Διαχείριση αρχειακών εγγράφων (Θ) Ενότητα 11: Ανάλυση Έργου (συνέχεια) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή Κατανόηση της φυσιολογίας και λειτουργίας του Στοματογναθικού Συστήματος (ΣΓΣ) για τον οδοντοτεχνίτη σημαίνει: Αποφυγή σφαλμάτων κατασκευής των.
Advertisements

Διαχείριση αρχειακών εγγράφων (Θ) Ενότητα 7: Διαδικασία ενσωμάτωσης αρχών Διαχείρισης Εγγράφων Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων.
Διαχείριση αρχειακών εγγράφων (Θ) Ενότητα 8: Διαχείριση Έργου Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Η αντοχή του πλοίου Διαμήκης αντοχή Εγκάρσια αντοχή Τοπική αντοχή.
Πηγές τάσης/ρεύματος R , L, C
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
Διαχείριση αρχειακών εγγράφων Ενότητα 10: Ανάλυση Έργου Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Τέλος Ενότητας.
Διατομή σύνθετης δοκού
Διαχείριση αρχειακών εγγράφων (Θ) Ενότητα 6: Πρόγραμμα Διαχείρισης Εγγράφων Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 3: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 9: Qualified Dublin Core Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Διαχείριση αρχειακών εγγράφων (Θ) Ενότητα 12: Αξιολόγηση & Εφαρμογή Έργου Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 4: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (β μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Περιλήψεις Γιατί; Πως; Τι είναι; Ποιος τις κάνει;
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 9: Θησαυροί: Εισαγωγή Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Καμπυλότητα Φακού P c
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Άρθρο Συγγραφείς: Marcus Plescia, MD, MPH, Martha Groblewski, PhD, RD, LDN. Τίτλος: A Community Oriented Primary care Demonstration Project Refining.
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επιλογή φλέβας για λήψη φλεβικού αίματος 1/7
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Kρέμες (γ’ μέρος)
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαχείριση αρχειακών εγγράφων (Θ) Ενότητα 11: Ανάλυση Έργου (συνέχεια) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Περιεχόμενα Διαδικασία Ενσωμάτωσης “Διαχείρισης Εγγράφων”. Επιμέρους Στάδια. Επιμέρους Εργαλεία. 1

Διαδικασία ενσωμάτωσης αρχών (Διαχείρισης εγγράφων) Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει πέντε (5) στάδια, αλλά και επιμέρους εργαλεία. Συγκεκριμένα τα στάδια αυτά είναι: 1.Προετοιμασία/ Προπαρασκευή (Project Preparation) 2.Διαχείριση Έργου (Project Management) 3.Συλλογής Στοιχείων (Data Collection) 4.Ανάλυση Έργου (Project Analysis) 5.Αξιολόγηση και Εφαρμογή Έργου (Project Evaluation and Implementation) 2

Ανάλυση Έργου (Project Analysis) 1/12 Το κείμενο του προγράμματος θα πρέπει να κάνει αναφορά: Στον τρόπο οργάνωσης των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν. Στον τρόπο ανάλυσης των στοιχείων. Στην αποδόμηση και ανάλυση των επιμέρους εργασιών των διαδικασιών, αλλά και της αλληλεπίδρασης μεταξύ τους. 3

Ανάλυση Έργου (Project Analysis) 2/12 Το κείμενο του προγράμματος θα πρέπει να κάνει αναφορά: (συνέχεια) Στον εντοπισμό των παραγόμενων, αλλά και διακινούμενων εγγράφων. Στα προβλήματα, τους πλεονασμούς, τις ελλείψεις που εντοπίστηκαν σε πολλαπλά επίπεδα (πχ. διαδικασίες, εργασίες και έγγραφα). 4

Ανάλυση Έργου (Project Analysis) 3/12 Το κείμενο του προγράμματος θα πρέπει να κάνει αναφορά: (συνέχεια) Στην αναλυτική περιγραφή και παρουσίαση της προτεινόμενης λύσης. Στην περιγραφή των βελτιωμένων διαδικασιών και εγγράφων ακολουθώντας τη δομή, το οργανόγραμμα του Οργανισμού. Στην επισήμανση των βελτιώσεων που πραγματοποιήθηκαν, αλλά και των νέων εργασιών που προστέθηκαν. Στην επισήμανση των νέων εγγράφων που προστέθηκαν, στην τυποποίηση των υπαρχόντων εγγράφων. 5

Ανάλυση Έργου (Project Analysis) 4/12 Το κείμενο του προγράμματος θα πρέπει να κάνει αναφορά: (συνέχεια) Στην αναλυτική περιγραφή των προβλημάτων που διατυπώθηκαν από τις διάφορες θέσεις εργασίας και για τις διάφορες διαδικασίες. Στην λεπτομερή περιγραφή του τρόπου που αυτές αντιμετωπίστηκαν μέσω της βελτίωσης των διαδικασιών, αλλά και της τυποποίησης των εγγράφων. Στον προσδιορισμό των οφελών που θα προκύψουν από την εφαρμογή των νέων ή βελτιωμένων διαδικασιών. Στον προσδιορισμό των οφελών που θα προκύψουν από την τυποποίηση των εγγράφων ή την παραγωγή νέων. 6

Ανάλυση Έργου (Project Analysis) 5/12 Το κείμενο του προγράμματος θα πρέπει να κάνει αναφορά: (συνέχεια) Οφέλη που θα πρέπει να αναφέρονται και σε επίπεδο θέσης εργασίας, συγκεκριμένης εργασίας, τμήματος, διεύθυνσης, αλλά και γενικότερα οφέλη για τη διοίκηση. Στον προσδιορισμό των νέων ή στην τυποποίηση των αναφορών. Στον προσδιορισμό των περιορισμών που έχουν τεθεί. Στον προσδιορισμό των δικαιωμάτων πρόσβασης σε επίπεδο διεύθυνσης, τμήματος, θέσης εργασίας. 7

Ανάλυση Έργου (Project Analysis) 6/12 Το κείμενο του προγράμματος θα πρέπει να κάνει αναφορά: (συνέχεια) Στον προσδιορισμό της πολιτικής εκκαθάρισης για κάθε είδος εγγράφου που παράγεται ή διαχειρίζεται από τον Οργανισμό. Στον προσδιορισμό του τρόπου φύλαξης, της μορφής φύλαξης, αλλά και του φυσικού χώρου φύλαξης των εγγράφων. 8

Ανάλυση Έργου (Project Analysis) 7/12 Το κείμενο του προγράμματος θα πρέπει να κάνει αναφορά: (συνέχεια) Στον προσδιορισμό του τρόπου βελτίωσης, οργάνωσης του τρέχοντος αρχείου, προσωρινής αποθήκευσης και οργάνωσης των εγγράφων στους χώρους των τμημάτων και διευθύνσεων. Στην παροχή κατευθυντηρίων οδηγιών για την οργάνωση και αρχειοθέτηση των εγγράφων στο πλαίσιο του τρέχοντος αρχείου. 9

Ανάλυση Έργου (Project Analysis) 8/12 Το κείμενο του προγράμματος θα πρέπει να κάνει αναφορά: (συνέχεια) Στον προσδιορισμό του τρόπου πρακτικής εφαρμογής του προγράμματος. Στην περιγραφή του χρονοδιαγράμματος εκπαίδευσης του προσωπικού στις συγκεκριμένες διαδικασίες και στη διαχείριση των συναφών εγγράφων. Στην περιγραφή του τρόπου εκπαίδευσης του προσωπικού. 10

Ανάλυση Έργου (Project Analysis) 9/12 Θα πρέπει να επισημανθεί ότι οι λύσεις που προτείνονται αφορούν στην πρακτική αντιμετώπιση των προβλημάτων. Οι λύσεις αυτές θα πρέπει να είναι ανοικτές (μέχρι σε ένα σημείο) σε παραμετροποίηση και τροποποίηση με βάση τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της διοίκησης, αλλά και τις πρακτικές ανάγκες των υπαλλήλων. Οι τροποποιήσεις όμως δε θα πρέπει να αλλάζουν το βασικό πλάνο και δομή της συνολικής λύσης που προτάθηκε για τις διαδικασίες και τη διαχείριση των εγγράφων. 11

Ανάλυση Έργου (Project Analysis) 10/12 Το κείμενο που θα κατατεθεί, σκοπό έχει να ενημερώσει τη Διοίκηση: Για τις διαδικασίες ανάλυσης. Για τις προτεινόμενες λύσεις. Τα οφέλη για τη Διοίκηση και τα επιμέρους τμήματα. Τα στάδια που ακολουθούν για την πρακτική εφαρμογή του. 12

Ανάλυση Έργου (Project Analysis) 11/12 Συμπεράσματα Το στάδιο της Ανάλυσης Στοιχείων είναι ένα από τα πιο σημαντικά στάδια στην υλοποίηση ενός “Προγράμματος Διαχείρισης Εγγράφων”. Η αποτελεσματική ανάλυση των εγγράφων εγγυάται την ανάπτυξη ενός “Προγράμματος Διαχείρισης Εγγράφων” κατάλληλα προσαρμοσμένο στις ανάγκες του συγκεκριμένου Οργανισμού. Αν και δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος τρόπος ανάλυσης στοιχείων, εν τούτοις η τήρηση γενικών αρχών συνδράμει στην αποτελεσματική ανάλυση των στοιχείων. 13

Ανάλυση Έργου (Project Analysis) 12/12 Συμπεράσματα (συνέχεια) Τελικό προϊόν της Ανάλυσης Στοιχείων είναι ένα “Πρόγραμμα Διαχείρισης Εγγράφων” για το συγκεκριμένο Οργανισμό. Η ανάλυση στοιχείων αποσκοπεί στη βελτίωση των υφιστάμενων διαδικασιών ή ανάπτυξη νέων, αλλά και στη διαμόρφωση νέων ή και τυποποίηση των υπαρχόντων εγγράφων που είτε διαχειρίζεται, είτε παράγει ο Οργανισμός. 14

Βιβλιογραφία Bantin, P.C. (2008). Understanding data and information systems for recordkeeping. London: Neal- Schuman. Cox, R.J. (2001). Managing records as evidence and information. US: Greenwood. Hare, C. and McLeod, J. (2004). How to manage records in the e-environment. London: Routledge. Penn, I.A., Pennix, G.B. and Coulson, J. (1996). Records management handbook. Cambridge: Gower. Read, J. and Ginn, M.L. (2008). Records Management. US: South Western Cengage Learning. 15

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Ευγενία Βασιλακάκου Ευγενία Βασιλακάκου. «Διαχείριση αρχειακών εγγράφων (Θ). Ενότητα 11: Ανάλυση έργου (συνέχεια)». Έκδοση: 1.0. Αθήνα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.ocp.teiath.gr

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων 20 Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain διαθέσιμο ως κοινό κτήμα Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. χωρίς σήμανσηΣυνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει:  το Σημείωμα Αναφοράς  το Σημείωμα Αδειοδότησης  τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.