3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ομαλή κυκλική κίνηση.
Advertisements

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ “Σύνθεση πληροφοριών αισθητήρων για την ασφαλή πλοήγηση έντροχου ρομποτικού οχήματος” Αθανάσιος.
Στοιχειώδης γεννήτρια συνεχούς ρεύματος
Εκπαιδευτικά υλικά.
Συμβολισμός ομογενούς μαγνητικού πεδίου
ΣΥΜΒΟΛΗ ΚΥΜΑΤΩΝ.
ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ.
Κεφάλαιο 9: Περιστροφή Στερεού Σώματος
H Mathematica στην υπηρεσία της Φυσικής
Βάρος και βαρυτική δύναμη
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Η αρχή της ανεξαρτησίας των κινήσεων.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
ΣΤΟΧΟΣ 2.1.3: Ο μαθητής να μπορεί να,
Στοιχειώδης γεννήτρια εναλλασσόμενου ρεύματος
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
Μελέτη κίνησης με εξισώσεις
(A) IΣOMETPIKH ΠΡΟΒΟΛH
03 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΕΠΙΣΩΤΡΑ Ή ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
ANAKOINWSH H 2η Ενδιάμεση Εξέταση μεταφέρεται στις αντί για , την 24 Νοεμβρίου στις αίθουσες ΧΩΔ και 110 λόγω μη-διαθεσιμότητας.
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 3 Κίνηση σε 2 και 3 διαστάσεις, Διανύσματα.
Στροφορμή.
7.2 ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΕ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: ΕΙΔΩΛΑ
Φυσική κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου Επιμέλεια –παρουσίαση χ. τζόκας
Ηλίας Λεοντιάδης Δεκέμβριος Η εργασία Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Ύπαρξη μπάλας που θα αναπηδάει στο γήπεδο.
Τεστ Ηλεκτροστατική. Να σχεδιάσεις βέλη στην εικόνα (α) για να δείξεις την κατεύθυνση του ηλεκτρικού πεδίου στα σημεία Ρ, Σ και Τ. Αν το ηλεκτρικό.
Εισαγωγη στο scratch.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ Είναι το σύστημα στο οποίο παρουσιάζονται οι όψεις του αντικειμένου με όλες τις πραγματικές τους διαστάσεις (μήκος, πλάτος, ύψος).
Θέμα Εργασίας: Ένας Χορευτής 14/01/2003 Βίκυ Σταμάτη.
Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής
ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΑΣ.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ. Σταθερή μηδενική ταχύτητα Περιγραφή της κίνησης: Το σώμα είναι ακίνητο, μπορεί να έχει οποιαδήποτε θέση.
Κινήσεις στερεών σωμάτων
Μαθαίνοντας Python ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ PYTHON 2014
3D Space Invaders Σαλτέας – Καλογεράς Παναγιώτης 3D Γραφικά
Εισαγωγή στο Μαγνητισμό
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
Οπτική Τριών Διαστάσεων & Συνθετική Κάμερα Β. Λούμος.
ΕΠΙΠΕΔΟΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ
Πόση είναι η μετατόπιση του καθενός;
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
Τμήμα Φυσικοθεραπείας ΤΕΙ Αθήνας ΒΙΟΦΥΣΙΚΗ Μεταφορική κίνηση, Έργο, Ενέργεια.
ΨΑΡΕΛΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Τι ενέργεια δίνουν ? Αιολικα παρκα!!
Ερωτήσεις Ένα αυτοκίνητο κινείται προς το Βορρά, σε οριζόντιο δρόμο. Ποια είναι η κατεύθυνση της στροφορμής των τροχών του; Η στροφορμή ενός συστήματος.
Περιστροφική κίνηση Κυκλική κίνηση Ροπή αδράνειας Ροπή δύναμης
Περιστροφή στερεού σώματος γύρω από σταθερό άξονα
Μια εισαγωγή του φαινόμενου της διάθλασης για το γυμνάσιο
Διαδικασία σχεδίασης τομών
Μετασχηματισμοί 3Δ.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗ – ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗΣ.
ΕΠΙΠΕΔΟΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ
Όταν δύο μπάλες μπιλιάρδου συγκρούονται , έρχονται σε επαφή , δέχονται μεγάλες δυνάμεις (δράση – αντίδραση ) σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και οι ταχύτητές.
Επανάληψη στις δυνάμεις
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Ηλιακά ρολόγια Πηγή:

ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ – ΡΟΠΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3D Space Invader Πετράκης Γιάννης

Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί προς τα πάνω Αντικείμενα-στόχους που κινούνται στις τρεις διαστάσεις και κατευθύνονται προς το έδαφος Σκοπός παιχνιδιού Ο χρήστης πυροβολεί και καταστρέφει τα αντικείμενα-στόχους πριν πέσουν στο έδαφος

Σχεδιασμός Δημιουργία αντικειμένων Κίνηση οχήματος Εκτόξευση σφαίρας Κίνηση στόχων Έλεγχος επιτυχίας βολής Έλεγχος προσγείωσης των στόχων στο έδαφος

Δημιουργία αντικειμένων Όχημα: Σχεδιάζεται ώστε να βρίσκεται πάνω στο έδαφος και να έχει στο πάνω μέρος ένα κανόνι Κινούμενα αντικείμενα: Έχουν μορφή δίσκων παράλληλων προς το έδαφος

Κίνηση οχήματος Μπορεί να κινείται προς τέσσερις κατευθύνσεις (μπροστά, πίσω, δεξιά, αριστερά) Εφαρμογή μετασχηματισμών (περιστροφή, μεταφορά) στο όχημα ανάλογα με τη νέα κατεύθυνση που επιθυμεί ο χρήστης να το κινήσει και την προηγούμενη κατεύθυνση του. Εύρεση θέσης (συντεταγμένων) του οχήματος μετά το μετασχηματισμό Έλεγχος αν η πραγματοποίηση της επιθυμητής κίνησης οδηγεί το όχημα εκτός των ορίων κίνησης του οχήματος

Κίνηση δίσκων Εκκίνηση από το πάνω μέρος της οθόνης Τυχαία επιλογή των x και z συντεταγμένων εκκίνησης (μέσα στα όρια κίνησης του οχήματος) Τυχαία επιλογή της διεύθυνσης κίνησης του κάθε δίσκου (παράλληλη προς άξονα x ή z) Τυχαία επιλογή της γωνίας πτώσης του κάθε δίσκου

Κίνηση δίσκων Η κίνηση γίνεται μεταβάλλοντας σύμφωνα με τη γωνία πτώσης την y συντεταγμένη και μια από τις x ή z (ανάλογα με τη διεύθυνση) Έλεγχος κίνησης δίσκων μέσα στα όρια κίνησης του οχήματος Εμφάνιση ¨σκιάς¨ κάθε κινούμενου δίσκου

Κίνηση σφαίρας Η κίνηση ξεκινάει από το σημείο στο οποίο βρίσκεται το πάνω μέρος του κανονιού του οχήματος Κίνηση κάθετη στο επίπεδο κίνησης του οχήματος και προς τα πάνω

Έλεγχος επιτυχίας βολής Καθώς κινείται η σφαίρα ελέγχεται αν: Το κέντρο της βρίσκεται στο ίδιο ύψος με κάποιο κινούμενο δίσκο Η απόσταση του κέντρου της από το κέντρο του δίσκου ως προς το επίπεδο του εδάφους είναι μικρότερη από την ακτίνα του δίσκου Αν ισχύουν τα παραπάνω τότε καταστρέφεται ο δίσκος και δημιουργείται καινούριος

Έλεγχος προσγείωσης δίσκου στο έδαφος Κατά την κίνηση κάθε δίσκου ελέγχεται αν το ύψος στο οποίο βρίσκεται είναι μικρότερο ή ίσο με το ύψος του εδάφους Αν συμβεί αυτό ο δίσκος εξαφανίζεται, δημιουργείται καινούριος και ο χάνεται μια ζωή για τον χρήστη

Πρόσκρουση δίσκου στο όχημα Έλεγχος αν κάποιο σημείο του κάθε δίσκου βρίσκεται μέσα στα όρια που καθορίζονται από τις επιφάνειες από τις οποίες αποτελείται το όχημα Καταστροφή δίσκου και δημιουργία νέου Επισκευή οχήματος

Τι έχει γίνει μέχρι τώρα

Τι απομένει… Υλοποίηση σύγκρουσης δίσκου με όχημα Βελτίωση εμφάνισης

Τέλος παρουσίασης