Βιβλιογραφία (Θ) Ενότητα 6: Συστήματα σύνταξης βιβλιογραφίας Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή Κατανόηση της φυσιολογίας και λειτουργίας του Στοματογναθικού Συστήματος (ΣΓΣ) για τον οδοντοτεχνίτη σημαίνει: Αποφυγή σφαλμάτων κατασκευής των.
Advertisements

Περιεχόμενα ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ – Harvard Citation Style
Η αντοχή του πλοίου Διαμήκης αντοχή Εγκάρσια αντοχή Τοπική αντοχή.
Πηγές τάσης/ρεύματος R , L, C
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
Τέλος Ενότητας.
Διατομή σύνθετης δοκού
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 3: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 9: Qualified Dublin Core Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 11: Τύποι Ευρετηρίων Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 4: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (β μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Περιλήψεις Γιατί; Πως; Τι είναι; Ποιος τις κάνει;
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 9: Θησαυροί: Εισαγωγή Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Πολιτική πληροφόρησης Ενότητα 11: Ανακεφαλαίωση Μέρος Ι Δρ Αλέξανδρος Κουλούρης Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Περιεχόμενα - ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ – Numeric/ Vancouver Citation Style.
Καμπυλότητα Φακού P c
Αλκίνια Χαρακτηριστική ομάδα: τριπλός δεσμός.
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 5: Θεματική επεξεργασία απεικονιστικών τεκμηρίων Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Άλλες μορφές νευρώσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Άσκηση 7 (1 από 5) Υπολογισμοί μηκών τόξων σφαίρας. Το έτος 2035 μ.Χ., μετά από πυρηνική καταστροφή και λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου, που πήρε εκρηκτικές.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επιλογή φλέβας για λήψη φλεβικού αίματος 1/7
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Kρέμες (γ’ μέρος)
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Ενότητα 6: Δονήσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιβλιογραφία (Θ) Ενότητα 6: Συστήματα σύνταξης βιβλιογραφίας Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Περιεχόμενα Συστήματα σύνταξης βιβλιογραφίας Harvard Citation Style Παραπομπές μέσα στο κείμενο 1

Συστήματα σύνταξης βιβλιογραφίας 1/2 Αναπτύχθηκαν με σκοπό τη σύνταξη της Βιβλιογραφίας και της παράθεσης των Βιβλιογραφικών Αναφορών με ένα τυποποιημένο τρόπο. Ο τυποποιημένος αυτός τρόπος συμβάλλει στην αποκωδικοποίηση των στοιχείων των πηγών από όλους τους ενδιαφερόμενους, αλλά και εξασφαλίζει την άμεση πρόσβαση στα τεκμήρια που χρησιμοποιήθηκαν. 2

Συστήματα σύνταξης βιβλιογραφίας 2/2 Harvard Citation Style Vancouver/ Numerical Citation Style Turabian Citation Style Chicago Citation Style Oxford Citation Style MLA: Modern Language Association of America ASA: American Sociological Association APA: American Psychological Association AAA: American Anthropological Association CSE: Council of Science Editors CBE: Council of Biology Editors 3

Harvard Citation Style 1/2 Το Σύστημα Harvard χρησιμοποιήθηκε αρχικά στην Βιολογία, αλλά κατέληξε να είναι το πιο προσφιλές σύστημα στις Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες, ενώ πολλά είναι τα Διεθνή περιοδικά που έχουν υιοθετήσει το συγκεκριμένο σύστημα. Στις ενότητες που ακολουθούν θα παρουσιαστεί αναλυτικά το Σύστημα σύνταξης βιβλιογραφικών αναφορών Harvard με λεπτομερή παραδείγματα για κάθε περίπτωση. Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι υπάρχουν πολλές παραλλαγές του συστήματος και κάθε φορά πριν τη συγγραφή ενός άρθρου ή ενός συγγράμματος ο συγγραφέας οφείλει να ενημερώνεται για το ποια παραλλαγή ή τροποποίηση του συστήματος χρησιμοποιείται. 4

Harvard Citation Style 2/2 - Παραπομπή μέσα στο Κείμενο - Βιβλιογραφική Παραπομπή στη Λίστα Βιβλιογραφίας 5

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 1/35 α) Ένας Συγγραφέας Όταν το τεκμήριο της παραπομπής έχει μόνο ένα συγγραφέα τότε η παραπομπή έχει την εξής μορφή. Παραδείγματα Η Παπαδοπούλου (2011) αναφέρει ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου, 2011). 6

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 2/35 Παραδείγματα- συνέχεια Calder (1981) argued eloquently for the use of college students as subjects in consumer research when the objective of the research was theoretical in nature. College students were used as subjects in consumer research when the objective of the research was theoretical in nature (Calder, 1981). 7

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 3/35 αα) Ένας συγγραφέας με σελίδες Όταν η παραπομπή αφορά σε τεκμήριο που έχει συνταχθεί από ένα συγγραφέα και σε συγκεκριμένες σελίδες του τεκμηρίου. Παραδείγματα Η Παπαδοπούλου (2011, σ. 2) αναφέρει ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου, 2011, σ. 2). 8

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 4/35 Παραδείγματα- συνέχεια Η Παπαδοπούλου (2011, σσ. 2-3) αναφέρει ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου, 2011, σσ. 2-3) Calder (1981, p. 2) argued eloquently for the use of college students as subjects in consumer research when the objective of the research was theoretical in nature. College students were used as subjects in consumer research when the objective of the research was theoretical in nature (Calder, 1981, p. 2). 9

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 5/35 Παραδείγματα- συνέχεια Calder (1981, pp. 2-3) argued that….. It was argued that … (Calder, 1981, pp. 2-3). 10

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 6/35 β) Παραπάνω από ένας Συγγραφείς Όταν το τεκμήριο έχει παραπάνω από ένα συγγραφέα τότε η παραπομπή έχει την εξής μορφή Παραδείγματα Οι Παπαδοπούλου και Δούρος (2011) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου και Δούρος, 2011). 11

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 7/35 Οι Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου (2011) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου, 2011). Οι Παπαδοπούλου κ.α. (2011) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου κ.α., 2011). 12

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 8/35 Calder and Phillips (1981) argued that…. It was argued that … (Calder and Phillips, 1981). Calder, Walter and Phillips (1981) argued that …. It was argued that … (Calder, Walter and Phillips, 1981). 13

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 9/35 Calder et al. (1981) argued that …. It was argued that … (Calder et al., 1981). 14

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 10/35 βα) Παραπάνω από ένας Συγγραφείς με σελίδες Όταν το τεκμήριο έχει παραπάνω από ένα συγγραφέα με συγκεκριμένες σελίδες τότε η παραπομπή έχει την εξής μορφή. Παραδείγματα Οι Παπαδοπούλου και Δούρος (2011, σ. 2) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου και Δούρος, 2011, σ. 2). 15

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 11/35 Οι Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου (2011, σ. 2) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου, 2011, σ. 2). Οι Παπαδοπούλου κ.α. (2011, σ. 2) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου κ.α., 2011, σσ. 2-3) 16

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 12/35 Οι Παπαδοπούλου και Δούρος (2011, σσ. 2-3) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου και Δούρος, 2011, σσ. 2-3) Οι Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου (2011, σσ. 2-3) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου, 2011, σσ. 2-3) 17

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 13/35 Οι Παπαδοπούλου κ.α. (2011, σσ. 2-3) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου κ.α., 2011, σσ. 2-3). 18

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 14/35 Calder and Phillips (1981, p. 2) argued that…. It was argued that (Calder and Phillips, 1981, p.2). Calder, Walter and Phillips (1981, pp. 2-3) argued that…. It was argued that … (Calder, Walter and Phillips, 1981, pp. 2-3). 19

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 15/35 Calder et al. (1981, pp. 2-3) argued that…. It was argued that … (Calder et al., 1981, pp. 2-3). 20

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 16/35 γ) Πολλαπλές παραπομπές σε ένα Συγγραφέα Όταν πραγματοποιούνται παραπομπές σε πολλαπλά άρθρα ενός συγγραφέα που έχουν την ίδια ημερομηνία έκδοσης, τότε πρέπει να προστίθεται ένα γράμμα της αλφαβήτου δίπλα στην ημερομηνία. Αυτό γίνεται ώστε ο αναγνώστης να καταλάβει σε ποιο ακριβώς άρθρο αναφέρεται η παραπομπή. Παραδείγματα Η Παπαδοπούλου (2011α; 2011β) αναφέρει ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου, 2011α; 2011β). 21

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 17/35 Calder (1981a; 1981b) argued that…. It was argued that … (Calder, 1981a; 1981b). 22

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 18/35 γα) Πολλαπλές παραπομπές σε ένα Συγγραφέα με σελίδες Παραδείγματα Η Παπαδοπούλου (2011α, σ. 2; 2011β, σ. 5) αναφέρει ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου, 2011α, σ. 2; 2011β, σ. 5) Calder (1981a, p. 2; 1981b, p. 5) argued eloquently for the use of college students as subjects in consumer research when the objective of the research was theoretical in nature. College students were used as subjects in consumer research when the objective of the research was theoretical in nature (Calder, 1981a, p. 2; 1981b, p. 5). 23

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 19/35 γβ) Πολλαπλές παραπομπές σε ένα Συγγραφέα με πολλαπλές σελίδες Παραδείγματα Η Παπαδοπούλου (2011α, σσ. 2-3; 2011β, σσ. 5-10) αναφέρει ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου, 2011α, σσ. 2-3; 2011β, σσ. 5-10) Calder (1981a, pp. 2-3; 1981b, pp. 5-10) argued eloquently for the use of college students as subjects in consumer research when the objective of the research was theoretical in nature. College students were used as subjects in consumer research when the objective of the research was theoretical in nature (Calder, 1981a, pp. 2-3; 1981b, pp. 5-10). 24

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 20/35 γγ) Πολλαπλές παραπομπές σε περισσότερους του ενός Συγγραφείς Όταν πραγματοποιούνται παραπομπές σε άρθρα που έχει γράψει η ίδια ομάδα συγγραφέων την ίδια χρονιά έκδοσης. Παραδείγματα Οι Παπαδοπούλου και Δούρος (2011α; 2011β) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου και Δούρος, 2011α; 2011β). 25

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 21/35 Οι Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου (2011α; 2011β) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου, 2011α; 2011β). Οι Παπαδοπούλου κ.α. (2011α; 2011β) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου κ.α., 2011α; 2011β) 26

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 22/35 Calder and Phillips (1981a; 1981b) argued that…. It was argued that … (Calder and Phillips, 1981a; 1981b). Calder, Walter and Phillips (1981a; 1981b) argued that…. It was argued that … (Calder, Walter and Phillips, 1981a; 1981b). 27

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 23/35 Calder et al. (1981a; 1981b) argued that …. It was argued that … (Calder et al., 1981a; 1981b). 28

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 24/35 γδ) Πολλαπλές παραπομπές σε περισσότερους του ενός συγγραφείς με σελίδες Παραδείγματα Οι Παπαδοπούλου και Δούρος (2011α, σ. 2; 2011β, σ. 5) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου και Δούρος, 2011α, σ. 2; 2011β, σ. 5). Οι Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου (2011α, σ. 2; 2011β, σ. 5) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου, 2011α, σ. 2; 2011β, σ. 5). 29

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 25/35 Οι Παπαδοπούλου κ.α. (2011α, σ. 2; 2011β, σ. 5) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου κ.α., 2011α, σ. 2; 2011β, σ. 5). Οι Παπαδοπούλου και Δούρος (2011α, σσ. 2-3; 2011β, σσ. 5-10) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου και Δούρος, 2011α, σσ. 2-3; 2011β, σσ ). 30

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 26/35 Οι Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου (2011α, σσ. 2-3; 2011β, σσ. 5-10) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου, 2011α, σσ. 2-3; 2011β, σσ. 5-10). Οι Παπαδοπούλου κ.α. (2011α, σσ. 2-3; 2011β, σσ. 5-10) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου κ.α., 2011α, σσ. 2-3; 2011β, σσ. 5-10). 31

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 27/35 Calder and Phillips (1981a, p. 2; 1981b, p.5) argued that …. It was argued that … (Calder and Phillips, 1981a, p. 2; 1981b, p.5). Calder, Walter and Phillips (1981a, pp. 2-3; 1981b, pp. 5-10) argued that…. It was argued that … (Calder, Walter and Phillips, 1981a, pp. 2-3; 1981b, pp. 5-10). 32

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 28/35 γε) Πολλαπλές παραπομπές σε περισσότερους του ενός συγγραφείς σε ένα συγκεκριμένο σημείο στο κείμενο. Όταν πραγματοποιούνται παραπομπές στα άρθρα μιας ομάδας συγγραφέων στο ίδιο σημείο στο κείμενο. Παραδείγματα Οι Παπαδοπούλου και Δούρος (2011α; 2011β) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου και Δούρος, 2011α; 2011β) 33

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 29/35 Οι Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου (2011α; 2011β) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου, 2011α; 2011β) Οι Παπαδοπούλου κ.α. (2011α; 2011β) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου κ.α., 2011α; 2011β) 34

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 30/35 Calder and Phillips (1981a; 1981b) argued that …. It was argued that … (Calder and Phillips, 1981a; 1981b). Calder, Walter and Phillips (1981a; 1981b) argued that …. It was argued that … (Calder, Walter and Phillips, 1981a; 1981b). 35

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 31/35 Calder et al. (1981a; 1981b) argued that …. It was argued that … (Calder et al., 1981a; 1981b). 36

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 32/35 γστ) Πολλαπλές παραπομπές σε περισσότερους του ενός συγγραφείς με σελίδες σε ένα συγκεκριμένο σημείο στο κείμενο. Παραδείγματα Οι Παπαδοπούλου και Δούρος (2011α, σ. 2; 2011β, σ. 3) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου και Δούρος, 2011α, σ. 2; 2011β, σ. 3) Οι Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου (2011α, σ. 2; 2011β, σ. 3) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου, 2011α, σ. 2; 2011β, σ. 3) 37

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 33/35 Οι Παπαδοπούλου κ.α. (2011α, σ. 2; 2011β, σ. 3) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου κ.α., 2011α, σ. 2; 2011β, σ. 3) Οι Παπαδοπούλου και Δούρος (2011α, σσ. 2-3; 2011β, σσ. 3-4) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου και Δούρος, 2011α, σσ. 2-3; 2011β, σσ. 3- 4) 38

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 34/35 Οι Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου (2011α, σσ. 2-3; 2011β, σσ. 3-4) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου, Δούρος και Γεωργίου, 2011α, σσ. 2-3; 2011β, σσ. 3-4) Οι Παπαδοπούλου κ.α. (2011α, σσ. 2-3; 2011β, σσ. 3-4) αναφέρουν ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου πρέπει να ανησυχεί και την Ελλάδα. Το φαινόμενο του θερμοκηπίου απειλεί πλέον και τον ελλαδικό χώρο (Παπαδοπούλου κ.α., 2011α, σσ. 2-3; 2011β, σσ. 3-4) 39

Παραπομπή μέσα στο κείμενο 35/35 Calder and Phillips (1981a, p. 2; 1981b, pp. 2-3) argued that…. It was argued that … (Calder and Phillips, 1981a, p. 2; 1981b, p. 2). Calder, Walter and Phillips (1981a, pp. 2-3; 1981b, pp. 2-3) argued that…. It was argued that … (Calder, Walter and Phillips, 1981a, pp. 2-3; 1981b, pp. 2-3). 40

Βιβλιογραφία Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης (2009). Οδηγός Εκπόνησης Πτυχιακών Εργασιών. Διαθέσιμο: cat&omid=&omid=5264 [Ημ. Πρόσβασης: 09/07/2014]. cat&omid=&omid=5264 Anglia Ruskin University (2014). Harvard System. Available at: [Last accessed: 09/07/2014]. 41

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Ευγενία Βασιλακάκη Ευγενία Βασιλακάκη. «Βιβλιογραφία (Θ). Ενότητα 6: Συστήματα σύνταξης βιβλιογραφίας». Έκδοση: 1.0. Αθήνα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.ocp.teiath.gr

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων 46 Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain διαθέσιμο ως κοινό κτήμα Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. χωρίς σήμανσηΣυνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει:  το Σημείωμα Αναφοράς  το Σημείωμα Αδειοδότησης  τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.