Μαθαίνουμε την ώρα Ενότητα 6. Ασκήση 1 Θα εμφανίζεται στην οθόνη ένα ρολόι με δυο κινούμενους δείκτες. Θα ζητάμε από τον μαθητή να σχηματίσει στο ρολόι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ανάκλαση και διάθλαση του φωτός
Advertisements

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
Παρουσίαση του Hot Potatoes •Το Hot Potatoes μας επιτρέπει να δημιουργούμε ασκήσεις που μπορούν να δουλευθούν από οποιοδήποτε υπολογιστή που είναι συνδεδεμένος.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ!
Εισαγωγή στο Προγραμματισμό
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Εποικοδομικά Περιβάλλοντα Μάθησης με χρήση ΤΠΕ Αναστασία Παπαβασιλείου ΑΕΜ
Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΉ ΛΟΥΘΗΡΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Μαθηματικό εργαστήριο Γ. Λαγουδάκος
Εργαστήριο Φυσικής Αγωγής στην Π/θμια Εκπαίδευση
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Η Ε΄ τάξη του 12ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων σας προσκαλεί στην ενημερωτική εκδήλωση με θέμα
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Τάξη Ε Ενότητα 1 Πρόσθεση Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Τάξη Ε Ενότητα 1 Αφαίρεση Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Μάθημα 5 – 6 Παίζοντας με τη διαίρεση. Επίπεδο 1Επίπεδο 2.
Μάθημα 3. Συμπλήρωσε τις πράξεις που κρατούν τα ψαράκια. Ακολόυθησε τον χρόνο και μάζεψε όσες πιο πολλές μονάδες μπορείς.
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
254 η ΑΓΕΛΗ ΛΥΚΟΠΟΥΛΩΝ ΑΓΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ Ειδική Συγκέντρωση – Ασθένεια ALS Ice Bucket Challenge.
Στόχος της έρευνας είναι να δείξει κατά πόσο οι άνθρωποι σήμερα πιστεύουν σε προλήψεις και σχετικές δοξασίες.
2η ημέρα ώρα
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
11 ημέρα 2-08 ώρα
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
14 ημέρα ώρα Α group 1 Χ 12min ενεργοποίηση – δύναμη με το βάρος
19η ημέρα ώρα
Ετσι θα κάνετε οικονομία στο νερό! Να κι ένας σωστός τρόπος να κάνετε οικονομία στο νερό. Πλένεστε και το νεράκι που κυλάει πηγαίνει στο καζανάκι σας...
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015 Γιώργος Γιαγλής.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΛΕΣΒΟΥ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ.
20η ημέρα ώρα
Παλαιολοθική εποχή: Οι μεγάλες μετακινήσεις!
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Το απόγευμα της Καθαράς Δευτέρας γίνεται η κορύφωση των πολιτιστικών εκδηλώσεων. Ο βασιλιάς Kαρνάβαλος, με ακολουθία αρμάτων, μασκαράδων, μαζορετών.
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός 1 Ηλεκτρεγερτική δύναμη (ΗΕΔ) πηγής.
Στη σκιά της Πυραμίδας ή πως ο Θαλής μέτρησε το ύψος της Πυραμίδας του Χέοπος ΜΠΟΥΤΣΚΟΥ-ΛΥΜΠΙΚΗΣ-ΖΑΝΤΖΟΣ-ΓΕΩΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ.
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΛΟΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Δ’ ΤΑΞΗ
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Ο Φεγγαρο-Σκεπαστούλης
ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ: Παράκτια και ορεινά
Αρχαιολογικό Μουσείο Μυτιλήνης
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Πόσο καλά ξέρεις μαθηματικά?
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Διαδίκτυο Παναγιώτα Κίμωνος.
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Από τον Web 1.0 στον Web X
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Επικοινωνία και Διαδίκτυο Κεφάλαιο 11-Εισαγωγή στην HTML
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθαίνουμε την ώρα Ενότητα 6

Ασκήση 1 Θα εμφανίζεται στην οθόνη ένα ρολόι με δυο κινούμενους δείκτες. Θα ζητάμε από τον μαθητή να σχηματίσει στο ρολόι μια συγκεκριμένη ώρα. Θα υπάρχουν 3 επίπεδα δυσκολίας. Εύκολο : Θα ζητάμε «στρογγυλές» ώρες π.χ. Ώρα 2 :00, 7 :00, 12 :00 κ.τ.λ.

Μέτριο : Θα ζητάμε από τον μαθητή να μετακινήσει τους δείκτες έτσι ώστε να προκύψουν ώρες όπως 2 : 30, 6 : 30κ.τ.λ Δύσκολο : Θα ζητάμε από τον μαθητή να μετακινήσει τους δείκτες έτσι ώστε να προκύψουν ώρες όπως 3 : 20, 5 : 45κ.τ.λ

Επίπεδο 1Επίπεδο 2Επίπεδο 3Επίπεδο 4

Να χρησιμοποιηθεί η κουκουβάγια για να καθοδηγεί τα παιδιά στο κατά πόσο βρήκαν ορθή ή λάθος απάντηση. (παρόμοιο παιχνίδι στην ιστοσελίδα teacher.blogspot.com/2012/03/blog- post_07.html)