Βιοηθική και Δεοντολογία στην Φυσικοθεραπεία Ενότητα 11: Κριτήρια επιλογής υποψηφίων επιστημών υγείας Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Άσκηση με αντίσταση Είναι ο οποιοσδήποτε τύπος ενεργητικής άσκησης στον οποίο η δυναμική ή στατική μυϊκή σύσπαση βρίσκει αντίσταση από μία εξωτερική.
Γενικά Ανιχνεύει μη αναμενόμενα (όχι του συστήματος ΑΒΟ) αλλοαντισώματα ή/και αυτοαντισώματα σε δείγμα ορού ασθενή. Ελέγχεται ο ορός σε 2-3 δείγματα.
Πολιτική πληροφόρησης Ενότητα 11: Ανακεφαλαίωση Μέρος Ι Δρ Αλέξανδρος Κουλούρης Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Η αναγκαιότητα συνθετικής προσέγγισης 1/6
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Μυϊκή χαλάρωση Όσο ελαττώνεται η μυϊκή ενέργεια τόσο χαλαρός γίνεται ο μυς. Όταν ένας μυς βρίσκεται σε ανεπιθύμητη σύσπαση δεν μπορεί να εργασθεί φυσιολογικά.
Έλεγχος Ροής με την Εντολή Επανάληψης FOR 1/9
Καμπυλότητα Φακού P c
Δράση μάσκας Μείωση ερεθισμού και επαναφορά των διασταλμένων πόρων.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη δύναμη ενός μυός 1/2
Ορισμός Μάλαξη είναι ένα σύστημα μηχανικών χειρισμών που εκτελούνται στην επιφάνεια του ανθρώπινου σώματος (εδώ στο πρόσωπο), με τα χέρια ή με ειδικά μηχανήματα.
Βιοηθική και Δεοντολογία στην Φυσικοθεραπεία Ενότητα 7: Οι αντιλήψεις & ο ρόλος εργασίας των επιστημόνων υγείας H περίπτωση του νοσοκομείου Πατησίων Γεωργία.
Αλκίνια Χαρακτηριστική ομάδα: τριπλός δεσμός.
Περιγραφή Είναι κύματα που εκπέμπονται σε πολύ μεγάλες συχνότητες.
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Τομογραφική Απεικονιστική Ανατομική Ενότητα 8: Τομογραφική ανατομική αγγειακού δένδρου - ΜRΑ Γεωργία Οικονόμου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Ραδιολογίας.
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 5: Θεματική επεξεργασία απεικονιστικών τεκμηρίων Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Μέρη μηχανής φύλλου όφσετ
Τεχνικές μάλαξης (Θ) Ενότητα 12: Μάλαξη και εναλλακτικές θεραπευτικές προσεγγίσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Ψυχιατρική Ενότητα 17: Θεραπευτικές παρεμβάσεις στην ψυχιατρική Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ) Ενότητα 1: Βασικές αρχές και ορισμοί Γιώργος Πιερράκος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Εισαγωγική Κατεύθυνση Διοίκησης.
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 10: Αποτελέσματα μάλαξης – Κοιλιακή χώρα Δωροθέα Μακρυγιάννη Pt MSc Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Διατροφή- Διαιτολογία Ενότητα 18: Διατροφή και δυσλιπιδαιμίες Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Νοσηλευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
Εκτυπωτικά Υποστρώματα (Ε) Ενότητα 8: Μέτρηση της μεταβολής των διαστάσεων του χαρτιού μετά από βύθιση σε νερό Βασιλική Μπέλεση Επίκ. Καθηγήτρια Τμήμα.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 2: Διόρθωση αμετρωπιών με οφθαλμικούς φακούς Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Διάρκεια της άσκησης Η διάρκεια και η ένταση της άσκησης είναι σχετικές: Μεγαλύτερο διάλειμμα κατά την άσκηση παραπέμπει σε αερόβια διαδικασία. Μικρότερο.
Εκτίμηση Φυσικής Κατάστασης
Άλλες μορφές νευρώσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Η ανάγκη χρήσης μεταβλητών
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Ενότητα 6: Δονήσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιοηθική και Δεοντολογία στην Φυσικοθεραπεία Ενότητα 11: Κριτήρια επιλογής υποψηφίων επιστημών υγείας Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Κριτήρια επιλογής υποψηφίων επιστημών υγείας (1 από 3) Είναι όλοι όσοι επιλέγουν ένα επάγγελμα υγείας κατάλληλοι για να το ασκήσουν; Με ποια κριτήρια επιλέγουν το μελλοντικό επάγγελμα; Είναι κατάλληλα ενημερωμένοι; Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις αποφάσεις τους; 1

Κριτήρια επιλογής υποψηφίων επιστημών υγείας (2 από 3) Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η διερεύνηση των κριτηρίων και γενικότερα των παραμέτρων που επηρεάζουν τους υποψήφιους φοιτητές προκειμένου να επιλέξουν ένα επάγγελμα εκ των επιστημών υγείας όπως το επάγγελμα του φυσικοθεραπευτή. 2

Κριτήρια επιλογής υποψηφίων επιστημών υγείας (3 από 3) Κατά την διερεύνηση της αρθρογραφίας διαπιστώθηκε ότι ο τρόπος επιλογής των υποψηφίων για τις επιστήμες υγείας, παρόλο ότι παίζουν ένα ως επαγγελματίες σημαντικό ρόλο στα σύγχρονα Συστήματα Υγείας δεν απετέλεσε μέχρι σήμερα αντικείμενο πολλών ερευνών. 3

Κριτήρια επιλογής υποψηφίων επιστημών υγείας Εργασία - Έρευνα

Μέθοδος και υλικό Η εργασία βασίστηκε στη συμπλήρωση ερωτηματολόγιου που περιλαμβάνει 18 ερωτήσεις που αφορούν τον τρόπο και το είδος ενημέρωσης των υποψηφίων, το πολιτιστικό μόρφωμα των γονέων, το τόπο διαμονής,τις επιθυμίες και την αντίληψη που είχαν οι υποψήφιοι φοιτητές φυσικοθεραπείας. 5

Συμμετέχοντες Συμμετείχαν φοιτητές φυσικοθεραπείας, επιλεγμένοι τυχαία από το πρώτο και τελευταίο έτος του τμήματος φυσικοθεραπείας του ΤΕΙ Αθήνας. Τα ερωτηματολόγια μοιράστηκαν σε 200 φοιτητές κατά την διάρκεια του μαθήματος και συμπληρώθηκαν ανώνυμα με την παρουσία της ερευνήτριας, προκειμένου να δοθούν οι απαραίτητες διευκρινήσεις από τον ίδιο άνθρωπο. 6

Δείγμα Ανταποκρίθηκαν 141, ποσοστό 70,5% 111 άντρες και 30 γυναίκες, ΜΟ ηλικίας 21,89 έτη. 7

Μεταβλητές Οι τιμές των μεταβλητών παρουσιάζονται χρησιμοποιώντας τον αριθμό των συμμετεχόντων (Ν), τις μέσες τιμές (μ.τ) και τις τυπικές αποκλίσεις (τ.α). Στις κατηγορικές μεταβλητές χρησιμοποιούνται οι συχνότητες (ν) και αντίστοιχα ποσοστά επί %. Οι συσχετίσεις στις κατηγορικές μεταβλητές πραγματοποιήθηκε χρησιμοποιώντας το Χι- τετράγωνο τεστ (Chi-square test) και το Fisher exact test. 8

Έλεγχοι Όλοι οι έλεγχοι είναι διπλής κατεύθυνσης (two- sided) με επίπεδο σημαντικότητας α=0,05. Για την στατιστική ανάλυση χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πακέτο SPSS vr (Statistical Package for the Social Sciences. 9

Χαρακτηριστικά του δείγματος (1 από 12) 10

Χαρακτηριστικά του δείγματος (2 από 12) 11

Χαρακτηριστικά του δείγματος (3 από 12) 12

Χαρακτηριστικά του δείγματος (4 από 12) 13

Χαρακτηριστικά του δείγματος (5 από 12) 14

Χαρακτηριστικά του δείγματος (6 από 12) 15

Χαρακτηριστικά του δείγματος (7 από 12) 16

Χαρακτηριστικά του δείγματος (8 από 12) 17

Χαρακτηριστικά του δείγματος (9 από 12) 18

Χαρακτηριστικά του δείγματος (10 από 12) 19

Χαρακτηριστικά του δείγματος (11 από 12) 20

Χαρακτηριστικά του δείγματος (12 από 12) 21

Συσχέτιση - Φύλο & κριτήρια ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΧΙΝΑΙ ΑΝΔΡΕΣ N7734 %69,4%30,6% ΓΥΝΑΙΚΕΣ N030 %0%100,0% p-value : < 0,

Συσχέτιση - Τρόπος ενημέρωσης & κριτήρια επιλογής ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΡΕΣΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΟΧΙΝΑΙ Σ.Ε.Π. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ N3114 %68,9%31,1% N8016 %83,3%16,7% p-value : 0,07 23

Συσχέτιση - Κριτήρια επιλογής υποψηφίων επιστημών υγείας ΤΥΧΑΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΟΧΙΝΑΙ Σ.Ε.Π. N423 %93,3%6,7% ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ N7818 %81,3%18,8% p-value : 0,07 24

Συσχέτιση - Τρόπος ενημέρωσης & κριτήρια επιλογής ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΥΠΟ ΟΧΙΝΑΙ Σ.Ε.Π. N3510 %77,8%22,2% ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ N888 %91,7%8,3% p-value : 0,03 25

Συσχέτιση - Μορφωτικό επίπεδο πατέρα & κριτήρια ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΟΧΙΝΑΙ 1Ο ΒΑΘΜΙΑ N238 %74,2%25,8% 2Ο ΒΑΘΜΙΑ N433 %93,5%6,5% 3Ο ΒΑΘΜΙΑ N613 %95,3%4,7% p-value : 0,004 26

Συσχέτιση - Μορφωτικό επίπεδο πατέρα & κριτήρια ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΠΙΚΕΡΔΕΣ ΟΧΙΝΑΙ 1Ο ΒΑΘΜΙΑ N229 %71,0%29,0% 2Ο ΒΑΘΜΙΑ N2719 %58,7%41,3% 3Ο ΒΑΘΜΙΑ N3034 %46,9%53,1% p-value :

Συσχέτιση - Μορφωτικό επίπεδο πατέρα & κριτήρια ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΧΙΝΑΙ 1Ο ΒΑΘΜΙΑ N1120 %35,5%64,5% 2Ο ΒΑΘΜΙΑ N2922 %56,9%43,1% 3Ο ΒΑΘΜΙΑ N3722 %62,7%37,3% p-value :

Συσχέτιση - Μορφωτικό επίπεδο μητέρας & οργάνωση ΣΕΠ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΟΧΙΝΑΙ 1Ο ΒΑΘΜΙΑ N1516 %48,4%51,6% 2Ο ΒΑΘΜΙΑ N2625 %51,0%49,0% 3Ο ΒΑΘΜΙΑ N4217 %71,2%28,8% p-value :

Συσχέτιση - Τόπος καταγωγής & κριτήρια ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΟΧΙΝΑΙ ΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ N1861 %22,8%77,2% ΗΜΙΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ N1317 %43,3%56,7% ΔΗΜΟΣ < ΚΑΤ. N1319 %40,6%59,4% p-value : 0,05 30

Συσχέτιση - Τόπος καταγωγής & κριτήρια ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΧΙΝΑΙ ΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ N4831 %60,8%39,2% ΗΜΙΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ N1812 %60,0%40,0% ΔΗΜΟΣ < ΚΑΤ. N1121 %34,4%65,6% p-value : 0,033 31

Συσχέτιση - Επαφή με το επάγγελμα & κριτήρια 32 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΟΧΙΝΑΙ N434 %91,5%8,5% ΟΧΙ N7420 %78,7%21,3% p-value : 0,06

Συσχέτιση - Τόπος καταγωγής & κριτήρια ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ OΤΙ ΗΤΑΝ ΕΠΑΡΚΗΣ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΑΡΚΗΣ ΜΕΡΙΚΩΣ ΕΠΑΡΚΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΗ Σ ΝΑΙ N %34,0%40,4%25,5% ΟΧΙ N85333 %8,5%56,4%35,1% p-value :

Συσχέτιση - Επαφή με το επάγγελμα & κριτήρια ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΥΠΟ ΟΧΙΝΑΙ N452 %95,7%4,3% ΟΧΙ N7816 %83,0%17,0% p-value :

Συσχέτιση - Εξάμηνο φοίτησης & κριτήρια ΤΥΧΑΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΟΧΙΝΑΙ Α ΕΞΑΜΗΝΟΥ N383 %92,7%7,3% ΠΤΥΧΙΟ N208 %71,4%28,6% p-value : 0,041 35

Συσχέτιση - Εξάμηνο φοίτησης & κριτήρια ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ OΤΙ ΗΤΑΝ ΕΠΑΡΚΗΣ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΑΡΚΗΣ ΜΕΡΙΚΩΣ ΕΠΑΡΚΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ Α ΕΞΑΜΗΝΟΥ N10265 %24,4%63,4%12,2% ΠΤΥΧΙΟ N51211 %17,9%42,9%39,3% p-value : 0,032 36

Συσχέτιση - Εξάμηνο φοίτησης & κριτήρια ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΗΤΑΝ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ Α ΕΞΑΜΗΝΟΥN %4,9%22,0%4,9%22,0%39,0%7,3% ΠΤΥΧΙΟN %7,1%10,7%28,6%7,1%42,9%3,6% p-value : 0,06 37

Συμπεράσματα Ο επαγγελματικός προσανατολισμός μπορεί και πρέπει να οργανωθεί στους εφήβους και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την εκπαίδευσή τους στο Λύκειο. 38

Ιδιαιτερότητες επαγγέλματος και συσχέτιση Η κοινότητα των φοιτητών εντοπίζει τις ιδιαιτερότητες που παρατηρούνται κατά την επιλογή του επαγγέλματος και πως αυτές σχετίζονται με την προσωπικότητα, την εκπαίδευση, την ενημέρωση και άλλα στοιχεία του προφίλ του φυσικοθεραπευτή. 39

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Γεωργία Πέττα Γεωργία Πέττα. «Βιοηθική και Δεοντολογία στην Φυσικοθεραπεία. Ενότητα 11: Κριτήρια επιλογής υποψηφίων επιστημών υγείας». Έκδοση: 1.0. Αθήνα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.ocp.teiath.gr

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain διαθέσιμο ως κοινό κτήμα Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. χωρίς σήμανσηΣυνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει:  το Σημείωμα Αναφοράς  το Σημείωμα Αδειοδότησης  τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων  το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.