2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
Advertisements

ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Πολιτιστικό πρόγραμμα
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Μάθημα: Ερευνητική Εργασία ( Project ) Τμήμα : ΒPr ~ 3
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΜΑΘΗΜΑ:. Ψυχολογία ΤΑΞΗ:. Α’ Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
2 ος ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
Σεμινάρια Επιθεωρητών Φιλολογικών Μαθημάτων Φεβρουάριος – Μάρτιος 2012 Σόνια Κούμουρου, Σύμβουλος Λογοτεχνίας Βασιλική Σελιώτη, Φιλόλογος, Γραφείο Α.Π.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «O ΑΡΔΗΤΤΟΣ» Έτος ιδρύσεως 1927 Συγκρότηση Επιτροπών Φωτογραφίες-επιμέλεια: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΥ.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
26η Φεβρουαρίου 2009 Μέρα δημιουργικότητας και καινοτομίας ( στα πλαίσια του έτους δημιουργικότητας και καινοτομίας) Επιθεώρηση Φυσιογνωστικών / Βιολογίας.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1 ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ B2
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
Λευτέρης Δάλπης 1 ο πρότυπο Πειραματικό Π.Τ.Δ.Ε -Α.Π.Θ Τάξη: Ε’
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Α΄ΤΑΞΗΒ΄ΤΑΞΗΓ΄ΤΑΞΗ Κοινού Κορμού3119 Προσανατολισμού /Εμβάθυνσης 416 Σύνολο35.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
1η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2015 θέμα: ''Διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού- παρτιτούρας και εξαγωγή.
Σμαράγδα Χρυσοστόμου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μουσικής Παιδαγωγίας και Διδακτικής, ΤΜΣ, ΕΚΠΑ Συνεργάτης ΙΤΥΕ «Διόφαντος» Συντονίστρια της Ομάδας Αισθητικής.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Άστρα και Κβάντα σε ένα Σχετικιστικό Σύμπαν Νίκη Μαματσή-Φυσικός Msc Φυσικής Περιβάλλοντος Ζάννειο Πειραματικό Λύκειο Πειραιά.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
«Ο κόσμος μου μέσα από το φακό»
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
Γυμνάσιο Αγίου Κηρύκου
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης

Τάσος Δρακόπουλος Γεωργία Θεριανού Βάσω Καπότη Γιώργος Κατωπόδης Ειρήνη Κολόκα Φωτεινή Λάζαρη Διονυσία Λάζαρη Θεοδώρα Μικρώνη Γιάννης Μπακομιχάλης Ματίνα Πανωραία Παξινού Νίκος Παπαδόπουλος Μαρία Σπηλιά Αγάθη Νίκος Φερεντίνος Νίκος Φραγκολιός Υπεύθυνες καθηγήτριες: Μαρία Τριάντου Βούλα Σκλήρη

 Τι περιλαμβάνει ο όρος αισθητική αγωγή;  Ποια θέση κατέχει η αισθητική αγωγή στο εκπαιδευτικό μας σύστημα;  Γιατί μεγαλώνουμε με την αίσθηση ότι τέχνη είναι η μιζέρια που παρελαύνει από τις οθόνες της τηλεόρασης;

 Ετοιμάζει το σύγχρονο ελληνικό σχολείο μετά από 11 χιλιάδες ώρες σπουδών τους αυριανούς θεατές θεάτρου, τους φίλους της μουσικής, τους επισκέπτες μουσείων - εκθέσεων;  Καλλιεργείται η αισθητική παιδεία από το ευρύτερο φυσικό – κοινωνικό – πολιτικό περιβάλλον μέσα στο οποίο ζει ο πολίτης;

 Ο όρος δηλώνει μια ιδιαίτερη μορφή αγωγής στα σχολεία, με σκοπό να βοηθήσει τους νέους να προσεγγίσουν και να ανακαλύψουν την ομορφιά της τέχνης.  Σύμφωνα με το Ενιαίο Πλαίσιο Σπουδών περιλαμβάνει την:  Εικαστική αγωγή  Μουσική αγωγή  Θεατρική αγωγή

Εικαστική αγωγή

Μουσική αγωγή

Θεατρική αγωγή

 Ευαισθησία, δημιουργικότητα  Ανάπτυξη ήθους  Ανάπτυξη κοινωνικού – πολιτικού αισθητηρίου  Κατανόηση της αξίας του μέτρου και της αρμονίας  Ευαίσθητη αντιμετώπιση θεμάτων όπως η καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος και η ασχήμια των μεγαλουπόλεων

 Υπάγεται στην κατηγορία των δευτερευόντων μαθημάτων.  Η οργάνωση καλλιτεχνικών εκδηλώσεων θεωρείται απώλεια χρόνου.  Τα καλλιτεχνικά και η μουσική διδάσκονται μία ώρα την εβδομάδα στις τρεις τάξεις του γυμνασίου.  Στην Α΄Λυκείου το μάθημα επιλογής "Στοιχεία θεατρολογίας" καταργήθηκε.  Στην Β ΄ Λυκείου διδάσκεται η " Αντιγόνη ", θεατρικό έργο από το πρωτότυπο.  Στην Γ ΄ Λυκείου έχει εξοβελιστεί εντελώς η αισθητική αγωγή.

 Μεγάλο ποσοστό μαθητών αγνοεί  Πολιτιστικές εκδηλώσεις της πόλης  Κλασικά λογοτεχνικά έργα, ταινίες, θεατρικά έργα, ζωγράφους, σκηνοθέτες, συνθέτες  Και προτιμάει αθλητικές εκδηλώσεις και όχι πολιτιστικές.

 Η ωφελιμιστική αντίληψη  Ο ανταγωνισμός  Οι απαιτήσεις για εξειδίκευση  Η νοοτροπία πως η τέχνη είναι ανώφελη  Το περιεχόμενο σπουδών

Κλασική εποχή

Βυζάντιο

Νεότερο Ελληνικό Κράτος

 Τα ΜΜΕ προωθούν την κακογουστιά  Το έργο τέχνης λειτουργεί ως διακοσμητικό μέσο και εμπορεύσιμο είδος  Η φύση κακοποιείται βάναυσα  Επικρατεί η αισθητική της τσιμεντούπολης  Δεν καλλιεργείται η αίσθηση του Ωραίου και του Ηθικού Μήπως αυτό επιβάλλεται να το κατορθώσει η παιδεία μας;

 Η επίσκεψη σε εκθέσεις, μουσεία, βιβλιοθήκες και αρχαίους χώρους.  Η ανάρτηση έργων καλλιτεχνικών στις τάξεις ή σε χώρους του σχολείου.  Η μέθοδος project ( σχέδια εργασίας ) για την οργάνωση και υλοποίηση εικαστικών δραστηριοτήτων.  Χρήση της αισθητικής αγωγής ως μέσο εμψύχωσης της διδασκαλίας.

 Η χρήση ήχων, εικόνων, χρωμάτων, θεατρικών κειμένων ακόμα και οργανωμένων παρασκηνίων στους εορτασμούς επετείων.  Δημιουργία ομάδων ζωγραφικής και θεατρικών ομάδων.  Η κατάλληλη αισθητική στο χώρο του σχολείου :  καθαρές και περιποιημένες τάξεις  καλαίσθητα βαμμένα σχολειά με ευχάριστα χρώματα  η αισθητική παρουσία της φύσης στον προαύλιο χώρο  η ύπαρξη μουσικής στα διαλείμματα.

Μια και… ΄΄Πασών ζημιών βαρυτάτη… εν αμουσία και αμαθία ζην.΄΄

Σας ευχαριστούμε πολύ!