12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 4 ο Εργαστήριο Torque GUI Αλληλεπίδραση με Αντικείμενα
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine2 Gui editor F10 Προσθέστε two GuiTextCtrl (text controls) –Score label –Score number
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine3 Προσθέστε το φάκελο "superbomb", που περιέχει στο αρχείο.dts και την εικόνα υφής στο φάκελο "/data/shapes". Αντιγράψτε το script "superbomb.cs" στο φάκελο "control". Ανοίξτε το script "server.cs" από το φάκελο "control" και προσθέστε την παρακάτω γραμμή στη λειτουργία onServerCreated() exec("./superbomb.cs"); Δημιουργήστε μερικές superbombs από το World Editor Creator
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine4 Αυτός ο κώδικας εκτελείται σε κάθε σύγκρουση ενός αντικειμένου με μια superbomb και αυξάνει το σκορ function SuperBomb::onCollision( %this, %obj, %col ) { echo("SuperBomb::onCollision called "); ScoreNum.setValue(ScoreNum.getValue() + 1); }
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine5 Για να καταστρέφεται η superbomb μετά τη σύγκρουση προσθέστε %obj.delete();
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine6 Προετοιμασία για το τέλος της αποστολής –Δημιουργεί ένα bot όταν το σκορ φτάσει στο 5 if (ScoreNum.getValue() ==5) { AIPlayer::spawn("red_jill",MyBot_Red Jill," "); }