Το τοπίο Aλλάζει Δρ. Μιχάλης Παναγιώτου Δ/ντης Τεχνολογιών Επιμόρφωσης Όμιλος 01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ ΞΑΝΘΗ
Στράτης Μηνάς, Account Manager Λατίνος Στέφανος, Account Manager
Χριστίνα Σολομωνίδου ΠΤΔΕ Παν. Θεσσαλίας
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές για το μέλλον Ερευνητικό.
ΑΝΑΛΥΣΙΣ ΕΡΕΥΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Α.Ε.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Διάλεξη 5: Περιβάλλοντα Μάθησης στο Διαδίκτυο Μελέτες Περίπτωσης
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Χρήση 3D ΔΕΠ για την Υποστήριξη Συνεργασίας στο Πλαίσιο Δραστηριοτήτων Μάθησης ΕΤΠΕ ’04, Αθήνα, 2 Οκτώβρη 2004, 1 Χρήση Τρισδιάστατων Δικτυακών Εικονικών.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Εικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Βιβλιοθήκες Εργασία στο πλαίσιο του μαθήματος Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Χαρά Ζαρβαλά Κέρκυρα, Ιανουάριος 2005.
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑTC.
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Inte*learn Παρουσίαση εταιρείας. Agenda παρουσίασης Η εταιρεία inte*learn Οι δραστηριότητες μας Οι παραγωγές μας Η εμπειρία μας Η πρότασή μας.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
E-pyxis. Εισαγωγή eSchoolLib Γ' ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ, ΚΑΤΑΛΟΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΦΗΜΕΡΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ.
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Ενίσχυση Προγραμμάτων Σπουδών Πληροφορικής Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Δ.Ν. Κλεφτούρης Επιστημονικός Υπεύθυνος Έργου ΕΠΕΑΕΚ Τμήμα Πληροφορικής Αλεξάνδρειο.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Ηλεκτρονική Μάθηση.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Μεταπτυχιακές Σπουδές
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Ηλεκτρονική μάθηση Σύμφωνα με έγκυρες ερευνητικές μελέτες, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης προβλέπεται παγκοσμίως να φθάσει στο επίπεδο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
8 Σεπτεμβρίου 2003ΥΠΕΠΘ - Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση - Χρήστος Νικολάου 1 Το Έργο της Επιτροπής Στρατηγικής για την Πληροφορική στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Τεχνολογικές και επιχειρησιακές προκλήσεις για την εγκαθίδρυση και λειτουργία μοντέλου διαρκούς εγκαθίδρυση και λειτουργία μοντέλου διαρκούς υποστήριξης.
Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΥ– ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΓΠΠ
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Παρουσίαση εκπαιδευτικής πλατφόρμας Eco-Destinations
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το τοπίο Aλλάζει Δρ. Μιχάλης Παναγιώτου Δ/ντης Τεχνολογιών Επιμόρφωσης Όμιλος 01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

ΕΡΓΑ ΕΡΓΟ: Hypermedia Intelligent Learning Development Environment (HILDE 706 ΕΠΕΤ ΙΙ) –ΦΟΡΕΑΣ: Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας, Πρόγραμμα ΕΠΕΤ –ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1/7/ /6/1998 ΕΡΓΟ: Υπαγωγή επενδυτικού σχεδίου στις διατάξεις του Ν. 1892/90 –ΦΟΡΕΑΣ: Περιφ. Αττικής, Γενική Διεύθυνση Περιφέρειας –ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 17/6/ /5/1999 ΕΡΓΟ: ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΩΝ - ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ –ΦΟΡΕΑΣ: ΕΠΕΑΕΚ –ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01/01/ /09/1998 ΕΡΓΟ: ΣΕΙΡΗΝΕΣ - Ολοκληρωμένο μαθησιακό περιβάλλον με υπολογιστές και δίκτυο για επιλεγμένα θέματα στη Φυσική και τα Μαθηματικά - «Διανύσματα στη Φυσική και τα Μαθηματικά» – ΦΟΡΕΑΣ: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1/1/ /9/1998

ΕΡΓΑ ΕΡΓΟ: (Πρόγραμμα Εκπαίδευσης από απόσταση) - Πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης από απόσταση σε θέματα οικονομικών, διοίκησης και πληροφορικής με χρήση νέων τεχνολογιών – ΦΟΡΕΑΣ: ΕΠΕΑΕΚ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: ΕΡΓΟ: ΕΠΕΑΚ-ΝΑΥΣΙΚΑ (ΚΑΣΤΑΛΙΑ) - Μαθησιακό Περιβάλλον Διαλογικών Πολυμέσων για τη Διερευνητική Μελέτη της Ιστορίας και της Τέχνης με τη Χρήση των Ιστορικών Πηγών – ΦΟΡΕΑΣ: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1998 –1999 ΕΡΓΟ: ΜΗΧΑΝΙΚΗ, ΑΝΑΚΛΑΣΗ, ΔΙΑΘΛΑΣΗ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ, ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ, ΜΟΝΤΕΛΑ & ΑΤΟΜΑ - (Μ.Α.Θ.Η.Μ.Α.) – ΦΟΡΕΑΣ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1999 –2000 ΕΡΓΟ: Ανάπτυξη Μέσων Εκπαίδευσης (CBTs) – ΦΟΡΕΑΣ: Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ) – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: /

ΕΡΓΑ ΕΡΓΟ: Τηλεκπαίδευση Στηριζόμενη σε CBT’s – ΦΟΡΕΑΣ: Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ) – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: / ΕΡΓΟ: SCOUT- STUDENTS' COLLABORATIVE AND OPEN LEARNING ABOUT EUROPEAN THEATRE & CULTURE – ΦΟΡΕΑΣ:ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: ΕΡΓΟ: Ped Care-Pedagogical Distributed Group Care – ΦΟΡΕΑΣ: ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: ΕΡΓΟ: SEED -Seeding Cultural in the school system through the generation of communities engaged in integrated educational & technological innovation – ΦΟΡΕΑΣ:ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ:

Υποδομές CIN Ψηφιακά Δίκτυα (ΟΤΕΝΕΤ, SYNED) Τεχνολογικές πλατφόρμες –ΕΣΤΙΑ (LMS) –ΔΙΑΣ & KNOWLEDGE CENTER (CMS) –CENTRA (REAL TIME – INTERNET) –TRAINET (REAL TIME- SATELLITE) Περιεχόμενο –ΙΤ (NΕΤg) –Skills (SkillSoft) –Ιδιο περιεχόμενο

Ιδιο Περιεχόμενο Περιεχόμενο που έχει αναπτύξει η CIN Βασικές Θεματικές Ενότητες Office Automation (Σύγχρονο & Ασύγχρονο) Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση Πελατών (Σύγχρονο & Ασύγχρονο) Βασικά Τηλεπικοινωνιακά Θέματα (Ασύγχρονο) Management (Σύγχρονο) Marketing (Σύγχρονο) Ηγεσία (Σύγχρονο) Προσωπική Ανάπτυξη (Σύγχρονο)

CIN & Ηλεκτρονική Κατάρτιση B.Ανοικτά Σεμινάρια ελεύθερης συμμετοχής (e-class / open) A.Ενδοεπιχειρησιακή Κατάρτιση (e-class / business) Ολοκληρωμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα με χρήση των έτοιμων σεμιναρίων της CIN Ολοκληρωμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα με περιεχόμενο και εισηγητές του πελάτη  Ζωντανή εξ αποστάσεως εκπαίδευση  Web Based Training (WBT)  Computer Based Training (CBT)

Τι είναι το Blended Learning? Το Blended Learning (Ολοκληρωμένη Λύση Εκπαίδευσης) εστιάζει στο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα εφαρμόζοντας τις «σωστές» εκπαιδευτικές τεχνολογίες για να μεταδώσει τις «σωστές» δεξιότητες, ικανότητες στα «σωστά» άτομα στο «σωστό» χρόνο.

Συστατικά της Ολοκληρωμένης Εκπαιδευτικής Λύσης Φυσική παρουσία Προσωπικός ρυθμός Σειριακή γνώση Δομημένο υλικό Διδασκαλία Εικονική παρουσία Συνεργασία σε πραγματικό χρόνο Γνώση μέσω εξερεύνησης Αδόμητο υλικό Εργασία

Αρχικές πηγές εκπαίδευσης Βιβλία και κείμενα Αίθουσα διδασκαλίας

Νέες πηγές εκπαίδευσης

Διαχείριση Περιεχομένου Πλαίσιο εκπαίδευσης βασισμένο στην τεχνολογία Κείμενα & Βιβλία Προεγγεγραμμένα & μαγνητοσκοπημένα μαθήματα Διαχείριση εκπαίδευσης Broadcast CBT/WBT Εξομειώσεις σε Η/Υ Εικονική Αίθουσα Προσωπικός ρυθμός Ζωντανή παράδοση Διαχείριση Σεμινάρια μέσω Web Φυσική αίθουσα

Παράδειγμα χρήσης Εικονική αίθουσα Ζωντανή συνεργασία Προσωπικός ρυθμός CBT/WBT Αυτοαξιολόγηση Recordings Αξιολόγηση σε φυσική αίθουσα Βιβλία Φυσική αίθουσα

CIN & Ολοκληρωμένη Λύση Εκπαίδευσης

Ασύγχρονο υλικό

Εικονική αίθουσα

Recording

Αξιολογήσεις