Ικανότητες Επικοινωνίας ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ Ικανότητες Επικοινωνίας
Αποτελεσματική Επικοινωνία Βρίσκοντας μία θέση όπου ο καθένας μπορεί να δει και να ακούσει, χωρίς να υπάρχουν εμπόδια μεταξύ ομιλητή και κοινού. Περιμένοντας μέχρι το κοινό να συγκεντρωθεί και να είναι έτοιμο να ακούσει ή να δει. Κρατώντας την εξήγηση ή την επίδειξη σύντομα ώστε ο καθένας να μπορεί να συγκεντρώνεται Κάνοντας ερωτήσεις ελέγχοντας το βαθμό κατανόησης.
Η Επικοινωνία Είναι Λεκτική: Η πληροφόρηση και η ανατροφοδότηση δίνονται με τον λόγο, όπου οι παίκτες μαθαίνουν ακούγοντας ή απαντώντας σε ερωτήσεις Μη Λεκτική: Η πληροφόρηση και η ανατροφοδότηση δίνονται διά μέσω επιδείξεων.
Λεκτική Επικοινωνία Οι παίκτες είναι πιο εύκολο να αφομοιώσουν την πληροφόρηση αν ο προπονητής ακούγεται ενδιαφέρων και ελκυστικός. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί: 1. Βεβαιώσου ότι κάθε ένας προσέχει και είναι έτοιμος να αποδεχθεί την πληροφόρηση. 2. ενάλλασσε ένταση και τόνο φωνής, ώστε να δώσεις έμφαση σε λέξεις κλειδιά ή φράσεις. 3. μίλα αργά και καθαρά, αφήνοντας περιστασιακές παύσεις. 4. χρησιμοποίησε λέξεις τις οποίες οι παίκτες καταλαβαίνουν.
Μη Λεκτική Επικοινωνία Μη Λεκτική Επικοινωνία Η Οπτική επικοινωνία περιέχει: 1. Επιδείξεις, που πρέπει να χρησιμοποιηθούν για να δείχνουν στους παίκτες πώς να εκτελέσουν μια συγκεκριμένη δεξιότητα. 2. Γλώσσα του σώματος, η οποία δίνει μια ένδειξη του πως αισθανόμαστε. * Θετική γλώσσα σώματος: - χαμόγελο και διασκέδαση για προπόνηση και για τένις - σήματα με το χέρι ή χειρονομίες που δείχνουν πως ένας παίκτης έχει πετύχει τον σκοπό του. - χαλαρή αλλά άγρυπνη στάση, που δείχνει ενεργητική, ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική
Στυλ Επικοινωνίας Άμεσο ή αυταρχικό: Ανακαλυπτικό : 1. Ο προπονητής δίνει οδηγίες και οι παίκτες τον ακούν. 2. Ο προπονητής λέει στους παίκτες πως θα επιτευχθεί ο σκοπός. 3. Οι ικανότητες εξασκούνται πρώτα σε άσκηση και μετά πιθανά σε αγώνες. 4. Ο προπονητής δίνει ανατροφοδότηση κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση. Ανακαλυπτικό : 1. Ο προπονητής δίνει στους παίκτες ένα τακτικό πρόβλημα για επίλυση. 2. Ο προπονητής και οι παίκτες συζητούν πως θα επιτευχθεί ο σκοπός. 3. Οι ικανότητες μαθαίνονται σε συνθήκες αγώνα. 4. Ο προπονητής κάνει ερωτήσεις για να βοηθήσει τους παίκτες να επιλύσουν τα προβλήματα.
Αποτελεσματικές Ερωτήσεις Κλειστές ερωτήσεις: 1. Αποζητώντας ένα ναι ή ένα όχι. 2. Συνήθως αρχίζουν * είναι? Είναι το servis μέσα? *Υπάρχει? Υπάρχει στιγμή που μπορείς να ανέβεις στο φιλέ? Ανοικτές ερωτήσεις: 1. Απαιτούν σκέψη ή περιγραφή. 2. Συνήθως αρχίζουν *Γιατί? Γιατί έχασες το χτύπημα? *Πώς? Πώς μπορείς να βελτιώσεις την σταθερότητά σου? *Πότε? Πότε μπορείς να κάνεις ένα χτύπημα lob? *Τι/ Ποιες? Ποιες είναι οι επιλογές σου όταν ο αντίπαλος είναι στο φιλέ?
Οργάνωση γκρουπ παικτών Καλοί προπονητές Καλοί οργανωτές. Οργάνωση σε διαφορετικές καταστάσεις: * Οι προπονητές πρέπει να είναι ικανοί να οργανώνουν τους παίκτες γρήγορα, έτσι ώστε όλοι να είναι σε συνεχή δράση και πρόκληση. *Οργάνωση δραστηριοτήτων, όπως προθέρμανσης ή ασκήσεις σε μεγάλα γκρουπ * χωρισμός μεγάλων γκρουπ σε μικρότερα, προκειμένου οι παίκτες να δουλέψουν αποτελεσματικότερα στο γήπεδο. * Εναλλαγή παικτών, έτσι ο καθένας να έχει ένα διαφορετικό ρόλο. * Οργάνωση ενός γκρουπ παικτών σε τουρνουά, όπου οι παίκτες αλλάζουν ρόλους διαδοχικά παίζοντας και διαιτητεύοντας αγώνες.
Τροφοδοσία σε γκρουπ με καινούργιους παίκτες Όταν ο παίκτης δεν μπορεί να κάνει rally, πρέπει να χρησιμοποιηθεί η εξής διαδικασία τροφοδοσίας: : * τροφοδοσία με το χέρι. * μια-μια μπάλα από το καλάθι με ρακέτα χωρίς επιστροφή. * ράλι με τροφοδοσία. * live τροφοδοσία.