ΟΝΟΜΑ ……………………… …………….………. Ζωγράφισε τα γράμματα και το αεροπλάνο. αααα ε Διάβασε όλες τις φωνούλες και βάλε σε κύκλο τις φωνούλες ε ΑΑΑΑ τ και α …… μ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές Έννοιες Προγραμματισμού
Advertisements

Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Γράψε στους κύκλους τι συμβαίνει το φθινόπωρο
Δημιουργία παρουσίασης:
Εισαγωγή στους Αλγορίθμους
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Mε τί τύπους αεροσκαφών ερχόταν συνήθως στην Αθήνα η ΜΕΑ την δεκαετία του 70 και 80? ΕΡΩΤΗΣΗ 1.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Ο κύκλος του νερού. για τη Β΄ Δημοτικού
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Θέατρο σκιών.
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Ένα λεμόνι με φτερά Νικολάου Έλενα.
Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα;
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Χάσαμε την γάτα Σελ
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Ιστορίες σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ
Παραδοσιακά παιχνίδια
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΥΤΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ…… 1 Ο Ολοήμερο τμήμα.
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Η Ευρωπαϊκή γωνιά στο σχολείο μας Η Ευρωπαϊκή γωνιά στην τάξη μας.
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΙΤΛΟΣ: ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΛΑΤΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : ΙΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΑΞΗ : Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
ΕΝΑΣ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΟΥ
ΧΟΥΝΤΑΛΑ ΕΛΛΗ Φεβρουάριος 2014 Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΜΟΡΦΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (Ι) Να διηγούνται εμπειρίες σχετικές με τη θάλασσα (καλοκαιρινό κολύμπι, παιχνίδι στην παραλία, ταξίδι με πλοίο/βάρκα, ψάρεμα κ.ά.).
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ « ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ» ΤΑΞΗ : Γ3.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ
ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Τυπογραφία ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Το ενδιαφέρον των παιδιών για εκείνο το οποίο "καλούνται" να λάβουν ως νέα πληροφορία είναι αυτό που αποτελεί το ισχυρότερο κίνητρό τους στην ανακάλυψη.
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3Ο.
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Βασίλης Ευτυχία Ιάσωνας ΤΜΗΜΑ E1.
Προσωπικές αντωνυμίες
Yποβοηθούμενη μάθηση και αξιολόγηση
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
για να σχηματίσω τη λέξη
Βασίλης Αθανασιάδης τάξη Ε2 ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Αν κάνει καλό καιρό, θα πάμε εκδρομή.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΝΟΜΑ ……………………… …………….………. Ζωγράφισε τα γράμματα και το αεροπλάνο. αααα ε Διάβασε όλες τις φωνούλες και βάλε σε κύκλο τις φωνούλες ε ΑΑΑΑ τ και α …… μ και α …… σ και α …… π και α …… Ένωσε τη φωνούλα α μόνο με τις εικόνες που το όνομά τους αρχίζει από α και ζωγράφισέ τις.