Αρχές Οργάνωσης Παιδαγωγικής Πράξης Ι (E) Ενότητα 8: Η πρακτική εφαρμογή της παιδαγωγικής πράξης (Μέρος Γ) Ευγενία Θεοδότου BA ECS, MA, MSc, PhDc. Εργαστηριακός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή Κατανόηση της φυσιολογίας και λειτουργίας του Στοματογναθικού Συστήματος (ΣΓΣ) για τον οδοντοτεχνίτη σημαίνει: Αποφυγή σφαλμάτων κατασκευής των.
Advertisements

Αρχές Οργάνωσης Παιδαγωγικής Πράξης Ι (E) Ενότητα 7: Η πρακτική εφαρμογή της παιδαγωγικής πράξης (Μέρος B) Ευγενία Θεοδότου BA ECS, MA, MSc, PhDc. Εργαστηριακός.
Η αντοχή του πλοίου Διαμήκης αντοχή Εγκάρσια αντοχή Τοπική αντοχή.
Πηγές τάσης/ρεύματος R , L, C
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
Τέλος Ενότητας.
Διατομή σύνθετης δοκού
Αρχές Οργάνωσης Παιδαγωγικής Πράξης Ι (E) Ενότητα 9: Η πρακτική εφαρμογή της παιδαγωγικής πράξης (Μέρος Δ) Ευγενία Θεοδότου BA ECS, MA, MSc, PhDc. Εργαστηριακός.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 3: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 9: Qualified Dublin Core Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Περιλήψεις Γιατί; Πως; Τι είναι; Ποιος τις κάνει;
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 9: Θησαυροί: Εισαγωγή Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Αρχές Οργάνωσης Παιδαγωγικής Πράξης Ι (E) Ενότητα 6: Η πρακτική εφαρμογή της παιδαγωγικής πράξης (Μέρος Α) Ευγενία Θεοδότου BA ECS, MA, MSc, PhDc. Εργαστηριακός.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Καμπυλότητα Φακού P c
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 2: Διόρθωση αμετρωπιών με οφθαλμικούς φακούς Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Άλλες μορφές νευρώσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ (Ε)
Άσκηση 7 (1 από 5) Υπολογισμοί μηκών τόξων σφαίρας. Το έτος 2035 μ.Χ., μετά από πυρηνική καταστροφή και λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου, που πήρε εκρηκτικές.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επιλογή φλέβας για λήψη φλεβικού αίματος 1/7
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Ψυχιατρική Ενότητα 12: Εισαγωγή στις νευρώσεις
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 5.2: Αιθέρες Χριστίνα Φούντζουλα Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Βασικές κλινικές δεξιότητες (Ε)
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Kρέμες (γ’ μέρος)
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Ενότητα 6: Δονήσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρχές Οργάνωσης Παιδαγωγικής Πράξης Ι (E) Ενότητα 8: Η πρακτική εφαρμογή της παιδαγωγικής πράξης (Μέρος Γ) Ευγενία Θεοδότου BA ECS, MA, MSc, PhDc. Εργαστηριακός Συνεργάτης του ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Προσχολικής Αγωγής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Περιεχόμενο ενότητας Ας δούμε τώρα και το πώς εφαρμόζεται η θεωρία στο πρακτικό μέρος του εργαστηρίου!! Θα παρουσιαστούν καθημερινά παραδείγματα παιδαγωγικού έργου τα οποία δείχνουν τη σύνδεση του παιχνιδιού με τη μάθηση!! “Play dough 04799” από Nevit διαθέσιμο με άδεια CC BY-SA 3.0Play dough 04799NevitCC BY-SA 3.0 “The Childrens Museum of Indianapolis - Sandbox and Beach Toys” από LoriLee διαθέσιμο με άδεια CC BY-SA 3.0The Childrens Museum of Indianapolis - Sandbox and Beach ToysLoriLeeCC BY-SA 3.0 1

Παραδείγματα παιχνιδιού- 1 Τρέχω, τρέχω και τι πιάνω; Τι γίνεται όταν σταματάει η μουσική και πρέπει να σταματήσω να τρέχω; Μήπως θα πρέπει να ενώσω τα μέρη του σώματός μου; “ Painting Girl ” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0 PaintingGirlNemoCC

Παραδείγματα παιχνιδιού- 2 Το μαγικό φίλτρο Σε ένα μαγικό βουνό, μάγισσες και μάγοι φτιάχνουν ένα μαγικό φίλτρο, που όμως δεν έχει τα αποτελέσματα που περιμένουν! “Fire Cartoonl” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0FireCartoonlNemoCC0 1.0 “the worst witch” από julianvanbores διαθέσιμο με άδεια CC BY-NC-ND 3.0the worst witchjulianvanboresCC BY-NC-ND 3.0 3

Παραδείγματα παιχνιδιού- 3 Οι ελέφαντες Με οδηγό τη φαντασία μας μεταμορφωνόμαστε σε ελέφαντες που αντί για χέρια έχουν προβοσκίδες!! “Elephant” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0ElephantNemoCC

Παραδείγματα παιχνιδιού- 4 Περπατώ εις το δάσος και ψαρεύω Μια ωραία μέρα που βρισκόμουν στο δάσος ήθελα να ψαρέψω… μπορείτε να μαντέψετε τη συνέχεια;;; “Frog” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0FrogNemoCC

Παραδείγματα παιχνιδιού- 5 Αυτοκίνητα και οδηγοί Με έναν καταπληκτικό οδηγό μπορώ να ταξιδέψω όπου θέλω!! Θέλετε να έρθετε μαζί μας; “Ride” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0RideNemoCC

Παραδείγματα παιχνιδιού-6 Περπατώ αστεία Ξαφνικά μία μέρα τα παπούτσια μου τρελάθηκαν και ξεκίνησαν να χορεύουν αστεία!! “Alligator” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0AlligatorNemoCC

Παραδείγματα παιχνιδιού-7 Ασκήσεις με το σώμα μου Η άσκηση είναι ο καλύτερος τρόπος για μία υγιεινή ζωή! Ας ακολουθήσουμε τη μουσική! “Kids” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0KidsNemoCC

Παραδείγματα παιχνιδιού-8 Αλάτι ψιλό, αλάτι χονδρό Αλάτι ψιλό, αλάτι χονδρό… και δεν έχω παπούτσια να πάω στο χορό! “Dudley and Kitty - Romantic Dance” από CaseyDecker διαθέσιμο με άδεια CC BY 3.0Dudley and Kitty - Romantic Dance CaseyDeckerCC BY 3.0 9

Παραδείγματα παιχνιδιού-9 Σκύλος & γάτα Μεταμορφωνόμαστε σε σκύλους και γάτες και παίζουμε μία αστεία ιστορία! “Dog” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0DogNemoCC0 1.0 “Cartoon Cat Walking” από Gerald_G διαθέσιμο ως κοινό κτήμαCartoon Cat WalkingGerald_G 10

Παραδείγματα παιχνιδιού-10 Ταξιδεύω με τα ΜΜΜ Εγώ θα γίνω αυτοκίνητο και εσύ φορτηγό! Τι θα λέγατε να μας ακολουθήσετε στη διαδρομή αυτή; “Bus” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0BusNemoCC

Παραδείγματα παιχνιδιού-11 Θα γίνεις το ζευγάρι μου; Χωριζόμαστε σε ζευγάρια και χορεύουμε με αστείο τρόπο! “Dance” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0DanceNemoCC

Παραδείγματα παιχνιδιού-12 Σκυταλοδρομίες και αγώνας δρόμου Θα πρέπει να προσπεράσω όλα τα εμπόδια και να προσέξω τη σκυτάλη μου! “Runner” από Nemo διαθέσιμο με άδεια CC0 1.0RunnerNemoCC

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Ευγενία Θεοδότου Ευγενία Θεοδότου. «Αρχές Οργάνωσης Παιδαγωγικής Πράξης Ι (E). Ενότητα 8: Η πρακτική εφαρμογή της παιδαγωγικής πράξης (Μέρος Γ)». Έκδοση: 1.0. Αθήνα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr. ocp.teiath.gr

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων 18 Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain διαθέσιμο ως κοινό κτήμα Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. χωρίς σήμανσηΣυνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει:  το Σημείωμα Αναφοράς  το Σημείωμα Αδειοδότησης  τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων  το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.