“Happy Face” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή Κατανόηση της φυσιολογίας και λειτουργίας του Στοματογναθικού Συστήματος (ΣΓΣ) για τον οδοντοτεχνίτη σημαίνει: Αποφυγή σφαλμάτων κατασκευής των.
Advertisements

Αρχές Οργάνωσης Παιδαγωγικής Πράξης Ι (E) Ενότητα 5: Οι παιδαγωγοί των πλαισίων συνεργασίας Ευγενία Θεοδότου BA ECS, MA, MSc, PhDc. Εργαστηριακός Συνεργάτης.
Η αντοχή του πλοίου Διαμήκης αντοχή Εγκάρσια αντοχή Τοπική αντοχή.
Πηγές τάσης/ρεύματος R , L, C
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
Τέλος Ενότητας.
Διατομή σύνθετης δοκού
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 3: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 9: Qualified Dublin Core Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Περιλήψεις Γιατί; Πως; Τι είναι; Ποιος τις κάνει;
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 9: Θησαυροί: Εισαγωγή Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Καμπυλότητα Φακού P c
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 2: Διόρθωση αμετρωπιών με οφθαλμικούς φακούς Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Συμπλήρωση Προτύπου Διδακτικού Σχεδιασμού
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Εκτίμηση Φυσικής Κατάστασης
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Παρουσίαση ναυπηγικών γραμμών 1/3
Άρθρο Συγγραφείς: Marcus Plescia, MD, MPH, Martha Groblewski, PhD, RD, LDN. Τίτλος: A Community Oriented Primary care Demonstration Project Refining.
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Άσκηση 7 (1 από 5) Υπολογισμοί μηκών τόξων σφαίρας. Το έτος 2035 μ.Χ., μετά από πυρηνική καταστροφή και λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου, που πήρε εκρηκτικές.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επιλογή φλέβας για λήψη φλεβικού αίματος 1/7
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Kρέμες (γ’ μέρος)
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Ενότητα 6: Δονήσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρχές Οργάνωσης Παιδαγωγικής Πράξης Ι (E) Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Αρχές Οργάνωσης Παιδαγωγικής Πράξης Ι (E) Ενότητα 4: Πλαίσια συνεργασίας Ευγενία Θεοδότου BA ECS, MA, MSc, PhDc. Εργαστηριακός Συνεργάτης του ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Προσχολικής Αγωγής Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

“Happy Face” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0 Περιεχόμενο ενότητας Αφού ολοκληρώσαμε τις συναντήσεις στο χώρο του τμήματος… Σειρά έχει τώρα να γνωρίσουμε από κοντά τα πλαίσια συνεργασίας!! Ένα από τα πιο σημαντικά πρόσωπα στο χώρο αυτό είναι η Διευθύντρια των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών Πεύκης/Λυκόβρυσης κα Σταυρούλα Βαρδάκου!! Η κα Σταυρούλα Βαρδάκου είναι το κλειδί της επιτυχίας και της αρμονικής συνεργασίας της παιδαγωγικής ομάδας! “Happy Face” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0

Γνωριμία με τη Διευθύντρια κα Σταυρούλα Βαρδάκου- 1 Θα θέλατε να μας πείτε λίγα λόγια για την ακαδημαϊκή σας πορεία; (πτυχία, επιμόρφωση) Ποιες ήταν οι προηγούμενες θέσεις εργασίας; (στο Δήμο ή σε άλλους ιδιωτικούς χώρους) Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην τωρινή θέση απασχόλησης και στις προηγούμενες; (πχ στον τρόπο αντιμετώπισης καταστάσεων, διαμόρφωση χώρου, προγράμματος) Θα θέλατε να μας περιγράψετε πως είναι μία καθημερινή μέρα στον ΠΣ; Μπορείτε να μας περιγράψετε την παιδαγωγική προσέγγιση που ακολουθείτε; Μου έχετε μιλήσει για μία πρωτοποριακή προσέγγιση στον τρόπο προετοιμασίας της καλοκαιρινής γιορτής.

Γνωριμία με τη Διευθύντρια κα Σταυρούλα Βαρδάκου- 2 Πόσο εύκολο ή πόσο δύσκολο είναι να ακολουθήσετε πρακτικά τη θεωρία που διδαχθήκατε στα φοιτητικά σας χρόνια; Ποιες ήταν οι προηγούμενες θέσεις εργασίας (στο Δήμο ή σε άλλους ιδιωτικούς χώρους) Τι δυσκολίες αντιμετωπίζετε στην εφαρμογή του καθημερινού εκπαιδευτικού σας έργου; Τι είναι αυτό που σας συναρπάζει σε αυτό το επάγγελμα και σας κάνει να προσπερνάτε όλες τις δυσκολίες; Πως είναι η συνεργασία σας με τους υπόλοιπους συναδέλφους; Βρίσκετε βοηθητικό το γεγονός ότι υπάρχουν 2 παιδαγωγοί σε 1 τάξη;

Γνωριμία με τη Διευθύντρια κα Σταυρούλα Βαρδάκου- 3 Εάν θα μπορούσατε να μοιραστείτε μία καλή πρακτική με τους υπόλοιπους ποια θα ήταν αυτή; Θέλετε να μας μιλήσετε λίγο για το συγγραφικό σας έργο; Τι ήταν αυτό που σας παρακίνησε; Συνεχίζετε ακόμα; Φιλοξενούσατε περίπου 2 φοιτήτριες μία φορά την εβδομάδα στους ΠΣ. Πως σας φάνηκε αυτή η πρακτική; Ήταν χρήσιμο; Σας βοήθησε; Σε τι/ποιους τομείς σας βοήθησαν οι φοιτήτριες πρακτικής; Εάν όχι, τι θα θέλετε να κάνουν για να σας βοηθήσουν; Πως είδατε την εξέλιξή τους κατά τη διάρκεια του εξαμήνου; Σε ποιους τομείς πιστεύετε ότι εξελίχθηκαν και σε τι χρειάζονται να εξελιχθούν;

Γνωριμία με τη Διευθύντρια κα Σταυρούλα Βαρδάκου- 4 Πως πιστεύετε ότι τις βοηθήσατε εσείς στο να εξελιχθούν επαγγελματικά; Πως σας φάνηκαν οι δραστηριότητες που εφάρμοζαν; Πως σας φάνηκε η συμμετοχή τους στις οργανωμένες δραστηριότητες από τις παιδαγωγούς κατά τη διάρκεια της ημέρας; Τι θα τους προτείνατε ως συμβουλή για τη μελλοντική τους πορεία;

Πλαίσια πρακτικής άσκησης Ας γνωρίσουμε τώρα τα πλαίσια πρακτικής άσκησης που θα συνεργαστούμε αυτό το ακαδημαϊκό εξάμηνο για τη διεξαγωγή του μαθήματος «Αρχές Οργάνωσης Παιδαγωγικής Πράξης Ι (Ε)» “Wink Smiley” από OpenIcons διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0

1ος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Πεύκης Βαλτετσίου & Βάρναλη 210 8062833 (Τηλ), 210 6141313 (Φαξ) Υπεύθυνη: κα Άννα Μάλη

1ος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Πεύκης Τμήματα Τμήμα Νερομπογιές Τμήμα Μανιτάρι Τμήμα Πειρατές Τμήμα Στρουμφάκια Τμήμα Δροσοσταλίδες Τμήμα Αστεράκια 2 3 4 5 6

2ος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Πεύκης Εθνικής Αντιστάσεως & Γρηγορίου Λαμπράκη 210 8029484 (Τηλ), 210 8029638 (Φαξ) Υπεύθυνη: κα Αγγελική Τοσκίδη

2ος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Πεύκης Τμήματα Τμήμα Χαρταετοί Τμήμα Ηλιοτρόπιο Τμήμα Πεταλούδες Τμήμα Δελφίνια 7 8 9 10

Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Λυκόβρυσης Νικολάου Πλαστήρα & Λευκωσίας 210 2815881 (Τηλ), 210 2815544 (Φαξ) Υπεύθυνη: κα Μαίρη Νικολάου

Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Λυκόβρυσης Τμήματα Τμήμα Σβούρες Τμήμα Ζαχαρωτά Τμήμα Ανεμόμυλοι 11 12,13 14

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Ευγενία Θεοδότου 2014. Ευγενία Θεοδότου. «Αρχές Οργάνωσης Παιδαγωγικής Πράξης Ι (E). Ενότητα 4: Πλαίσια συνεργασίας». Έκδοση: 1.0. Αθήνα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο ως κοινό κτήμα χωρίς σήμανση Συνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (1/2) Το Έργο αυτό κάνει χρήση των ακόλουθων έργων: Εικόνες: “Brush Palette” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0 “Tango Style Mushroom” από rugby471 διαθέσιμο ως κοινό κτήμα “Wooden People” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0 “Smurfs are three apples tall” από Smurfsteph διαθέσιμο με άδεια CC BY-SA 3.0 “Water droplet” από mbalax διαθέσιμο ως κοινό κτήμα “718star” από mbalax διαθέσιμο ως κοινό κτήμα “kite” από Machovka διαθέσιμο ως κοινό κτήμα “Sun Flower” από Connygatz διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0

Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (2/2) Το Έργο αυτό κάνει χρήση των ακόλουθων έργων: Εικόνες: “Cartoon Butterfly” από vectorsme διαθέσιμο ως κοινό κτήμα “Dolphin” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0 “A tough gang of Spinning Tops” από Davidturnswood διαθέσιμο με άδεια CC BY-SA 3.0 “Candy Canes” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0 “Bar από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0 “kite” από Machovka διαθέσιμο ως κοινό κτήμα “windmill” από egore911 διαθέσιμο ως κοινό κτήμα

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.