«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
4 ο Συνέδριο InfoCOM Green ICT 2012 Αθήνα, 17 Μαΐου 2012 «Οι Τεχνολογίες IC και η Καθαρή Ενέργεια» Δρ Γιώργος Αγερίδης Μηχανολόγος Μηχανικός Γενικός Διευθυντής.
Advertisements

Οι εξελίξεις στην ενέργεια Η Ευρώπη μπροστά σε μεγάλες αποφάσεις
«Μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με υψηλό κόστος ενέργειας ;» Investing in Energy 2014 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
ΑΝΟΙΚΤΗ ΗΜΕΡΙΔΑ "Ενεργειακή και Περιβαλλοντική Αναβάθμιση Δημόσιων Χώρων: Καινοτόμες Μέθοδοι και Προοπτικές” Στυλιανός Διαμαντίδης, Γενικός Γραμματέας.
Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας
Αγορά Ενέργειας στην Ελλάδα Π. Κάπρου Προέδρου της ΡΑΕ Καθηγητή ΕΜΠ.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Ιωάννης Χατζηβασιλειάδης, Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος 1 ΙΕΕΕ-Outstanding Engineer Ιωάννης Χατζηβασιλειάδης, ΕΜΠ 28 Μαίου 2010.
Φορέας Ηλεκτροκίνησης Σύνοψη Σχεδιασμού & Οργάνωσης.
O Ρόλος της Κυβέρνησης στην προώθηση και εφαρμογή της πολιτικής για net metering. Γιώργος Παρτασίδης Υπηρεσία Ενέργειας, Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου,
IEE/09/ SHEEP - A Schools' panel for High Energy Efficiency Products Οδηγίες για Μείωση της Κατανάλωσης Ενέργειας.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Προστασία και Διαχείριση Υδατικών Πόρων στην Ελλάδα
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
ΑΗΚ ΑΗΚ Ενεργειακή Απόδοση για Έξοδο από την Κρίση Ενιαία Αγορά Ενέργειας 2014: Το όφελος για τους καταναλωτές Δρ. Βενιζέλος Ευθυμίου
GreenControl by DCS © •Αξιοποίηση Τεχνολογίας •Μείωση ενεργειακού αποτυπώματος •Λειτουργία φιλική στο περιβάλλον •Περιορισμός κόστους «Περίσσια.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έργο «ΠΡΑΣΙΝΟ ΝΗΣΙ» Αϊ-Στράτης ΤΕΥΧΟΣ Β΄ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 19ο χλμ Λεωφ. Μαραθώνος Πικέρμι Τηλ ,
Συστήματα Α.Π.Ε..
Διαχείριση της ζήτησης και ο ρόλος του πολίτη
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ
Τμήμα Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος
ΖΕΤΑ ΠΛΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΙΩΤΑ Β’4
Φωτοβολταϊκά συστήματα Παραδείγματα εφαρμογών ενσωμάτωσης σε κτίρια
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Παγγελματικό E Λ ύκειο Μ εγαλόπολης.
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
Η εξοικονόμηση ενέργειας μαζί με την προώθηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, είναι οι δύο καινούριες συνιστώσες της ενεργειακής πολιτικής της χώρας.
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
« Εξελίξεις στην Ευρωπαϊκή & Ελληνική Αγορά Ενέργειας από τη σκοπιά της Βιομηχανίας » 11 Νοεμβρίου 2014 Κωνσταντίνος Κουκλέλης Πρόεδρος Δ.Σ.
Παρουσίαση ΕΣΑΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ Ενέργεια και ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τροφοδοσίας Συνάντηση με Δημοσιογράφους Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012, Milos, Hilton Athens 1 Αναστάσιος.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ –ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
Vodafone Ελλάδας Περιβάλλον: Αγγελική Παπαντωνίου, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων 19 Οκτωβρίου 2010 Μειώνουμε την αρνητική μας επίδραση Ενισχύουμε τη θετική.
Σκοπός Έρευνας Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ότι αφορά την ενέργεια και ειδικότερα τις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας.
Παρουσίαση ΕΣΑΗ Αγορά ηλεκτρισμού: Ευρωπαϊκές υποχρεώσεις-Ευρωπαϊκή πρακτική Συνάντηση με Δημοσιογράφους Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012, Milos, Hilton Athens.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Καββαδίας Κωνσταντίνος
Φωτοβολταϊκό στοιχείο
Σημασία των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
«2 η Προπαρασκευαστική Δράση Επιχειρηματικής Ανακάλυψης στην Περιφέρεια Αττικής» Αθήνα, 22 Ιανουαρίου 2016 «Η Έρευνα και η Καινοτομία στην Εξοικονόμηση.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ. Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ … Αλεξίου Δημήτρης Αντωνόπουλος Σπύρος.
1 Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ. 2 ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ: Μπορεί να βοηθήσει στα μεγάλα χρηματοδοτικά  Μπορεί να βοηθήσει στα μεγάλα χρηματοδοτικά προβλήματα.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
Χρηματοδοτικές ευκαιρίες για την νέα Προγραμματική Περίοδο
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
AMSTERDAM-SMART GRID CASE STUDY
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Λειτουργία Συστημάτων Ενέργειας
Λειτουργία Συστημάτων Ενέργειας
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Ενεργειακές Κοινότητες
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
Ο θεσμός των Ενεργειακών Κοινοτήτων
Christos Iordanidis Mechanical Engineer N.T.U.A.
Ιωάννης Φαλέκας Επένδυση Ενεργειακής Αναβάθμισης
2nd EcoMobility Conference 22 Ιανουαρίου 2019
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή – Το Καθαρό Ενεργειακό Μέλλον» Δρ. Γιώργος Αγερίδης Μηχανολόγος Μηχανικός Διευθυντής Ενεργειακής Αποδοτικότητας Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας – Κ.Α.Π.Ε.

Περιεχόμενα Ενέργεια και Μεταφορές Η επόμενη ημέρα Τεχνολογικές τάσεις Συμπεράσματα

Ενέργεια και Μεταφορές Κοινή «μοίρα»

είναι πολύτιμες για την ανάπτυξη, Κοινή «μοίρα» Ενέργεια Μεταφορές είναι πολύτιμες για την ανάπτυξη, έχουν ουσιαστική συνεισφορά στην υψηλού επιπέδου ποιότητα ζωής, είναι αιτίες ρύπανσης, είναι κρίσιμες στον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής Ενέργεια: 25.00% Μεταφορές: 14.00%

Και οι δύο για να γίνουν «καθαρές» πρέπει να στραφούμε: Κοινή «μοίρα» Ενέργεια Μεταφορές είναι πολύτιμες για την ανάπτυξη, έχουν ουσιαστική συνεισφορά στην υψηλού επιπέδου ποιότητα ζωής, είναι αιτίες ρύπανσης, είναι κρίσιμες στον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής Και οι δύο για να γίνουν «καθαρές» πρέπει να στραφούμε: στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στα ηλεκτρικά οχήματα

Και για τις δύο υπάρχουν σημαντικά προβλήματα Κοινή «μοίρα» Ενέργεια Μεταφορές είναι πολύτιμες για την ανάπτυξη, έχουν ουσιαστική συνεισφορά στην υψηλού επιπέδου ποιότητα ζωής, είναι αιτίες ρύπανσης, είναι κρίσιμες στον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής Και οι δύο για να γίνουν «καθαρές» πρέπει να στραφούμε: στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στα ηλεκτρικά οχήματα Και για τις δύο υπάρχουν σημαντικά προβλήματα Αλλά με αλληλεξαρτώμενες λύσεις

Οι ευρύτερα διαδεδομένες και πιο άμεσα διαθέσιμες ΑΠΕ, έχουν ορισμένα εγγενή προβλήματα: Η ηλιακή (φωτοβολταϊκά), αυστηρή περιοδικότητα Η αιολική (ανεμογεννήτριες), στοχαστική διακύμανση Επιπλέον: και στις δύο η παραγωγή δεν συγχρονίζεται με τη ζήτηση ενώ η αυξημένη συμμετοχή τους στην ημερήσια αγορά ζήτησης μπορεί να δημιουργήσει: προβλήματα μετάβασης («Duck Curve») της καθαρής ζήτησης (ηλεκτρική ζήτηση μείον την παραγωγή από ΑΠΕ) αστάθεια δικτύου ανεπάρκεια στην αντιμετώπιση στιγμιαίων αιχμών ζήτησης

Οι λύσεις των προβλημάτων αυτών είναι: Τα Έξυπνα Δίκτυα Διαχείριση σε πραγματικό χρόνο της εγχεόμενης στο δίκτυο ενέργειας και αντιμετώπιση της μη συγχρονισμένης παραγωγής και ζήτησης, και Η Αποθήκευση Ενέργειας Διαχείριση των αναγκών σε υπηρεσίες δικτύου και μετατόπιση φορτίου για κάλυψη των απαιτήσεων ζήτησης

2. Η επόμενη ημέρα Σήμερα: 2. Η επόμενη ημέρα Σήμερα: ο ψηφιακός έλεγχος της λειτουργίας κινητήρων και συστημάτων είναι περισσότερο άμεσος, αποτελεσματικός, αποδοτικός και ασφαλής όταν η τροφοδοσία τους γίνεται με ηλεκτρική ενέργεια. Έτσι, ο εξηλεκτρισμός όλων των συστημάτων παραγωγής, μεταφορών, εργασίας, διαμονής, διαβίωσης και αναψυχής είναι μονόδρομος.

Autonomous, Connected, Electrified, and Shared Το άμεσο Μέλλον Ενέργεια Μεταφορές Autonomous, Connected, Electrified, and Shared («ACES») Με την ανάπτυξη μεγάλου αριθμού επιχειρηματικών μοντέλων, για όλους τους stakeholders και για μία αγορά δισεκατομμυρίων.

3. Τεχνολογικές τάσεις Με τα σημερινά δεδομένα, η αποθήκευση μπορεί να γίνει: σε «κινούμενες» διατάξεις – τα ηλεκτρικά οχήματα, και σε «σταθερές» εγκαταστάσεις – συστοιχίες συσσωρευτών Οι κύριες διαφορές των δύο εναλλακτικών είναι: Οι συστοιχίες συσσωρευτών είναι «στατικά» συστήματα – φορτίζονται από και εκφορτίζονται στο δίκτυο, έχοντας έτσι περιορισμένη ευελιξία, ενώ Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι «δυναμικά» συστήματα, αφού καταναλώνουν ενέργεια (φορτίο) και τα ίδια. Είναι, όμως, διασπαρμένα και κατ’ αρχάς μη ελέγξιμα. Το μειονέκτημα αυτό απαλείφεται: με την ομαδοποίηση ενός αριθμού αυτοκινήτων (virtual power plant), και την εφαρμογή διαδικασιών «έξυπνης φόρτισης»

Αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας: Μείωση του κόστους και αύξηση της ζήτησης

Ο ρόλος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Έξυπνα δίκτυα και υπηρεσίες V2G & V2H

4. Συμπεράσματα

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν είναι «ακόμη ένα αυτοκίνητο» Γη & Ανθρωπότητα: Ανάπτυξη Ευημερία Επίπεδο διαβίωσης Βιωσιμότητα – αειφορία Οι κύριοι τομείς της ηλεκτροκίνησης: Οχήματα Υποδομές Υπηρεσίες υποστήριξης Η Γη και η Ανθρωπότητα Το περιβάλλον Ο ενεργειακός τομέας Οι κύριοι τομείς της ηλεκτροκίνησης Περιβάλλον: Αστικό περιβάλλον – αστικοποίηση Δημόσια υγεία Παγκόσμιο περιβάλλον Κλιματική αλλαγή Ενεργειακός τομέας: Καθαρή ενέργεια Εξηλεκτρισμός Ανανεώσιμες πηγές & Διασπαρμένη παραγωγή Έξυπνη ενέργεια

Σενάρια διάδοσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων Σημαντική παράμετρος για να έχουν εφαρμογή όλα τα προηγούμενα, είναι ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν. Σενάρια διάδοσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Τι ισχύει στην Ελλάδα Στο «Εθνικό Πλαίσιο Πολιτικής» για την ανάπτυξη της αγοράς υποδομών εναλλακτικών καυσίμων, προβλέπεται ότι το 2030 στην Ελλάδα θα κυκλοφορούν 15.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η πρόβλεψη αυτή βασίζεται στο υποθετικό σενάριο επίτευξης ετήσιων πωλήσεων 1% ηλεκτρικών αυτοκινήτων επί του συνόλου των ετήσιων πωλήσεων αυτοκινήτων. Το ποσοστό αυτό υπάρχει σήμερα σε πολλές χώρες (Η.Π.Α., Γαλλία, Ιταλία), είναι λίγο μεγαλύτερο στη Γερμανία, πλησιάζει το 5% στην Ολλανδία και φθάνει το 35% στη Νορβηγία. Στο «Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα – ΕΣΕΚ», προβλέπεται (θα αναληφθούν οι απαραίτητες πολιτικές) ότι το 2030 το 10% των επιβατικών αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν στην Ελλάδα θα είναι ηλεκτρικά. Αυτό σημαίνει (με τα σημερινά στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ.) ότι το 2030 θα κυκλοφορούν περίπου 560.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα προηγούμενα χρόνια, το ποσοστό ετήσιων πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων κυμαίνεται κατά μέσο όρο στο 0,1% (ένα τοις χιλίοις). Ποια από τις δύο πολιτικές θα ισχύσει, θα το διαπιστώσουμε σε 11 χρόνια.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας