ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ (ΑΣΚΗΣΗ) Λάμπρος Πόλκας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Παρουσίαση του Γραφείου Υποστήριξης του Συμφώνου των Δημάρχων του Τ.Ε.Ε. Γεώργιος Ζαμπατής Προϊστάμενος Διεύθυνσης Επιστημονικής & Αναπτυξιακής Δραστηριότητας.
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Βήμα 1ο α. Πριν από την έναρξη του συμβολαίου ο δάσκαλος καταγράφει σε μεγάλο χαρτί τα χαρακτηριστικά της «καλύτερης τάξης» που είχε ποτέ. β. Επίσης κάνει.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Επιμέλεια παρουσίασης: Ασημακοπούλου Κατερίνα Σιλιγάρδου Χρύσα Τζοβάρα Αλεξάνδρα.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική) Σύνταξη Ετήσιας Έκθεσης του σχολείου (υποχρεωτική)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα A αξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Μαρίνα Δεδούλη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ2, Ψυχολόγος
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Βήματα και αρχές για τη διαμόρφωση της ομάδας Μείζον Πρόγραμμα Ε π ιμόρφωσης.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Εκπαίδευση προσωπικού
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Μέθοδος Project Μάντω Βροντίση
Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 2 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (3) Μελετήστε το παρακάτω άρθρο.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Για τις παρεμβάσεις σας
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ (ΑΣΚΗΣΗ) Λάμπρος Πόλκας

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ - ΤΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟΚΟΜΙΣΑΜΕ;

Page  3 1) ΣΥΝΔΕΣΗ…  Δημιουργήσαμε: 1.Λίγο χρόνο στην αρχική ολομέλεια για ένα καλωσόρισμα και 2.Μια αρχική σύνδεση μεταξύ μας και με το πρόγραμμα.

Page  4 2) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΥΑΔΑΣ  Λειτουργικά χαρακτηριστικά : 1.Σύνδεση των λιγότερο γνωστών/συνδεδεμένων 2.Μετακίνηση στον χώρο 3.Οριοθέτηση 4.Αξιοποίηση της προσωπικής (θετικής) εμπειρίας

Page  5 3) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΕΤΡΑΔΑΣ  Λειτουργίες: 1.Κάθε μέλος της δυάδας σύστησε στα μέλη της τετράδας το ταίρι του. ΓΙΑΤΙ; 2.Διαμοιρασμός εμπειριών-διαπιστώσεις-συναισθήματα από αυτό που βιώνεται ή διεξάγεται 3.Τιτλοφόρηση (παρατσούκλι) ομάδας. ΓΙΑΤΙ; - αναφορά των μελών

Page  6 4) ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ  Λειτουργίες: 1.Ανακοίνωση, μέσω του εκπροσώπου της ομάδας, ό,τι συνδιαμορφώθηκε 2.Σχόλια

Page  7 5) ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ  Λειτουργίες: 1.Γιατί είμαστε εδώ; 2.Τι κάνουμε; τι μπορούμε να κάνουμε; 3.Είναι δυνατή η καταρχήν συμφωνία σε κάποιες γενικές αρχές ως προς το θέμα-στόχο; (Συμβόλαιο);

ΑΣΚΗΣΗ

Page  9 ΓΙΑΤΙ; Για να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτά που γνωρίσαμε / βιώσαμε για την «ομάδα» στη δουλειά μας με τους μαθητές μας στην τάξη

Page  10 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Θα σχεδιάσουμε μια εκπαιδευτική δραστηριότητα με τους μαθητές μας, που θα αξιοποιεί την διαδικασία "διαμόρφωσης ομάδας" ως εργαλείο για το χτίσιμο μιας εκπαιδευτικής διαδικασίας

Page  11 ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ 1.Πότε / σε ποια ακριβώς εκπαιδευτική περίσταση θα μπορούσατε να αξιοποιήσετε τη διαδικασία σχηματισμού μιας «ομάδας» μαθητών; ΔΥΑΔΑ ΤΕΤΡΑΔΑ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ / ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Σκοπός

Page  12 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ  Με βάση τη μέχρι τώρα βιωματική εμπειρία σας στο πλαίσιο του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης, σχεδιάστε τα βήματα που θα ακολουθήσετε προκειμένου να συμβάλλετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην διαμόρφωση της ομάδας της τάξης σας. Θεωρείστε στην απάντησή σας ότι είστε ο πρώτος εκπαιδευτικός που μπαίνει στην τάξη, αυτή την χρονιά.