Λήψη Αποφάσεων και Συναρτήσεις Ελέγχου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προγραμματισμός Ι (αποφύγετέ τον!) 3) Διακοπτόμενος βρόχος: (αποφύγετέ τον!) float energy;......while(TRUE){drink_water(); if(energy
Advertisements

Προγραμματισμός Ι Προτάσεις ελέγχου ροής Ο πιο συνηθισμένος τρόπος εκτέλεσης είναι ο ακολουθιακός: δύο ή περισσότερες προτάσεις βρίσκονται διατεταγμένες.
Δομές Διακλάδωσης Μην ελπίζεις ότι θα ξεφύγεις αν κάνεις κάποιο κακό. Γιατί κι αν ξεφύγεις απ’ τη προσοχή των άλλων, θα υποπέσεις στην αντίληψη της συνείδησής.
Εντολες Επιλογης (Selection)
ΘΠ06 - Μεταγλωττιστές Πίνακας Συμβόλων, Σημασιολογικές Ενέργειες.
Βρόχος με συνθήκη εισόδου στη C, οδηγούμενος από μετρητή: for
ΗΥ-150 Προγραμματισμός Εντολές Ελέγχου Ροής.
Προγραμματισμός στο ΜatLab
Ενότητα Η Δομή Επανάληψης
ΕΛΕΓΧΟΣ ΡΟΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 4. ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΠΡΟΤΑΣΗ Α ΠΡΟΤΑΣΗ Β ΠΡΟΤΑΣΗ Γ ………………. ΠΡΟΤΑΣΗ n ΠΡΟΤΑΣΗ Α ΠΡΟΤΑΣΗ Β ΠΡΟΤΑΣΗ Γ ………………. ΠΡΟΤΑΣΗ n.
Προγραμματισμός Ι Προτάσεις επανάληψης - γενικά επαναλαμβάνουν ένα μπλοκ προτάσεωνΟι προτάσεις επανάληψης επαναλαμβάνουν ένα μπλοκ προτάσεων είτε για όσες.
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΙ ΕΞΟΔΟ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ #include int main() { char ch; int i; float fl; printf("dose.
ΤΕΛΕΣΤΕΣ II ΜΑΘΗΜΑ 5.
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
Υποθετικός τελεστής Ο υποθετικός τελεστής (?:) αποτελείται από δύο σύμβολα. Ανήκει στην κατηγορία των τελεστών που αποτελούνται από συνδυασμό συμβόλων.
ΒΡΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑ 5. ΒΡΟΧΟΙΒΡΟΧΟΙ Ο Βρόχος (loop) αποτελείται από προτάσεις επανάληψης. Οι προτάσεις επανάληψης είναι οι προτάσεις που επαναλαμβάνουν ένα.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.
Microsoft Excel 4.4 Τύποι και Συναρτήσεις
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Εισαγωγή στη Java II.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Eντολες Επαναληψης - Βροχοι (repetition and loops)
2-1 Ανάλυση Αλγορίθμων Αλγόριθμος Πεπερασμένο σύνολο εντολών που, όταν εκτελεστούν, επιτυγχάνουν κάποιο επιθυμητό αποτέλεσμα –Δεδομένα εισόδου και εξόδου.
Eντολες Επαναληψης - Βροχοι (repetition and loops)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Συγγραφείς Α.Βακάλη Η. Γιαννόπουλος Ν. Ιωαννίδης Χ.Κοίλιας Κ. Μάλαμας Ι. Μανωλόπουλος Π. Πολίτης Γ΄ τάξη.
Επανάληψη.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ PASCAL ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ: ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 1 Κεφάλαιο 4 Σημασιολογία μιας Απλής Προστακτικής Γλώσσας Προπτυχιακό.
ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Ξενοφών Ζαμπούλης ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Επανάληψη.
Διαφάνειες παρουσίασης #2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΘΠ06 - Μεταγλωττιστές Ενδιάμεσος Κώδικας – Μεταφραστικά Σχήματα.
Επιστημονικός Υπολογισμός Ι Πρώτο Εργαστήριο Εισαγωγή στο matlab 15 Οκτωβρίου 2010 Γιώργος Δρακόπουλος ΤΜΗΥΠ.
Οι εντολές επανάληψης Σε πολλά προβλήματα απαιτείται η επανάληψη ενός συνόλου ενεργειών προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα. Θα αναφέρουμε δύο χαρακτηριστικά.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 4: Συμβολοσειρές και Δομές Ελέγχου. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Βασικά στοιχεία της Java
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Τύποι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος/Έξοδος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 2: Συναρτήσεις Εισόδου ⁄ Εξόδου. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ «Εισαγωγή στον οντοκεντρικό προγραμματισμό (βασική εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας)» Ρουσσάκης Ιωάννης, ΤΕΙ Κρήτης,
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 4: Επαναληπτικές δομές. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών.
Δομές Επανάληψης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
Προτάσεις, εκφράσεις, τελεστές Βασικά στοιχεία ελέγχου προγράμματος
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι
Βρόχος Do … Loop Σκοπός Μαθήματος Χρήση Do… Loop για την εκτέλεση μιας ομάδας εντολών μέχρι να εκπληρωθεί μια συγκεκριμένη συνθήκη.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ «ΓΙΑ» Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της.
Ενότητα 5 : Δομές Ελέγχου της γλώσσας PHP Ιωάννης Τσούλος
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Αν συνθήκη_ισχύει τότε εντολές Τέλος_Αν
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
Δομημένος Προγραμματισμός - Κεφάλαιο 4 - Ανάπτυξη αλγορίθμων
Δομή Επιλογής Μάθημα 4ο Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Τάξη Γ Οικονομίας & Πληροφορικής Θετικών Σπουδών 2ο Γενικό Λύκειο Αλιβερίου |
ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εντολές και δομές αλγορίθμου
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Τύποι δεδομένων και τελεστές,
ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ, ΑΝΑΜΟΝΕΣ (DELAYS), ΗΧΟΙ
ΕΝΟΤΗΤΑ 5 Αναλογικά σήματα.
UNIT 1 Τα Πρώτα Προγράμματα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λήψη Αποφάσεων και Συναρτήσεις Ελέγχου ΕΝΟΤΗΤΑ 4 Λήψη Αποφάσεων και Συναρτήσεις Ελέγχου

Σκοπός και περίγραμμα της Ενότητας 4 Να μελετήσουμε τις συναρτήσεις που ελέγχουν την ροή και την εκτέλεση ενός προγράμματος Σκοπός της παρουσίασης Σύνοψη Παρουσίαση συγκριτικών, λογικών και σύνθετων τελεστών Παρουσίαση των συναρτήσεων συνάρτηση If () συνάρτηση If() else συνάρτηση For() συνάρτηση While() Παρουσίαση συναρτήσεων ελέγχου 2

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΙ ΤΕΛΕΣΤΕΣ Το Arduino γνωρίζει πώς να κάνει συγκρίσεις μεταξύ αριθμών ή αποτελεσμάτων συγκεκριμένων συναρτήσεων. Στον πίνακα παρουσιάζονται οι συγκριτικοί τελεστές καθώς και τα σύμβολα που τους αναπαριστούν. ΤΕΛΕΣΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΟ Ίσο = = Διάφορο != Μικρότερο <  Μεγαλύτερο >  Μικρότερο ή ίσο < = Μεγαλύτερο ή ίσο >= 3

ΛΟΓΙΚΟΙ ΤΕΛΕΣΤΕΣ Είναι ακόμη δυνατό να συσχετιστούν μερικές από τις προηγούμενες συγκρίσεις μεταξύ τους Όταν δύο ή περισσότερες εκφράσεις σχετίζονται με αυτούς τους λογικούς χειριστές, υπάρχουν δύο πιθανά αποτελέσματα : «Αληθές" ή “Ψευδές". ΤΕΛΕΣΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΟ NOT (ΟΧΙ) ! AND (ΚΑΙ) && OR (Η) || ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ (Letter == ‘X’) && (A > 10) // Ψευδές (A == 10+3) && (B >= 12345) && (Letter != ‘Q’) // Αληθές (B > 12300) || (PI = 3.1412) // Αληθές (A == B) || (A > 10 + 4) // Ψευδές !(A == B) // Αληθές 4

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΙ ΤΕΛΕΣΤΕΣ Πολλές φορές θα κάνετε πολύ απλές πράξεις με μια μεταβλητή και το αποτέλεσμα θα καταλήξει στην ίδια μεταβλητή. Θυμηθείτε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους λεγόμενους "σύνθετους τελεστές" για να απλοποιήσετε αυτές τις εκφράσεις. ΠΡΑΞΗ ΤΕΛΕΣΤΗΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΙΣΟ ΜΕ ++ αυξάνει κατά ένα X++ X= X + 1 - - μειώνει κατά ένα Y- - Y = Y - 1 + = πρόσθεση X+=Y X = X + Y -= αφαίρεση X-= 3 X = X - 3 *= πολλαπλασιασμός X *= Y X = X * Y /= διαίρεση X /= 5 X = X / 5 5

ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ IF() Αυτή είναι η πιο βασική και σημαντική συνάρτηση ελέγχου. Αν το αποτέλεσμα είναι "αληθές", εκτελεί όλες τις συναρτήσεις μέσα στα άγκιστρα "{...}". Εάν το αποτέλεσμα είναι "ψευδές", ο ελεγκτής δεν τις εκτελεί και το πρόγραμμα συνεχίζεται. 6

ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ IF() ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: if(συνθήκη) { …. } συνθήκη: καθορίζει την συνθήκη που θα ελέγξει ο ελεγκτής Arduino. άγκιστρα: μπορεί να μοιάζουν με δύο φέτες ψωμιού σε ένα σάντουιτς. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: void loop() if((A>B) || (C < 25)) //Αν η συνθήκη είναι αληθής… digitalWrite(6,HIGH); //Ενεργοποιείται ο ακροδέκτης 6 C=25; //Η τιμή 25 αποθηκεύεται στην μεταβλητή C .... //Συνεχίζεται η εκτέλεση του προγράμματος.... 7

ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ IF() ELSE 8

ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ IF()ELSE ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: if(συνθήκη) { …. } συνθήκη: καθορίζει την συνθήκη που θα ελέγξει ο ελεγκτής Arduino. άγκιστρα: μπορεί να μοιάζουν με δύο φέτες ψωμιού σε ένα σάντουιτς. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: if(digitalRead(4) == 1) //Αν ο ακροδέκτης 4 είναι “1” … digitalWrite(6,HIGH); //Ενεργοποιείται ο ακροδέκτης 6 else //…και αν όχι… digitalWrite(6,LOW); //Απενεργοποιείται ο ακροδέκτης 6 …. //Συνεχίζεται η εκτέλεση του προγράμματος 9

ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ FOR() Αυτή η συνάρτηση μας επιτρέπει να δημιουργούμε ελεγχόμενους βρόχους Δηλώνουμε μια αρχική τιμή Η μεταβλητή τιμής (μετρητής) αλλάζει αυτόματα Αν η συνθήκη είναι αληθής εκτελείται το μπλοκ εντολών, αυξάνεται ο μετρητής και στην συνέχεια ελέγχεται ξανά η συνθήκη Όταν η συνθήκη γίνει ψευδής, η εκτέλεση του βρόχου σταματά. 10

ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ FOR() ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: { …. } αρχικοποίηση: δηλώνεται αρχική τιμή σε μια μεταβλητή συνθήκη: η συνθήκη που θα ελεγχθεί αύξηση: αλλαγή της τιμής της μεταβλητής μετρητή άγκιστρα: μπορεί να μοιάζουν με δύο φέτες ψωμιού σε ένα σάντουιτς ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: for (int N = 1; N < 5; N=N+1) //Αρχικοποίηση του βρόχου digitalWrite(6,HIGH); //Ενεργοποιείται ο ακροδέκτης 6 delay (150); //Γίνεται παύση του προγράμματος για 0.15” digitalWrite(6,LOW); //Απενεργοποιείται ο ακροδέκτης 6 delay (1000); //Γίνεται παύση του προγράμματος για 1” …. //Συνεχίζεται η εκτέλεση του προγράμματος 11

ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ WHILE() Η συνάρτηση While είναι παραλλαγή της συνάρτησης for() Χρησιμοποιούνται επίσης σε βρόχους όπου οι συναρτήσεις εκτελούνται για συγκεκριμένο αριθμό επαναλήψεων while(συνθήκη) { …. } συνθήκη: είναι η συνθήκη που ελέγχεται. Ο βρόχος θα εκτελείται συνεχώς, μέχρι η συνθήκη να γίνει ψευδής. Όταν αυτό συμβεί, η εκτέλεση του βρόχου σταματά και το πρόγραμμα συνεχίζεται. 12

ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ WHILE() ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: int N = 6 while (N > 0) //όσο η μεταβλητή N είναι μεγαλύτερη από το 0 … { digitalWrite(6,HIGH); //Ενεργοποιείται ο ακροδέκτης 6 delay (150); //Γίνεται παύση για 0.15” digitalWrite(6,LOW); //Απενεργοποιείται ο ακροδέκτης 6 delay (1000); //Γίνεται παύση για 1” Ν--; //Η επόμενη τιμή της μεταβλητής N ( N = N – 1) } …. //Συνεχίζεται η εκτέλεση 13

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ SWITCH() / CASE Αυτή η συνάρτηση θα σας επιτρέψει να επιλέξετε ανάμεσα σε διαφορετικές «περιπτώσεις" εκτέλεσης των συναρτήσεων. Μια συνάρτηση switch συγκρίνει την τιμή μιας μεταβλητής με τις τιμές που καθορίζονται στις εκφράσεις case. «Αν η τιμή της μεταβλητής είναι X, εκτέλεσε αυτές τις συναρτήσεις. Αν η τιμή της μεταβλητής είναι Y, εκτέλεσε κάποιες άλλες. Αν είναι Ζ κάποιες άλλες κλπ ... " 14

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ SWITCH() / CASE { case X: ….; break; case n: default: } μεταβλητή: είναι η τιμή της μεταβλητής που πρόκειται να συγκριθεί με τις τιμές που αναφέρονται στην case. case: καθορίζει τις τιμές που θα συγκριθούν με την τιμή της μεταβλητής. default: είναι προαιρετική. Αν καμία από τις τιμές δεν συμπίπτει εκτελούνται οι συναρτήσεις που βρίσκονται μετά το default. 15

CONTROL FUNCTION 16

ΑΛΛΕΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ DO…WHILE() Ο βρόχος do λειτουργεί όπως ο βρόχος while() loop, με την διαφορά ότι η συνθήκη ελέγχεται στο τέλος του βρόχου do { …. } while(συνθήκη) ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ BREAK Η break χρησιμοποιείται για την έξοδο από ένα βρόχο for(),while() ή do(), παρακάμπτοντας την συνθήκη του βρόχου. Χρησιμοποιείται επίσης για την έξοδο από μια έκφραση switch() / case break; ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ RETURN Τερματίζει μια συνάρτηση και επιστρέφει μια τιμή από οποιαδήποτε συνάρτηση δημιουργήθηκε από τον χρήστη , στην καλούμενη συνάρτηση. return; return value; value: είναι η τιμή που επιστρέφει η συνάρτηση όταν γυρίζει στο πρόγραμμα που την κάλεσε ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ GO TO() Μεταφέρει την ροή του προγράμματος σε ένα συγκεκριμένο σημείο μέσα στο πρόγραμμα. test: …. goto test: Πηγαίνει όπου καθορίζεται από την ετικέτα. 17

ΕΝΟΤΗΤΑ 4 Λήψη Αποφάσεων και Συναρτήσεις Ελέγχου Ευχαριστούμε