Πρότυπο Κέντρο Πρώιμης (0-5 ετών) Παρέμβασης & Αξιολόγησης Παιδιών με Σύνδρομο Down.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Advertisements

Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΙΜΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Ίδρυμα Κοινωνικής Εργασίας – Χατζηπατέρειο Κ.Α.Σ.Π.
Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης.
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Εθισμός στο Internet Του Χρήστου Τσαπάρα.
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Φροντίδα του Ογκολογικού ασθενούς στην Κοινότητα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΨυχολΟγος.
ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Τι είναι Hospice; Βασικές Αρχές Λειτουργίας
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ Η πρωτογενής φροντίδα του σώματος, την οποία πρέπει να εφαρμόζει συστηματικά κάθε άτομο είναι η σωματική υγιεινή. Έχει ως στόχο την.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Παροχή υπηρεσιών σωματικής άσκησης στα ιδιωτικά γυμναστήρια σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Εισηγητής: Δώρος Κλεοβούλου Γενικός Γραμματέας Πανελληνίου Συνδέσμου.
Διαχειριστείτε έξυπνα τη Reception σας και δημιουργήστε στο χώρο αναμονής του καταστήματός σας ένα ευχάριστο περιβάλλον με σωστή και άμεση εξυπηρέτηση!
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
Π ΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΒΥΡΩΝΑ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ Πλυτά Μαρίνα ΑΜ Χειμερινό εξάμηνο
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Η Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου υπήρξε πάντα πρωτοπόρα στην εισαγωγή των νέων Ψυχιατρικών Θεραπευτικών μεθόδων στην Ελλάδα αλλά και στην.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
Α’ ΤΑΞΗ - 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΕ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Καθ: Τσικολάτας Αλέξανδρος ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΤΡΑΣ 2010 ΠΑΔ 2.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Εθισμός στην Τεχνολογία
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ)
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΘΕΜΑ: ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΖΟΓΟ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρότυπο Κέντρο Πρώιμης (0-5 ετών) Παρέμβασης & Αξιολόγησης Παιδιών με Σύνδρομο Down

Ο τρόπος λειτουργίας του Κέντρου • Στήριξη, ενθάρρυνση, γνώση της κατάστασης • Άμεση παρέμβαση από μικρή ηλικία • Εξειδικευμένο πρόγραμμα για κάθε παιδί • Συνεχής παρακολούθηση, αξιολόγηση, ενημέρωση • Κοινή π ροσ π άθεια οικογένειας και π αιδιού • Εκπαίδευση με δυνατότητα διαβάσματος • Γυμναστική με δυνατότητα άσκησης • Στόχος μας η ένταξη στο κανονικό σχολείο

Οι ανάγκες που καλύπτει το Κέντρο • Στηρίζουμε την οικογένεια ψυχολογικά και εκπαιδεύουμε τους άμεσα ενδιαφερόμενους γονείς • Συνεχή παρουσία επιστημονικού προσωπικού από ψυχολόγο, ιατρό, κοινωνικό λειτουργό, γενικών εκπαιδευτών. • Προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες θεραπείας και διαπαιδαγώγησης σε έναν χώρο με ειδικούς εκπαιδευτές (λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, κ.λ.π.) • Προσφέρουμε ελεύθερο χρόνο στους γονείς και ένα Κέντρο το οποίο θα καλύπτει όλες τις ανάγκες τους • Πλουτίζουμε το παιδί με γνώσεις, το γυμνάζουμε, συνεχώς, εκπαιδεύουμε σώμα και πνεύμα • Αντιμετωπίζουμε το κάθε παιδί ξεχωριστά και προσαρμόζουμε βάση διάγνωσης του προβλήματός του τον τρόπο ανάπτυξής του

Οι χώροι που περιλαμβάνει το Κέντρο • ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΨΥΧΗΣ • ΧΩΡΟΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΩΝ • ΧΩΡΟΣ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ – ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ • ΧΩΡΟΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ – ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ • ΧΩΡΟΙ ΥΓΙΕΙΝΗΣ • ΧΩΡΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ • ΓΡΑΦΕΙΟ ΙΑΤΡΟΥ (ΕΞΕΤΑΣΤΗΡΙΟ) • ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ (ΥΠΟΔΟΧΗ) • ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ • ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ • ΚΟΥΖΙΝΑ

Ο σωστός σχεδιασμός των χώρων σύμφωνα με προδιαγραφές • Παράθυρα • Κουζίνα • Χώροι Υγιεινής

Η ομάδα που θα απαρτίζει το Κέντρο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ • Τριών διαφορετικών γιατρών: του νευρολόγου, του ορθοπεδικού και του παιδιάτρου • Φυσιοθεραπευτών • Λογοθεραπευτών • Κινησιοθεραπευτών • Ψυχολόγων • Εργοθεραπευτών • Παιδαγωγών • Βοηθών • Νοσηλευτικό προσωπικό

ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΌ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥ ΙΚΑΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ ΕΥΡΩΩΡΕΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΦΟΡΟΥ ΖΩΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ9, ,6 ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ1,232024,6 250ΕΩΣ350 ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ1,232024,6 ΚΙΝΗΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ ΟΡΓΑΝΑ1,232024,6 ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ1,232024,6 ΕΛΞΕΙΣ1,582031,6 ΚΙΝΗΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ ΧΕΙΡΟΜΑΛΑΞΗ2,082041,6 ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΕΣ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΕΙΕΣ1,52030 ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ9, ,6 ΥΔΡΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ-ΘΕΡΜΑ ΕΠΙΔΕΥΜΑΤΑ1,292025,8 ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΚΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ2,882057,6 ΧΕΙΡΟΜΑΛΑΞΕΙΣ1,412028,2 ΣΥΝΟΛΟ 800,4 ΕΞΤΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ Ο ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΓΑΛΑ100ΠΑΜΠΕΡΣ100 ΣΥΝΟΛΟ 200 ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΠΌ ΙΚΑΤΕΛΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΠΌ ΠΡΟΝΟΙΑ 1000,4 ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 300 ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΧΡΗΜΑΤΩΝ 1300,4

Η καθημερινότητα ενός παιδιού στο Κέντρο • Η ημέρα αρχίζει πάντα με χαμόγελο, όρεξη και καλή διάθεση για το δύσκολο αλλά ευχάριστο πρόγραμμα • Η επιστημονική ομάδα προσαρμοσμένη στις ανάγκες του παιδιού συμβάλλει τα μέγιστα μέσα από ατομική και ομαδική άσκηση • Συνεδρίες, γυμναστική, διάβασμα από καρτέλες, εικόνες από όλο τον κόσμο, παιχνίδια, μουσική, ερεθίσματα σε όλες τις αισθήσεις, θεραπευτικά μηχανήματα, home cinema, εργασίες ατομικές και ομαδικές και πολλές επιμέρους δραστηριότητες περιλαμβάνονται καθημερινά

Το όφελος που θα έχει το παιδί από την διαπαιδαγώγηση του στο Κέντρο • Θα βρίσκετε καθημερινά σε ένα περιβάλλον φιλικό, άμεσα προσαρμοσμένο στις ανάγκες του, με έμπειρο επιστημονικό προσωπικό • Θα ασχολείται με ευχάριστα και αποδοτικά πράγματα το μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας • Με βάση το πρόγραμμα θα μαθαίνει το παιδί συνεχώς καινούρια πράγματα και θα κοινωνικοποιείται με την ομάδα • Με τη συνεχή άσκηση του εγκεφάλου το παιδί θα περιορίζει τις αδυναμίες του και θα προβάλλει τις ικανότητές του • Με στόχο την όσο το δυνατόν ανεξαρτητοποίηση του παιδιού με σωστή συμπεριφορά και αυτοέλεγχο

Όταν έρθει ένα παιδί στο Κέντρο • Καταγράφουμε λεπτομερώς το ιστορικό του παιδιού • Ενημερωνόμαστε από τους γονείς για την κατάσταση στο περιβάλλον του παιδιού • Δημιουργούμε τον ατομικό φάκελο του παιδιού όπου θα καταγράφεται η εξέλιξή του ανά τακτά χρονικά διαστήματα • Η εξέταση των γιατρών και οι συνεδρίες με το ψυχολόγο είναι το επόμενο βήμα • Οι γονείς του παιδιού θα μπορούν να αντλήσουν από το επιστημονικό μας προσωπικό κάθε είδους πληροφορία • Το πρόγραμμα αρχίζει για το παιδί με ένταση, επανάληψη και συνέχεια