ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Φεβρουάριος 2010 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ στη συγκυρία της οικονομικής κρίσης Ποσοτική Έρευνα με τη μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων στο μισθωτό και άνεργο.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
«Έρευνα Πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα Μικρομεσαίων Εμπορικών Επιχειρήσεων» Χρονοσειρά δεδομένων 1 ο κύμα (Έρευνα Βάσης σε δείγμα: εμπορικών επιχειρήσεων)
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Μάρτιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑ Δημου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
1 SOFAS. 2 Storm Διαστάσεις: (ΠxΥxB) Καναπές τριθέσιος: 215x65x95 cm. Καναπές διθέσιος: 169x65x95 cm. Πουφ: 92x46x92 cm.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 5 Δεκεμβρίου 2009 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσι τηλ.: fax:
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Καλώς ήρθατε στις Οικονομικές Επιστήμες
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Εκκίνηση: 1η Δεκεμβρίου 2014 Πανευρωπαϊκά Πλεονεκτήματα Προσφέρει ένα δυναμικό ξεκίνημα και … στιγμιαίο εισόδημα.
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΙΚΡΟΛΕΥΚΩΜΑΤΟΥΡΙΑΣ ΜΕΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ ΤΗΣ ΑΠΝΟΙΑΣ ΣΕ ΔΙΑΒΗΤΙΚΟΥΣ Ε. Δασκαλοπούλου, Β. Ορδουλίδου*, Ν. Καρτάλη, Χ. Λιάββας*,
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Επιστημονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης 1 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ: Αποτίμηση της πορεί ας κατά το 2010 και το
ΑΝΕΡΓΙΑ.
§ 2. Κατάταξη των στοιχείων στον Περιοδικό Πίνακα
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Έρευνα για τα ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Αναγνωρισιμότητα των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ - 1 Στην περιοχή σας, γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο επίσημο γραφείο (του Κράτους) που να σας εξυπηρετεί στις συναλλαγές σας με το Δημόσιο (άδειες, πιστοποιητικά, ενημερότητες, κ.λπ.) (ΕΑΝ ΝΑΙ) Γνωρίζετε πως ονομάζεται αυτό το Γραφείο; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = 6.009 άτομα)

ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ - 2 Στο Δήμο που κατοικείτε, όπως και σε άλλους Δήμους, λειτουργούν για τις συναλλαγές σας με το Δημόσιο τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, δηλαδή τα ΚΕΠ. Έχει τύχει να ακούσετε, ή να διαβάσετε κάτι σχετικά με τα Γραφεία αυτά; (Απαντούν όσοι δεν αναφέρουν αυθόρμητα τα ΚΕΠ, ως επίσημο γραφείο συναλλαγών με το Δημόσιο, στην περιοχή τους, Ν = 2.227 άτομα)

ΔΕΙΚΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = 6.009 άτομα)

ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 1 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 2 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 3 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 4 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 5 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΕΠ - 6 Αυθόρμητη και Βοηθούμενη Αναγνωρισιμότητα ΚΕΠ Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΠ Αυτό το ΚΕΠ ανήκει στο Δήμο, στη Νομαρχία, ή στην Περιφέρεια; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = 5.164 άτομα)

ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Γνωρίζετε ότι μπορείτε να πάρετε πληροφορίες για διάφορες συναλλαγές με το Κράτος, μέσω τηλεφώνου στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών; (ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ) Μήπως γνωρίζετε τον αριθμό που πρέπει να καλέσετε για να πάρετε αυτές τις πληροφορίες; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = 5.164 άτομα)

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Έχει τύχει να τηλεφωνήσετε εσείς προσωπικά, ή κάποιο άλλο άτομο από το νοικοκυριό σας στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών, για να ζητήσετε πληροφορίες σχετικά με τις συναλλαγές σας με το Κράτος, ή να τις πραγματοποιήσετε τηλεφωνικώς; (Απαντούν όσοι γνωρίζουν ότι υπάρχει η τηλεφωνική Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών, Ν = 2.391 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από τις τηλεφωνικές υπηρεσίες της Γραμμής Εξυπηρέτησης Πολιτών; (Απαντούν όσοι έχουν τηλεφωνήσει προσωπικά στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών, Ν = 614 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από τις τηλεφωνικές υπηρεσίες της Γραμμής Εξυπηρέτησης Πολιτών; (Απαντούν όσοι έχουν τηλεφωνήσει προσωπικά στη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών, Ν = 614 άτομα)

Χρήση / Επισκεψιμότητα των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: Χρήση / Επισκεψιμότητα των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΕΠ Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτείτε εσείς προσωπικά, κάποιο ΚΕΠ για να ζητήσετε πληροφορίες, ή να τακτοποιήσετε κάποια υπόθεσή σας; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική σας υπόθεση, υπόθεση της οικογένειά σας, ή μήπως για υπόθεση της επαγγελματικής σας ασχολίας; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = 5.164 άτομα, Πολλαπλές απαντήσεις)

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΕΠ Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτείτε εσείς προσωπικά, κάποιο ΚΕΠ για να ζητήσετε πληροφορίες, ή να τακτοποιήσετε κάποια υπόθεσή σας; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική σας υπόθεση, υπόθεση της οικογένειά σας, ή μήπως για υπόθεση της επαγγελματικής σας ασχολίας; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = 5.164 άτομα)

Εκτίμηση αριθμού χρηστών ΚΕΠ: ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = 6.009 άτομα) Εκτίμηση αριθμού χρηστών ΚΕΠ: 4.558.873 άτομα

ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = 6 ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = 6.009 άτομα) 4.447.235 – 4.670.510 4.447.235 – 4.670.510 4.447.235 – 4.670.510 4.447.235 – 4.670.510 4.447.235 – 4.670.510 4.447.235 – 4.670.510 4.447.235 – 4.670.510 4.447.235 – 4.670.510

ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ Με βάση τον πληθυσμό 18 ετών και άνω (ΕΣΥΕ 2001), ο συνολικός αριθμός χρηστών ΚΕΠ υπολογίζεται σήμερα στην Ελλάδα σε 4.558.873 άτομα (+/-1,3%). Τοποθετείται δηλαδή μεταξύ 4.447.235 και 4.670.510 ατόμων.

ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 1 (Κατά φύλο και ηλικιακή κατηγορία)

ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 2 (Κατά επίπεδο εκπαίδευσης και θέση στην απασχόληση)

ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 3 (Κατά ενεργό / μη ενεργό πληθυσμό και αστικότητα κατοικίας)

ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 4 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 5 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 6 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 7 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 8 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ - 9 (Κατά Νομό / Περιοχή κατοικίας)

ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΚΕΠ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟ Εσείς προσωπικά, κατά το διάστημα του τελευταίου τριμήνου, έτυχε να έχετε κάποια συναλλαγή, ή επαφή με τα ΚΕΠ; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Πόσες φορές έχετε έρθει σε επαφή; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΚΕΠ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟ Εσείς προσωπικά, κατά το διάστημα του τελευταίου τριμήνου, έτυχε να έχετε κάποια συναλλαγή, ή επαφή με τα ΚΕΠ; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Πόσες φορές έχετε έρθει σε επαφή; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

Εκτίμηση αριθμού χρηστών ΚΕΠ ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = 6.009 άτομα) Εκτίμηση αριθμού χρηστών ΚΕΠ το τελευταίο τρίμηνο: 2.429.632 άτομα

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΕΠ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτεί κάποιος άλλος από το νοικοκυριό σας ένα από τα ΚΕΠ για να ζητήσει πληροφορίες, ή να τακτοποιήσει κάποια υπόθεσή του; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική του υπόθεση, υπόθεση της οικογένειάς σας, ή μήπως ήταν για υπόθεση της επαγγελματικής του ασχολίας; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = 5.164 άτομα, Πολλαπλές απαντήσεις)

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΕΠ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ Έχει τύχει ποτέ να επισκεφτεί κάποιος άλλος από το νοικοκυριό σας ένα από τα ΚΕΠ για να ζητήσει πληροφορίες, ή να τακτοποιήσει κάποια υπόθεσή του; (ΕΑΝ ΝΑΙ) Ήταν για προσωπική του υπόθεση, υπόθεση της οικογένειάς σας, ή μήπως ήταν για υπόθεση της επαγγελματικής του ασχολίας; (Απαντούν όσοι έχουν ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τα ΚΕΠ, Ν = 5.164 άτομα, Πολλαπλές απαντήσεις)

Εκτίμηση αριθμού νοικοκυριών της χώρας που έχουν κάνει χρήση των ΚΕΠ: ΔΕΙΚΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ ΑΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ (Σύνολο νοικοκυριών της χώρας, Ν = 3.674.381 νοικοκυριά) Εκτίμηση αριθμού νοικοκυριών της χώρας που έχουν κάνει χρήση των ΚΕΠ: 2.248.721 νοικοκυριά

ΔΕΙΚΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΚΕΠ ΑΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ (Σύνολο νοικοκυριών της χώρας, Ν = 3.674.381 νοικοκυριά) Με βάση τον πληθυσμό των νοικοκυριών της χώρας (ΕΣΥΕ 2001), ο συνολικός αριθμός νοικοκυριών - χρηστών ΚΕΠ υπολογίζεται σήμερα στην Ελλάδα σε 2.248.721 νοικοκυριά (+/-1,2%). Τοποθετείται δηλαδή μεταξύ 2.203.449 και 2.293.993 νοικοκυριών.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ / ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΕΠ - 1 Για ποιο/α θέμα/τα επισκεφτήκατε εσείς προσωπικά το ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα, δόθηκαν 3.691 αυθόρμητες απαντήσεις)

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ / ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΕΠ - 2 Για ποιο/α θέμα/τα επισκεφτήκατε εσείς προσωπικά το ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα, δόθηκαν 3.691 αυθόρμητες απαντήσεις)

Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: Ικανοποίηση από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ - 1 Πόσο ικανοποιημένος/η είστε… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ - 2 Πόσο ικανοποιημένος/η είστε… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Παραγοντική Ανάλυση

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στο χρόνο που χρειάστηκε μέχρι να εξυπηρετηθείτε από τον υπάλληλο των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στο χρόνο που χρειάστηκε μέχρι να εξυπηρετηθείτε από τον υπάλληλο των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στην παραλαβή των πιστοποιητικών / εγγράφων από τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ταχύτητα στην παραλαβή των πιστοποιητικών / εγγράφων από τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις πληροφορίες που σας έδωσαν σε αυτό που ζητήσατε στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις πληροφορίες που σας έδωσαν σε αυτό που ζητήσατε στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση από τους υπαλλήλους (ευγένεια, κατανόηση του αιτήματος) των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση από τους υπαλλήλους (ευγένεια, κατανόηση του αιτήματος) των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον εξοπλισμό των ΚΕΠ και το χώρο που στεγάζονται (γραφεία, αίθουσα αναμονής, καθιστικό, λειτουργικότητα χώρου); (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον εξοπλισμό των ΚΕΠ και το χώρο που στεγάζονται (γραφεία, αίθουσα αναμονής, καθιστικό, λειτουργικότητα χώρου); (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ευκολία πρόσβασης στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ευκολία πρόσβασης στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τη σαφήνεια και την απλότητα των εγγράφων στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τη σαφήνεια και την απλότητα των εγγράφων στα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον αριθμό των διοικητικών υπηρεσιών που εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τον αριθμό των διοικητικών υπηρεσιών που εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Σε γενικές γραμμές πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Σε γενικές γραμμές πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Σε γενικές γραμμές πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ; (Κατά κομματική εγγύτητα / ταύτιση)

ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ Τμηματοποίηση πληθυσμού (ποσοστά %) 91

* Ενδεικτικοί δείκτες, λόγω χαμηλής αριθμητικής βάσης ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 1 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας * Ενδεικτικοί δείκτες, λόγω χαμηλής αριθμητικής βάσης

ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 2 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 3 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 4 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 5 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ / ΔΕΙΚΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ - 6 Ποσοστά % Κατά Νομό / Περιοχή Κατοικίας

ΛΟΓΟΙ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Γιατί έχετε κακή γνώμη για τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι είναι δυσαρεστημένοι από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ, Ν = 159 άτομα, Αυθόρμητες απαντήσεις)

* Ενδεικτικοί δείκτες, λόγω χαμηλής αριθμητικής βάσης ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΚΥΡΙΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ Για την καθυστέρηση στην αποστολή των εγγράφων που ζητούν οι πολίτες, ποια υπηρεσία ευθύνεται κυρίως; Το ΚΕΠ, ή η αρμόδια υπηρεσία (π.χ. εφορία, πολεοδομία) από την οποία παίρνει το ΚΕΠ τα συγκεκριμένα έγγραφα; (Απαντούν όσοι είναι δυσαρεστημένοι από την εξυπηρέτηση των ΚΕΠ, λόγω της καθυστέρησης στην αποστολή των εγγράφων, Ν = 10 άτομα) * Ενδεικτικοί δείκτες, λόγω χαμηλής αριθμητικής βάσης

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια (2-3 χρόνια πριν) η κατάσταση στο χώρο των ΚΕΠ έχει… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια (2-3 χρόνια πριν) η κατάσταση στο χώρο των ΚΕΠ έχει… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια οι υπηρεσίες των ΚΕΠ, δηλ. ο αριθμός των αιτημάτων των πολιτών που μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα ΚΕΠ έχει… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια οι υπηρεσίες των ΚΕΠ, δηλ. ο αριθμός των αιτημάτων των πολιτών που μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα ΚΕΠ έχει… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

Αξιολόγηση Εικόνας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Αξιολόγηση Εικόνας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο απαραίτητα είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο απαραίτητα είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο αποτελεσματικά είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΕΠ Πόσο αποτελεσματικά είναι για τους πολίτες τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΕΠ ΣΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Πόσο βοηθούν στον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΕΠ ΣΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Πόσο βοηθούν στον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης τα ΚΕΠ; (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΩΝ ΚΕΠ Τμηματοποίηση πληθυσμού (ποσοστά %) 94

Απόψεις για μελλοντικές υπηρεσίες των ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: Απόψεις για μελλοντικές υπηρεσίες των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΣΤΑ ΚΕΠ Οι συναλλαγές σας με την Εφορία θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΣΤΑ ΚΕΠ Οι συναλλαγές σας με την Εφορία θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή λογαριασμών του Δημοσίου (π.χ. ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή λογαριασμών του Δημοσίου (π.χ. ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΛΛΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή άλλων λογαριασμών (π.χ. ασφάλιση, δόσεις δανείου, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΛΛΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΣΤΑ ΚΕΠ Η πληρωμή άλλων λογαριασμών (π.χ. ασφάλιση, δόσεις δανείου, κ.λπ.) θα σας εξυπηρετούσε να γινόταν στα ΚΕΠ… (Απαντούν όσοι έχουν επισκεφτεί τα ΚΕΠ προσωπικά, Ν = 3.099 άτομα)

Χρήση Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: Χρήση Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ

ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πόσες φορές το μήνα επισκέπτεστε (εσείς προσωπικά, ή κάποιος άλλος από το νοικοκυριό σας) κάποια/ες Δημόσια/ες Υπηρεσία/ες εκτός από τα ΚΕΠ, για να διεκπεραιώσετε κάποιο θέμα δικό σας, ή της οικογένειάς σας; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = 6.009 άτομα)

ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ Αθροιστική τμηματοποίηση πληθυσμού

Εκτίμηση αριθμού χρηστών Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ: ΔΕΙΚΤΗΣ ΣΥΧΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = 6.009 άτομα) Εκτίμηση αριθμού χρηστών Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ: 2.526.817 άτομα

ΔΕΙΚΤΗΣ ΣΥΧΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ (Σύνολο απαντήσεων, Ν = 6.009 άτομα) 2.425.870 – 2.627.764 2.425.870 – 2.627.764 2.425.870 – 2.627.764 2.425.870 – 2.627.764 2.425.870 – 2.627.764 2.425.870 – 2.627.764 2.425.870 – 2.627.764 2.425.870 – 2.627.764

ΔΕΙΚΤΗΣ ΣΥΧΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ Με βάση τον πληθυσμό 18 ετών και άνω (ΕΣΥΕ 2001), ο συνολικός αριθμός χρηστών Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ υπολογίζεται σήμερα στην Ελλάδα σε 2.526.817 άτομα (+/-1,1%). Τοποθετείται δηλαδή μεταξύ 2.425.870 και 2.627.764 ατόμων.

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΕΠ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ Παρατηρηθέν ποσοστό (%) στο σύνολο του δείγματος 18 ετών και άνω Εκτιμώμενος αριθμός στο σύνολο του πληθυσμού Προσωπική Χρήση ΚΕΠ 52 4.558.873 Προσωπική Χρήση ΚΕΠ το τελευταίο τρίμηνο 28 2.429.632 Χρήση Δημοσίων Υπηρεσιών εκτός ΚΕΠ 29 2.526.817

ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΚΕΠ Κατά χρήστες ΚΕΠ

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΧΝΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΠΟΛΙΤΕΣ Συνήθως με ποια δημόσια υπηρεσία έχετε συχνότερα συναλλαγές; (Απαντούν όσοι επισκέπτονται Δημόσιες Υπηρεσίες, Ν = 4.188 άτομα, Αυθόρμητες απαντήσεις)

ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Ποιον τρόπο επικοινωνίας θα χρησιμοποιούσατε για να κάνετε πιο εύκολη και αποδοτική την επικοινωνία σας με τις δημόσιες υπηρεσίες; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = 6.009 άτομα)

ΓΝΩΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Γνωρίζετε ότι μπορείτε να συμπληρώσετε αιτήσεις, ή να πάρετε πληροφορίες για διάφορες συναλλαγές με το Κράτος μέσω Ίντερνετ; (Απαντούν όσοι χρησιμοποιούν το Ίντερνετ, Ν = 1.665 άτομα)

ΧΡΗΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ το Ίντερνετ για διοικητικές υπηρεσίες (πιστοποιητικά, ενημερότητες, κ.λπ.); (Απαντούν όσοι γνωρίζουν ότι μπορούν να συμπληρώσουν αιτήσεις, ή να πάρουν πληροφορίες για διάφορες συναλλαγές με το Κράτος μέσω Ίντερνετ, Ν = 1.456 άτομα)

ΧΡΗΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ το Ίντερνετ για διοικητικές υπηρεσίες (πιστοποιητικά, ενημερότητες, κ.λπ.); (Απαντούν όσοι γνωρίζουν ότι μπορούν να συμπληρώσουν αιτήσεις, ή να πάρουν πληροφορίες για διάφορες συναλλαγές με το Κράτος μέσω Ίντερνετ και έχουν τον υψηλότερο δείκτη χρήσης νέων τεχνολογιών, Ν = 1.177 άτομα)

Ικανοποίηση από τις Δημόσιες Υπηρεσίες ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: Ικανοποίηση από τις Δημόσιες Υπηρεσίες

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Γενικά από τις συναλλαγές σας με τις δημόσιες υπηρεσίες πόσο ικανοποιημένος/η αισθάνεστε; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = 6.009 άτομα)

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Γενικά από τις συναλλαγές σας με τις δημόσιες υπηρεσίες πόσο ικανοποιημένος/η αισθάνεστε; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = 6.009 άτομα)

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΕΠ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ Πιστεύετε ότι τα πράγματα ως προς τη δημόσια διοίκηση και τις λειτουργίες της, πηγαίνουν σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια μάλλον καλύτερα, ή μάλλον χειρότερα; (Σύνολο απαντήσεων, Ν = 6.009 άτομα)

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ Πιστεύετε ότι τα πράγματα ως προς τη δημόσια διοίκηση και τις λειτουργίες της, πηγαίνουν σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια μάλλον καλύτερα, ή μάλλον χειρότερα; (Κατά κομματική εγγύτητα / ταύτιση)