ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Στυλιανός Αναστασιάδης Κωνσταντίνος Κεμετζής Κοτανίδης Κώστας Ερευνητική εργασία «Το μηχανάκι ως τρόπος μετακίνησης των εφήβων»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Κανόνες και όρια κατά τη διάρκεια της εφηβείας
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ
Ερευνητική Εργασία «Η εικονική μας επιχείρηση» Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολόγιου.
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
Ο κύκλος της ζωής Τι είναι επιτυχία;... Η εξήγηση είναι απλή…
1 τεχνολογία= μηχανήματα ;;; χρειάζεται και κάτι άλλο ;;;
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Λύκειο Αγίου Νικολάου ΕΡΕΥΝΑ Αυτοαξιολόγησης Μαθητή Ευγενία Γαλιούνα Καθηγήτρια Πληροφορικής.
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΉ ΓΟΗΤΕΊΑ ΤΟΥ Ε ΛΛΗΝΙΚΟΎ Κ ΙΝΗΜΑΤΟΓΡΆΦΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΜΗΜΑ Β4.
- Επικινδυνοτητα απο ερευνεσ - μετατροπεσ
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Πόσο συχνά χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;. Για ποιό λόγο χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;
Tattoo VS Piercing Ερωτηματολόγιο για τα tattoos και το piercing.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Κ.Σ.Β. ΚΑΤΑ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ!!! Καλώς ήρθατε στην πρώτη μας εκπομπή!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκόσμιο σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Στη χώρα μας, δυστυχώς, οι θάνατοι από τροχαία είναι σχεδόν διπλάσιοι.
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Συμβουλές για τις Διαρροές και το Ντους
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 1ο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Αχαΐας
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Ενότητα: Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
Δρ. Πολύκαρπος Ευριπίδου Η πρωτη βοηθεια είναι το συνολο των ενεργειων που θα παρασχεθουν σε ένα τραυματια η έναν ασθενη πριν την επεμβαση του.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Κυκλοφορώ με ασφάλεια σαν πεζός Παρασκευούλα Πιτσιρή Εκπαιδευτής: Σωτηρούλα Γιασουμή Κωδικός:ΑΜΜΟ2Π3-ΑΟ6Δ 28 Φεβράρη 2006.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑσφΑλεια στο ΔιαδΙκτυο
Καλωσήρθατε!!!.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Το επικίνδυνο παιχνίδι Μπλε Φάλαινα
2ο Δημοτικο σχολειο χαλκιδασ
Θέμα: Πνευματικά Δικαιώματα στο Διαδίκτυο
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ερευνητική Εργασία του 9ου ΕΠΑΛ Πάτρας
Η Αστυνομικός της γειτονιάς κάνει παρουσιάσεις για την Οδική Ασφάλεια στο σχολείο μας 10 Μαρτίου 2016.
ΖΩ(Ν)Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Στυλιανός Αναστασιάδης Κωνσταντίνος Κεμετζής Κοτανίδης Κώστας Ερευνητική εργασία «Το μηχανάκι ως τρόπος μετακίνησης των εφήβων»

Έχεις δίπλωμα; Οι ερωτήσεις έγιναν σε μαθητές του σχολείου μας που είχαν μηχανάκι. Οι πιο πολλοί όμως παραδέχτηκαν ότι δεν είχαν δίπλωμα…

Έχεις κράνος; Τουλάχιστον οι πιο πολλοί έχουν κράνος,

Φοράς το κράνος σου; Και το φορούν.

Έχεις άδεια κυκλοφορίας; Σχεδόν όλοι έχουν άδεια κυκλοφορίας,

Έχεις ασφάλεια;

Αν το μηχανάκι σου είναι πάνω από 50cc, έχεις περάσει ΚΤΕΟ; Το 63% δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ.

Το μηχανάκι σου κάνει παραπάνω θόρυβο από ότι επιτρέπεται; Σχεδόν 75% έχουν μηχανάκι που κάνει περισσότερο θόρυβο

Τηρείς τον ΚΟΚ; Λίγο πάνω από τους μισούς μόνο τηρούν τον ΚΟΚ…

Το μηχανάκι σου είναι μεταχειρισμένο; Οι πιο πολλοί αγόρασαν μεταχειρισμένο μηχανάκι,

Φροντίζεις/καθαρίζεις το μηχανάκι σου; Όμως όλοι το φροντίζουν!

Κάνεις σούζες; Οι πιο πολλοί κάνουν σούζες,

Υπακούς τους τροχονόμους; Αλλά υπακούν τους τροχονόμους,

Έχεις τιμωρηθεί για παράβαση του ΚΟΚ; Και το 60% περίπου δεν έχει τιμωρηθεί για παραβάσεις.

Έχεις εξοπλισμό για το μηχανάκι (ρούχα, μπότες); Δυστυχώς σχεδόν όλοι δεν διαθέτουν εξαπλισμό,

Με δικά σου χρήματα αγόρασες το μηχανάκι; Και οι μισοί αγόρασαν το μηχανάκι με δικά τους χρήματα.

Οδηγείς το δικό σου μηχανάκι; Σχεδόν όλοι οδηγούν το δικό τους μηχανάκι,

Έχεις την άδεια των γονιών σου; Με την άδεια των γονιών τους,

Κάνεις service το μηχανάκι σου; Και κάνουν κανονικά service στο μηχανάκι τους.

Έχεις κάνεις κάποιες μετατροπές στο μηχανάκι σου; Βέβαια, σχεδόν όλοι έχουν «πειράξει» το μηχανάκι τους,

Έχεις εξάτμιση για θόρυβο; Έχοντας εξάτμιση για θόρυβο.

Συμπέρασμα Τα μηχανάκια αποτελούν αγαπημένο τρόπο μετακίνησης των μαθητών, αλλά σε γενικές γραμμές δεν τηρούν τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, οδηγώντας μη έχοντας δίπλωμα και κάνοντας μετατροπές και αυτά είναι θέματα που πρέπει να διορθωθούν! Τουλάχιστον οι πιο πολλοί έχουν καταλάβει ότι το κράνος μπορεί να σώσει τη ζωή τους και το φορούν.