12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 4 ο Εργαστήριο Torque GUI Αλληλεπίδραση με Αντικείμενα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Graphical User Interfaces (GUI) SWING.
Advertisements

Τεχνικές Προγραμματισμού με την JavaScript Στυλιάδης Κων/νος Φλώρινα, Οκτώβριος 2004.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας & Διοίκησης Computer applications in the modern enterprise Γ. Κούζας, PhD.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 1ο ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012 ΑΙΘΟΥΣΑ Β4 11.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση για Πληρεξούσιους.
Μεταφορά αντιδραστηρίου στην επιφάνεια εργασίας Tο παράθυρο της εφαρμογής έχει την παρακάτω μορφή στο εικονικό εργαστήριο Vlab Εισαγωγή υαλικών στην επιφάνεια.
Windows Programming Web controls. •Τα web forms είναι container αντικείμενα σχεδιασμένα για να κάνουνε host άλλα controls, όπως α) Web server controls,
Μάθημα 2 Εισαγωγή στην Επιστήμη των Η/Υ ΙΙ
Περίληψη Αρχιτεκτονική Μικροεπεξεργαστών MIPS-32
Αγγίσταλης Κωνσταντίνος Α.Μ 739
«Αφροδίτη και Άδωνις» Στο google ψάξτε για εικόνες: κινούμενα λουλούδια, Άδωνις και Αφροδίτη. Αποθηκεύστε τα στο φάκελο «εικόνες μου». Ανοίξτε το power.
Torque Game Engine - #03 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Rigidbody Δίνει στο αντικείμενο την ιδιότητα της μάζας, της βαρύτητας και της ταχύτητας Μπορούμε να επέμβουμε στη δύναμη της βαρύτητας στη σκηνή μας (διεύθυνση.
Torque Game Engine - #04 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine - #0 8 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine - #0 7 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Εισαγωγικό Φροντηστήριο Διαχείριση Περιεχομένου Παγκόσμιου Ιστού και Γλωσσικά Eργαλεία.
To περιβάλλον kodu Σενάριο διδασκαλίας.
1 Εισαγωγή στη Java Χρήσιμες Διευθύνσεις Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java Εργαλεία της Java Μεταγλώττιση στοιχειωδών εφαρμογών.
Εισαγωγή στη .net Visual C++
Torque Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
Applets Εκτελούνται από τον appletviewer και από Java enabled web browsers Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη.
Επιστημονικός Υπολογισμός Ι Πρώτο Εργαστήριο Εισαγωγή στο matlab 15 Οκτωβρίου 2010 Γιώργος Δρακόπουλος ΤΜΗΥΠ.
9 Ιουνίου 2009Torque Game Engine1 7 ο Εργαστήριο Torque Αλληλεπίδραση με Αντικείμενα (..συνέχεια)
Δημιουργία προγράμματος ερωτηματολογίου Πολλαπλής Επιλογής Α. Σχεδίαση Φόρμας.
Torque Game Engine1 Σενάρια - ασκήσεις Torque. Torque Game Engine2 Υλοποίηση σεναρίων Γεμίστε μια πίστα με αντικείμενα δύο ειδών (π.χ. δέντρα και βόμβες)
Torque Game Engine - #06 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 Εισαγωγή στην Μηχανή Εισαγωγή αντικειμένων Βασικές αρχές torque script Εγγραφή στο forum Επιλογές ασκήσεων.
Torque Game Engine Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Λώρη Μαλατέστα (lori)
Μάθημα 9 Λίγο απ’ όλα! HTML 5 Advanced PHP XML. HTML 5 Πρόκειται για μια νέα έκδοση της HTML που συμπληρώνει τις δυνατότητες της γλώσσας με κάποια Tags.
Κρανιοεγκεφαλική κάκωση Κακώσεις θώρακα Κοιλιακό άλγος V Εξάμηνο Νοσηλευτικής ΤΕΙ Λάρισας 01.VI.2010Δ. Παπαγόρας.
Επικοινωνία ανθρώπου-μηχανής και...μηχανικών Σχολή ΗΜΜΥ-ΕΜΠ Σ. Κόλλιας, Γ. Στάμου, Κ. Καρπούζης.
Γιώργος Μαγουλάκης Εξάμηνο: Εαρινό 2015 ΤΕΙ Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ N. Apostolidis PhD.
Arkanoid-clone agent, LSPI implementation Δημήτρης Τριγκάκης Arkanoid-clone agent, LSPI implementation Δημήτρης Τριγκάκης.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
Κωδικός Θ: ΤΠ4003, Κωδικός Ε: ΤΠ4103 (ΜΕΥ/Υ) Ώρες (Θ - ΑΠ - Ε): Προαπαιτούμενα: ΤΠ2003,2103.
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε Τίτλος Πτυχιακής Εργασίας: Κατασκευή διδακτικού πακέτου προσομοίωσης των μηχανικών ταλαντώσεων.
Εισαγωγή στην Αριθμητική Ανάλυση Εισαγωγή στη MATLAB
Περιεχόμενα M – Files Δημιουργία, Αποθήκευση, Εκτέλεση. Function Files.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μετονομασία Φακέλων και Αρχείων
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1: Χρήση της απλής δομής επιλογής
ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΕΣ.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
Προσθήκη διαδραστικότητας στους κόσμους SCRIPTING
Κατηγορίες Λογισμικού
Αρχεία και φάκελοι.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Function Probe (FP)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εισαγωγή στη Java Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java
Tkinter Γραφικά στην Python.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΤΙΚΟ Ι∆ΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕ∆ΟΝΙΑΣ
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΣΤΟ MATLAB ΓΙΑ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ» Σπουδάστρια:
EΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός με GreenFoot
Up for a Game?. The Game is called: FIND 1. Find the Light- Cigarette!
Συστήματα Αναμονής (Queuing Systems)
H Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Ενότητα A5.1.2γ (Αποθήκευση Αρχείων από το Διαδίκτυο )
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Διάλεξη #7: Συμβολοσειρές.
Κ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Χ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΙΤΛΟΣ E-POSTER Συγγραφείς και Φορείς
Μεταγράφημα παρουσίασης:

12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 4 ο Εργαστήριο Torque GUI Αλληλεπίδραση με Αντικείμενα

12 Μαΐου 2009Torque Game Engine2 Gui editor  F10 Προσθέστε two GuiTextCtrl (text controls) –Score label –Score number

12 Μαΐου 2009Torque Game Engine3 Προσθέστε το φάκελο "superbomb", που περιέχει στο αρχείο.dts και την εικόνα υφής στο φάκελο "/data/shapes". Αντιγράψτε το script "superbomb.cs" στο φάκελο "control". Ανοίξτε το script "server.cs" από το φάκελο "control" και προσθέστε την παρακάτω γραμμή στη λειτουργία onServerCreated() exec("./superbomb.cs"); Δημιουργήστε μερικές superbombs από το World Editor Creator

12 Μαΐου 2009Torque Game Engine4 Αυτός ο κώδικας εκτελείται σε κάθε σύγκρουση ενός αντικειμένου με μια superbomb και αυξάνει το σκορ function SuperBomb::onCollision( %this, %obj, %col ) { echo("SuperBomb::onCollision called "); ScoreNum.setValue(ScoreNum.getValue() + 1); }

12 Μαΐου 2009Torque Game Engine5 Για να καταστρέφεται η superbomb μετά τη σύγκρουση προσθέστε %obj.delete();

12 Μαΐου 2009Torque Game Engine6 Προετοιμασία για το τέλος της αποστολής –Δημιουργεί ένα bot όταν το σκορ φτάσει στο 5 if (ScoreNum.getValue() ==5) { AIPlayer::spawn("red_jill",MyBot_Red Jill," "); }