O. Άνυδρα παρασκευάσματα ή συμπαγή προϊόντα (μέικ απ σε σκόνη, ραβδία μέικ απ).

Γενικά 2/2 Ιδιότητες μέικ απ: Να προσκολλώνται και να παραμένουν στο δέρμα. Να απορροφούν τις εκκρίσεις του δέρματος (π.χ. ιδρώτας, σμήγμα). Να απλώνονται εύκολα. Αποτελούνται από τη “βάση” (λιπαρές ύλες) και το μίγμα των κόνεων.

Συστατικά Προσδίδουν χρώμα Βάση. Titanium dioxide → λευκότητα, καλυπτικότητα. Umber iron oxide. Red iron oxide. Yellow iron oxide. Flamenco super pearl 100 → αδιαφάνεια, περλέ εμφάνιση. Octyl palmitate μαλακτικό, λιπαντικό, ↑ ευκολία απλώματος, → απαλό μη λιπαρό και κολλώδες, πορώδες υμένιο, διαλύτης. Propyl Paraben αντιμικροβιακό. Προσδίδουν χρώμα

Συστατικά βάσης 1/3 White bees wax (cera alba)*  σκλήρυνση, ελαστικότητα, αποκόλληση από καλούπια. Carnauba wax ↑ ιξώδες,  γυαλάδα, σκληρότητα, ακαμψία (ραβδία κραγιόν), υδατοαπωθητικές ιδιότητες. Candelilla wax  υδρόφοβο και λεπτό στρώμα. Microcrystalline wax (Cera Microcrystallina) ↑ ιξώδες, → λάμψη, → σκληρότητα στα ραβδία. Ozokerite ↑ ιξώδες,  αντοχή, θερμική σταθερότητα στα ραβδία κραγιόν και μέικ απ. Lipocerite δευτεροταγής γαλακτωματοποιητής σε O/W και W/Ο γαλακτώματα, μαλακτικό, ↑ ιξώδες, ↑ συνοχή και δομή άνυδρων γαλακτωματοποιημένων προϊόντων. *INCI ονομασία

Συστατικά βάσης 2/3 Dow corning AMS C-30 cosmetic wax (C-30-45 cosmetic methicone) ↑ ιξώδες, → συνοχή και δομή στα ραβδία, μαλακτικό, → απαλή και μεταξένια αίσθηση μετά την εφαρμογή. Octyldodecanol μαλακτικό, λιπαντικό, βελτιώνει την ικανότητα απλώματος, πορώδες υμένιο (αναπνοή και εφίδρωση του δέρματος). Isostearene μαλακτικό, διαβροχοποιητής πιγμέντων και λακών. Saboderm CSN (cetearyl isononanoate) μαλακτικό, απαλό, υδρόφοβο, πορώδες, μη λιπαρό υμένιο, βελτιώνει την ικανότητα απλώματος, ελαιώδες συστατικό. Hostacerin DGI σταθεροποιητής σε O/W γαλακτώματα, μαλακτικό, λιπαντικό, → απαλή αίσθηση, ανάμιξη λιπαρών ουσιών, διαβροχή πιγμέντων / λακών.

Συστατικά βάσης 3/3 Phenyl trimethicone  λεπτό, απαλό, υδρόφοβο και μή λιπαρό υμένιο, μαλακτικό, ↓ λευκότητας. ΚΟΒΟ ΑSO 12 προσροφητικό ελαίων, ↓ λιπαρότητας, όχι λευκότητα, ↑ δείκτη ηλιακής προστασίας. ΚΟΒΟ MSS-500/H προσροφητικό ελαίων, ↓ λιπαρότητας και γυαλάδας, όχι λευκότητα, ↑ δείκτη ηλιακής προστασίας. Nylon 12 προσροφητικό υδατοδιαλυτών και λιποδιαλυτών ουσιών άρα: μέσο μεταφοράς και ελεγχόμενης αποδέσμευσης δραστικών ουσιών, ↓ λιπαρότητας και γυαλάδας, βελτιώνει την ικανότητα απλώματος. Perfume.

Παρασκευή της λιπαρής φάσης Ι Ζύγιση σε ποτήρι ζέσεως των: Saboderm CSN. Octyldodecanol. Octyl palmitate. Ανάδευση (γυάλινη ράβδο), διαυγές διάλυμα.

Παρασκευή της λιπαρής φάσης ΙΙ Ζύγιση σε ποτήρι ζέσεως των: Isostearene. Hostacerine DGI. White bees wax. Phenyl trimethicone. Carnauba wax. Propyl paraben. Candelilla wax. Ποτήρι στο ατμόλουτρο, 80- 85o C. Microcrystalline wax. Ozokerite. Ανάδευση (γυάλινη ράβδο), 75±2o C. Lipocerite. Dow corning AMS- 30 cosmetic wax.

Παρασκευή της διασποράς των χρωμάτων Παρασκευή της διασποράς των χρωμάτων Ζύγιση σε γουδί πορσελάνης των χρωμάτων: Titanium dioxide. Umber iron oxide. Red iron oxide. Yellow iron oxide. Τρίψιμο μέχρι πλήρους κονιοποίησης. Μεταφορά (μικρές ποσότητες) μέρους της λιπαρής φάσης Ι με τρίψιμο → ομογενής πάστα. Προσθήκη νέας ποσότητας εφόσον έχει απορροφηθεί η προηγούμενη → καλή διασπορά των χρωμάτων. Γουδί στο ατμόλουτρο, 75±2o C.

Παρασκευή της διασποράς των μικροσφαιριδίων Παρασκευή της διασποράς των μικροσφαιριδίων Ζύγιση σε ποτήρι ζέσεως των: ΚΟΒΟ ΑSO 12. ΚΟΒΟ MSS-500/H. Nylon 12. Προσθήκη της υπόλοιπης ποσότητας της λιπαρής φάσης Ι με ανάδευση (γυάλινη ράβδο).

Ανάμιξη των φάσεων Μεταφορά της λιπαρής φάσης ΙΙ στη διασπορά των χρωμάτων (σταδιακά, με συνεχή ανάδευση με γουδοχέρι). Εξαγωγή από ατμόλουτρο, ψύξη μέχρι 68±2o C, προσθήκη (με ανάδευση): Διασπορά των μικροσφαιριδίων. Perfume. Flamenco super pearl 100. Θερμοκρασία 65±2o C. Χύτευση σε ραβδία.

Χύτευση του μέικ απ σε ραβδία Χύτευση του μέικ απ σε ραβδία Καθαρισμός του καλουπιού με μυριστικό ισοπροπυλεστέρα. Συναρμολόγηση. Τοποθέτηση σε κλίβανο 45±2 o C, ~30΄. Εξαγωγή από τον κλίβανο, ψεκασμός με σιλικόνη. Προσθήκη στο καλούπι της μάζας του προϊόντος (65±2o C). Ψύξη στο περιβάλλον 3-5΄. Τοποθέτηση στο ψυγείο. Εξαγωγή από το ψυγείο. Άνοιγμα του καλουπιού. Παραλαβή των ραβδίων. Make up Stick

Βιβλιογραφία Εργαστηριακές Ασκήσεις Κοσμητολογίας ΙΙΙ, Ε. Τσιρίβας, Α. Βαρβαρέσου, Αθήνα 2005.

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Φωτεινή Μέλλου 2014. Φωτεινή Μέλλου. «Κοσμητολογία ΙIΙ (Ε). Ενότητα 4: Παρασκευή ραβδίου μέικ απ (μέικ απ πούδρα)». Έκδοση: 1.0. Αθήνα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί και δοθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο ως κοινό κτήμα χωρίς σήμανση Συνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.