Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Επιθετικότητα ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΛΑΡΝΑΚΑΣ.
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Έρευνα για την ενδοσχολική βία στο 3ο Λύκειο Λάρισας
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΤΡΙΤΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
1ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
Επιμελήθηκαν οι: Αλέξανδρος Π. Βλαδίμηρος Ε. Νίκος Π.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΛΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ – Α1
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Ενδοσχολική βία στο ελληνικό σχολείο
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ερευνητική εργασία της Ά Λυκείου Υπεύθυνος καθηγητής: Σουσαμλής Παναγιώτης.
Οι Λόγοι που Ωθούν τους Έφηβους στην Παραβατικότητα.
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
Βασιλική Μουγκού Γεωργία Παπαθεοδώρου
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Φυσικό Περιβάλλον  Τοξικοί κίνδυνοι στα Σχολεία  Διατροφή και Κυλικείο  Συνέπειες Σχολικής.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
Σχολικός Εκφοβισμός.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Project Όνομα: Μαρία – Ηλέκτρα Γοντσιτοπούλου Τάξη: Β’1
Μαρία Μπατσίλη Εκπαιδευτικός, Μ.Α Ιστορίας
Εκφοβισμός στα σχολεία
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Αγκαζαριάν Μαρία Παπαδημητρίου Χριστίνα Πολυχρόνη Χαρά Μακρή Εύη Ρέτζιου Αθηνά.
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ Project:βία και παραβατικότητα (LA VITA E BELLA)
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του

Προφίλ θύτη Κυρίως αγόρια, μεμονωμένα είτε σε ομάδες Διασπαστικά άτομα Διακρίνονται από επιθετικότητα Έχουν την ανάγκη της εξουσίας Εμμένουν στην επίθεση μέχρι τον τελικό εξευτελισμό των θυμάτων Τρέφουν συναισθήματα χαμηλής ενσυναίσθησης και θετικής αυτοεικόνας

Προφίλ θύτη Δεν παραδέχονται την παραβατική τους συμπεριφορά Παρουσιάζουν χαμηλές σχολικές επιδόσεις Έχουν ελάχιστο άγχος Διαχειρίζονται τα προβλήματα με αντεπίθεση Στη μετέπειτα ζωή τους, καταλήγουν σε παραπτωματικές πράξεις

Αίτια Προδιαθεσιακοί παράγοντες Ατομικοί Κοινωνικοί 1. Φύλο 1. Οικογένεια 2. Κληρονομικότητα 2. Εκπαίδευση 3. Ψυχική υγεία 3. Περιβάλλον 4. Χαρακτηριστικά νεανικής 4. Πρότυπα ηλικίας 5. Εργασία 6. Πολιτική διαφορετικότητα

Παράγοντες Σχολική αποτυχία Κατάθλιψη εφηβικής ηλικίας Αίσθηση ψυχικού κενού Καταπίεση Ανασφάλεια Η οικογένεια ως παράγοντας: 1.Έλλειψη προσοχής και κατανόησης 2.Κακή διαπαιδαγώγηση 3.Κακομεταχείριση

Εξωτερικοί παράγοντες Τηλεόραση: Η συνεχής παρακολούθηση βίας οδηγεί σε εκδήλωση αντικοινωνικής συμπεριφοράς Παιδική εργασία Σώμα των εφήβων: Πηγή έντονων διαχυτικών ερεθισμάτων που οδηγεί σε σεξουαλικές παραβατικές πράξεις

Συνέπειες Αντίκτυπος στο κοινωνικό περιβάλλον Δυσλειτουργία στην κοινωνική ενσωμάτωση Απόκτηση υψηλής αυτοεκτίμησης Ανωριμότητα Κατάθλιψη Διακοπή φοίτησης στο σχολείο Εμφάνιση νευρικότητας, ανησυχίας Χρήση ναρκωτικών, ψυχοτρόπων ουσιών και αλκοόλ Αυτοκτονικός ιδεασμός

Έρευνες στο θύτη Οι μαθητές-θύτες ξεπερνούν το 5% του συνόλου των μαθητών Τα αγόρια είναι πιο επιρρεπή σε χρήση σωματικής βίας ενώ τα κορίτσια σε λεκτικής, με αναλογία 3 προς 1

Ο θύτης δεν γεννιέται, γίνεται… Σπύρου Εύη Γκόγκου Νικολέτα Κασιώρα Κωνσταντίνα Καλαμάτα Αναστασία Τσινοπούλου Γαρυφαλλένια

Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ Το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας στο 3ο Λύκειο Λάρισας

Χτύπησα, κλώτσησα, έσπρωξα συμμαθητή μου

Λεκτική βία

Αποκλεισμός από την παρέα, περιθωριοποίηση

Σεξουαλική παρενόχληση

Ηλεκτρονικός εκφοβισμός

Συναισθήματα θύτη

Ένιωσα δυσφορία με τον εαυτό μου

Ένιωσα ικανοποίηση που εκδικήθηκα

Ένιωσα χαρά, γιατί εκτονώθηκα

Έχω συναισθήματα ενοχής

Σχέσεις με την οικογένεια Η οικογένεια προσφέρει

Αγάπη, φροντίδα, στοργή κτλ

Χρήματα, ρούχα, δώρα κτλ

Βοήθεια στα μαθήματα

Ενθάρρυνση/παρακίνηση

Επικοινωνία

Συμπεριφορά άλλων

Δίκαιη συμπεριφορά από γονείς

Δίκαιη συμπεριφορά από δασκάλους

Δίκαιη συμπεριφορά από συμμαθητές/συμμαθήτριες

Δίκαιη συμπεριφορά από τους ανθρώπους που έρχεσαι σε επαφή

Αυτοαντίληψη

Είσαι ικανοποιημένος/η με:

Ικανοποίηση για την εικόνα σου

Ικανοποίηση για την αποδοχή από συνομιλήκους

Ικανοποίηση για την επίδοση στο σχολείο

Ευχαριστίες Κλείνοντας, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την κυρία Χρύσα Καλουμένου για τη βοήθειά της στην κινηματογράφηση του βίντεό μας. Τις κυρίες Καραμπάτσα και Μπεϊνά για τις πολύτιμες συμβουλές τους και την καθοδήγηση που μας παρείχαν.