Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
A bit of Greece.
Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Αναζητήσεις στο διαδικτύο.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
Κατηγοριοποίηση του Ιατρού, ως πελάτη της Φαρμακευτικής Εταιρείας. Η εφαρμογή της τεχνολογίας "Predictive Analytics" στο Φαρμακευτικό χώρο Βλάσης Παπαπαναγής.
Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Marketing ( newsletters)
Διαδίκτυο και Επιχειρηματικότητα
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Νέα Ιστοσελίδα Υπηρεσίας ΟΠΣ Νέα Ιστοσελίδα Υπηρεσίας ΟΠΣ Στόχος γενικά:  Προβολή των θεμάτων ΟΠΣ της νέας Προγραμματικής Περιόδου.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Η νέα ιστοσελίδα του Τμήματος
ΕΠΛ 001: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Μηχανές αναζήτησης.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
ICAP A.E. - Ερευνών & Επενδύσεων Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Δωρεάν πρωτοποριακή υπηρεσία της Kompass Request For Quotation (RFQ) Δωρεάν πρωτοποριακή υπηρεσία.
ENA ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ “ΑGORA”
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
1 Μηχανές αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Search Engines.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
Online Essentials Κίκα Χρυσοστόμου. Για να βρούμε κάτι που μας ενδιαφέρει στον Παγκόσμιο Ιστό μπορούμε να χρησιμοποιούμε Μηχανισμούς Αναζήτησης (Search.
Μεθοδολογία αναζήτησης. Χαρακτηριστικά των ερευνητών του διαδικτύου.
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Εφαρμογές Πληροφορικής
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Heal Link Η HEAL Link (Hellenic Academic Libraries Link) είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών και λειτουργεί υπό.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Λάζαρος Πολυμενάκος, καθηγητής ΑΙΤ Ηρακλής Καπρίτσας, telia.co.gr
Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Πλεονεκτήματα και επιφυλάξεις
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Αξιολόγησης της θεματικής πύλης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Θύρα Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
HOLIDAY CHECK ΗΟLIDAY CHECK Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign

Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο για αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες. Η Google δίνει η δυνατότητα σε επιχειρήσεις να προβάλλουν αποτελεσματικά και στοχευμένα τα προϊόντα τους, μέσω της υπηρεσίας Adwords. Περιοχές 1, 2: Διαφημιζόμενοι Google Adwords (επί πληρωμή) Περιοχή 3: Αποτελέσματα αναζήτησης βάσει κριτηρίων της Google 500 χιλιάδες αναζητήσεις πραγματοποιούνται καθημερινά μέσω Google 77,8% των χρηστών αναζητά πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες (Στατιστικά για την Ελλάδα) Η μηχανή αναζήτησης Google 1 3 2

Οι καμπάνιες Adwords, εμφανίζουν διαφημιστικό κείμενο σχετικό με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, στις περιοχές 1, 2 της μηχανής αναζήτησης Google.  Η διαφήμιση εμφανίζεται βάσει των λέξεων κλειδιά που σας ενδιαφέρουν  Πληρώνετε μόνο για τα κλικ που δέχεται η διαφήμισή σας  Καθορίζετε τη μηνιαία δαπάνη, βάσει των δυνατοτήτων και απαιτήσεών σας Πώς λειτουργεί το Adwords Η διαφήμισή σας Προωθήστε τα προϊόντα σας στοχευμένα και αποτελεσματικά Η ιστοσελίδα σας Ο χρήστης πραγματοποιεί μία αναζήτηση Εφόσον η λέξη αναζήτησης περιλαμβάνεται στην καμπάνια σας, η διαφήμισή εμφανίζεται (βάσει κριτηρίων) στα αποτελέσματα Ο χρήστης που ενδιαφέρεται για το προϊόν σας κάνει κλικ και οδηγείται στην ιστοσελίδα σας

 Διαφήμιση που απευθύνεται σε μόνο σε ενδιαφερόμενο κοινό  Ελέγχετε το ποσό που δαπανάτε  Μετρήσιμα αποτελέσματα (ξέρετε κάθε ευρώ πόσα κλικ σας έφερε)  Αυξάνετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας Τι κερδίζετε με το Adwords

 Παγκόσμια κατάταξη Alexa: 7,393,738  Κατάταξη Alexa στην Ελλάδα: No rank (μη επαρκή δεδομένα)  Μέση μηνιαία επισκεψιμότητα (11/3/2012 – 11/6/2012): 705 επισκέψεις  Μέσος όρος μοναδικών επισκεπτών (11/3/2012 – 11/6/2012): 536 επισκέπτες  Επισκεψιμότητα τελευταίου μήνα: 613 επισκέψεις  Προέλευση επισκεπτών: Χρήστες που ήδη γνωρίζουν την εταιρεία και αναζητούν απευθείας βάσει επωνυμίας (πίνακας) Στατιστικά antonopoulos.com.gr

Αύξηση επισκεψιμότητας ιστοσελίδας σταδιακά από τον πρώτο μήνα Προσέλκυση ενδιαφέροντος του κοινού που δε γνωρίζει ή δεν έχει συνεργαστεί με την εταιρεία Συνεργασία με νέες επιχειρήσεις, νέα καταστήματα Στόχος καμπάνιας Google Adwords

 Δημιουργία ομάδων βάσει κοινού στόχευσης: α. Αρτοποιεία β. Ζαχαροπλαστεία  Δημιουργία κατάλληλων διαφημιστικών μηνυμάτων για κάθε ομάδα και συνεχής βελτιστοποίηση ώστε να προσελκύουν τα κλικ των χρηστών  Καταχώρηση των κατάλληλων λέξεων κλειδιά που θα προσεγγίσουν τα κοινά των παραπάνω ομάδων και συνεχής βελτιστοποίηση  Βασικός κορμός λέξεων κλειδιά: (η καμπάνια περιλαμβάνει τις διάφορες παραλλαγές των λέξεων στον τρόπο γραφής, στην πτώση, greeklish) Ενέργειες καμπάνιας Εξοπλισμός Διαμόρφωση Σχεδιασμός Βιτρίνα Νέο κατάστημα Φούρνος Αρτοποιείο Ζαχαροπλαστείο Αρτοζαχαροπλαστ είο

Kritis 13 | | Nea Ionia | Αttiki Τ , | F | Shape Ltd Website Development | E-Marketing| SEO | Web Hosting Services | Domain Services