ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ - 3 ΜΟΥΣΙΑ –.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παναγία η Κανακαριά Στη Λυθράγκωμη, ένα χωριό της επαρχίας Αμμοχώστου στη περιφέρεια της τουρκοκρατούμενης Καρπασίας βρίσκεται ένα σπάνιο δείγμα της.
Advertisements

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΚΟΜΒΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΙΣΤΟ:
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Προγράμματος για το Επαρχιακό Αρχαιολογικό Μουσείο.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας “Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Εισαγωγή: Νέες Τεχνολογίες στα Μουσεία
 Η Εθνική Πινακοθήκη δημιουργήθηκε κατόπιν δωρεάς του νομικού Αλεξάνδρου Σούτσου, που το 1896 άφησε την περιουσία του στο κράτος με σκοπό τη δημιουργία.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
Εξειδικευμένα Θέματα D - STAR ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ SV4LAX SV4LAX.
1 Μουσεία-Μνημεία-Σχολεία: Πολιτισμός και η Κυπριακή πραγματικότητα.
Επιμέλεια : Χατζήπαπας Αριστομένης
Πάνος Κωνσταντόπουλος
Οργάνωση πληροφοριών Ευρετηρίαση Γ Εξάμηνο Τετάρτη 12-3μμ, αίθουσα Β13 Καθηγητής: Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ.
Η παρουσία ρύπων στα υφασμάτινα αντικείμενα (1 από 3)
D -STAR ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ SV4LAX SV4LAX.
Στερέωση και υποστήριξη υφασμάτων
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
1. Βαφές Οι βαφές είναι έγχρωμες ενώσεις οι οποίες μπορούν να ενωθούν με τις φυσικές και τις συνθετικές ίνες και να τις χρωματίσουν. Η τέχνη της βαφής.
Εργασία με θέμα : «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ» πολιτικές και προβληματισμοί ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΡΟΥΜΠΑΝΗ ΑΘΗΝΑ 2006 ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ.
Β’ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΠΕ ΑΡΝΑΙΑΣ Εκπαιδευτικος-ςυγγραφεας
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Σχεδιασμός Εκθέσεων. Περιεχόμενα μαθήματος Η έννοια της μουσειακής έκθεσης και ο ειδικός χαρακτήρας της Η έννοια της μουσειακής έκθεσης και ο ειδικός.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΣΕ ΤΕΧΝΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ(ΤΕΜ) z3-ωρο, επιλεγόμενο μάθημα Δ’ εξαμήνου zΔιαλέξεις, επισκέψεις σε πραγματικά και εικονικά μουσεία,
Πέτρος Π. Καριώτογλου Παιδαγωγική Σχολή Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
«Από την εθνογραφική πράξη στη μουσειακή αφήγηση. Λέξεις και αντικείμενα: μνήμες του παρελθόντος και μορφές αναπαράστασής τους.» Το παράδειγμα από την.
Η περίπτωση του Φωτογραφικού αρχείου του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου ( Συνάντηση 8) Μέρος του περιεχομενου της παρουσίασης αντλήθηκε απο την μεταπτυχιακή.
Περί μουσείων… «Αντικείμενα» τα οποία χρήζουν αποκωδικοποίησης αποτελούν και τα μουσεία: η μουσειακή αναπαράσταση και η διάσωση της πολιτισμικής κληρονομιάς.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ»(ΕΦΕΠΤ) ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.
Μουσεία: η διαχείριση της πολιτισμικής κληρονομιάς και η μνήμη (ή μνήμες)
1 Σχεδιασμός πολυμεσικών εφαρμογών για μουσεία. Ιστορικό Το 1992 συστάθηκε κατάλληλη επιτροπή από τον οργανισμό ICOM (International Council of Museums)
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 5 Εκπαιδευτικά προγράμματα στο μουσείο ΠΔΜ - ΠΤΝ.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
3-ωρο, επιλεγόμενο μάθημα Γ’ εξαμήνου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Πλαίσιο για την δημιουργία ενός επιτόπιου πειραματικού ηχομουσείου
ΓΕΛ ΟΙΧΑΛΙΑΣ Η A΄ ΤΑΞΗ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ Υπεύθυνοι καθηγητές.
Εργαστήριο Συντήρησης επίπλων & ξύλινων κατασκευών
ΕΤΗΣΙΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ Οκτώβριος 2017
Το Μουσείο του Μέλλοντος
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ - 3 ΜΟΥΣΙΑ –

Μουσείο είναι… ένα ίδρυμα μόνιμο μη κερδοσκοπικό στην υπηρεσία της κοινωνίας και της ανάπτυξής της, ανοιχτό στο κοινό που έχει ως έργο να συλλέγει, να διατηρεί να μελετά, να γνωστοποιεί και να εκθέτει υλικά τεκμήρια του ανθρώπινου πολιτισμού και του περιβάλλοντός του με στόχο τη μελέτη, την εκπαίδευση και τη ψυχαγωγία (ICOM)

Αποστολή μουσειακών εκθέσεων Εκπαιδευτική Ψυχαγωγική Αύξηση του ενδιαφέροντος του κοινού για το μουσείο μέσω προσφοράς εναλλακτικών δραστηριοτήτων αξιοποίησης ελεύθερου χρόνου Οικονομική υποστήριξη και νομιμοποίηση του ιδρύματος Επιβεβαίωση εμπιστοσύνης του κοινού μέσω της υπεύθυνης διαχείρισης και προστασίας, παρουσίασης συλλογών, δωρεές αντικειμένων

Ιστορική εξέλιξη των εκθεσιακών πρακτικών Εξελίξεις στην εκθεσιακή φιλοσοφία αφορούν: τρόπο διάταξης εκθεμάτων τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί τη διάθεση που προκαλούν στους επισκέπτες θεωρητικές αφετηρίες του τρόπου έκθεσης, ιδεολογικό πλαίσιο: είδος των μηνυμάτων και κυρίαρχων ιδεολογιών που τυχόν προωθεί Αποστολή των εκθέσεων

Βασικές λειτουργίες του σύγχρονου μουσείου Συλλογή Καταγραφή Αρχειοθέτηση /Τεκμηρίωση Συντήρηση Αποθήκευση / Ασφάλεια Μελέτη Έκθεση Επικοινωνία ΣΟΦΙΑ ΜΑΡΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

Εκθεσιακές πρακτικές Ιστορία της έκθεσης Διαρρύθμιση χώρου Οργάνωση εκθεμάτων Εκθεσιακός εξοπλισμός Πληροφοριακό υλικό Συνολικό εκθεσιακό περιβάλλον Μορφή των εκθέσεων Σημασία των εκθέσεων

Οργάνωση εκθεμάτων Ανάλογα με την καταλληλότητα και διαθεσιμότητα χώρου Κυριαρχεί η χρονολογική παρουσίαση, αργότερα χρονολογική/τυπολογική ή τυπολογική/χρονολογική (ή γεωγραφική προέλευση) και στη συνέχεια υλικό κατασκευής αλλά συνήθως διαστάσεις Γραμμική διάταξη εκθεμάτων, κυρίαρχη τάση: έκθεση όσον το δυνατόν περισσότερων αντικειμένων

Εκθεσιακός εξοπλισμός Ο ίδιος τύπος, πιο πολυτελής στα μεγάλα μουσεία, πιο απλός στα μικρά Απλές επιφάνειες: λίθινες ή μαρμάρινες βάσεις και βάθρα, ξύλινα ή γύψινα ράφια, προθήκες διαφόρων τύπων και τραπέζια Κατασκευή εξειδικευμένου μουσειακού εξοπλισμού για α’ φορά από την Αρχαιολογική Εταιρεία

Φωτισμός Στόχος του σωστού φωτισμού είναι η δημιουργία αντίθεσης ανάμεσα στα αντικείμενα & το υπόβαθρο Η σωστή μελέτη του φωτισμού διευκολύνει τη θέαση, αναδεικνύει τη φύση των αντικειμένων, αλλά και προδιαθέτει ψυχολογικά τον επισκέπτη συμβάλλοντας στην αισθητική ατμόσφαιρα της έκθεσης Πρέπει να λαμβάνονται υπόψη όλοι οι απαραίτητοι περιορισμοί που συνδέονται με την προστασία των αντικειμένων

Φυσικός φωτισμός Έχει σημαντικά πλεονεκτήματα και αποτελεί θέλγητρο για έναν εκθεσιακό χώρο αν και συχνά αποκλείεται για λόγους προστασίας των αντικειμένων Η εισαγωγή φυσικού φωτός εισάγει την ανάγκη ελέγχου του απαιτώντας πολύπλοκα συστήματα μεγάλης ακρίβειας Πλεονεκτήματα: καλύτερη ποιότητα φωτός, πιο ευχάριστο, αναδεικνύει την τρισδιάστατη υφή εκθεμάτων, μακροπρόθεσμα πιο οικονομική λύση, περιβαλλοντικό όφελος από άποψη ενεργειακής κατανάλωσης, τα ανοίγματα προσφέρουν φυσικό φως και θέα ξεκουράζοντας τον επισκέπτη και βοηθούν στον προσανατολισμό