Mein Haus Im Erdgeschoss kommt man zuerst in die Diele. Gleich vorne ist das Arbeitszimmer. Rechts sind das Esszimmer und die Küche. Hinten rechts ist.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Das Oktoberfest ist das größte Volksfest in München, einer Stadt in Deutschland.
Advertisements

COMENIUS!!!!. Wo lebst du?-Απο ποιά χώρα είσαι Wo lebst du?-Απο ποιά χώρα είσαι?
JOHANES KEPLER BILD VON JOHANES KEPLER. BIOGRAFIE Geboren im Jahr 1571 (in Weil ) Gestorben im Jahr 1630 (in Regensburg ) Studiert: Theologie, Mathematik,
Deutsch. Όπως βλέπετε τα Γερμανικά μοιάζουν με τα Αγγλικά Englisch ist ein muss, Deutsch ist ein plus.
Επιμορφωτικό σεμινάριο Παραγωγή προφορικού λόγου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ.
Ας λύσουμε το σταυρόλεξο…. Ποιανού τα χόμπι; Β Α S K E T Β A L L S Ä N G E R Ποιανού το επάγγελμα; ΤNΖ E Ποιανού τα χόμπι; S N GERIN Ποιανού το επάγγελμα;
auf stehen mit kommen be kommen = σηκώνομαι = έρχομαι μαζί = λαμβάνω
Seite 16  Was machen die Hamster gern?  Sie spielen gern.  Was für eine Katze ist Mieze?  Sie ist eine Siam-Katze.  Was sagt der Papagei?  Er sagt.
+ Cyprus Project + Cyprus Project + Cyprus Project + Das Comenius Projekt der EU “ The Olympics” zwischen dem Archbishop Makarios III Lyceum, Nicosia und.
Gotthold Ephraim Lessing Παραδεισοπούλου Βερονίκη Χανοπούλου Μαργαρίτα Τζήμου Βάσω Σαββίδου Φωτεινή Παπαδοπούλου Αντωνία.
WEIL Andreas bestellt ein Jägerschnitzel Er mag Schnitzel.
„Austausch von tradionellen Bräuchen, Liedern, Tänzen und Spielen” zwischen der Volksschule Straß und der Schule ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΛΟΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
PROJEKTARBEIT IN DEUTSCH INTERVIEWS MIT LEHRERN ☺
H ΧΑΛΚΙΔΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ CHALKIDA UNTER DER TÜRKISCHEN HERRSCHAFT To κάστρο μας – Unsere Burg.
Die Berliner Mauer Urban Grčar, 4.e. Πότε ? Την δεκαετία του 60.
Dafni Wiedenmayer Hauptstudium Unterrichtsplanung «αξιολόγηση στόχων»
S.Despotis Universitaet von Athen. 1. Ton Psalm 140 Kατευθυνθήτω ἡ προσευχή μου ὡς θυμίαμα ἐνώπιόν σου ἔπαρσις τῶν χειρῶν μου θυσία ἑσπερινή εἰσάκουσόν.
1.Nein, ich habe keine Lust. 2.Findest du Deutsch nicht gut? 3.In den anderen Fächern bin ich nicht so gut. 4.Nicht weit von hier. 5.Morgen ist kein Unterricht.
Sehenswürdigkeiten in München Επιμέλεια Αντώνης Χαλκιώτης Schuljahr Projekt der Klasse C2 Υπεύθυνη τμήματος: Γκουβά Παρασκευή.
VERKEHRSZEICHEN VERKEHRSREGELN UND MODALVERBEN. WAS MUSS MAN HIER MACHEN?
PHRASEOLOGIE GRUNDBEGRIFFE MARIOS CHRISSOU PHILOSOPHISCHE FAKULTÄT FACHBEREICH FÜR DEUTSCHE SPRACHE UND LITERATUR.
Empirische Sprachforschung Lehreinheit 3: Technische Texte - Einführung Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Empirische Sprachforschung Lehreinheit 5: Inselstreit – China erhöht den Druck im Streit mit Japan Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen.
Morphologie Übersicht - 3: Morphe, Allomorphe Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Empirische Sprachforschung Komposition und Derivation Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Morphologie Übersicht 2: Wortbildungstrategien Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα Γερμανικής: Επιμορφωτικό Εργαστήριο ΙΤΥΕ, Αθήνα, Εισηγητής: Γ. Περπερίδης, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Τμήμα.
Ιστορία 1945: Τέλος Β’ Παγκοσμίου πολέμου Νικητές: ΗΠΑ Μεγάλη Βρετανία Γαλλία Σοβιετική Ένωση Ηττημένοι: Γερμανία Ιταλία Ιαπωνία Οι νικητές χωρίζουν τη.
ΤΟ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Αναλυτικότερη παρουσίαση. Seite 2 Το Συνοπτικό Πρόβλημα Προκύπτει από δύο στοιχεία: α) τα τρία πρώτα Ευαγγέλια παρουσιάζουν αξιοσημείωτες.
ΟΛΙΚΗ ΑΡΘΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΙΟΥ. ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ Οι επιφάνειες της κεφαλής του μηριαίου καθώς και της κοτύλης απορροφούν τις πιέσεις Οι επιφάνειες.
Friedrich Wilhelm Nietzsche. Wichtige Informationen über Nietsche Nietzsche ( ) war ein klassischer Philologe. Sein Werk enthält scharfe Kritiken.
Οστρακισμός Μέρος Β’ : η Αθήνα της πρώιμης Δημοκρατίας. Τοπογραφία.
Χριστολογικές Μαρτυρίες της Παλαιάς Διαθήκης Ενότητα 3: Η Γέννηση στο κατά Ματθαίον και το κατά Λουκάν Σωτήριος Δεσπότης Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής.
1 Απογραφή Η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να πραγματοποιεί πραγματική απογραφή των αποθεμάτων της τουλάχιστον μία φορά μέσα σε κάθε χρήση και συγκεκριμένα.
Νέο Εξεταστικό Σύστημα Πανελλήνιες 2016Πανελλήνιες 2016.
Προσέγγιση της Ιστορίας μέσα από το ημερολόγιο της Anne Frank
„So viele Sprachen Einer kann, so viele Mal ist er ein Mensch“
2005 Παγκόσμιο έτος Φυσικής 100 χρόνια από «τότε» που συνέβη «κάτι».
Εισαγωγή στην Κ.Δ. και ιστορία εποχής της Καινής Διαθήκης
Lernen durch Differenzierung im Fremdsprachenunterricht
Τι είναι ένα γραφείο Νεολαίας;
«Χαϊδάρι. Πώς ν΄ ανιστορήσει κανείς τα ανιστόρητα;» Θανάσης Μερεμέτης, εκπαιδευτικός, 8/4/1944. Επισκεφθήκαμε το Μπλογκ 15, την απομόνωση της φυλακής.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα (Εργαστήριο) [ΤΤΕ]
Οδηγίες για τη διδασκαλία και την αξιολόγηση του μαθήματος
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Τι είναι το γραφείοΝεολαίας;
Προς Κολοσσαείς η πιο περίεργη επιστολή του Παύλου
Τι υπάρχει πριν από τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
Die unsterbliche Seele nach Platon
Θεωρίες Ερμηνείας των Μύθων
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, Αθήνα
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο και το ΕΠΑΛ Σχολ. έτος
Πειράματα Χημείας για τη Γ’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
Πειράματα Χημείας για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
Digitale Unterrichtsszenarien auf der Basis des Fremdsprachencurriculums Dafni Wiedenmayer.
Lernen durch Differenzierung im Fremdsprachenunterricht
DGD 52: Unterrichtsplanung und –Gestaltung. Deutsch als Fremdsprache
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Luftsicherheitsassistent/in Wer ist er ? Was macht er ? Wie wird man? Wie macht er es ?
Γιατί να μάθω γερμανικά;
Φαινόμενα Γεωμετρικής Οπτικής: Ανάκλαση & Διάθλαση φωτός Κάτοπτρα, πρίσματα, Φακοί Σφάλματα φακών Οπτικά Όργανα.
Der Dionysoskult und die „Zungenredner“
Οι κυριότεροι ιστοριογράφοι φορμαλιστικής κατεύθυνσης
«Το επείγον στην Παιδιατρική»
Friedrich Nietzsche «Η Γέννηση της Τραγωδίας»
Dafni Wiedenmayer Hauptstudium Unterrichtsplanung «αξιολόγηση στόχων»
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ B’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ- ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑπΟ το μυθιστΟρημα Ε.Π. (ΕνωμΕνες ΠΑντα)
Kontrastive Phraseologie ii
Phraseologismen in Lexikon und Text
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Mein Haus Im Erdgeschoss kommt man zuerst in die Diele. Gleich vorne ist das Arbeitszimmer. Rechts sind das Esszimmer und die Küche. Hinten rechts ist ein kleines Bad und hinten links das Wohnzimmer.

Im ersten Stock ist vorne rechts ein Gästezimmer. Vorne rechts ist mein Schlafzimmer und links das Kinderzimmer. Neben der Treppe ist ein gro β es Bad.

DasBuch auf dem Regal steht Υπάρχει Υπ.? steht σημασία? auf σημασία? Αναγνωρίζεις την πτώση του Regal?

Υπάρχει Υπ.? liegt σημασία? auf σημασία? Αναγνωρίζεις την πτώση του Tisch?