Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
Advertisements

Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Quiz για το διαδίκτυο !.
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Συνθήματα στους τοίχους
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
Αυτός : "θα παραγγείλω πίτσα Θέλεις και εσύ κάτι να σου παραγγείλω;"
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Τα Επαγγέλματα Αιμιλία Αριστείδου.
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Εξάντας Ελλήνων Χρήμα.
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Η γνώση μας βοηθά να κατανοήσουμε τις δυνάμεις μας, τις δημιουργικές τάσεις και τις δυνατότητες μας. Επίσης τις αδυναμίες ,τα πάθη μας και τις αρνητικές.
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Λαός που ξεχνά την ιστορία του είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει
Σελ. 6Ο από το Επιλέγω και Πραγματοποιώ η ασκ. 2 Υπεύθυνος Καθηγητής: Γ.Καπετανάκης Τμήμα: Α1 Ημερομηνία: 10/12/14.
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο. Εισαγωγή Υ π οθέστε ότι ενώ, για κά π οιο λόγο, α π ουσιάζετε α π ό τον χώρο εργασίας σας, χρειάζεστε ένα έγγραφο π.
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
Εκπονώντας εκπαιδευτικά προγράμματα ευαισθητοποιούμε τους μαθητές μας σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα Με τους μαθητές του Γ1 ασχοληθήκαμε με.
Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Κ Α Α Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Υ. Οι ιστορίες των Πατριαρχών έχουν βασικά θρησκευτικό χαρακτήρα. Μιλούν δηλαδή για τη µοναδική σχέση των πρωταγωνιστών.
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
 Τα αγαθά ικανοποιούν ανθρώπινες ανάγκες  Αίσθημα ανασφάλειας στην καθημερινή ζωή  Η κατοχή και η χρήση υλικών αγαθών δε συνδέεται μόνο με την ανακούφιση.
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Ερευνητική εργασία Έγκλημα στο διαδίκτυο. Ανά π τυξη τεχνολογίας. Εύκολη και ανεξέλεγκτη χρήση διαδικτύου α π ο χρήστες όλων τον ηλικιών. Ανά π τυξη διαδικτυακού.
Ζητούμε:  Να φύγουν τα τουρκικά στρατεύματα και οι έποικοι από τη γη μας και τα σπίτια μας.  Ελευθερία στην κατεχόμενη Κύπρο, επανένωση του νησιού και.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
Νίκος Σελλάς Δημήτρης Νικολόπουλος
Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Αγαπημένο μου παιδί....
Οι σκέψεις των Σοφιστών για τους νόμους και το δίκαιο
Η ορθόδοξη άσκηση.
Ο προφήτης Μιχαίας: το όραμα της παγκόσμιας ειρήνης
ΘΡΗΣΚΕΙΑ & ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΦΥΣΙΚΗ
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ Η πιο συνηθισμένη στατιστική υπόθεση είναι η λεγόμενη Υπόθεση Μηδέν H 0. –Υποθέτουμε ότι η εμφανιζόμενη διαφορά μεταξύ μιας.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΜΕΤΣΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ 1.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝ συνθήκη_ισχύει ΤΟΤΕ εντολές ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Κοσμοθεωρίες: Εναλλακτικές κουλτούρες αναπαράστασης και διαχείρισης της σχέσης του «φυσικού κόσμου» με τον «ανθρώπινο εαυτό» Βασίλης Τσελφές.
Θέμα-Σκοπός Το παιχνίδι το οποίο θα θέλαμε να δημιουργήσουμε ονομάζεται “Fighting poverty”. Ο τίτλος και η ιδέα είναι ξεκάθαρος. «Αγώνας κατά της φτώχιας».
Το τέλος του κόσμου στον ινδουισμό
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Αγαπημένο μου παιδί....
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 21 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Οι μονοψήφιοι αριθμοί μονοί ζυγοί Κλικ για επόμενο.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης Δημήτρης Μπεκιάρης ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 3
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
Θρησκευτικά Γ Γυμνασίου
Μάθημα: Θρησκευτικά Υπεύθυνος καθηγητής: κ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Εξάντας Ελλήνων Χρήμα.
Η 1η από τις 12 Προτροπές 1. Να υπακούω στην Ανάγκη.
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΠΕ 80 (π. ΠΕ 15), ΜΑ, MSc, MPhil 11.1 Α π ό τον αντι π ραγματισμό στην οικονομία του χρήματος ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΠΕ 80 ( ΠΡ. ΠΕ 15),
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: Μ. ΠΕΡΡΑ Β’3

Βιβλίο, σελ. 79 Εργασία Διαβάστε προσεκτικά το παρακάτω κείμενο. Ποια στάση μας προτρέπει να έχουμε απέναντι στα υλικά αγαθά ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς;

Τα πλούτη και ο άνθρωπος "Τα πλούτη είναι ένα μέσο. Μπορείς να τα χρησιμοποιείς σωστά; Τότε υπηρετούν τη δικαιοσύνη. Με λάθος τρόπο τα χρησιμοποιείς; Τότε υπηρετούν την αδικία. Γιατί τα πλούτη από τη φύση τους υπηρετούν και δεν εξουσιάζουν. Ο νους του ανθρώπου και ελεύθερο κριτήριο έχει και μόνος του αποφασίζει πώς θα χρησιμοποιήσει όσα του δόθηκαν. Επομένως ο στόχος δεν είναι να εξαφανίσουμε τα υλικά αγαθά, αλλά τις αδυναμίες της ψυχής, που δεν επιτρέπουν να κάνουμε καλή χρήση των αγαθών". Κλήμης Αλεξανδρεύς χριστιανός συγγραφέας του 2ου μ.Χ. αι.

Γιατί τα πλούτη από τη φύση τους υπηρετούν και δεν εξουσιάζουν. Το πιο σημαντικό μήνυμα που θέλει να μας περάσει αυτό το κείμενο είναι πως τα πλούτη και γενικά όλα τα υλικά αγαθά δεν είναι στην πραγματικότητα χρήσιμα σε εμάς, απλά όταν τα έχουμε και ξέρουμε να τα χρησιμοποιούμε μας διευκολύνουν την ζωή. Παρ’ όλα αυτά, δεν είναι απαραίτητα σε εμάς και μπορούμε να ζήσουμε μία καλή ζωή χωρίς αυτά. Γιατί τα πλούτη από τη φύση τους υπηρετούν και δεν εξουσιάζουν.

Επίσης, στο κείμενο γίνεται λόγος για την ελευθερία της ανθρώπινης βούλησης, δηλαδή πως ο άνθρωπος μπορεί να αποφασίζει αυτός ποιον δρόμο θα ακολουθήσει, εφόσον γνωρίζει τις συνέπειες των επιλογών του. Ο νους του ανθρώπου και ελεύθερο κριτήριο έχει και μόνος του αποφασίζει πώς θα χρησιμοποιήσει όσα του δόθηκαν.

Εκτός από αυτά, ο Κλήμης Αλεξανδρεύς μιλάει και για τις δύο όψεις που μπορεί να έχει κάτι ή κάποιος. Δηλαδή, πως τα πάντα μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε προς όφελός μας, είτε για να μας καταστρέψουν. Ο άνθρωπος πολλές φορές, ενώ γνωρίζει πως κάτι που επιλέγει να κάνει μπορεί να τον οδηγήσει σε λάθος δρόμο, επιμένει πως έχει δίκιο και τελικά στο τέλος οδηγείται στην αυτοκαταστροφή! Τα πλούτη είναι ένα μέσο. Μπορείς να τα χρησιμοποιείς σωστά; Τότε υπηρετούν τη δικαιοσύνη. Με λάθος τρόπο τα χρησιμοποιείς; Τότε υπηρετούν την αδικία.