Campaign Post Evaluation Report ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΗ ΚΥΠΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ
2 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 Επεξήγηση όρων
15 Campaign Effectiveness T.G:18+ Total GRP: Reach: 24% OTS: 1.96 No. of spots: 29
16 Campaign Effectiveness T.G:18+
17 Campaign Evaluation T.G: 18+
18 Channels Evaluation T.G: 18+ Total airtime: 8,176 €
19 Channels Effectiveness – GROSS T.G: 18+ Total airtime: 8,176 €
20 SPOT BY SPOT RIK1 & RIK2
21 BROADCAST CERTIFICATE CAPITAL
22 BROADCAST CERTIFICATE CAPITAL (2) TOTAL SPOTS: 35 TOTAL AIRTIME VALUE €3,500
23 Total TV Exposure T.G: 18+ Total airtime: 156,797 €
24 PRESS & DIGITAL Παρουσίαση σε εφημερίδες –Χαραυγή –Φιλελεύθερος –Πολίτης –Σημερινή –Cyprus Mail –Cyprus Daily Digital –Παρουσίαση σε 63 ιστοσελίδες
25 Total Press & Digital Exposure Total : 10,000 €
26 Total Campaign Exposure Total : 170,297 €