2 CH3OH(l) + 3 O2(g) → CO2(g) + 2 H2O(g)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΧΗΜΙΚΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Η χημεία έχει ως αντικείμενο της τη μελέτη των μετασχηματισμών της ύλης που συντελούνται σε επίπεδο ατομικής κλίμακας. Τα φαινόμενα.
Advertisements

Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων – Μεταλλουργών Εργ. Μεταλλουργίας
ΜΑΘΗΜΑ 4°. ΠΕΡIΟΧΕΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΔIΑΦΟΡΩΝ ΦΑΣΕΩΝ 1. ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡIΜΕΝΕΣ (ΣΤΑΘΕΡΕΣ) ΣΥΝΘΗΚΕΣ. 2. ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΑΕΡIΩΝ. 3. ΚΑΤΑ ΤΗ.
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥΚΕΦ.2:2.1 (α) ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΕ ΧΗΜΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ, ΕΝΘΑΛΠΙΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ Ποιες από τις παρακάτω μεταβολές είναι εξώθερμες;
Οριστική. Όταν θέλουμε να δώσουμε πληροφορίες για ένα γεγονός ή μια κατάσταση, χρησιμοποιούμε την οριστική Πηγαίνω στο σχολείο.Γύρισα στο σπίτι Οι αρνητικές.
ΧΗΜΕΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ (Κ)ΚΕΦ.4: 4.1 (α) ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜ. ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ 1Είναι σωστές (Σ) ή λανθασμένες (Λ) οι διατυπώσεις των προτάσεων που.
«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αιτίες, συνέπειες και δυνατότητες άμεσης βελτίωσης» Οι κρίσιμοι τομείς της οδικής ασφάλειας και στάθμευσης, όπου λόγω της αδικαιολόγητης.
Θερμοχημεία. ΟΡΙΣΜΟΙ:ΣΥΣΤΗΜΑ Στη Φυσική ως θερμοδυναμικό σύστημα επιλέγεται συνήθως η ποσότητα ενός αερίου. Στη Χημεία ως θερμοδυναμικό σύστημα ή απλά.
Οι υδρογονάνθρακες Στην ενότητα αυτή θα ασχοληθούμε με τις ενώσεις του άνθρακα, οι οποίες είναι το αντικείμενο μελέτης ενός κλάδου της Χημείας που ονομάζεται.
ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΝΝα διατυπώνετε την έννοια του οικονομικού προβλήματος. ΝΝα επισημαίνετε τις αιτίες ύπαρξης.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Αγροδιατροφικών Προϊόντων. Συσκευασία ενός πρωτογενούς αγροτικού προϊόντος ονομάζεται η περικάλυψη του από κάποιο ειδικό υλικό που χρησιμοποιείται.
ΣΩΜΑΤΙΔΙΑΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΜΟΙΟΠΟΛΙΚΟΥ ΔΕΣΜΟΥ
Αλλάζοντας τη θέση χημικής ισορροπίας σε διαλύματα σόδας και γαλαζόπετρας Νίκη Σπάρταλη, Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτου και Ρομπέρτος Αλεξιάδης ΕΚΦΕ Χανίων
Χημεία Β΄ Λυκείου ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Χημική Κινητική Εισηγητές
Σχολικός Εκφοβισμός 1.Συναισθηματικός 2.Σωματικός 3.Ηλεκτρονικός
Ενότητα Εισαγωγή Είναι εύκολη στη χρήση και στην εκμάθηση.
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
and he will flee from you.
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Προτασιακή λογική.
Ὁ ἄγγελος, ἀγγέλου messenger.
Γερμανία Type equation here..
Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο
Κρέατα ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ:
Δύναμη και κίνηση Γιατί το κιβώτιο σταματά;
Περιοχές απόφασης
ΣΥΝΘΕΣΗ - ΔΙΑΣΠΑΣΗ.
Πνευματική ιδιοκτησία στο ακαδημαϊκό περιβάλλον και ανοιχτή πρόσβαση
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
Θερμοχημεία.
Χημεία Κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου
ΗΜΥ-210: Σχεδιασμός Ψηφιακών Συστημάτων Χειμερινό Εξάμηνο 2007
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
الفصل 5 طاقة التفاعلات الصف الثاني عشر العلمي.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗΣ ΟΜΑΛΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΜΕΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Математичка логика Основни појмови, дефиниција исказа, основне логичке операције над исказима.
H2 (g) + ½ O2 (g) H2O(l) H =-286 kJ.mol-1
Η ΜΑΖΑ, ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ Η «ΗΛΙΚΙΑ» ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
المادة: ع.ف.ت 3 متوسط.
التركيب الجزيئي للغازات
פחמימות - סוכרים כתבו ידידה גוטליב אורית מולוידזון
Promjena Gibbsove energije sa sastavom reakcijske smjese
TRƯỜNG THPT QUANG TRUNG - ĐÀ NẴNG
אנרגיה בקצב הכימיה פרק ג
פחמימות לטוב ולרע הכתוב בכחול לא להוראה לתלמידים
الفصل 5 طاقة التفاعلات اعداد/ راجح شعبان.
ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Φυσικοθεραπείας
الاهتزازات والموجــات
النسبة الذهبية العدد الإلهي
مديريت مالي 1 رشته هاي حسابداري و مديريت
محاضر بجامعة السودان للعلوم والتكنولوجيا
الكيمياء الكهربائية (الفصل 17)
پتانسيل ترموديناميک: اگر به یک سيستم بسته در حال تعادل گرما ( dT ) دهیم و آنرا از تعادل خارج کنیم،در این صورت انرژی داخلی در سمت راست جمله زیر، به خاطر.
Χημική Ισορροπία.
אנרגיה בקצב הכימיה – פרק ב
אנרגיה בקצב הכימיה הוראת פרק ב וייסלברג & כרמי.
الطاقة.
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
Skúma tepelné efekty chemických reakcií a fázových premien
τ [lb/ft2] σ [lb/ft2] Find: c in [lb/ft2] σ1 = 2,000 [lb/ft2]
Deriving the equations of
Variable-wise and Term-wise Recentering
Οξέα και Βάσεις.
- Ηλίας Μπουναρτζής
ΕΕΕΕΚ ΡΟΔΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ποιές είναι οι αμφίδρομες αντιδράσεις; Τι είναι η χημική ισορροπία;
Fe2O3(S) + 3C(S) + 1/2O2(G) → 2Fe(S) + CO2(G) + 2CO(G)
Trigonometry – Sine & Cosine – Angles – Demonstration
Υγιής και ξεκούραστος ύπνος!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2 CH3OH(l) + 3 O2(g) → CO2(g) + 2 H2O(g) Calculate ∆G at 400 °C using the Gibbs Free Energy equation. State whether or not the reaction will be spontaneous. 2 CH3OH(l) + 3 O2(g) → CO2(g) + 2 H2O(g) ∆H (-238.7) (0) (-393.51) (-241.8) ∆S (0.1268) (0.205) (0.2136) (0.1887) (2(-241.8) + (-393.51)) – (2(-238.7) + 3(0)) ΔH° = -399.71 kJ (2(0.1887) + (0.2136)) – (2(0.1268) + 3(0.205)) ΔS° = -0.2776 kJ/K ∆G = ∆H° - T∆S° ∆G = (-399.71) – (673)(-0.2776) ΔG = -212.9 kJ spontaneous

1) ∆G = ∆H° - T∆S° a) ∆G = (-638.4) – (298)(0.1569) ΔG = -685.2 kJ spontaneous b) ∆G = (-57.2) – (298)(-0.1759) ΔG = -4.8 kJ spontaneous

C3H8 (l) + 5 O2(g) → 3 CO2(g) + 4 H2O(l) 2) C3H8 (l) + 5 O2(g) → 3 CO2(g) + 4 H2O(l) ∆H (-118.9) (0) (-393.5) (-285.8) ∆S (0.171) (0.2052) (0.21379) (0.06995) (4(-285.8) + 3(-393.5)) – ((-118.9) + 5(0)) ΔH° = -2204.8 kJ (4(0.06995) + 3(0.21379)) – ((0.171) + 5(0.2052)) ΔS° = -0.2758 kJ/K ∆G = ∆H° - T∆S° ∆G = (-2204.8) – (298)(-0.2758) ΔG = -2122 kJ spontaneous

Fe2O3(s) + 3 CO(g) → 2 Fe(s) + 3 CO2(g) 3) Fe2O3(s) + 3 CO(g) → 2 Fe(s) + 3 CO2(g) ∆H (-822.0) (-110.53) (0) (-393.5) ∆S (0.090) (0.1976) (0.0273) (0.21379) (2(0) + 3(-393.5)) – ((-822.0) + 3(-110.53)) ΔH° = -26.91 kJ (2(0.0273) + 3(0.213679)) – ((0.090) + 3(0.1976)) ΔS° = 0.01497 kJ/K ∆G = ∆H° - T∆S° -31.3 = (-26.91) – (T)(0.01497) T = 293 K 20°C

N2(g) + 3 F2(g) → 2 NF3(g) 4) ∆G = ∆H° - T∆S° (2(-131.2)) – ((0) + 3(0)) ΔH° = -262.4 kJ (2(0.2607) ) – ((0.1915) + 3(0.2027)) ΔS° = -0.2782 kJ/K ∆G = ∆H° - T∆S° 0 = (-262.4) – (T)(-0.2782) T = 943 K 670°C