Σφάλματα Στο Υλικό Των Φακών (1 από 3)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Εξευγενισμός φυτικών λαδιών
Άσκηση με αντίσταση Είναι ο οποιοσδήποτε τύπος ενεργητικής άσκησης στον οποίο η δυναμική ή στατική μυϊκή σύσπαση βρίσκει αντίσταση από μία εξωτερική.
Γενικά Ανιχνεύει μη αναμενόμενα (όχι του συστήματος ΑΒΟ) αλλοαντισώματα ή/και αυτοαντισώματα σε δείγμα ορού ασθενή. Ελέγχεται ο ορός σε 2-3 δείγματα.
Η αναγκαιότητα συνθετικής προσέγγισης 1/6
Λήψη (Δια-) Κορικής Απόστασης
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Μυϊκή χαλάρωση Όσο ελαττώνεται η μυϊκή ενέργεια τόσο χαλαρός γίνεται ο μυς. Όταν ένας μυς βρίσκεται σε ανεπιθύμητη σύσπαση δεν μπορεί να εργασθεί φυσιολογικά.
Έλεγχος Ροής με την Εντολή Επανάληψης FOR 1/9
Καμπυλότητα Φακού P c
Δράση μάσκας Μείωση ερεθισμού και επαναφορά των διασταλμένων πόρων.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη δύναμη ενός μυός 1/2
Ορισμός Μάλαξη είναι ένα σύστημα μηχανικών χειρισμών που εκτελούνται στην επιφάνεια του ανθρώπινου σώματος (εδώ στο πρόσωπο), με τα χέρια ή με ειδικά μηχανήματα.
Αλκίνια Χαρακτηριστική ομάδα: τριπλός δεσμός.
Περιγραφή Είναι κύματα που εκπέμπονται σε πολύ μεγάλες συχνότητες.
Αλδεΰδες και Κετόνες Δομή και ιδιότητες.
Ορισμός Τα υψίσυχνα ρεύματα είναι υψηλής συχνότητας εναλλασσόμενα ρεύματα. Δεν διεγείρουν τα αισθητικά και κινητικά νεύρα και έτσι δεν υπάρχει κίνδυνος.
Ακίνητη Προσθετική ΙI Ενότητα 7: Γέφυρα ολική χυτή με όψη (α’ μέρος) Αριστείδης Γαλιατσάτος DDs, Dr Dent. Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Οδοντικής.
Αιματολογία ΙΙΙ (Ε) Ενότητα 4: Χρώση Sudan Black B (SBB) Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative.
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 5: Θεματική επεξεργασία απεικονιστικών τεκμηρίων Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Μέρη μηχανής φύλλου όφσετ
Ψυχιατρική Ενότητα 17: Θεραπευτικές παρεμβάσεις στην ψυχιατρική Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 12: Αναγέννηση Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Διατροφή- Διαιτολογία Ενότητα 18: Διατροφή και δυσλιπιδαιμίες Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Νοσηλευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
Εκτυπωτικά Υποστρώματα (Ε) Ενότητα 8: Μέτρηση της μεταβολής των διαστάσεων του χαρτιού μετά από βύθιση σε νερό Βασιλική Μπέλεση Επίκ. Καθηγήτρια Τμήμα.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 2: Διόρθωση αμετρωπιών με οφθαλμικούς φακούς Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Άλλες μορφές νευρώσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επιλογή φλέβας για λήψη φλεβικού αίματος 1/7
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Kρέμες (γ’ μέρος)
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Ενότητα 6: Δονήσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιστορία και Οπτική του Γυαλιού Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Ιστορία και Οπτική του Γυαλιού Ενότητα 7: Σφάλματα και έλεγχος οφθαλμικών φακών Αριστείδης Χανδρινός, D.O., MPhil, Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Οπτικής και Οπτομετρίας, Μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Οπτομετρίας και Οπτικής Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Σφάλματα Στο Υλικό Των Φακών (1 από 3) Σφάλματα Στο Υλικό Των Φακών (1 από 3) ΧΡΩΜΑ: Είναι άσκοπος χρωματισμός λευκού κρυστάλλου και συνήθως οφείλεται στην χρήση ακάθαρτων πρώτων υλών στην σύνθεση του γυαλιού. ΡΑΒΔΩΣΕΙΣ: (α) οι εξωτερικές πιθανότατα οφείλονται σε γρήγορη ψύξη του μείγματος και προέρχονται από την ταχύτερη ψύξη της εξωτερικής επιφάνειας του φακού, σε σχέση με την εσωτερική του. Μοιάζει με «ζάρες». (β) Οι εσωτερικές ραβδώσεις δημιουργούνται κυρίως λόγω ατελούς ομοιογενοποίησης των πρώτων υλών κατά την διαδικασία τήξης και λόγω αποκόλλησης υλικού από τα τοιχώματα του δοχείου τήξης… “Streaks”, από Daniel Kulinski διαθέσιμο με άδεια CC BY-NC-SA 2.0

Σφάλματα Στο Υλικό Των Φακών (2 από 3) Σφάλματα Στο Υλικό Των Φακών (2 από 3) ΦΥΣΑΛΙΔΕΣ Ή ΕΓΚΛΕΙΣΤΑ (ΣΠΟΡΟΙ): οφείλονται σε αέρια που δημιουργήθηκαν κατά το στάδιο της τήξης και δεν κατόρθωσαν να εξέλθουν στο στάδιο της διήθησης, όπως O 2 , N 2 , CO 2 , 𝐶𝑂 κ.α. Στην στεφανύαλο, συνήθως δεν παρουσιάζεται το φαινόμενο, παρά μόνο στα FLINT και BARIUM GLASS. “Glass Bubbles 4”, από Lagged2Death διαθέσιμο με άδεια CC BY-NC-SA 2.0

Σφάλματα Στο Υλικό Των Φακών (3 από 3) Σφάλματα Στο Υλικό Των Φακών (3 από 3) Τα έγκλειστα (στερεά στοιχεία) μέσα στο γυαλί μπορούν να παραχθούν από: Υπολείμματα του μείγματος που δεν τήχθηκαν τελείως. Υλικά από τα τοιχώματα με χαμηλή διαλυτότητα. Στοιχεία από το εξωτερικό περιβάλλον Την διαδικασία από-υαλοποίησης ή κρυστάλλωσης. ΦΛΕΒΕΣ: Είναι κλωστές ή ραβδώσεις του γυαλιού από ελαφρώς διαφορετικό δ.δ. Συνήθως προκαλούνται από αναμείξεις του γυαλιού με συστατικά που βρίσκονται στα τοιχώματα του δοχείου. Πρέπει να ελέγχονται οι φακοί όσον αφορά τις φλέβες, γιατί προκαλούν αισθητή μεταβολή στην όραση του ασθενή.

Έλεγχος Και Μέτρηση Έγκλειστων Παρατηρητής Δείγμα γυαλιού Μαύρη Οθόνη Λάμπα αλογόνου στενής δέσμης Έγκλειστον Σχηματική διάταξη για έλεγχο και μέτρηση έγκλειστων μέχρι ≥ 0.03 mm

Α) Σφάλματα Από Χημική Ή Θερμική Επίδραση Στην Επιφάνεια (1 από 2) ΘΑΜΠΩΜΑ Ή ΟΜΙΧΛΗ: Είναι μεταβολή που οφείλεται σε ακραίες ατμοσφαιρικές συνθήκες. Ιδιαίτερη ευαισθησία παρουσιάζει το γυαλί Flint. Όταν λέμε «ομίχλη», εννοούμε έγκλειστα μέσα στο γυαλί. Αρ.Χανδρινός Δείγμα µε «ομίχλη» ή θόλωση μέσα από ηλεκτρονικό μικροσκόπιο

Α) Σφάλματα Από Χημική Ή Θερμική Επίδραση Στην Επιφάνεια (2 από 2) ΧΑΡΑΜΑΔΑ: Είναι η αλλοίωση σαν σταυροειδή χαραμάδα στην επιφάνεια του φακού. Προκαλείται από ξαφνικό πάγωμα ή διαλυτική επίδραση.

Β) Σφάλματα Στο Γυάλισμα Της Επιφάνειας ΦΑΙΟΤΗΤΑ: Οφείλεται σε μη ολοκληρωμένο γυάλισμα στη επιφάνεια του φακού, παρά το ότι είναι λεία και στλιπνή στην επιφάνεια. ΚΥΜΑΤΙΣΜΟΣ: Είναι ομόκεντροι (κυρίως στους σφαιρικούς φακούς) κύκλοι και παρουσιάζεται στην μαζική παραγωγή όταν η φακοί παράγονται από το ίδιο καλούπι.

Έλεγχος Θαμπώματος ‘Η Ομίχλης Δείγμα Γυαλιού Μαύρη Οθόνη Λαμπτήρας Αλογόνου Παρατηρητής Διάταξη ελέγχου της ομίχλης ή θόλωσης σε γυαλιά.

Ο Έλεγχος Των Οφθαλμικών Φακών (1 από 2) ΔΙΑΠΕΡΑΤΟΤΗΤΑ: Ο όρος αυτός χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον τρόπο κατά τον οποίον γίνεται η παρατήρηση του φωτός από μία δυνατή φωτεινή πηγή, που διαπερνά τους φακούς, τοποθετημένη σε λίγη απόσταση πίσω από τον φακό. ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ: Πολλά σφάλματα επιφάνειας, φαίνονται εύκολα με το να κρατάς τους φακούς κοντά σε μία φωτεινή πηγή και να παρατηρείς την περιοχή που φωτίζεται από το ανακλώμενο είδωλο της πηγής, μετακινώντας τον φακό ή περιστρέφοντάς τον.

Ο Έλεγχος Των Οφθαλμικών Φακών (2 από 2) ΣΚΙΑΣΗ: Για να σκιάσεις ένα φακό πρέπει να τον κρατάς σε απόσταση από τον οφθαλμό, ίση με την εστιακή του και να παρατηρείς μέσα από αυτόν, με αρκετά δυνατή φωτεινή πηγή. Τότε ένα πραγματικό είδωλο της φωτεινής πηγής σχηματίζεται στην περιοχή της κόρης του οφθαλμού. Για να παραχθεί πραγματικό είδωλο, υπό αυτές τις συνθήκες, οι φακοί πρέπει να είναι μέσης δυνάμεως και όσοι έχουν αδύνατη θετική ή αρνητική δύναμη πρέπει να συνδυάζονται με ένα φακό κατάλληλης δυνάμεως και απαλλαγμένο από σφάλματα.

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Αριστείδης Χανδρινός 2014. Αριστείδης Χανδρινός. «Ιστορία και οπτική του γυαλιού. Ενότητα 7: Σφάλματα και έλεγχος οφθαλμικών φακών». Έκδοση: 1.0. Αθήνα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο ως κοινό κτήμα χωρίς σήμανση Συνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.