Τεχνολογίες Μάθησης http://switch.csd.auth.gr/.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτική της Πληροφορικής Ι Ο Στόχος του Μαθήματος Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 27/9/2011.
Advertisements

Απρίλιος ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Πάτρα, 1-3 Νοεμβρίου 2006 ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ στοιχεία χρήσης 2005.
Μαρία Καρύδα, Επίκουρη Καθηγήτρια Γραφείο B13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη 10:00 – 11: 00
Από το facebook στη σχολική επιθετικότητα: απόπειρες παραγωγής αυθεντικού μαθητικού λόγου σε περιβάλλον wiki Μαρία Νέζη PhD στη Διδακτική Επιμορφώτρια.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Γνωρίζω τις κατηγορίες του εκπαιδευτικού λογισμικού (Ε.Λ.) όσον αφορά:  Θεωρίες μάθησης που.
Πολυτεχνική Σχολή Α.Π.Θ. Κωνσταντίνος-Βασίλειος Ε. Κατσάμπαλος
Μάθημα: Σύγχρονα Θέματα Διδακτικής των Μαθηματικών Εργασία Θέμα: Κινητές συσκευές στη μάθηση Ελένη Ελματζίδου (Α.Μ.: 400) Επιβλέπων: ΚΑΘ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΛΕΜΟΝΙΔΗΣ.
ΠΜΣ «Διδακτική των Μαθηματικών» ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Χ. Λεμονίδης Καθηγητής ΠΔΜ Ακαδ. Έτος: Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά.
Σχεδίαση και Εφαρμογές Διαδραστικών Συστημάτων ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ – ΣΤΟΧΟΙ & ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Δρ. Aντώνης Καραγεώργος Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Θεσσαλίας.
Dr Angeliki Trikaliti, Chemist School Advisor The structure of the Greek education system Primary Education Ages 3-12 Secondary Education Ages
Dr. Nalbanti Theodora School Advisor. Greek Educational System.
Διδάσκοντας το μάθημα Αλληλεπίδραση Ανθρώπου Υπολογιστή Συμεών Δ. Ρετάλης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Ερευνητική Ομάδα.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Θέματα Σχεδίασης ΕΛ Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σταύρος Ν. Δηµητριάδης Λέκτορας.
NewsRoom Σχεδίαση News Reader για κινητές συσκευές με δυνατότητες εξατομίκευσης και χρήσης τεχνικών παιχνιδοποίησης. Όνομα: Κατερίνα Σωτηράκου Επιβλέπων.
Η βιβλιογραφική έρευνα πηγές. Πρωτογενείς πηγές: άρθρα περιοδικών και συνεδρίων, αναφορές, επίσημες εκδόσεις ευρεσιτεχνίας, προδιαγραφές Δευτερογενείς.
Το Μαστόρεμα ως επιστημολογία, θεωρία μάθησης και διδακτικού σχεδιασμού.
Η θεωρία της διασυνδεδεμένης μάθησης (Connectivism)
LITERATURE REVIEW IN CREATIVITY, NEW TECHNOLOGIES AND LEARNING
Τεχνολογία και Εκπαίδευση Περιεχόμενο της έννοιας
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Διπλή Καριέρα των Αθλητών
Θεωρίες μάθησης. Οργάνωση μαθήματος. Ελένη Μπαμπαλώνα.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Θεωρίες Μάθησης
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Ο άνθρωπος.
Περιεχόμενα ΕΙΔΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (ΓΕΝΙΚΑ) ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ (LOANS)
Gamification/Παιγνιοποίηση
9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
Βασικά στοιχεία για τα Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά μαθήματα MOOCs
Ημέρα Σταδιοδρομίας Α.Τ.Ε.Ι.Θ
Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Διάλεξη 2 Open eClass Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2
Να φτιαχτεί διάγραμμα Gantt για project ανάπτυξης ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με τα ακόλουθα στοιχεία: Ανθρώπινο Δυναμικό : Παπαδόπουλος Γεώργιος,
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Τι είναι η επιστήμη Η/Υ.
«Από τη MicroWorlds Pro στην Python»
Multi-purpose center for adult education in clean environment
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
Το νέο πρόγραμμα ERASMUS + :
INTERNATIONAL HELLENIC CULTURAL and EDUCATIONAL CONSORTIUM
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΗΣ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Πληροφοριακά Συστήματα και επιχείρηση
Λιβέρη Δήμητρα Επιβλέπων: Γκρίτζαλης Δημήτρης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΦΙΛΟ-ΣΟΦΕΙΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΣ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ»
<<MOOCS AND WEBINARs>>
Τζενη παγγε Καθηγητρια πτν Πανεπιστημιο ιωαννινων
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
ΑΑ041-ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΜΑΣΤΟΥ: ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Χατζηνικολάου Αικατερίνη1Χατζόπουλος Στυλιανός2Μπανιώτη Δέσποινα1 1.Φοιτήτρια.
∆ΙΚΤΥΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Πολυπλοκοτητα - netlogo
NATIONAL SUPPORT SERVICES EPALE CY
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Η λογική πίσω από τα περιβάλλοντα LOGO
Σοβαρά παιχνίδια και gamification
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογίες Μάθησης http://switch.csd.auth.gr/

Τι είναι; Πρόκειται για διεπιστημονική Κατεύθυνση σπουδών που εστιάζει στις Τεχνολογίες Μάθησης (Learning Technologies) Η εφαρμογή των σύγχρονων Τεχνολογιών Μάθησης στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων μάθησης Εκπαιδευτικό Λογισμικό (Educational software) Τεχνολογίες εκπαίδευσης από απόσταση μέσω Διαδικτύου (e-Learning) Τεχνολογία Πολυμέσων (Multimedia for learning) Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα στο Διαδίκτυο (Web-based learning environments) Εκπαιδευτική Ρομποτική (Educational Robotics) Ψηφιακά Παιχνίδια μάθησης (Games for Learning) Φορητές τεχνολογίες (Mobile learning) Μουσική Πληροφορική (Music Informatics)

Στόχοι Εκπαίδευσης & Επαγγελματικά Προφίλ Στόχοι Εκπαίδευσης & Επαγγελματικά Προφίλ

Στόχοι Εκπαίδευσης Διεπιστημονική προσέγγιση Θεωρίες Μάθησης & Επεξεργασίας πληροφορίας Συνεργασία Σε χώρους Εργασίας και Μάθησης ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟ- ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ - Αρχιτεκτονικές - Διεπαφές - Υπολογιστικά Μοντέλα - Πρότυπα (Standards) - Προγραμματισμός

Επαγγελματικά ‘προφίλ’ (1) Προγραμματιστής & Σχεδιαστής Τεχνολογιών Μάθησης Γενικού σκοπού προγραμματισμός με Python Προγραμματισμός Διαδικτύου HTML, CSS, PHP, MySQL, πρότυπα SCORM, Joomla, Dreamweaver Προγραμματισμός & Επεξεργασία Πολυμέσων Επεξεργασία εικόνας, ήχου, animation, video (GIMP, Audacity) Ανάπτυξη Ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού Camtasia, Articulate, eXe Εκπαιδευτικός προγραμματισμός Logo & Ψηφιακών Παιχνιδιών Microworlds Pro, Scratch, NXT Mindstorms, GameMaker, Python/PyGame Εικονικά 3D Περιβάλλοντα Blender, OpenSim Προγραμματισμός για Φορητές συσκευές AppInventor, Python/Kivi Εφαρμογές Νοητικής Άσκησης (Cognitive Training)

Επαγγελματικά ‘προφίλ’ (2) Σχεδιαστής εκπαίδευσης (Instructional Designer) Εκπαίδευση μέσω Διαδικτύου (e-learning) Εταιρική Κατάρτιση (corporate learning) επαγγελματικών στελεχών Μέθοδοι Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων e-Learning Εκπαιδευτικός Πληροφορικής Διδακτική της Πληροφορικής Τεχνολογίες Μάθησης στο Σχολείο (Α/θμια & Β/θμια) Εκπαιδευτική ρομποτική Python στο σχολείο (ΕΠΑΛ) Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας Θεσμοθετείται – Θα περιλαμβάνει εκπαιδευτικά μαθήματα της Κατεύθυνσης

Επαγγελματικά ‘προφίλ’ (3) Μουσική Πληροφορική: Λογισμικά μουσικού προγραμματισμού Ειδικές μουσικές διεπαφές Εφαρμογές μουσικής / ήχου σε φορητές συσκευές

Οργάνωση Μαθημάτων

Μαθήματα - 1 ΕΞ. 6ο

Μαθήματα - 2 ΕΞ. 7ο

Μαθήματα - 3 ΕΞ. 8ο

Μεταπτυχιακό: Διαδραστικές Τεχνολογίες Υλικού & Λογισμικού Μεταπτυχιακό: Διαδραστικές Τεχνολογίες Υλικού & Λογισμικού Tεχνολογίες για την αλληλεπίδραση ψηφιακών συστημάτων με το περιβάλλον τους http://ihst.csd.auth.gr/en/ https://www.facebook.com/pmsihst/

Μεταπτυχιακό: Διαδραστικές Τεχνολογίες Υλικού & Λογισμικού Μεταπτυχιακό: Διαδραστικές Τεχνολογίες Υλικού & Λογισμικού Μαθήματα Διαδίκτυο των Αντικειμένων (ΙοΤ) Αλληλεπίδραση Ανθρώπου- Υπολογιστή Ανοιχτές Τεχνολογίες SW/HW Συνεργατικές Τεχνολογίες Ασφάλεια λογισμικού και υπολογιστικών συστημάτων Φορητές-κινητές τεχνολογίες Στατιστικός προγραμματισμός Διοίκηση έργων πληροφορικής Ανάλυση δεδομένων μάθησης Σοβαρά Παιχνίδια Τεχνικές Βελτιστοποίησης

Μεταπτυχιακό: Διαδραστικές Τεχνολογίες Υλικού & Λογισμικού Μεταπτυχιακό: Διαδραστικές Τεχνολογίες Υλικού & Λογισμικού Εξειδικεύσεις Software engineer User Experience (UX) designer Front end developer Interaction analysis expert Usability engineer Data analytics developer Python developer Learning technologies specialist Mobile apps analyst / developer Serious games designer User Interface (UI) designer IoT system programmer

Python στο μάθημα ΘΜΕΛ (6ο εξάμ.) (εργαστηριακό τμήμα του μαθήματος) στο μάθημα ΘΜΕΛ (6ο εξάμ.) (εργαστηριακό τμήμα του μαθήματος) (1) Standard Python (έκδ. 3.4) Τύποι δεδομένων (int, str) / Βασικές Δομές Ελέγχου Ροής (while, for, if) Δομές Δεδομένων (list, dictionary) / Συναρτήσεις (def) (2) Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός (OOP) Κλάσεις (Classes) & Στιγμιότυπα/Αντικείμενα (Instances/Objects) (3) PyGame module Υποσύστημα εικόνας / Είσοδος (keyboard, mouse, joystick) Πολυμέσα (εικόνα, ήχος, βίντεο) Ανάπτυξη Παιχνιδιών (κύκλος παιχνιδιού, διάδραση, κλπ.) Η ΒΑΣΗ

Απαιτήσεις μαθημάτων Εργασίες Γραπτές εξετάσεις Προγραμματιστικές εργασίες Δραστηριότητες με χρήση εκπαιδευτικών τεχνολογιών Βιβλιογραφικές εργασίες Γραπτές εξετάσεις Project-based learning: Στο «Σχεδίαση & Αξιολόγηση ΕΛ» του 8ου εξ. αναπτύσσετε ως ομάδα ένα έργο ΕΛ στη διάρκεια του εξαμήνου 50% της βαθμολογίας Για να περάσετε ένα μάθημα αθροίζονται μονάδες και από τις εργασίες και από τις γραπτές εξετάσεις

Ευκαιρίες για τους/τις Φοιτητές/-τριες Ευκαιρίες για τους/τις Φοιτητές/-τριες

Επαγγελματικός Προσανατολισμός σε: Εταιρίες / Βιομηχανίες: η-Μάθησης (e-learning) Ψηφιακών Παιχνιδιών (Gaming) Καινοτόμων Διεπαφών (HCI) Εφαρμογών Νοητικής Άσκησης (Cognitive Training) Εκπαίδευση Εκπαιδευτικός Πληροφορικός Σχεδιαστής Εκπαίδευσης Μουσική Πληροφορική

Ευκαιρίες για τους Φοιτητές/-τριες (συνέχεια) Πρακτική άσκηση σε σχολεία Μάθημα: Διδακτική της Πληροφορικής Συνεργασία με εκπαιδευτικούς Πληροφορικής στα Σχολεία Συμμετοχή σε Φοιτητικούς διαγωνισμούς Διαγωνισμοί ανοικτοί σε φοιτητές που προβλέπουν ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού/λογισμικού (στο μάθημα ΣΑΕΛ) Δημοσιεύσεις σε Εθνικά & Διεθνή συνέδρια Άριστες Πτυχιακές & Διπλωματικές (μεταπτυχιακό) εργασίες Μάθηση βασισμένη σε Project Μάθημα: Σχεδίαση & Αξιολόγηση Εκπ. Λογισμικού (8ο εξ.) Εργασία σε μικρές ομάδες προσομοιώνοντας επαγγελματικούς ρόλους Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού με βάση συγκεκριμένο ρεαλιστικό σενάριο

Ευκαιρίες για τους Φοιτητές/-τριες (συνέχεια) Δραστηριότητες στα ερευνητικά/αναπτυξιακά έργα Κυρίως σε μεταπτυχιακό επίπεδο Φοιτητές/-τριες της κατεύθυνσης: Εκπαίδευση από απόσταση: Αναπτύσσουν ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και δικτυακούς τόπους e-learning Γνωστική άσκηση: Σχεδιάζουν εφαρμογές γνωστικής άσκησης και με μορφή παιχνιδιών, σε έργα παροχής υπηρεσιών υγείας Σχολεία: Οργανώνουν εκπαιδευτικές δραστηριότητες στα συνεργαζόμενα σχολεία Παιχνιδοκεντρική Μάθηση: Σχεδιάζουν εκπαιδευτικές εφαρμογές με μορφή παιχνιδιών, για την υποστήριξη ανάπτυξης δεξιοτήτων

Πτυχιακές εργασίες Ανάθεση πτυχιακών: τον Οκτώβριο κάθε έτους Προτεραιότητα στους φοιτητές/-τριες της κατεύθυνσης …όμως αρκετές φορές αναθέτουμε και σε φοιτητές/-τριες άλλων κατευθύνσεων Ενδεικτικά θέματα: Ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού: παραγωγή ψηφιοποιημένων video-μαθημάτων Ανάπτυξη διεπαφών για διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Σχεδίαση & Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών Εκπαιδευτική Ρομποτική στα Σχολεία Εφαρμογές Γνωστικής άσκησης (cognitive training) Εφαρμογές για Φορητές συσκευές (mobile learning) Εφαρμογές Μουσικής Πληροφορικής

Διεθνείς Συνεργασίες & Erasmus

Ερευνητική δραστηριότητα Συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης Τεχνολογίες μάθησης στην εκπαίδευση Τηλεκπαίδευση Επικοινωνία ανθρώπου – υπολογιστή Προσαρμοστικά & ευφυή περιβάλλοντα εκπαίδευσης Μουσική Πληροφορική Εφαρμογές Γνωστικής Άσκησης

Δημοσιεύουμε σε… Διεθνή περιοδικά (ενδεικτικά) Συνέδρια (ενδεικτικά) Computers & Education IEEE Transactions on Learning Technologies Computer Science Education Journal of Computer Assisted Learning Συνέδρια (ενδεικτικά) IMCL ICL IEEE ICALT Institute of Electrical and Electronics Engineers International Conference on Advanced Learning Technologies ACM ITiCSE Association for Computing Machinery Innovation and Technology in Computer Science Education ISLS CSCL International Society of the Learning Sciences Computer-Supported Collaborative Learning

Έργα - Τρέχοντα colMOOC - Integrating Conversational Agents and Learning Analytics in MOOCs

Έργα - Τρέχοντα GOAL - Gamified and Online Activities for Learning to Support Dual Careers of Athletes / Erasmus+ Sport http://goal.csd.auth.gr/

Έργα - Τρέχοντα C4BIPS - Massive Open Online Course for Basketball Injury Prevention Strategies http://c4bips.csd.auth.gr

Έργα - Τρέχοντα GAME – A Game Approach in Mitigating performance Enhancement culture in youth http://projectgame.phed.auth.gr

Έργα - Υλοποιημένα Συμμετοχή σε διεθνή και εθνικά ερευνητικά και αναπτυξιακά έργα Hellenic academic opencourses - Ανάπτυξη και διάθεση ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου από τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ Ανοιχτά ακαδημαϊκά μαθήματα - Ιδρυματικές δράσεις Τεχνολογική Υποστήριξη Σχολείων & Εκπαιδευτικών www.diapolis.gr Έργο “Αριστεία” για την Τεχνολογική υποστήριξη Περιθαλπόντων και Ασθενών με Νόσο Alzheimer (γνωστική άσκηση) http://aspad.csd.auth.gr Έργα Tempus για την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ Ευρωπαϊκών χωρών και χωρών εκτός Ε.Ε στην εκπαίδευση http://www.esience.org, E-internationalization for collaborative learning-EICL Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πανευρωπαϊκό δίκτυο αριστείας “Kaleidoscope” (www.kaleidoscope-noe.org)

2018 2018 2019 Διοργάνωση Συνεδρίων http://hcicte2018.csd.auth.gr/ http://www.icl-conference.org/ 2019 http://www.imcl-conference.org/

Διοργάνωση Φοιτητικών Διαγωνισμών 2016 1st IMCL Student International Competition for Mobile Apps http://imcl-conference.org/imcl2015/cfp_competition.php 2nd IMCL Student International Competition for Mobile Apps 2017 http://www.imcl-conference.org/current/cfp_competition.php 2018 1st ICL Student International Competition for Learning Technologies http://www.icl-conference.org/ 3rd IMCL Student International Competition for Mobile Apps 2019 http://www.imcl-conference.org/current/cfp_competition.php

Διεθνείς Συνεργασίες & Erasmus Ισπανία University of Valladolid  Erasmus School of Telecommunications Computer Science Department Γερμανία University of Munich & University of Saarland Γαλλία University of Grenoble Ελβετία EPFL (École Polytechnique Fédérale de Lausanne) ………………………………………………… Ελλάδα Με όλα τα αντίστοιχα Εργαστήρια και ερευνητικές ομάδες

Εργαστήριο Λογισμικού και Διαδραστικών Τεχνολογιών Διευθυντής Εργαστηρίου: Σταύρος Δημητριάδης, Αν. Καθηγητής, sdemetri@csd.auth.gr Στο Google Scholar Μέλη: Ιωάννης Σταμέλος, Καθηγητής, stamelos@csd.auth.gr Παναγιώτης Κατσαρός, Επ. Καθηγητής, katsaros@csd.auth.gr Διονύσης Πολίτης, Επ. Καθηγητής, dpolitis@csd.auth.gr Θρασύβουλος Τσιάτσος, Επ. Καθηγητής, tsiatsos@csd.auth.gr Χρήστος Κατσάνος, Επ. Καθηγητής, ckatsanos@csd.auth.gr URL: http://switch.csd.auth.gr Επικοινωνία: sdemetri@csd.auth.gr

Είπαν οι Φοιτητές/-τριες για την Κατεύθυνση

Καλή επιτυχία στις Σπουδές σας Καλή επιτυχία στις Σπουδές σας! όποια κατεύθυνση κι αν ακολουθήσετε συμβουλευθείτε μας αν νομίζετε πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε