Campaign Post Evaluation Report ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΗ ΚΥΠΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Cosmogym 2012 Αποτίμηση διοργάνωσης. Η διοργάνωση σε αριθμούς  26 Ομάδες  558 Αθλητές και αθλήτριες  55 προπονητές  29 αξιολογητές  30 εθελοντές.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Το Προφίλ των Επενδυτών Profile of Prospective Franchisees.
1 ΤΑ ΝΕΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ. 2 - Από τον Ιούλιο ψηφίστηκαν τρεις νόμοι που περιέχουν σημαντικές αλλαγές στην φορολογική νομοθεσία και επιβάλλουν νέους φόρους.
Εικόνα 1 Σύμβολο της Ιωνικής Ομοσπονδίας.
Το υλικό του Υπολογιστή
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Μαρία Κούνδουρου PROFESSIONS ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΚΑΤΟΧΗ - ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Αβιοτικό περιβάλλον οργανισμοί.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Η Ομορφιά των Μαθηματικών
Νεοχώρι, Τ.Κ , Πήλιο, Μαγνησία
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Αξιολόγηση δεδομένων της αγοράς Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στην Κύπρο Παναγιώτης Κυριακίδης Υπεύθυνος Παρατηρητηρίου Αγοράς, ΓΕΡΗΕΤ Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ 2007 ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΛΟΓΕΣ ΜΑΚ 1.Γ. Παπανικολάου (n= 71) 2.Ευαγγελισμός (n= 60) 3.Άγ. Σάββας,
Διαδικασία τοποθέτησης υποστιβάδων κατά σειρά αυξανόμενης ενέργειας
Προγραμματισμός ΙΙ Διάλεξη #6: Απλές Δομές Ελέγχου Δρ. Νικ. Λιόλιος.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Travel Salesman. ABDCA, ABCDA, ACBDA, ACDBA, ADBCA, ADCBA … (3!) 3 σταθμοί και 1 βάση (3! διαδρομές) 4 σταθμοί και 1 βάση (4! = 24) 5 σταθμοί και 1 βάση.
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
ΚMΕΚMΕ Κυριότεροι Καταχωρητές της ΚΜΕ του υπολογιστή TRN KME APC I IRX.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
Τμήμα Διοίκησης Τεχνολογίας - 9/2/ Μάνος Ρουμελιώτης Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία Ο Μηχανισμός των.
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
1 Ανατολική Μακεδονία - Θράκη Τμήμα Γεωλογίας Α.Π.Θ., Ασκήσεις Υπαίθρου Β’ έτους.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
8 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Θεσμοί/ Οργανισμοί 1 8 ΘΕΣΜΟΙ /ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ (Βαθμός επιρροής, Αναγκαιότητα επιρροής, Βαθμός.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Campaign Post Evaluation Report ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΗ ΚΥΠΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ

2 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14 Επεξήγηση όρων

15 Campaign Effectiveness T.G:18+ Total GRP: Reach: 24% OTS: 1.96 No. of spots: 29

16 Campaign Effectiveness T.G:18+

17 Campaign Evaluation T.G: 18+

18 Channels Evaluation T.G: 18+ Total airtime: 8,176 €

19 Channels Effectiveness – GROSS T.G: 18+ Total airtime: 8,176 €

20 SPOT BY SPOT RIK1 & RIK2

21 BROADCAST CERTIFICATE CAPITAL

22 BROADCAST CERTIFICATE CAPITAL (2) TOTAL SPOTS: 35 TOTAL AIRTIME VALUE €3,500

23 Total TV Exposure T.G: 18+ Total airtime: 156,797 €

24 PRESS & DIGITAL Παρουσίαση σε εφημερίδες –Χαραυγή –Φιλελεύθερος –Πολίτης –Σημερινή –Cyprus Mail –Cyprus Daily Digital –Παρουσίαση σε 63 ιστοσελίδες

25 Total Press & Digital Exposure Total : 10,000 €

26 Total Campaign Exposure Total : 170,297 €