«Οι Νέοι δίνουν λύσεις στις οδικές συγκρούσεις» Τμήμα Τροχαίας Αρχηγείου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
«Έρευνα Πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα Μικρομεσαίων Εμπορικών Επιχειρήσεων» Χρονοσειρά δεδομένων 1 ο κύμα (Έρευνα Βάσης σε δείγμα: εμπορικών επιχειρήσεων)
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, •Επιβράδυνση λόγω απώλειας ενέργειας (ολίσθηση) •Φυγόκεντρες δυνάμεις •Διατήρηση ορμής •Κίνηση σωμάτων στον αέρα.
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΘΙΑ ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΓΟΝΑΤΟΣ.
Α. Τ. Ε. Ι. Θεσσαλονίκης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Πολ. Έργων Υποδομής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013.
Αθήνα, 6 Ιουνίου Οδική ασφάλεια στην Ελλάδα Η συμβολή της ΕΛΠΑ και οι προτάσεις της Η συμβολή της ΕΛΠΑ στα θέματα οδικής ασφάλειας (1)  Σήμανση.
2014.
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
Αλλαγές στο προφίλ των εφήβων που προσέγγισαν το Πρόγραμμα ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ κατά τη δεκαετία ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Εκπομπές ΝΟx (σε ktn) ανά τομέα NOx ετήσιες μέσες τιμές NO 2 ετήσιες μέσες τιμές.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
13th INSULEUR FORUM. EUROPE 2020 STRATEGY IN INSULAR REGIONS THROUGH ACTIVE CITIZENSHIP. 8th Nov Gozo, MALTA 13th INSULEUR FORUM EUROPE 2020 STRATEGY.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ 2013 Ελληνική Αιματολογική Εταιρεία Τμήμα Μεταμόσχευσης Αιμοποιητικών Κυττάρων.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Αλκοόλ ή οδήγηση Ι. Στ. Παπαδόπουλος.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΤΟΣ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑΘΥΜΑΤΑ ΘΑΝΑΤ.ΣΟΒΑΡΑΕΛΑΦΡΑΖΗΜΙΕΣΟΛΙΚΟΝΕΚΡΟΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΑΥΜ. ΕΛΑΦΡΑ ΤΡΑΥΜ. ΟΛΙΚΟ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( ) Επιθεωρήσεις : 14  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 7 (50%) και Μη Ικανοποιητικά 7 (50%) Μη Συμμορφώσεις : 160  Διορθωτικές.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Ο Δικυκλισμός και Ατυχήματα
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Εκκίνηση: 1η Δεκεμβρίου 2014 Πανευρωπαϊκά Πλεονεκτήματα Προσφέρει ένα δυναμικό ξεκίνημα και … στιγμιαίο εισόδημα.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
Τμήμα :A4.  Είναι η ικανότητα να αντιδρά κανείς στο μικρότερο δυνατό χρόνο σε ένα ερέθισμα.  Είναι ο χρόνος μεταξύ της αποκάλυψης ενός ερεθίσματος και.
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
- Kάθε μέρα χάνεται μια πενταμελής οικογένεια ή μια ομάδα μπάσκετ. - Kάθε δύο μέρες μια ποδοσφαιρική ομάδα θυσιάζεται στην άσφαλτο. - Kάθε εβδομάδα.
Σ. Ε. Γ. Α. Σ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ  ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2014 ΓΛΥΦΑΔΑ / 12 / 2014.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
1 Απολογισμός του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ/Λ» Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα απολογισμού του έργου «Προηγμένες.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Οι Νέοι δίνουν λύσεις στις οδικές συγκρούσεις» Τμήμα Τροχαίας Αρχηγείου

Τι εξυπακούει ο τραγικός αριθμός των νεκρών στην Ε.Ε.;  14 Αυγούστου 2005 – η πτώση του αεροπλάνου της εταιρείας Ήλιος, επέφερε το θάνατο σε 121 ανθρώπους και βύθισε την Κύπρο στο πένθος.  (2013) Περίπου 500 άνθρωποι πεθαίνουν κάθε βδομάδα σε τροχαίες συγκρούσεις στους δρόμους της Ευρώπης = πτώση 4 αεροπλάνων όπως το μοιραίο αεροπλάνο! 20/11/142

Δίδυμοι Πύργοι (Νέα Υόρκη – 9 Σεπτεμβρίου 2001)  Από την τρομοκρατική επίθεση σκοτώθηκαν 3000 άνθρωποι.  Πάνω από 2100 άνθρωποι πεθαίνουν κάθε μήνα στους δρόμους της Ευρώπης. 20/11/143

ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ Στρατηγικός Στόχος /11/144 Πηγή: - CARE (EU road accidents database) - National data -50% %

20/11/14 – ΠΗΓΗ: ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ 5 -50% ΚΥΠΡΟΣ Εξελικτική πορεία του αριθμού των νεκρών από τροχαία δυστυχήματα για την περίοδο ,75%

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ % ΝΕΚΡΟΙ % 20/11/14 6 ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ / ΝΕΚΡΟΙ 20/11/14 – ΠΗΓΗ: ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ/ΝΕΚΡΟΙ 1/1/ /11/2014

Ομάδες υψηλού κινδύνου  Νεαροί οδηγοί  Αλλοδαποί  Μοτοσικλετιστές 20/11/148

Νεκροί κατά ιδιότητα ενεχομένου, για την περίοδο /11/149 20/11/14 – ΠΗΓΗ: ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

20/11/14 10 ΝΕΚΡΟΙ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 25 ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΤΟΣ ΣΥΝΟΛΟ ΝΕΚΡΩΝ ΝΕΚΡΟΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 25 ΕΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ,48% ,00% ,17% ,45% ,45% ΣΥΝΟΛΟ ,35% 20/11/14 – ΠΗΓΗ: ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

20/11/14 11 Νεκροί μέχρι και 25 ετών, κατά ιδιότητα, για την περίοδο /11/14 – ΠΗΓΗ: ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Νεκροί μέχρι και 25 ετών κατά φύλο για την περίοδο /11/ /11/14 – ΠΗΓΗ: ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

20/11/1413 Ομάδα υψηλού κινδύνου ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ

ΕΤΟΣΣύνολο θυμάτων Μοτοποδηλατιστών Μοτοσυκλεττιστών και επιβατών Έφεραν κράνος Δεν έφεραν κράνος ΠοσοστόΝέοι μέχρι 25 ετών Ποσοστό ,00% 1664,00% ,19% 942,86% ,33% 738,89% ,94% 423,53% ,00% 1066,67% ΟΛΙΚΟ ,25%4647,92% ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΕΚΡΩΝ ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΙΣΤΩΝ / ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟΥ ΚΡΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ /11/14 – ΠΗΓΗ: ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

20/11/1415 Αλκοόλ και οδήγηση Υπερβολική ταχύτητα Μη χρήση ζώνης ασφαλείας Μη χρήση προστατευτικού κράνους

ΝΕΚΡΟΙ ΜΕΧΡΙ 25 ΕΤΩΝ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΗΣ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ /11/ /11/14 – ΠΗΓΗ: ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Φιλμάκι για Ταχύτητα 20/11/1417

20/11/1418 Ξέρετε ότι η σφοδρότητα της σύγκρουσης ενός αυτοκινήτου με σταθερό αντικείμενο εξαρτάται από την ταχύτητα του και ισοδυναμεί με τη σφοδρότητα της πτώσης του από κάποιο ύψος; 50 ΧΑΩ 65 ΧΑΩ 80 ΧΑΩ 100 ΧΑΩ 120 ΧΑΩ 150 ΧΑΩ 3ο όροφο 5ο όροφο 8ο όροφο 13ο όροφο 15ο όροφο 23ο όροφο Ισοδυναμεί με πτώση από: Σύγκρουση με ταχύτητα: 50 ΧΑΩ80 ΧΑΩ120 ΧΑΩ Τι σε κάνει να πιστεύεις πως εσύ θα επιζήσεις από μια τέτοια σύγκρουση;

Φιλμάκι για Αλκοόλ 20/11/1419

150 mg/dL 380 φορές 100 mg/dL 48 φορές 50 mg/dL 11 φορές Όριο βάση Νομοθεσίας 20 mg/dL 20/11/1420  2 φορές Συγκέντρωση αλκοόλ στο αίμα (mg/dL) Αύξηση του κινδύνου για εμπλοκή σε δυστύχημα Αλκοόλ και Οδήγηση

Πώς το Αλκοόλ επηρεάζει την ικανότητα οδήγησης; Επιβραδύνει τις λειτουργίες του εγκεφάλου με αποτέλεσμα την αργή λήψη αποφάσεων. Μειώνει την ικανότητα του ατόμου να υπολογίζει την ταχύτητα και την απόσταση από αυτοκίνητα, ανθρώπους ή αντικείμενα. Δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι οδηγείς καλύτερα. Αυξάνει την αίσθηση της κούρασης και την υπνηλία. Μειώνει τα αντανακλαστικά και το συντονισμό των κινήσεων. Μειώνει το οπτικό πεδίο. Αυξάνει το χρόνο αντίδρασης. 20/11/1421 Αν οδηγείς μηχανοκίνητο δίκυκλο ή ποδήλατο, διατρέχεις μεγαλύτερο κίνδυνο, διότι μειώνεται η αίσθηση της ισορροπίας ακόμα και με μικρή ποσότητα αλκοόλ.

Φιλμάκι για Ζώνες Ασφαλείας 20/11/1422

20/11/1423  Η μη χρήση Ζώνης Ασφαλείας αυξάνει τον κίνδυνο για πρόκληση σοβαρού τραυματισμού ή θανάτου.  50% όλων των θανάσιμων ή σοβαρών τραυματισμών θα μπορούσαν να αποφευχθούν με την χρήση και μόνο της ζώνης ασφαλείας.

Η μη χρήση προστατευτικού κράνους αυξάνει τον κίνδυνο για πρόκληση σοβαρού τραυματισμού ή θανάτου. 20/11/1424 Στην Κύπρο 56,25% των νεκρών οδηγών και επιβατών μοτοσικλέτας/μοτοποδηλάτου δεν έφεραν προστατευτικό κράνος για την περίοδο 2009 – 2013, δηλαδή οι 54 από τους /11/14 – ΠΗΓΗ: ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Τρόποι Αντιμετώπισης  Διαφώτιση  Αστυνόμευση 20/11/14 25

ΔΙΑΦΩΤΙΣΗ Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση  Προσαρμογή των εκστρατειών διαφώτισης ώστε να απευθύνονται στους νέους  Χρήση μέσων που χρησιμοποιούν οι νέοι ○ Διαδίκτυο ○ Τηλεόραση / Ραδιόφωνο  Διαλέξεις σε σχολεία και άλλα οργανωμένα σύνολα 26

 Διοργάνωση των ετήσιων Σεμιναρίων Οδικής Ασφάλειας.  Στήριξη πρωτοβουλιών που αφορούν τους νέους.  Πρόγραμμα ασφαλούς οδήγησης μοτοσυκλέτας «Bike-Safe».  Συμμετοχή σε διάφορες εκδηλώσεις.  Θεσμοθέτηση εβδομάδας Οδικής Ασφάλειας σε όλα τα δημόσια σχολεία. 27 Συνέχεια…..

Αστυνόμευση  Διεξαγωγή δεκαπενθήμερων στοχευόμενων εκστρατειών.  Αστυνόμευση στα Μελανά σημεία πρόκλησης δυστυχημάτων. 28

Φιλμάκι με μοτοσικλέτα 20/11/14 29

Σας ευχαριστούμε…… 20/11/14 30