Χώρος διδασκαλίας Εκτός από την αίθουσα, διδασκαλία γίνεται σε χώρους, όπως: Νοσοκομεία Στους χώρους αυτούς αναπτύσσονται οι πνευματικές δεξιότητες, οι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή Κατανόηση της φυσιολογίας και λειτουργίας του Στοματογναθικού Συστήματος (ΣΓΣ) για τον οδοντοτεχνίτη σημαίνει: Αποφυγή σφαλμάτων κατασκευής των.
Advertisements

Η αντοχή του πλοίου Διαμήκης αντοχή Εγκάρσια αντοχή Τοπική αντοχή.
Πηγές τάσης/ρεύματος R , L, C
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
Διδακτική της Αισθητικής
Τέλος Ενότητας.
Διατομή σύνθετης δοκού
Το ιατρικό απόρρητο Νάρκισσος.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 3: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 9: Qualified Dublin Core Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Περιλήψεις Γιατί; Πως; Τι είναι; Ποιος τις κάνει;
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Καμπυλότητα Φακού P c
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Διάρκεια της άσκησης Η διάρκεια και η ένταση της άσκησης είναι σχετικές: Μεγαλύτερο διάλειμμα κατά την άσκηση παραπέμπει σε αερόβια διαδικασία. Μικρότερο.
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εκτίμηση Φυσικής Κατάστασης
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Η Εκπαίδευση Είναι το λίκνο που ανατρέφει: Δημόσιους λειτουργούς,
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επιλογή φλέβας για λήψη φλεβικού αίματος 1/7
Διαβητικό σύνδρομο 1/2 Διαταραχή μεταβολισμού υδατανθράκων, λιπών και πρωτεϊνών λόγω μερικής ή απόλυτης έλλειψης ινσουλίνης Έχει χαρακτηριστεί σύνδρομο.
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 1: Θέσεις Χαλάρωσης
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Βασικές κλινικές δεξιότητες (Ε)
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Kρέμες (γ’ μέρος)
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δεοντολογία επαγγέλματος Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Δεοντολογία επαγγέλματος Ενότητα 7: Ηθική της αισθητικής (ως δια βίου εκπαίδευση) Ιωάννα Γκρεκ Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Χώρος διδασκαλίας Εκτός από την αίθουσα, διδασκαλία γίνεται σε χώρους, όπως: Νοσοκομεία Στους χώρους αυτούς αναπτύσσονται οι πνευματικές δεξιότητες, οι κλινικές δεξιότητες, οι γνώσεις και ο αυτοέλεγχος.

Στόχοι διδασκαλίας Να συνειδητοποιήσει ο σπουδαστής τη σημασία της πρόληψης και της αποτελεσματικότητας των χειρισμών για τα αισθητικά προβλήματα

Τομείς/Κατευθύνσεις Αισθητικής Δερματολογία Αισθητική Κοσμετολογία Μακιγιάζ

Διδασκαλία στο εργαστήριο 1/2 Για την απόκτηση τεχνικών γνώσεων είναι απαραίτητα τα παρακάτω: H διάθεση χρόνου για ανατροφοδότηση πληροφοριών και γνώσεων H συνειδητοποίηση σημασίας εφαρμογής τεχνικών κατά την άσκηση του επαγγέλματος Σε αυτά συμβάλλει η εργαστηριακή διδασκαλία

Διδασκαλία στο εργαστήριο 2/2 Συνεισφέρει στην άσκηση ικανοτήτων Εξοικειώνει τους σπουδαστές με τα προβλήματα της επιστήμης Συμβάλλει στην αφομοίωση άσκησης και ειδικότερα στην ορθή μέθοδο άσκησης

Διδασκαλία στο εξεταστικό θάλαμο 1/2 Παράγοντες που πρέπει να προσεχθούν: Η ακρίβεια προσέλευσης Η τήρηση ωραρίου Η υλικοτεχνική προετοιμασία κλινικής διαδικασίας Η δημιουργίας ψυχολογικής και προσωπικής ατμόσφαιρας Η συνδρομή προσωπικού (διοικητικού και επικουρικού)

Διδασκαλία στον εξεταστικό θάλαμο 2/2 Η δημιουργία περιβάλλοντος ενδιαφέροντος εκ μέρους των σπουδαστών Η λήψη αισθητικού-ιατρικού ιστορικού Ο στόχος παραμένει η επίλυση του παρουσιαζόμενου προβλήματος Οι συζητήσεις για διάγνωση και θεραπεία να γίνονται εκτός θαλάμου Ο επαρκής χρόνος. Σε αντίθετη περίπτωση η προσπάθεια διασπάται και η διδασκαλία είναι αναποτελεσματική

Διδασκαλία εκτός εξεταστικού θαλάμου Σημεία προσοχής: Η επανάληψη και αξιολόγηση ενεργειών με βάση μαγνητοσκοπημένες ή μη μαγνητοσκοπημένες εγγραφές Η εξασφάλιση ικανού χρόνου για εξάσκηση από θεωρία στην πράξη Η παρομοίωση ασθενών και προσομοίωση πασχόντων Οι συζητήσεις και αξιολόγηση με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής

Ακρίβεια στην ώρα Σπουδαστικό χρέος και επαγγελματικό ήθος επιβάλλουν την έγκαιρη προσέλευση σπουδαστών στην κλινική Το αντίθετο αποτελεί ένδειξη έλλειψης σεβασμού και προσοχής απέναντι στο σύνολο της ομάδας

Συστηματικός προγραμματισμός για κλινική διδασκαλία Ο κλινικός δάσκαλος θα πρέπει να έχει ήδη επισκεφθεί τους ασθενείς πριν την επίσκεψη των σπουδαστών και να έχει συζητήσει μαζί τους. Μπορεί έτσι να επιβεβαιώσει τα ιστορικά και κλινικά ευρήματα και να εξετάσει την περίπτωση νηφάλια και χωρίς πίεση χρόνου

Προσφορά συμμετοχής ασθενών Απαιτείται κλίμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης, προκειμένου να δώσει ο ασθενής με άνεση όλες τις πληροφορίες που του ζητούνται. Θα πρέπει να αναγνωρίζεται η προσφορά του ασθενούς και η έκφραση ευχαριστιών στο τέλος του μαθήματος

Έγκαιρη ενημέρωση βοηθητικού προσωπικού Απαιτείται η έγκαιρη ενημέρωση του βοηθητικού προσωπικού, προκειμένου να εξασφαλιστεί η παρουσία του ασθενή την ώρα της επίσκεψης των σπουδαστών.

Διέγερση ενδιαφέροντος φοιτητών Όσο περισσότερα τα μέλη της ομάδας, τόσο καλύτερη και η μάθηση.

Εμμονή σε μια καθορισμένη επαναλαμβανόμενη διαδικασία Θα πρέπει να κατανοούν οι σπουδαστές ότι κάθε στοιχείο του αισθητικού ιστορικού έχει αξία. Δεν θα πρέπει να γίνει συνοπτική λήψη ιστορικού λόγω πίεσης χρόνου. Το ίδιο ισχύει για όλες τις μεθόδους που εφαρμόζουν οι σπουδαστές στην προσέγγιση του αισθητικού προβλήματος και στην αντικειμενική εξέταση των ασθενών

Εστίαση στο συγκεκριμένο πρόβλημα Η μελέτη θα πρέπει να επικεντρώνεται στο εκάστοτε παρουσιαζόμενο πρόβλημα και στη λήψη ιστορικού και στην αντικειμενική εξέταση

Συζήτηση/ανταλλαγή απόψεων χωρίς παρουσία ασθενή Η συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τη διάγνωση και τη θεραπευτική αγωγή θα πρέπει να γίνεται σε κλειστό χώρο χωρίς την παρουσία του ασθενή.

Διαθέσιμος χρόνος Θα πρέπει να δίνεται λύση σε τόσα θέματα που επιτρέπει ο χρόνος. Οι εκπαιδευτικές περίοδοι είναι απαραίτητο να έχουν συγκεκριμένο χρόνο έναρξης και λήξης. Η κλινική διδακτική περίοδος προτείνεται να έχει διάρκεια μιάμισης ώρας.

Μέθοδοι για υποβοήθηση έργου εκτός εξεταστικού θαλάμου Μαγνητοσκοπημένη επανάληψη Εκπαιδευτικές περίοδοι εξάσκησης Προσομοίωση ασθενούς Συζητήσεις με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Ιωάννα Γκρεκ 2014. Ιωάννα Γκρεκ. «Δεοντολογία επαγγέλματος. Ενότητα 7: Η ηθική της αισθητικής (ως δια βίου εκπαίδευση)». Έκδοση: 1.0. Αθήνα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο ως κοινό κτήμα χωρίς σήμανση Συνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.