ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ομαλή κυκλική κίνηση.
Advertisements

ΔΥΝΑΜΗ- ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
Ποιους νόμους του Νεύτωνα χρησιμοποιεί;
4-3 ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ.
ΠΡΩΤΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ
Συνισταμένη δυνάμεων όχι ίδιας διεύθυνσης
Φυσική Β’ Λυκείου Κατεύθυνσης
Κεντρομόλος δύναμη Π. Κουμαράς.
ΤΡΙΒΗ Άντρια Πεύκου Γ’6.
Ι. Διάγραμμα Ελεύθερου σώματος
Βάρος και βαρυτική δύναμη
ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Κεφάλαιο 6: Κινητική Ενέργεια και Έργο
Ενέργεια που συνδέεται με τη θέση σωμάτων σε ένα σύστημα – δίνει τη δυνατότητα παραγωγής έργου:
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
η τροχιά το υλικού σημείου είναι ένας κύκλος
Δύναμη: αλληλεπίδραση μεταξύ δύο σωμάτων ή μεταξύ ενός σώματος και του περιβάλλοντός του (πεδίο δυνάμεων). Δυνάμεις επαφής Τριβή Τάσεις Βάρος Μέτρο και.
Ισορροπία υλικού σημείου
(νόμος δράσης-αντίδρασης)
Ηλεκτροστατική ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ
Τι θα κάνουμε Στο υπάρχον σενάριο θα προστεθούν 3 λειτουργίες : Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εκτός πίστας η μέγιστη δυνατή μονάδα μετατόπισής του θα μειώνεται.
3.7 ΔΥΝΑΜΗ & ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
Συμπληρωματικά ερωτήματα πάνω στις δυνάμεις
ΦΥΣΙΚΗ Ζαχαριάδου Κατερίνα Γραφείο Β250
Η τριβή Στατική τριβή Τριβή ολίσθησης.
Κεφάλαιο 5 Εφαρμογές των Νόμων του Νεύτωνα: Τριβή, Κυκλική Κίνηση, Ελκτικές Δυνάμεις Chapter Opener. Caption: Newton’s laws are fundamental in physics.
H ΠΙΕΣΗ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ.
ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ νόμος NEWTON
3.1 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ.
Ενέργεια Μορφές Ενέργειας Έργο 2 ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας.
Στροφορμή.
ΤΕΣΤ ενέργειας ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ
Φυσική κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου Επιμέλεια –παρουσίαση χ. τζόκας
Τεστ Ηλεκτροστατική. Να σχεδιάσεις βέλη στην εικόνα (α) για να δείξεις την κατεύθυνση του ηλεκτρικού πεδίου στα σημεία Ρ, Σ και Τ. Αν το ηλεκτρικό.
Πινόκιο, πρέπει να μελετήσουμε και λίγο. Εντάξει μπαμπά.
ΔΥΝΑΜΗ μέτρο (πόσα Ν) κατεύθυνση (προς τα πού) διάνυσμα παραμόρφωσης
Κεντρομόλος επιτάχυνση
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Τεστ 7 /11/2011. Για να βρω τις τελικές ταχύτητες θα πρέπει να βρω τις τελικές κινητικές ενέργειες από το θεώρημα: Μεταβολή της κινητικής ενέργειας.
Διατηρητικές δυνάμεις: –το έργο που παράγουν/καταναλώνουν είναι αναστρέψιμο – «τράπεζες ενέργειας» –Το έργο δεν εξαρτάται από τη διαδρομή αλλά μόνο από.
Πόση είναι η μετατόπιση του καθενός;
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΤΡΙΒΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΕΡΑ-ΝΕΡΟΥ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΜΥΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ.
« Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού Κουκούλης Πάρης
Ενέργεια Μορφές Ενέργειας Έργο.
Ερωτήσεις Ένα αυτοκίνητο κινείται προς το Βορρά, σε οριζόντιο δρόμο. Ποια είναι η κατεύθυνση της στροφορμής των τροχών του; Η στροφορμή ενός συστήματος.
Τριβή ολίσθησης με τη χρήση του Multilog
ΑΣΚΗΣΗ 11: Υπολογισμός των συντελεστών κινητικής και στατικής τριβής .
Περιστροφική κίνηση Κυκλική κίνηση Ροπή αδράνειας Ροπή δύναμης
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗ – ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗΣ.
Ηλεκτροστατικές Αλληλεπιδράσεις
Επανάληψη στις δυνάμεις
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
ΣΩΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΑΦΗ Όταν δύο σώματα που βρίσκονται σε επαφή κάνουν κοινή Α.Α.Τ. τότε έχουν την ίδια κυκλική συχνότητα ω1=ω2=ω. Κάθε σώμα έχει τη δική του σταθερά.
Η έννοια της ΔΥΝΑΜΗΣ Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί:
1ος νΟμος του ΝεΥτωνα Αν η συνισταμένη των δυνάμεων που ασκούνται σε ένα σώμα είναι ίση με μηδέν (ΣF=0N) τότε το σώμα ή θα ηρεμεί (υ=0) ΣF= 0 F υ=0 B.
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
1. Ορμή– Γενίκευση νόμου Newton
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Η έννοια της δύναμης Επιτέλους, κάτι δυνατό για να ασχοληθούμε!
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
Γενική Φυσική 1ο Εξάμηνο
(Νόμος δράσης-αντίδρασης)
Δύναμη και αλληλεπίδραση
Ισορροπία υλικού σημείου
Αδράνεια : μια ιδιότητα της ύλης
(Νόμος δράσης-αντίδρασης)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Καρπούζης Αθανάσιος Κοντογιάννης Εμμανουήλ Μπαμπανάκης Θεόδωρος Μίχος Μενέλαος

θα εχετε καταλαβει ολοι, οτι, ολοι (οι περισσοτεροι) νομοι της φυσικης εφαρμοζονται πανω στην μοτο Τριβή Βάρος Κεντρομόλος Κυκλική κίνηση

ΤΡΙΒΗ : Η Τριβή είναι δύναμη αντίστασης που εκδηλώνεται ενάντια σε οποιαδήποτε μετακίνηση μερών του αυτού σώματος ή στην σχετική κίνηση δύο σωμάτων που οι επιφάνειές τους εφάπτονται. Στη πρώτη περίπτωση εκδηλώνεται εσωτερική τριβή, στη δε δεύτερη (μεταξύ σωμάτων) εξωτερική τριβή. Η φορά της εκδηλούμενης τριβής είναι πάντα αντίθετη προς την φορά της κίνησης. Η δύναμη τριβής διακρίνεται σε στατική τριβή όταν τα σώματα ισορροπούν και σε τριβή ολίσθησης όταν το σώματα κινούνται μεταξύ τους. Η δύναμη της τριβής οφείλεται σε ηλεκτροστατικές δυνάμεις ανάμεσα στα μόρια των δύο επιφανειών.

Κυκλική κίνηση -Κεντρομόλος : θα θυμαστε το παραδειγμα που ειπαμε με την σφυρα (κυκλικη κινηση) και οτι το σωμα μας παιζει τον ρολο του σκοινιου!! δεν ειναι μονο λοιπον το σωμα μας αλλα και τριβη η τριβη που ασκειται απο το βαρος της μηχανης μεσω του ελαστικου στην ασφαλτο (δρομο-πιστα) οση δυναμη λοιπον ασκει το ελαστικο στον δρομο, αλλη τοση ειναι και η αντισταση του δρομου προς το ελαστικο αρα και προς την μοτοσυκλετα!! αυτη λοιπον η αντισταση του δρομου χωριζεται σε δυο υποδυναμεις, η μια επιστρεφει στην μοτοσυκλετα και η αλλη προς το εσωτερικο του νοητου τοξου προς το κεντρο της στροφης (κεντρομολος) που αυτη η δυναμη (κεντρομολος) ευθυνεται που η μοτοσυκλετα μας οταν ειναι υπο κλιση δεν κινειται ευθεια αλλα κινειται κατα μηκος ενος τοξου!! στριβοντας!! δηλαδη το σκοινι που κραταει την σφυρα στα χερια του αθλητη!! τωρα οσο μεγαλυτερη προσφυση εχουμε στην αφαλτο, τοσο μεγαλυτερη τριβη εχουμε, αρα τοσο πιο καλη ισσοροπια εχουμε κατα την διαρκεια της στροφης!! εχουμε μεγαλυτερη προσφυση απο το ειδος και την κατασταση του δρομου, το ειδος και την κασταση των ελαστικων (που φωναζω συνεχεια) το κεντρο βαρους,το μετακινουμενο βαρος, (με το σωμα μας) δηλαδη οπως καταλαβαινετε, οσο μεγαλυτερη κλιση δινουμε στην μοτοσυκλετα τοσο μειωνουμε την τριβη αρα μειωνουμε την κεντρομολο, αρα κοβουμε το σκοινι, αρα ΠΕΣΑΜΕ!!!

ΒΑΡΟΣ: Το σωστο ειναι να πατας (να ριχνεις το βαρος) στο εξωτερικο μασπιε για τους λογους που φαινονται στο σχημα παρακατω....ειναι σαφως προτιμοτερο να ασκησεις μια καθετη δυναμη που να διερχεται απο το σημειο επαφης του ελαστικου με τον δρομο (η κοντα σε αυτο) παρα να πατας στο εσωτερικο μασπιε και να ασκεις δυναμη εκτος του σημειο επαφης του ελαστικου με τον δρομο. Αλλα αυτο πρπει να γινεται αφου εχεις φτασει στο apex και ανοιγεις γκαζι, η αφου εχει ολοκληρωθει η εισοδος της μηχανης στην στροφη. Αν προσπαθεισετε να μπειτε στην στροφη ριχνωντας βαρος στο εξωετρικο μασπιε, θα διαπιστωσετε μια αρνηση της μοτοσικλετας να στριψει, αφου εκτρεπετε ουσιαστικα το κεντρο βαρους προς τα εξω, κατι που δεν ειναι επιθυμητο.