Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A bit of Greece.
Advertisements

Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Νέα Ιστοσελίδα Υπηρεσίας ΟΠΣ Νέα Ιστοσελίδα Υπηρεσίας ΟΠΣ Στόχος γενικά:  Προβολή των θεμάτων ΟΠΣ της νέας Προγραμματικής Περιόδου.
Διαδίκτυο.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Ημερίδα Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με θέμα:
1 Μηχανές αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Search Engines.
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Πρώτο Αρχιτεκτονική.
1 Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707) Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707)
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1 7/10/2011: ΚΑΘΟΡΙΣΜΩΣ ΟΜΑΔΩΝ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 2 4/11/2011: ΧΡΟΝΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 3 11/11/2011:ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΤΕΕ
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
Δομές Αναζήτησης TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Χειριζόμαστε ένα σύνολο στοιχείων όπου το κάθε.
Διαδικτυακή εφαρμογή ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων κυβερνητικών διαβουλεύσεωνgov.insight Η. Ζαβιτσάνος, Γ. Γιαννακόπουλος, Γ. Παλιούρας Ινστιτούτο.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
Δημιουργία Διαφανειών
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
Ανάκτηση Πληροφορίας (Information Retrieval – IR) Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Μηχ. Η/Υ, Τηλ/νιών & Δικτύων Ακαδημαϊκό Έτος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΟΜΕΑΣ : ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΑΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.
1. 2 ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΚΟΠΟΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ.
Ανεργία Φυσικό ποσοστό ανεργίας (ΦΠΑ): μέσο ποσοστό ανεργίας γύρω από το οποίο κυμαίνεται το ποσοστό ανεργίας ΦΠΑ t.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
1 MedioVis- Ένας φυλλομετρητής μεταδεδομένων MedioVis – A user-centred Library Metadata Browser Μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Καπιδάκης Σαράντος.
1 ΘΕΜΑ: «Comparison of merging of strategies in Telecommunications»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αξιολόγησης της θεματικής πύλης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Θύρα Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Υπάρχει η δυνατότητα ενσωμάτωσης μιας φόρμας σε μια ιστοσελίδα. Μπορούμε να συμπληρώσουμε κάποια στοιχεία και να τα υποβάλουμε.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.

Search engine marketing (S.E.M.) • Ορίζεται ως η προώθηση ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης. • Περιλαμβάνει διάφορες τεχνικές προώθησης, όπως Pay per click (PPC) και Search Engine Optimization (SEO). Case Study: Philly Dentistry 2

Search engine optimization (S.E.O.) • Διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας, ώστε να γίνεται αποτελεσματικότερη ανάγνωσή της από τις μηχανές αναζήτησης. Case Study: Philly Dentistry 3

Εφαρμογή: Philly Dentistry Οδοντιατρείο στη Philadelphia με ιδιοκτήτη τον Dr. Ken Circa Case Study: Philly Dentistry 4

Στόχοι Επιχείρησης Αύξηση πελατών προερχόμενων από το διαδίκτυο ή Αύξηση ποσοστού μετατροπής επισκεπτών ιστοσελίδας σε πελάτες (Conversion Rate) Case Study: Philly Dentistry 5

Πρώτος Ανασχεδιασμός Μέσα 2004  Βελτίωση της ποιότητας της ιστοσελίδας του οδοντιατρείου  Εύρεση και χρήση λέξεων-κλειδιών που δεν εμφανίζουν πολλά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης  Εξασφάλιση της εμφάνισης της σελίδας στην πρώτη θέση στα αποτελέσματα της αναζήτησης  Μείωση όσο το δυνατόν περισσότερο του χρόνου φόρτωσης της σελίδας. Case Study: Philly Dentistry 6

Υλοποίηση (1/2) • Έρευνα για σχετικές λέξεις-κλειδιά • Συσχέτιση URL και τίτλων με τις λέξεις-κλειδιά “Philadelphia Dentistry Home” αντί “Home” • Διάρθρωση σελίδων ανά υπηρεσία Case Study: Philly Dentistry 7

• Χρήση σλόγκαν, ερωτήσεων και εκκλήσεων για άμεση δράση στο περιεχόμενο των σελίδων • Καμπάνιες Ad-words για υψηλή θέση σε πληρωμένα αποτελέσματα. • Πληροφόρηση και προσφορά ευκαιριών μέσω της ιστοσελίδας Υλοποίηση (2/2) Case Study: Philly Dentistry 8

Αποτελέσματα (1/2) Στους 8 μήνες προώθησης • 1 η θέση στα φυσικά αποτελέσματα του Google • 1 η θέση στα πληρωμένα αποτελέσματα (PPC) του Google • 9 νέοι πελάτες ανά εβδομάδα Case Study: Philly Dentistry 9

10 Οπτικά Αποτελέσματα

• Πρόσληψη νέου προσωπικού • Μεταφορά σε καινούριο οδοντιατρείο Case Study: Philly Dentistry 11 Αποτελέσματα (2/2)

Δεύτερος Ανασχεδιασμός Τέλη 2007  Ανανέωση εμφάνισης  Προβολή προώθηση διαφορετικών υπηρεσιών  Περαιτέρω βελτιστοποίηση λόγου πελατών ως προς τους επισκέπτες  Διατήρηση υψηλής θέσης εμφάνισης σε μηχανές αναζήτησης  Ταχύτερη φόρτωση ιστοσελίδας Case Study: Philly Dentistry 12

• Χρησιμοποίηση των κύριων λέξεων-κλειδιών στον τίτλο του κώδικα της σελίδας. • Τοποθέτηση συνδέσμων με κύριες υπηρεσίες ψηλά στον κώδικα της σελίδας. Υλοποίηση (1/2) • Σύνθεση του meta tag της σελίδας ώστε να προωθούνται οι λέξεις-κλειδιά. Case Study: Philly Dentistry 13

Υλοποίηση (2/2) Προσθήκη φωτογραφίας του ίδιου του Dr. Circa, γεγονός που εμπνέει εμπιστοσύνη Ενσωμάτωση παρακινητικής φωτογραφίας στο λογότυπο Προσθήκη φόρμας γρήγορης επικοινωνίας Παράθεση επιτυχιών για αύξηση αξιοπιστίας Case Study: Philly Dentistry 14

Αποτελέσματα • 47 νέοι πελάτες κατά μέσο όρο την εβδομάδα 5,2 φορές περισσότεροι σε σχέση με το 2004 και 47 φορές σε σχέση με την αρχική κατάσταση. • Ραγδαία αύξηση επισκεψιμότητας ιστοχώρου • Ικανοποίηση Dr. Circa “The patient response from the website has been absolutely incredible! We are looking to expand our practice, including hiring more staff. Much gratitude and appreciation go to you and everyone from WSO who has helped us.” Case Study: Philly Dentistry 15

Συμπεράσματα (1/2) Οι τεχνικές S.E.M. και S.E.O. προσφέρουν: • Μεγάλη απόδοση επένδυσης • Ποιοτική επισκεψιμότητα • Οφέλη που διαρκούν σε μεγάλο χρονικό διάστημα και οδηγούν σε επιτυχία και περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησης Case Study: Philly Dentistry 16

Case Study: Philly Dentistry 17 Συμπεράσματα (2/2) Η εξασφάλιση ενός επιτυχούς αποτελέσματος απαιτεί:  Παρακολούθηση της θέσης εμφάνισης της σελίδας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.  Συχνός εκσυγχρονισμός ιστοσελίδας  Η συνεχής προσπάθεια βελτίωσης των υπηρεσιών που προσφέρονται (ηλεκτρονικών και μη)

Philly Dentistry : 2012 Case Study: Philly Dentistry 18

Προτάσεις Οι προκλήσεις δεν τελειώνουν ποτέ… o Επέκταση της διαφημιστικής καμπάνιας στα social media o Χρησιμοποίηση προωθητικών viral video o Mobile εφαρμογές Case Study: Philly Dentistry 19

Thank you. Case Study: Philly Dentistry 20