ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιστημονικός Υπεύθυνος Δρ. Μενέλαος Μελετζής ΤΜΗΜΑΤΑ  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ  ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.
Advertisements

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
CC – Chemical Creativity
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Το Υπουργείο Εργασίας, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ (Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς ), προκήρυξε πρόγραμμα με στόχο την ένταξη των νέων στην αγορά.
Διοικητικό Συμβούλιο Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας Αίθουσα Συνεδριάσεων Πανεπιστημίου 44 “ΕΠΙΤΑΓΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΕΠΟΠΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ & ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΤΕΤΥ, Π.Ι. Αγγ. Λεκάτου.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Μάρτιος 2011Τμήμα Λογιστικής Πρακτική άσκηση ΕΣΠΑ Με ποιο ποσό επιδοτείται: Για τον ιδιωτικό τομέα με 330€/μήνα πρακτικής άσκησης Για τον δημόσιο τομέα.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
Ηλεκτρονικός-Μηχανικός(Η/Υ)
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΧΟΛΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΧΟΛΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
1 Παρουσίαση της Φιλοσοφίας των Πρακτικών Ασκήσεων στο ΤΕΠΑΕΣ ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστ. Υπεύθυνη Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης ΤΕΠΑΕΣ.
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – Μ.Β.Α.» Χίος, Δεκέμβριος 2013 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Comenius 1.  Επιστημονικά Αποτελέσματα από: › Καθηγητή Θεόδωρου Κατσανέβα › Career Gate Test  Προβλέψεις των προοπτικών στην ελληνική αγορά εργασίας.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Παπαγεωργίου Βάσω Σύμβουλος Επικοινωνίας ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Αντώνης Κορωναίος, Καθηγητής Τμ. Γεωλογίας ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.
Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ  Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ Ιδρυματικός Υπεύθυνος: Βιδάλης Λ. Κοσμάς Υποέργο 01: Πρακτική Άσκηση Φοιτητών ΤΕΙ Μεσολογγίου Υποέργο 02: Κεντρικές.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: ΚΙΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΜΗΜΑ: ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Α.Μ.: Δ15311.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης (ΠΑ) Υπεύθυνοι πρακτικής (2010) Γιάννης Μούρτος, Γ. Λεκάκος, Κ. Ψούνης Διοικητική.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» Ομιλητής: Βασίλειος Βασσάλος, Αν.Καθηγητής Επιστημονικός Υπεύθυνος ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Τμήμα.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ Γ. Π. Α Μια χαρτογράφηση των ιδιωτικών επιχειρήσεων που απασχολούν Γεωπόνους.
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012

Σκοπός της εργασίας Αξιολόγηση του συγκεκριμένου θεσμού-διαδικασίας και της ωφελιμότητας του με τη χρήση στατιστικών μεθόδων ανάλυσης σε δεδομένα τα οποία συλλέχθηκαν με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων που δόθηκαν στους: ασκούμενους φοιτητές του Τμήματος, επόπτες καθηγητές φορείς απασχόλησης (εταιρίες Βιομηχανίας) - επιβλέποντες Στόχευση της μελέτης Την ανταπόκριση των φοιτητών στην πρακτική άσκηση (αυτογνωσία) Το βαθμό στον οποίο αξιοποιούνται οι γνώσεις που λαμβάνουν οι φοιτητές κατά τη φοίτηση τους στο Τμήμα αλλά και εκείνες που αποκτούν στα πλαίσια της πρακτικής τους άσκησης Τις προσδοκίες τους μετά τη λήψη του πτυχίου Την άποψη των φοιτητών σχετικά με την επαγγελματική τους αποκατάσταση και τη θέση τους στην αγορά εργασίας

Ερωτηματολόγια Συμπληρώνονται στο τέλος του εξαμήνου της πρακτικής άσκησης από τους ασκούμενους φοιτητές, τους φορείς απασχόλησης και τους επόπτες καθηγητές. Τα ερωτηματολόγια συλλέχθηκαν από το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης του Τμήματος καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου Δειγματοληπτικό μέγεθος: 166 ασκούμενοι Κλίμακα Αξιολόγησης Μέθοδοι στατιστικής ανάλυσης Περιγραφική Στατιστική Παραγοντική Ανάλυση (Factor Analysis) Καθόλουλίγοαρκετάπολύπάρα πολύ

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ Αυτογνωσία- αξιολόγηση των εποπτών εργασίας Οι ασκούμενοι κρίνουν ότι: Διαθέτουν υψηλό επίπεδο θεωρητικής και τεχνικής κατάρτισης καταξιώνοντας τη θέση τους στο εργασιακό περιβάλλον Πρόθυμοι να διεκπεραιώσουν το έργο τους, να βελτιωθούν περαιτέρω και να αναλάβουν πρωτοβουλίες Δεκτικοί σε συνεργασία με τον επιβλέποντα και τα στελέχη της εταιρίας Εργασιακοί επιβλέποντες (αξιολόγηση των ασκούμενων) Δηλώνουν (σε υπερθετικό βαθμό): Ικανοποιημένοι σε θέματα επικοινωνίας, συνεργασίας, επιδόσεων, εκδήλωσης ενδιαφέροντος και προσήλωση με τους ασκούμενους Αναγνωρίζουν υψηλό επίπεδο θεωρητικής και τεχνικής κατάρτισης, μεγάλες δεξιότητες σε θέματα προγραμματισμού, οργάνωσης και αυτοκυριαρχίας Στηρίζουν το θεσμό της Πρακτικής Άσκησης επειδή κομίζει επιχειρηματικά ωφέλη και επιδιώκουν τη συνεργασία με το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης του Τμήματος

Αξιολόγηση του Φορέα απασχόλησης Οι ασκούμενοι διαπιστώνουν: Ικανοποίηση από την εταιρία επιλογής (αυτοτελώς ή μέσω του Γ.Π.Α.), τις εγκαταστάσεις, τη συμπεριφορά των στελεχών της, τη διαφύλαξη του ωραρίου εργασίας Ταύτιση του περιγραφόμενου έργου με τα αντικείμενα εργασίας που διεκπεραίωσαν αλλά και μερική παρέκκλιση ενίοτε Επιμόρφωση λόγω εμπλουτισμού των γνώσεων και εμπειριών και ικανοποίηση από το μισθολογικό καθεστώς Εκδήλωση ενδιαφέροντος για πρόσληψη (σε ποσοστό 20-30%) Αξιολόγηση του Ακαδημαϊκού επόπτη και της Πρακτικής Άσκησης Οι ασκούμενοι εκφράζουν: Ικανοποίηση από το επίπεδο των γνώσεων που προσφέρει το οικείο Τμήμα και από τις προωθητικές ενέργειες του Γ.Π.Α. και γενικότερα από το θεσμό της Πρακτικής Άσκησης Ως επαρκή τη βοήθεια και συνεργασία του Ακαδημαϊκού επόπτη, το χρονικό διάστημα της Π.Α., μέτρια όμως την οργανωτική δομή λειτουργίας της Π.Α. στο Τμήμα

Προοπτικές επιστημονικής εξέλιξης με την απόκτηση πτυχίου α) Αναζήτηση εργασίας (πρωτίστως) β) Λήψη μεταπτυχιακού διπλώματος σε ελληνικά και διεθνή Πανεπιστήμια ή και σε ΤΕΙ συνεργαζόμενα με Πανεπιστήμια στο εσωτερικό Λόγοι μετεκπαίδευσης: διεύρυνση των δυνατοτήτων απασχόλησης και επαγγελματικής καριέρας εμβάθυνση σε εξειδικευμένες γνώσεις Προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης Θετική εικόνα Η εμπειρία λόγω της πρακτικής άσκησης και η ποιότητα του πτυχίου, αλλά και μεταπτυχιακού, βοηθούν σημαντικά στη διεκδίκηση επαγγελματικής θέσης στην εγχώρια αγορά Αρνητική εικόνα - Συναισθήματα ανασφάλειας Δυσκολία ανεύρεσης εργασίας και για μεγάλο χρονικό διάστημα Αποδοχή εργασίας μη σχετικής με τις αποκτηθείσες γνώσεις Έλλειψη αξιοκρατικών κριτηρίων για πρόσληψη στο δημόσιο (βελτιωμένη εικόνα για τον ιδιωτικό τομέα) Αμφιβολία στις προθέσεις της επιχείρησης να διασφαλίσει τα εργασιακά δικαιώματα τους Οι οικονομικοί μετανάστες ασκούν μικρή ανταγωνιστική επιρροή

ΠΑΡΑΓΟΝΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣ Η ΦΟΡΕΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ - ΕΠΟΠΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΕΠΟΠΤΗΣ

ΤΥΠΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ

ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ