1. 2 1.Παρουσίαση αποτελεσμάτων τουριστικής κίνησης του 2007 1.Α. Γενικά χαρακτηριστικά Τουριστικής Αγοράς •Ιταλικός πληθυσμός: 57.7 εκατομύρια •Πληθωρισμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Www. seve.gr Βασικά ερωτήματα για την εξαγωγική πολιτική των επιχειρήσεων:  Ποιες αγορές παρουσιάζουν ευκαιρίες για το προϊόν μου;  Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική.
Advertisements

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
The Greek Network of Rural Accommodation
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΤΟ ΕΡΓΟ ‘’TERRES D’ EAU’’ – ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΡΥΖΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΑΚΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΒΕΘ Το έργο συγχρηματοδοτείται.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
ΟΔΗΓΙΑ INSPIRE (N. 3882/2010) ΑΝΑΔΡΟΜΗ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Θωμάς Χατζηχρήστος Πρόεδρος HellasGIS.
ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
O Αναπτυξιακός Ρόλος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Χανίων Μιχαήλ Μαρακάκης Πρόεδρος Δ.Σ. Χανιά, 26/7/2013.
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
Διακρατικές Συνεργασίες της ΓΓΕΤ Τμήμα Διακρατικών Σχέσεων, Δ/νση Διεθνούς Ε&Τ Συνεργασίας ΓΓΕΤ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ Γιώργος Λογοθέτης Πάφος,
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
«Ψηφιακό χάσμα: η περίπτωση των νησιωτικών και παραμεθόριων περιοχών» Νατάσα Κωνσταντέλου – Πανεπιστήμιο Αιγαίου & Πέτρος Στεφανέας - ΕΜΠ.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
Περιφερειακή Πολιτική ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δεκέμβριος 2004 EL Κανονισμοί 1 Πολιτική συνοχής ( ) Πρόταση της Επιτροπής για νέους κανονισμούς 14 Ιουλίου.
1 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗΣ 2008 Αθήνα, 18 Μαρτίου 2009 ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑ: Πρόοδος του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ Λύκειο Πυργετού Τμήμα Α 2.
Αλέξανδρου Αμπαδογιάννη
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ & AΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ: ADAPTATION ΚΑΙ STANDARDIZATION ΣΤΙΣ ΕΝΤΥΠΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΟΤ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Αντωνοπούλου,Π., Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου,
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Η επιχείρηση ΚΑΡΑΜΙΧΑΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΑΒΒΑΣ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 1.Παρουσίαση αποτελεσμάτων τουριστικής κίνησης του Α. Γενικά χαρακτηριστικά Τουριστικής Αγοράς •Ιταλικός πληθυσμός: 57.7 εκατομύρια •Πληθωρισμός 2,1%, •Το 80% των Ιταλών, ταξίδεψε στο εξωτερικό το 2007.

3 •Οι χώρες της Μεσογείου απορροφούν Ιταλούς (+2,3% με την αντίστοιχη περίοδο 2006) • Μέση κατά κεφαλή δαπάνη 921 ΕΥΡΩ. • Μέση διάρκεια διακοπών 10 ημέρες. • Ηλιος και θάλασσα υπερέχουν στην επιλογή των διακοπών.

4 •32% των Ιταλών επιλέγει ξενοδοχείο υψηλής κατηγορίας •Μεγάλη μερίδα Ιταλών διακινείται με το ιδιωτικό του αυτοκίνητο •60% ταξιδεύουν Ιούλιο - Αύγουστο •Προφίλ του Ιταλού επισκέπτη στην Ελλάδα : ζευγάρια μέσης ηλικιας (35-54 ετών) με ένα παιδι εσαίας και ανώτερης μόρφωσης •Μεσαίας και ανώτερης μόρφωσης προέλευση : προέλευση : βόρεια και κεντρική Ιταλία •Σε αύξηση ο αριθμός των νέων

5 1.Παρουσίαση αποτελεσμάτων τουριστικής κίνησης γιά το Β. Αφίξεις Ιταλών στην Ελλάδα

6 • Οργανωμένο Ταξίδι : α) θαλασσίως (27%) β) αεροπορικώς (73%) Κατευθείαν πτήσεις από Μιλάνο/Ρώμη προς Μύκονο-Σαντορίνη-Κρήτη καί Ρόδο από με charter /low cost

7 1Γ Aποτελέσματα τουριστικής κίνησης Γ.Παράγοντες επηρεασμού – Ιταλοί στην Ελλάδα το • Θετικοί παράγοντες επηρεασμού: 1. Επιτυχημένη διαφημιστική εκστρατεία 2. Εμμεση διαφήμιση (ρεπορτάζ,τηλεόραση, internet, τουριστικά περιοδικά ) 3. Συμμετοχή σε εξειδικευμένες εκθέσεις και workhop 4. Οργάνωση σεμιναρίων Roadshow και Ελληνικών βραδυών 5. Αdvance booking / last minute 6. Πωλήσεις μέσω ΙΝΤΕΡΝΕΤ

8 Αρνητικοί παράγοντες:.- Αύξηση κόστους πετρελαίου.- Αστάθεια στην παραγωγική δραστηριότητα της Ιταλίας. Ελλειψη της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.- Πληθωρισμός με δείκτη πού αυξάνεται / περιοριζοντας το διαθέσιμο budget διακοπών

9 2. Ανταγωνιστικότητα του Ελληνικού Τουριστικού Προϊόντος στην Ιταλική Τουριστική Αγορά. Χαρακτηριστικά στοιχεία Α) Περιορισμένη ανταγωνιστικότητα του προϊόντος μας σε σύγκριση με Ισπανία και Τουρκία, λόγω αναντιστοιχίας ποιότητας / τιμής Β) Ελλειψη συντονισμού πολιτικής τιμών μεταξύ των Τ.Ος (μεγάλες αντιθέσεις στους καταλόγους τους ) Γ) Υπερπροσφορά (μεγάλος αριθμός Τ.Ος με την ίδια προσφορά) Δ) Ελλειψη θεματικού προϊόντος. Ενδεικτικές τιμές πακέτου 8 ημερών,ημιδιατροφή σε ξεν.Α΄κατ.-υψηλή σαιζόν: ΕΛΛΑΔΑ (Κρήτη-κατάλογος ALPITOUR) € 1.090,00 ΙΣΠΑΝΙΑ (IBIZA κατάλογος ALPITOUR € 1.050,00 ΤΟΥΡΚΙΑ (Antalia –κατάλογος ALPITOUR) € 755,00

10 3. ΑΝΤΑΓΩΝΊΣΤΡΙΕΣ ΧΏΡΕΣ Σε ετήσια βάση: Γαλλία Ισπανία Αυστρία Μ. Βρετανια Ελλάδα Τυνησία, Μαρόκο Σε τρίμηνη καλοκαιρινή βάση : Ιταλία Ισπανία Ελλάδα Κροατία Τυνησία και Μαρόκο

11 ΙΤΑΛΙΑ:. Απορροφά 65% Ιταλών Τουριστών. 12 εκατομ. € επέδυση σε προβολή / Διαφήμιση – 4εκ € Co-marketing ΤΟΥΡΚΙΑ: Ιταλούς επισκέπτες ,4 εκατομ. € επένδυση σε προβολή / Διαφήμιση

12 ΙΣΠΑΝΙΑ: 2.3 εκατ Ιταλοί επισκέπτες το 2007, + 9,3% Επένδυση 3,3 εκατ € σε διαφήμιση. ΑΙΓΥΠΤΟΣ: Η Αίγυπτος δέχθηκε το 2007, Ιταλούς επισκέπτες, κυρίως τους χειμερινούς μήνες. Επένδυση 1,3 εκατ € σε προβολή και διαφημιση

13 5. ΤΟς / Τιμολογιακή πολιτική Οι Τ.Ο. κυρίως του Ιταλικού Βορρά στοχεύουν σε μιά αύξηση των πελατών τους, της τάξεως του 10%. Για το 2008 Η τιμολογιακή τους πολιτική είναι: 1.- Διατήρηση των τιμών, στο ευρέως διακινούμενο προϊόν 2.- Στην συγκρατημένη αύξηση τιμών των προϊόντων υψηλής κατηγορίας (5* – lux) – Οι μικρότεροι Τ.Ο. προτείνουν πιο ποιοτικες υπηρεσίες συμπιέζοντας τα κέρδη τους.

14 6. Προοπτικές για το 2008 Διατήρηση του μεριδίου στην Ιταλική αγορά και προοπτική αύξησης σαν αποτέλεσμα: Α) της αύξησης του κόστους των διακοπών στην Ιταλία Β) της αύξησης της παραγωγής του ελληνικού προϊόντος στους καταλόγους των ΤΟ Γ) αύξηση των πτήσεων LOW COST και CHARTER Δ) Επιτυχημένης εποικoινωνιακής πολιτικής εκ μέρους του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ / ΕΟΤ Με στόχο επισκέπτες εντός της προσεχούς πενταετίας..

15 7. ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ Ε.Ο.Τ. ΜΙΛΑΝΟΥ Α. Συμμετοχή σε 5 ΕΚΘΕΣΕΙΣ Β. Τηλεόραση : 3 τηλεοπτικά επισόδια RAI 2 2 Ντοκυμανταιρ, ιδιωτικά κανάλια 2 Εκπομπές σε νεανικά κανάλια MTV – ALL MUSIC Γ έντυπη δημοσιογραφία) 28 αρθρα, 350 σελίδες, κόστος €. Δ. Δημόσιες Σχέσεις Συμμετοχή και δημιουργία 7 ελληνικών βραδιών και πολιτιστικού τριήμερου. Ε. Οργάνωση Σεμιναρίων / Roadshow Ζ. Οργάνωση 2 Εκπαιδευτικών Ταξιδιών Πωλητών

16 Ιστοσελίδες διαδικτύου Η ιστοσελίδα του Γραφείου μας, σελίδες χρηστική γιά επαγγελματίες και κοινό, επισκεφθηκαν το 2007 περίπου χρήστες. Προετοιμάζουμε την άμεση αναννέωση και αναβάθμισή της, γιά το Παράλληλα σημαντικός αριθμός άρθρων, πραγματοποιήθηκαν, μέσω συνεργασιών μας και έχουν δημοσιευθεί κατά το έτος 2007 σε θεματικές ιστοσελίδες. π.χ. ΕΛΛΑΔΑ..... Η γοητεία του κλασικισμού - Σαντορίνη, στο

17 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΔΡΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ Στα πλαίσια συνεργασίας με τα αντίστοιχα Γραφεία Τύπου και Διπλωματικές Υπηρεσίες πού εδρεύουν στην Ιταλία, συνεργίες για υλοποίηση: Διήμερο Ελληνικού Τουριστικού Ντοκυμανταίρ. Θεατρικη παράσταση αρχαίας κωμωδίας Τριήμερο Ελληνικού Κινηματογράφου με αναφορά στους δημιουργούς: Θεόδωρο Αγγελόπουλο, Γιάννη Σμαραγδή και Παντελή Βούλγαρη.

18 Διαφήμιση - Συνδιαφήμιση Διαφήμιση Η διαφημιστική καμπάνια το 2007 στην Ιταλία ανήλθε στο ύψος των 1,5 εκατ. Ευρώ Για το 2008, η πρότασή μας που έχει υποβληθεί εστιάζεται στον: Α) Προσδιορισμό ιδανικού χρονικού διαστήματος προβολής/παρουσίας Β) Προσδιορισμό των target groupς Γ) Γνωστοποίηση των πλέον αξιόλογων και αξιόπιστων μέσων ηλεκτρονικής και έντυπης προβολής.

19 Διαφήμιση Παρατήρηση: 1.-Εγκαιρη γνωστοποίηση του media plan της διαφημιστικής μας καμπάνιας, και προς τους επαγγελματίες ώστε οι Τ.Ο. να συνδιάσουν την διαφήμισή τους, αγοράζοντας στα ίδια Μέσα πού εμείς διαφημιζόμαστε 2.-Στα έντυπα πού διαφημιζόμαστε να υπάρχει αντισταθμιστικό όφελος με παροχή αφιερωμάτων. Συνδιαφήμιση – CO-OP Ηδη οι μεγαλύτεροι Τ.Ο. ελπίζουν σε συνδιαφήμιση και έχουν υποβάλει, όπως κάθε χρόνο, τις προτάσεις τους.

20 8. Ενίσχυση συνεργασίας με την Κ.Υ., τις περιφέρειες και τους εμπλεκόμενους φορείς 1.- Τακτικές και έκτακτες συναντήσεις με πολιτική ηγεσία, υπηρεσιακούς παράγοντες και περιφερειακές υπηρεσίες Ε.Ο.Τ. 2.- Παρουσία μας, στα πλαίσια ημερίδων των φορέων τοπικής αυτοδιοίκησης Α΄ και Β΄ βαθμού. 3.- Συμμετοχή μας,στα πλαίσια εργασιών με επαγγελματικούς φορείς του τουριστικού κλάδου: α) Ενώσεις Ξενοδόχων β) Ενώσεις Τουριστικών Πρακτόρων γ) Ενώσεις επαγγελματιών Ναυτικού Τουρισμού δ) Ενώσεις επαγγελματιών Συνεδριακού Τουρισμού κ.ά. 4.- Εκχώρηση αρμοδιοτήτων (στα πλαίσια εγκεκριμένων προϋπολογισμών και ειδικών αποφάσεων)