Torque Game Engine - #04 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine2 Gui editor F10 Προσθέστε two GuiTextCtrl (text controls) –ScoreLabel –ScoreNum
Torque Game Engine3 Προσθέστε το φάκελο "superbomb", που περιέχει το αρχείο.dts και την εικόνα υφής στο φάκελο "/data/shapes". Αντιγράψτε το script "superbomb.cs" στο φάκελο "control". Ανοίξτε το script "server.cs" από το φάκελο "control" και προσθέστε την παρακάτω γραμμή στη λειτουργία onServerCreated() exec("./superbomb.cs"); Δημιουργήστε μερικές superbombs από το World Editor Creator
Torque Game Engine4 Αυτός ο κώδικας εκτελείται σε κάθε σύγκρουση ενός αντικειμένου με μια superbomb και αυξάνει το σκορ function SuperBomb::onCollision( %this, %obj, %col ) { echo("SuperBomb::onCollision called "); ScoreNum.setValue(ScoreNum.getValue() + 1); }
Torque Game Engine5 Για να καταστρέφεται η superbomb μετά τη σύγκρουση προσθέστε %obj.delete();
Torque Game Engine6 Προετοιμασία για το τέλος της αποστολής –Δημιουργεί ένα bot όταν το σκορ φτάσει στο 5 if (ScoreNum.getValue() ==5) { AIPlayer::spawn("red_jill",MyBo t_RedJill," "); }