Αρχές Οργάνωσης Παιδαγωγικής Πράξης Ι (E) Ενότητα 5: Οι παιδαγωγοί των πλαισίων συνεργασίας Ευγενία Θεοδότου BA ECS, MA, MSc, PhDc. Εργαστηριακός Συνεργάτης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή Κατανόηση της φυσιολογίας και λειτουργίας του Στοματογναθικού Συστήματος (ΣΓΣ) για τον οδοντοτεχνίτη σημαίνει: Αποφυγή σφαλμάτων κατασκευής των.
Advertisements

Η αντοχή του πλοίου Διαμήκης αντοχή Εγκάρσια αντοχή Τοπική αντοχή.
Πηγές τάσης/ρεύματος R , L, C
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
Τέλος Ενότητας.
Διατομή σύνθετης δοκού
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 3: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 9: Qualified Dublin Core Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Περιλήψεις Γιατί; Πως; Τι είναι; Ποιος τις κάνει;
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 9: Θησαυροί: Εισαγωγή Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Καμπυλότητα Φακού P c
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 2: Διόρθωση αμετρωπιών με οφθαλμικούς φακούς Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
Πρωτοβάθμια περίθαλψη
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Εκτίμηση Φυσικής Κατάστασης
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Παρουσίαση ναυπηγικών γραμμών 1/3
Άρθρο Συγγραφείς: Marcus Plescia, MD, MPH, Martha Groblewski, PhD, RD, LDN. Τίτλος: A Community Oriented Primary care Demonstration Project Refining.
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Άσκηση 7 (1 από 5) Υπολογισμοί μηκών τόξων σφαίρας. Το έτος 2035 μ.Χ., μετά από πυρηνική καταστροφή και λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου, που πήρε εκρηκτικές.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επιλογή φλέβας για λήψη φλεβικού αίματος 1/7
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Kρέμες (γ’ μέρος)
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Ενότητα 6: Δονήσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρχές Οργάνωσης Παιδαγωγικής Πράξης Ι (E) Ενότητα 5: Οι παιδαγωγοί των πλαισίων συνεργασίας Ευγενία Θεοδότου BA ECS, MA, MSc, PhDc. Εργαστηριακός Συνεργάτης του ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Προσχολικής Αγωγής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Περιεχόμενο ενότητας Αφού ολοκληρώσαμε τις συναντήσεις στο χώρο του τμήματος… Και γνωρίσαμε τα πλαίσια συνεργασίας και τη Διευθύντρια των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών… Σειρά έχει να γνωρίσουμε τις παιδαγωγούς των τάξεων με τις οποίους θα συνεργαστούμε αυτό το ακαδημαϊκό εξάμηνο! “CCB smiley” από Crimson Cherry Blossom διαθέσιμο ως κοινό κτήμαCCB smileyCrimson Cherry Blossom 1

Άννα Μάλλη (Προϊσταμένη 1 ου Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Πεύκης) Έλενα Αντωνοπούλου (Παιδαγωγός) 2 Γνωριμία με τις παιδαγωγούς 1

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Άννα Μάλλη (Προϊσταμένη), κα Έλενα Αντωνοπούλου- 1 Θα θέλατε να μας πείτε λίγα λόγια για την ακαδημαϊκή σας πορεία; (πτυχία, επιμόρφωση) Ποιες ήταν οι προηγούμενες θέσεις εργασίας (στο Δήμο ή σε άλλους ιδιωτικούς χώρους) Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην τωρινή θέση απασχόλησης και στις προηγούμενες; (πχ στον τρόπο αντιμετώπισης καταστάσεων, διαμόρφωση χώρου, προγράμματος) Θα θέλατε να μας περιγράψετε πως είναι μία καθημερινή μέρα στον ΠΣ; Μπορείτε να μας περιγράψετε την παιδαγωγική προσέγγιση που ακολουθείτε; Μου έχετε μιλήσει για μία πρωτοποριακή προσέγγιση στον τρόπο προετοιμασίας της καλοκαιρινής γιορτής. 3

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Άννα Μάλλη (Προϊσταμένη), κα Έλενα Αντωνοπούλου- 2 Πόσο εύκολο ή πόσο δύσκολο είναι να ακολουθήσετε πρακτικά τη θεωρία που διδαχθήκατε στα φοιτητικά σας χρόνια; Ποιες ήταν οι προηγούμενες θέσεις εργασίας (στο Δήμο ή σε άλλους ιδιωτικούς χώρους) Τι δυσκολίες αντιμετωπίζετε στην εφαρμογή του καθημερινού εκπαιδευτικού σας έργου; Τι είναι αυτό που σας συναρπάζει σε αυτό το επάγγελμα και σας κάνει να προσπερνάτε όλες τις δυσκολίες; Πως είναι η συνεργασία σας με τους υπόλοιπους συναδέλφους; Βρίσκετε βοηθητικό το γεγονός ότι υπάρχουν 2 παιδαγωγοί σε 1 τάξη; 4

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Άννα Μάλλη (Προϊσταμένη), κα Έλενα Αντωνοπούλου- 3 Εάν θα μπορούσατε να μοιραστείτε μία καλή πρακτική με τους υπόλοιπους ποια θα ήταν αυτή; Φιλοξενούσατε περίπου 2 φοιτήτριες μία φορά την εβδομάδα στην τάξη σας. Πως σας φάνηκε αυτή η πρακτική; Ήταν χρήσιμο; Σας βοήθησε; Σε τι/ποιους τομείς σας βοήθησαν οι φοιτήτριες πρακτικής; Εάν όχι, τι θα θέλετε να κάνουν για να σας βοηθήσουν; Πως είδατε την εξέλιξή τους κατά τη διάρκεια του εξαμήνου; Σε ποιους τομείς πιστεύετε ότι εξελίχθηκαν και σε τι χρειάζονται να εξελιχθούν; 5

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Άννα Μάλλη (Προϊσταμένη), κα Έλενα Αντωνοπούλου- 4 Πως πιστεύετε ότι τις βοηθήσατε εσείς στο να εξελιχθούν επαγγελματικά; Πως σας φάνηκαν οι δραστηριότητες που εφάρμοζαν; Πως σας φάνηκε η συμμετοχή τους στις οργανωμένες δραστηριότητες από εσάς κατά τη διάρκεια της ημέρας; Τι θα τους προτείνατε ως συμβουλή για τη μελλοντική τους πορεία; 6

Γνωριμία με τις παιδαγωγούς 2 Μαρία Αλτιπαρμάκη Δήμητρα Τριάντη 7

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Μαρία Αλτιπαρμάκη, κα Δήμητρα Τριάντη- 1 Θα θέλατε να μας πείτε λίγα λόγια για την ακαδημαϊκή σας πορεία; (πτυχία, επιμόρφωση) Ποιες ήταν οι προηγούμενες θέσεις εργασίας (στο Δήμο ή σε άλλους ιδιωτικούς χώρους) Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην τωρινή θέση απασχόλησης και στις προηγούμενες; (πχ στον τρόπο αντιμετώπισης καταστάσεων, διαμόρφωση χώρου, προγράμματος) Θα θέλατε να μας περιγράψετε πως είναι μία καθημερινή μέρα στον ΠΣ; Μπορείτε να μας περιγράψετε την παιδαγωγική προσέγγιση που ακολουθείτε; Μου έχετε μιλήσει για μία πρωτοποριακή προσέγγιση στον τρόπο προετοιμασίας της καλοκαιρινής γιορτής. 8

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Μαρία Αλτιπαρμάκη, κα Δήμητρα Τριάντη- 2 Πόσο εύκολο ή πόσο δύσκολο είναι να ακολουθήσετε πρακτικά τη θεωρία που διδαχθήκατε στα φοιτητικά σας χρόνια; Ποιες ήταν οι προηγούμενες θέσεις εργασίας (στο Δήμο ή σε άλλους ιδιωτικούς χώρους) Τι δυσκολίες αντιμετωπίζετε στην εφαρμογή του καθημερινού εκπαιδευτικού σας έργου; Τι είναι αυτό που σας συναρπάζει σε αυτό το επάγγελμα και σας κάνει να προσπερνάτε όλες τις δυσκολίες; Πως είναι η συνεργασία σας με τους υπόλοιπους συναδέλφους; Βρίσκετε βοηθητικό το γεγονός ότι υπάρχουν 2 παιδαγωγοί σε 1 τάξη; 9

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Μαρία Αλτιπαρμάκη, κα Δήμητρα Τριάντη- 3 Εάν θα μπορούσατε να μοιραστείτε μία καλή πρακτική με τους υπόλοιπους ποια θα ήταν αυτή; Φιλοξενούσατε περίπου 2 φοιτήτριες μία φορά την εβδομάδα στην τάξη σας. Πως σας φάνηκε αυτή η πρακτική; Ήταν χρήσιμο; Σας βοήθησε; Σε τι/ποιους τομείς σας βοήθησαν οι φοιτήτριες πρακτικής; Εάν όχι, τι θα θέλετε να κάνουν για να σας βοηθήσουν; Πως είδατε την εξέλιξή τους κατά τη διάρκεια του εξαμήνου; Σε ποιους τομείς πιστεύετε ότι εξελίχθηκαν και σε τι χρειάζονται να εξελιχθούν; 10

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Μαρία Αλτιπαρμάκη, κα Δήμητρα Τριάντη- 4 Πως πιστεύετε ότι τις βοηθήσατε εσείς στο να εξελιχθούν επαγγελματικά; Πως σας φάνηκαν οι δραστηριότητες που εφάρμοζαν; Πως σας φάνηκε η συμμετοχή τους στις οργανωμένες δραστηριότητες από εσάς κατά τη διάρκεια της ημέρας; Τι θα τους προτείνατε ως συμβουλή για τη μελλοντική τους πορεία; 11

Γνωριμία με τις παιδαγωγούς 3 Βίκυ Μπαρούτσου Ελευθερία Θεοφυλάκτου 12

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Βίκυ Μπαρούτσου, κα Ελευθερία Θεοφυλάκτου- 1 Θα θέλατε να μας πείτε λίγα λόγια για την ακαδημαϊκή σας πορεία; (πτυχία, επιμόρφωση) Ποιες ήταν οι προηγούμενες θέσεις εργασίας (στο Δήμο ή σε άλλους ιδιωτικούς χώρους) Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην τωρινή θέση απασχόλησης και στις προηγούμενες; (πχ στον τρόπο αντιμετώπισης καταστάσεων, διαμόρφωση χώρου, προγράμματος) Θα θέλατε να μας περιγράψετε πως είναι μία καθημερινή μέρα στον ΠΣ; Μπορείτε να μας περιγράψετε την παιδαγωγική προσέγγιση που ακολουθείτε; Μου έχετε μιλήσει για μία πρωτοποριακή προσέγγιση στον τρόπο προετοιμασίας της καλοκαιρινής γιορτής. 13

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Βίκυ Μπαρούτσου, κα Ελευθερία Θεοφυλάκτου- 2 Πόσο εύκολο ή πόσο δύσκολο είναι να ακολουθήσετε πρακτικά τη θεωρία που διδαχθήκατε στα φοιτητικά σας χρόνια; Ποιες ήταν οι προηγούμενες θέσεις εργασίας (στο Δήμο ή σε άλλους ιδιωτικούς χώρους) Τι δυσκολίες αντιμετωπίζετε στην εφαρμογή του καθημερινού εκπαιδευτικού σας έργου; Τι είναι αυτό που σας συναρπάζει σε αυτό το επάγγελμα και σας κάνει να προσπερνάτε όλες τις δυσκολίες; Πως είναι η συνεργασία σας με τους υπόλοιπους συναδέλφους; Βρίσκετε βοηθητικό το γεγονός ότι υπάρχουν 2 παιδαγωγοί σε 1 τάξη; 14

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Βίκυ Μπαρούτσου, κα Ελευθερία Θεοφυλάκτου- 3 Εάν θα μπορούσατε να μοιραστείτε μία καλή πρακτική με τους υπόλοιπους ποια θα ήταν αυτή; Φιλοξενούσατε περίπου 2 φοιτήτριες μία φορά την εβδομάδα στην τάξη σας. Πως σας φάνηκε αυτή η πρακτική; Ήταν χρήσιμο; Σας βοήθησε; Σε τι/ποιους τομείς σας βοήθησαν οι φοιτήτριες πρακτικής; Εάν όχι, τι θα θέλετε να κάνουν για να σας βοηθήσουν; Πως είδατε την εξέλιξή τους κατά τη διάρκεια του εξαμήνου; Σε ποιους τομείς πιστεύετε ότι εξελίχθηκαν και σε τι χρειάζονται να εξελιχθούν; 15

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Βίκυ Μπαρούτσου, κα Ελευθερία Θεοφυλάκτου- 4 Πως πιστεύετε ότι τις βοηθήσατε εσείς στο να εξελιχθούν επαγγελματικά; Πως σας φάνηκαν οι δραστηριότητες που εφάρμοζαν; Πως σας φάνηκε η συμμετοχή τους στις οργανωμένες δραστηριότητες από εσάς κατά τη διάρκεια της ημέρας; Τι θα τους προτείνατε ως συμβουλή για τη μελλοντική τους πορεία; 16

Γνωριμία με τις παιδαγωγούς 4 Χρύσα Βώσσου Βάσω Κιουπκιολή 17

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Χρύσα Βώσσου, κα Βάσω Κιουπκιολή- 1 Θα θέλατε να μας πείτε λίγα λόγια για την ακαδημαϊκή σας πορεία; (πτυχία, επιμόρφωση) Ποιες ήταν οι προηγούμενες θέσεις εργασίας (στο Δήμο ή σε άλλους ιδιωτικούς χώρους) Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην τωρινή θέση απασχόλησης και στις προηγούμενες; (πχ στον τρόπο αντιμετώπισης καταστάσεων, διαμόρφωση χώρου, προγράμματος) Θα θέλατε να μας περιγράψετε πως είναι μία καθημερινή μέρα στον ΠΣ; Μπορείτε να μας περιγράψετε την παιδαγωγική προσέγγιση που ακολουθείτε; Μου έχετε μιλήσει για μία πρωτοποριακή προσέγγιση στον τρόπο προετοιμασίας της καλοκαιρινής γιορτής. 18

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Χρύσα Βώσσου, κα Βάσω Κιουπκιολή- 2 Πόσο εύκολο ή πόσο δύσκολο είναι να ακολουθήσετε πρακτικά τη θεωρία που διδαχθήκατε στα φοιτητικά σας χρόνια; Ποιες ήταν οι προηγούμενες θέσεις εργασίας (στο Δήμο ή σε άλλους ιδιωτικούς χώρους) Τι δυσκολίες αντιμετωπίζετε στην εφαρμογή του καθημερινού εκπαιδευτικού σας έργου; Τι είναι αυτό που σας συναρπάζει σε αυτό το επάγγελμα και σας κάνει να προσπερνάτε όλες τις δυσκολίες; Πως είναι η συνεργασία σας με τους υπόλοιπους συναδέλφους; Βρίσκετε βοηθητικό το γεγονός ότι υπάρχουν 2 παιδαγωγοί σε 1 τάξη; 19

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Χρύσα Βώσσου, κα Βάσω Κιουπκιολή- 3 Εάν θα μπορούσατε να μοιραστείτε μία καλή πρακτική με τους υπόλοιπους ποια θα ήταν αυτή; Φιλοξενούσατε περίπου 2 φοιτήτριες μία φορά την εβδομάδα στην τάξη σας. Πως σας φάνηκε αυτή η πρακτική; Ήταν χρήσιμο; Σας βοήθησε; Σε τι/ποιους τομείς σας βοήθησαν οι φοιτήτριες πρακτικής; Εάν όχι, τι θα θέλετε να κάνουν για να σας βοηθήσουν; Πως είδατε την εξέλιξή τους κατά τη διάρκεια του εξαμήνου; Σε ποιους τομείς πιστεύετε ότι εξελίχθηκαν και σε τι χρειάζονται να εξελιχθούν; 20

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Χρύσα Βώσσου, κα Βάσω Κιουπκιολή- 4 Πως πιστεύετε ότι τις βοηθήσατε εσείς στο να εξελιχθούν επαγγελματικά; Πως σας φάνηκαν οι δραστηριότητες που εφάρμοζαν; Πως σας φάνηκε η συμμετοχή τους στις οργανωμένες δραστηριότητες από εσάς κατά τη διάρκεια της ημέρας; Τι θα τους προτείνατε ως συμβουλή για τη μελλοντική τους πορεία; 21

Γνωριμία με τις παιδαγωγούς 5 Χρυσούλα Ανδρικοπούλου Χρύσα Καραπάνου 22

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Χρυσούλα Ανδρικοπούλου, κα Χρύσα Καραπάνου- 1 Θα θέλατε να μας πείτε λίγα λόγια για την ακαδημαϊκή σας πορεία; (πτυχία, επιμόρφωση) Ποιες ήταν οι προηγούμενες θέσεις εργασίας (στο Δήμο ή σε άλλους ιδιωτικούς χώρους) Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην τωρινή θέση απασχόλησης και στις προηγούμενες; (πχ στον τρόπο αντιμετώπισης καταστάσεων, διαμόρφωση χώρου, προγράμματος) Θα θέλατε να μας περιγράψετε πως είναι μία καθημερινή μέρα στον ΠΣ; Μπορείτε να μας περιγράψετε την παιδαγωγική προσέγγιση που ακολουθείτε; Μου έχετε μιλήσει για μία πρωτοποριακή προσέγγιση στον τρόπο προετοιμασίας της καλοκαιρινής γιορτής. 23

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Χρυσούλα Ανδρικοπούλου, κα Χρύσα Καραπάνου- 2 Πόσο εύκολο ή πόσο δύσκολο είναι να ακολουθήσετε πρακτικά τη θεωρία που διδαχθήκατε στα φοιτητικά σας χρόνια; Ποιες ήταν οι προηγούμενες θέσεις εργασίας (στο Δήμο ή σε άλλους ιδιωτικούς χώρους) Τι δυσκολίες αντιμετωπίζετε στην εφαρμογή του καθημερινού εκπαιδευτικού σας έργου; Τι είναι αυτό που σας συναρπάζει σε αυτό το επάγγελμα και σας κάνει να προσπερνάτε όλες τις δυσκολίες; Πως είναι η συνεργασία σας με τους υπόλοιπους συναδέλφους; Βρίσκετε βοηθητικό το γεγονός ότι υπάρχουν 2 παιδαγωγοί σε 1 τάξη; 24

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Χρυσούλα Ανδρικοπούλου, κα Χρύσα Καραπάνου- 3 Εάν θα μπορούσατε να μοιραστείτε μία καλή πρακτική με τους υπόλοιπους ποια θα ήταν αυτή; Φιλοξενούσατε περίπου 2 φοιτήτριες μία φορά την εβδομάδα στην τάξη σας. Πως σας φάνηκε αυτή η πρακτική; Ήταν χρήσιμο; Σας βοήθησε; Σε τι/ποιους τομείς σας βοήθησαν οι φοιτήτριες πρακτικής; Εάν όχι, τι θα θέλετε να κάνουν για να σας βοηθήσουν; Πως είδατε την εξέλιξή τους κατά τη διάρκεια του εξαμήνου; Σε ποιους τομείς πιστεύετε ότι εξελίχθηκαν και σε τι χρειάζονται να εξελιχθούν; 25

Γνωριμία με τις Παιδαγωγούς κα Χρυσούλα Ανδρικοπούλου, κα Χρύσα Καραπάνου- 4 Πως πιστεύετε ότι τις βοηθήσατε εσείς στο να εξελιχθούν επαγγελματικά; Πως σας φάνηκαν οι δραστηριότητες που εφάρμοζαν; Πως σας φάνηκε η συμμετοχή τους στις οργανωμένες δραστηριότητες από εσάς κατά τη διάρκεια της ημέρας; Τι θα τους προτείνατε ως συμβουλή για τη μελλοντική τους πορεία; 26

Γνωριμία με την παιδαγωγό 6 Άντζελα Τοσκίδη (Προϊσταμένη 2 ου Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Πεύκης) 27

Γνωριμία με την Παιδαγωγό κα Άντζελα Τοσκίδη (Προϊσταμένη)- 1 Θα θέλατε να μας πείτε λίγα λόγια για την ακαδημαϊκή σας πορεία; (πτυχία, επιμόρφωση) Ποιες ήταν οι προηγούμενες θέσεις εργασίας (στο Δήμο ή σε άλλους ιδιωτικούς χώρους) Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην τωρινή θέση απασχόλησης και στις προηγούμενες; (πχ στον τρόπο αντιμετώπισης καταστάσεων, διαμόρφωση χώρου, προγράμματος) Θα θέλατε να μας περιγράψετε πως είναι μία καθημερινή μέρα στον ΠΣ; Μπορείτε να μας περιγράψετε την παιδαγωγική προσέγγιση που ακολουθείτε; Μου έχετε μιλήσει για μία πρωτοποριακή προσέγγιση στον τρόπο προετοιμασίας της καλοκαιρινής γιορτής. 28

Γνωριμία με την Παιδαγωγό κα Άντζελα Τοσκίδη (Προϊσταμένη)- 2 Πόσο εύκολο ή πόσο δύσκολο είναι να ακολουθήσετε πρακτικά τη θεωρία που διδαχθήκατε στα φοιτητικά σας χρόνια; Ποιες ήταν οι προηγούμενες θέσεις εργασίας (στο Δήμο ή σε άλλους ιδιωτικούς χώρους) Τι δυσκολίες αντιμετωπίζετε στην εφαρμογή του καθημερινού εκπαιδευτικού σας έργου; Τι είναι αυτό που σας συναρπάζει σε αυτό το επάγγελμα και σας κάνει να προσπερνάτε όλες τις δυσκολίες; Πως είναι η συνεργασία σας με τους υπόλοιπους συναδέλφους; Βρίσκετε βοηθητικό το γεγονός ότι υπάρχουν 2 παιδαγωγοί σε 1 τάξη; 29

Γνωριμία με την Παιδαγωγό κα Άντζελα Τοσκίδη (Προϊσταμένη)- 3 Εάν θα μπορούσατε να μοιραστείτε μία καλή πρακτική με τους υπόλοιπους ποια θα ήταν αυτή; Φιλοξενούσατε περίπου 2 φοιτήτριες μία φορά την εβδομάδα στην τάξη σας. Πως σας φάνηκε αυτή η πρακτική; Ήταν χρήσιμο; Σας βοήθησε; Σε τι/ποιους τομείς σας βοήθησαν οι φοιτήτριες πρακτικής; Εάν όχι, τι θα θέλετε να κάνουν για να σας βοηθήσουν; Πως είδατε την εξέλιξή τους κατά τη διάρκεια του εξαμήνου; Σε ποιους τομείς πιστεύετε ότι εξελίχθηκαν και σε τι χρειάζονται να εξελιχθούν; 30

Γνωριμία με την Παιδαγωγό κα Άντζελα Τοσκίδη (Προϊσταμένη)- 4 Πως πιστεύετε ότι τις βοηθήσατε εσείς στο να εξελιχθούν επαγγελματικά; Πως σας φάνηκαν οι δραστηριότητες που εφάρμοζαν; Πως σας φάνηκε η συμμετοχή τους στις οργανωμένες δραστηριότητες από εσάς κατά τη διάρκεια της ημέρας; Τι θα τους προτείνατε ως συμβουλή για τη μελλοντική τους πορεία; 31

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Ευγενία Θεοδότου Ευγενία Θεοδότου. «Αρχές Οργάνωσης Παιδαγωγικής Πράξης Ι (E). Ενότητα 5: Οι παιδαγωγοί των πλαισίων συνεργασίας». Έκδοση: 1.0. Αθήνα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.ocp.teiath.gr

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων 36 Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain διαθέσιμο ως κοινό κτήμα Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. χωρίς σήμανσηΣυνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει:  το Σημείωμα Αναφοράς  το Σημείωμα Αδειοδότησης  τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων  το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.