Όταν η Ψυχοκινητική συναντά τη Μουσικοκινητική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία παρουσίασης: Βάσω Ραμπαούνη
Advertisements

Συναισθήματα και συμπεριφορά Προβλήματα μέσης παιδικής ηλικίας Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Ψυχοκινητική και Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία Ενότητα 12: Ο Ρόλος της Εκπαιδευτικού Βασιλική Ρήγα Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ:ΜΑΔΡΙΤΗ. Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ (ΔΙΠΛΟ ΠΛΑΤΟΣ).
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας/ Αναπτυξιακών.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Οι μέθοδοι συλλογής δεδομένων διαφέρουν μεταξύ τους και δεν είναι όλες εξίσου κατάλληλες για κάθε ερευνητικό πρόβλημα.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΚΥΠΡΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ. Η Κύπρος, η οποία βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Μεσογείου Θαλάσσης και νότια της Τουρκίας, είναι το μεγαλύτερο.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
2. Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΥΛΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
Απ’ το ΚΕΔΔΥ στο ΚΕΔΔΥ Ξάνθη 21/3/2017.
Νικόλας Μ. ΠΤΔΕ-ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ’2
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Στ’2 ΓιΑννης ΝΑτσης.
Κεντρική κυβέρνηση – Περιφερειακή Διοίκηση στην Ελλάδα:
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
Κατά τη μεσοπολεμική περίοδο και μεταπολεμικά ο χρυσός αντικαθιστά ολοκληρωτικά τον άργυρο στο διεθνές νομισματικό σύστημα, ως συνέπεια της οριστικής διάλυσης.
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
Η εποχή των επαναστάσεων
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
The quiz show….
ΟΜΙΛΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Τι είναι η ανθρωπογεωγραφία; Μέρος Α
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Το Παναθηναϊκο Σταδιο.
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
«Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών»
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
GRIFFITHS J. DAVID, ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, ΠΕΚ 2012
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Ηλεκτρονικές εφαρμογές Φορολογίας Κεφαλαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Όταν η Ψυχοκινητική συναντά τη Μουσικοκινητική τη Μουσικοκινητική Εισηγήτριες: Ελένη Π. Αναστασιάδου (Εκπ . Μουσικής Αγωγής) Eρατώ Τ. Παλαιολόγου (Εκπ . Φυσικής Αγωγής)

ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗΣ;

Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗΣ: Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗΣ: 1. αποτελεί έμφυτη τάση των μικρών παιδιών γνώριμη και «φυσική» σε κάθε πολιτισμό 3. η κίνηση είναι το μέσο ανταπόκρισης των μικρών ηλικιών στη μουσική καθώς δεν έχει αναπτυχθεί επαρκώς το λεξιλόγιο 4. η μουσική κατευθύνει το συντονισμό και την αποσύνδεση των κινήσεων υποδεικνύει τις ανάσες των φράσεων ,τις παύσεις και το εκφραστικό χρωματισμό του ηχοχρώματος. 2. δίνει τη δυνατότητα στα μικρά παιδιά να αξιοποιήσουν τις υπάρχουσες εμπειρίες τους ώστε να αναπτυχθούν σωματικά, γνωστικά και συναισθηματικά, να αναπτύξουν τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία και να ευαισθητοποιηθούν απέναντι στις τέχνες «Ναι» στη Μουσικοκινητική

Με τη Μουσικοκινητική: 1. «Τα παιδιά να μπορούν να ακούν και να διακρίνουν ακουστικά ερεθίσματα και να δίνουν νόημα σε αυτά. 2 .Τη βελτίωση της ακουστικής αντίληψης καθώς τα παιδιά μεταφράζουν τη μουσική σε κίνηση και ερμηνεύουν την αίσθηση διαφόρων ήχων μέσα από αυτή» 3. Απολαμβάνουν τη μελωδική αλληλουχία του ρυθμού (beats) που χαρακτηρίζει τη μουσική και την ευκαιρία να την εκφράσουν μέσα από την κίνηση) ?? David L. Gallahue

Ηχόχρωμα( ποιότητα του ήχου/τρόπος παραγωγής του ήχου) Μουσική και κίνηση δεν ενώθηκαν σε μία έννοια τυχαία. Τον ήχο και την κίνηση χαρακτηρίζουν κάποιες κοινές ιδιότητες ΗΧΟΣ και ΚΙΝΗΣΗ ΟΞΥΤΗΤΑ Τονικό ύψος ΕΠΙΠΕΔΑ Χαμηλό Μεσαίο Υψηλό ΔΙΑΡΚΕΙΑ Μακρύς Βραχύς ΡΟΗ Διαρκής Κοφτή ΕΝΤΑΣΗ Δυνατά Σιγά Αλλαγή στην ένταση του ήχου ΔΥΝΑΜΙΚΗ Βαριά Απαλή Αλλαγή στη δύναμη που χρησιμοποιείται για τη κίνηση και στο μέγεθος αυτής ΧΡΟΙΑ Ηχόχρωμα( ποιότητα του ήχου/τρόπος παραγωγής του ήχου) ΧΡΟΝΟΣ Ταχύτητα στη μουσική Ποιότητα της κίνησης Ταχύτητα στην κίνηση Αντιστοιχήσεις ιδιότητας ήχου με ιδιότητες κίνησης

Διδακτική Ενότητα-Θέμα «Ευθείες Γραμμές –Καμπύλες Γραμμές» Τάξεις : A΄ -Β΄ Διδακτική Ενότητα-Θέμα Διάρκεια του ήχου και σύνδεση με την ενότητα της Ψυχοκινητικής Αγωγής: «Ευθείες Γραμμές –Καμπύλες Γραμμές»

( Να «πιάσει» την ιδέα, τη δεξιότητα γενικά) Α. Eξερεύνηση ( Να «πιάσει» την ιδέα, τη δεξιότητα γενικά) Β. Ανακάλυψη Ανακαλύπτει τρόπους και μέσα εκτέλεσης της δεξιότητας και σιγά σιγά αποκτά έλεγχο και συντονισμό και αυτοματοποιείται. Γ. Συνδυασμός Συνδυάζει τις μεμονωμένες κινήσεις με άλλες πιό ολοκληρωμένα Δ. Επιλογή Ολα σε πιο συγκεκριμμένη μορφή συνδυάζονται μέσα σε παιγνιώδεις δραστηριότητες σε ομάδα Ε. Εκλεπτισμός Φάση διαφοροποίησης και αυτοματοποίησης των δεξιοτήτων. Επίπεδα Κινητικών Δεξιοτήτων Μάθησης : David L. Gallahue

EΞΕΡΕΥΝΗΣΗ Μουσική Πληροφορική Ψυχοκινητική Αγωγή «Διαθεματικότητα» : Αναστασιάδου Ε. Ζηκούλη Κ. Παλαιολόγου Ε.

Προβολή video από την εφαρμογή του Φωτόδενδρου με θέμα: «Διάρκεια του ήχου» ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Μουσική Αγωγή Διδασκαλία μουσικών αξιών (ολόκληρο, μισό, τέταρτο, όγδοο) με ρυθμικά και μελωδικά παραδείγματα. Τα-α-α-α, τα-α, τα, τι. Στην τάξη την ώρα της Μουσικής Πλάνο Μαθήματος Αναστασιάδου.

1η Δραστηριότητα «Οι Μουσικές φωλιές» Στόχοι α. Εξερεύνηση των ηχητικών δυνατοτήτων ποικίλων μουσικών οργάνων. β. Ταξινόμηση ανάλογα με τη διάρκεια του ήχου που παράγουν Α. ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ γ . Ανάπτυξη ακουστικής αντίληψης και αυτενέργειας δ. Σύνδεση των εννοιών του ήχου με την κίνηση του σώματος .

Επαναλαμβάνουμε έως ότου ακουστούν όλα τα μουσικά όργανα 1. Σε τριάδες, τα παιδιά σχηματίζουν «φωλιές». Σε κάθε φωλιά ένα παιδί και ένα μουσικό όργανο διαφορετικής διάρκειας ήχου. 2. Τα «πουλιά» μετακινούνται στο ρυθμό της μουσικής και στο στοπ μπαίνουν σε φωλιά .Η εκπαιδευτικός ονομάζει ένα παιδί. Εκείνο χτυπά μία φορά το μουσικό όργανο που έχει στη φωλιά του για να ακουστεί ο ήχος. Στο δεύτερο χτύπο ,οι άλλοι αντιδρούν στον ήχο με κίνηση . Επαναλαμβάνουμε έως ότου ακουστούν όλα τα μουσικά όργανα 3. Τοποθέτηση των μουσικών οργάνων, με την ίδια διάρκεια ήχου, όσο πιο γρήγορα μπορούν στο ίδιο κουτί. Περιγραφή της 1ης δραστηριότητας. Ποιο είναι το όνομά του μουσικού οργάνου που κρατάς; Παράγουν όλα τα όργανα ήχο ίδιας διάρκειας;

2η Δραστηριότητα «Η Μουσικός κι οι χορευτές/τριες» 2η Δραστηριότητα «Η Μουσικός κι οι χορευτές/τριες» Στόχοι α. Ανάπτυξη Ακουστικής αντίληψης-Αυτενέργειας –Συγκέντρωσης β. Ανάπτυξη κινητικής δράσης/αντίδρασης σε διαφορετικά ακούσματα Β . ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ Ένα βήμα παρά κάτω……. γ. Εξάσκηση δεξιοτήτων, δίνοντας ποιότητα στην εκτέλεση της κίνησης και ροής ανάλογης του μουσικού ερεθίσματος που δέχονται. δ. Απόκτηση ελέγχου και συντονισμού δεξιοτήτων καλύτερα και αυτοματοποιώντας την κίνηση

Ανταπόκριση του σώματος σε διαφορετικούς ήχους 1. Επιλέγεται ένα μουσικό όργανο από κάθε σάκο πχ Τρίγωνο και Ταμπουρίνο 2. Η Εκπαιδευτικός ,δημιουργεί μουσικές φράσεις με τα μουσικά όργανα. 3. Οι μαθητές/τριες – χορευτές κινούν το σώμα τους όση ώρα ακούγεται ο ήχος, δημιουργώντας κινητικές φράσεις. 4. Γίνεται ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ προς διάφορες κατευθύνσεις και ΚΙΝΗΣΗ σε στάση σε διάφορα επίπεδα. Κινηθείτε όση ώρα ακούγεται ο ήχος στον προσωπικό σας χώρο. Κάθε χτύπος ,μόνο μία κίνηση. Περιγραφή της 2ης δραστηριότητας. Χρησιμοποιείστε διάφορα μέλη του σώματος. Ψηλώστε και χαμηλώστε ενώ κινείστε. Μετακινηθείτε στο χώρο κάνοντας το ίδιο.

Α. «Η Ορχήστρα και οι ζωγράφοι » 3η Δραστηριότητα : Eυθείες –Καμπύλες (Δημιουργικό κινητικό παιχνίδι ακολουθώντας ήχους διαφορετικής διάρκειας) Α. «Η Ορχήστρα και οι ζωγράφοι » Στόχοι α. Ανάπτυξη Ακουστικής αντίληψης-Αυτενέργειας –Συγκέντρωσης-Φαντασίας . Γ. ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ β. Αξιοποίηση των κινητικών δυνατοτήτων διάφορων μελών ή σημείων του σώματος χρησιμοποιώντας τη φαντασία ακολουθώντας ποικίλους ήχους. γ. Ανάπτυξη ευκινησίας και ευλυγισίας δ. Διάκριση του ήχου .

Η Εκπαιδευτικός ,δημιουργεί μουσικές φράσεις με τα μουσικά όργανα, Η Εκπαιδευτικός ,δημιουργεί μουσικές φράσεις με τα μουσικά όργανα, ξυλάκια και τρίγωνο. 2 Οι «ζωγράφοι»,, έχουν φανταστικά πινέλα σε διάφορα σημεία στο σώμα τους. μαθητές/τριες Σε κάθε χτύπο αφήνουν χρώμα, δημιουργώντας γραμμούλες στο χώρο με τα πινέλα τους ανταποκρινόμενοι στον ήχο.. Το μαγικό πινέλο μπορεί να έχει τη βούρτσα του στη μύτη ,στην παλάμη, στο γόνατο, στο κεφάλι κλπ» «Ο καμβάς ζωγραφικής μπορεί να είναι οπουδήποτε στο χώρο Φανταστείτε επιφάνειες που ίσως δεν βλέπετε.» «Θυμηθείτε την αρχική και την τελική πόζα σας. Ψηλώστε και χαμηλώστε ενώ κινείστε.

Β. «ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΙΝΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ…. » Β. «ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΙΝΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ…. » Χωρίζονται σε δύο ομάδες και παίρνουν κορδέλες. Το κάθε παιδί της ομάδας με αριθμό «1» κρατά την κορδέλα του με τα δύο χέρια σχηματίζοντας ίσια γραμμή. Το κάθε παιδί της ομάδας με αριθμό «2» κρατά κορδέλα ρυθμικής και έχει τη μία άκρη ελεύθερη. «Σχηματίζουν» φανταστικές γραμμές στο χώρο με τις κορδέλες που έχουν «βουτήξει» σε μπογιά ακολουθώντας τη μελωδία. .. ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ Παίζουν σε ζευγάρια και α. το μέλος κάθε ζευγαριού ακούει και κινείται σε άλλο μουσικό όργανο β. Ο ένας είναι ζωγράφος κι ο άλλος χορευτής ( Β΄τάξη) Με κορδέλες

Δ. Επιλογή 4. Δραστηριότητα «Κινητικός - μουσικός διάλογος» Στόχοι 4. Δραστηριότητα «Κινητικός - μουσικός διάλογος» Στόχοι α. Συγχρονισμός με τον ήχο με μεγαλύτερη σιγουριά . β. Συνεργασία σε ζευγάρι ή σε ομάδα Δ. Επιλογή γ. Διάκριση των ήχων σε μία μελωδία και απόδοση σε κίνηση Υπό το σεληνόφως

Δημιουργούνται ζευγάρια με ένα παιδί από την κάθε ομάδα και διατηρούν την αρίθμηση σε «1» και «2». 2. Ακολουθούν διαδοχικά τον ήχο (Τον παλμό από τη μελωδία που θα ακουστεί στη συνέχεια) που ακούγεται από τα ξυλάκια και τη σφυρίχτρα ώστε να δημιουργηθεί ένας κινητικός διάλογος ανάμεσα στο «1» και στο «2». 3. Το ίδιο με τη μελωδία «Υπό το σεληνόφως» « au claire de la lune mon ami pierrot » Σε Ζευγάρια κινητικός διάλογος ακολουθώντας τη μουσική .

“Show Time” Ελάτε να μας απολαύσετε στον κόσμο των Γραμμών Το θέμα μας είναι «Ευθείες - Καμπύλες Γραμμές» Αποφασίζουμε ανάλογα για: ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ Τα εξωτερικά χαρακτηριστικά τους Τον τρόπο που κινούνται Τον τρόπο που επικοινωνούν Τον χώρο που κατοικούν Ε. Εκλεπτισμός Και για: TΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ : Να συνοδεύουν αρμονικά κοφτές και συνεχόμενες κινήσεις

Γραμμογίγαντες – Καμπυλογίγαντες και χρωματιστές κορδέλες

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: Για το «Ξύπνημα στις πόλεις» προτείνουμε τα «Κύματα» του Σταμάτη Σπανουδάκη Για το «οι Γραμμο-γίγαντες μιλάνε» προτείνουμε το "Hallo Django» του συνθέτη Uli Fuehre Για την «επικοινωνία» προτείνουμε το «Για την Ντόρη» του Σταμάτη Σπανουδάκη