Άκουσμα Διαδικτυακό λογισμικό για αλλόφωνους μαθητές με δραστηριότητες για την κατανόηση προφορικού λόγου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Υποδιευθυντής Πληροφορικής
WORDPRESS. Self-Hosting Wordpress • Απαιτείται δικό μας domain, και δικιά μας Web Hosting Υπηρεσία (κατόπιν πληρωμής) • Το λογισμικό του Wordpress κατεβαίνει.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Hyatt Regency, Θεσσαλονίκη, 10/12/2006
To Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Ενότητα 3. Πλεονεκτήματα σε επίπεδο πηγών ► Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών (που περιλαµβάνουν µεγάλο εύρος από media). ►
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Δ.Π.Θ. Συνδέοντας έγγραφα - 1 Συνδέοντας έγγραφα Μια σύνδεση στο Web (link) αποτελείται από δύο μέρη : Aυτό που βλέπουμε στη σελίδα και λέγεται άγκυρα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΤΙΤΛΟΣ: CAAS (Cognitive-Aptitude-Assessment-Software) ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Educational Help. Inc ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
#dyas_collections password: academyofathens1926. Πώς προβάλλω τις συλλογές μου μέσα από το ΔΥΑΣ Παρουσίαση των στοιχείων καταγραφής των συλλογών στην.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
ΕΥΨηΓεΠ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ NSDI NATIONAL SPATIAL DATA INFRASTRUCTURE.
Διαδικτυακή εφαρμογή ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων κυβερνητικών διαβουλεύσεωνgov.insight Η. Ζαβιτσάνος, Γ. Γιαννακόπουλος, Γ. Παλιούρας Ινστιτούτο.
ΗΥ302 Διδακτική της Πληροφορικής Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO Writer Ομάδα Εργασία: Αλεβίζου Βασιλική (Α.Μ.:1029) Κοφφινά Ιωάννα (Α.Μ.:1035) Τριανταφυλλίδου.
Β΄Γυμνασίου Κουτζαγιώτη Αγγέλα.  Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, γνωστό και ως (electronic mail), είναι μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες του διαδικτύου.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου Word: (Microsoft Office) Write: (Open Office) Ισχυρό μέσο διδασκαλίας. Δραστηριότητες προγύμνασης και εξάσκησης(drill.
Συνείδηση Τι είναι συνείδηση;
Ηλεκτρονική Γραμματεία
Α ρχές Διοίκησης και Οργάνωση Παραγωγής- Oικονομική των Επιχειρήσεων Κατερίνα Αδάμ, Μ.Sc., Ph.D Επίκουρος Καθηγήτρια Τομέας Μεταλλευτικής Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ EE ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ (ΟΗΕ) Δ. Μπουραντώνης και Σ. Μπλαβούκος Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών.
Καλώς Ορίσατε στο CERN Το Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Κέντρο Σωματιδιακής Φυσικής CERN - Σήμερα και στο Μέλλον... Ευάγγελος ΓΑΖΗΣ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΥΡΩΠΗ Αντωνίου Γεωργία ΕΛΛΑΔΑ Χαριτάτου Τζόγια
Γήρανση του πληθυσμού παροχές Μακροχρόνιας Φροντίδας Η ηλικιακή σύνθεση του πληθυσμού της γης έχει μεταβληθεί σημαντικά τα τελευταία 30 χρόνια. Το ποσοστό.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
This project has been funded with support the European Commission
«ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ» ΔΙΑΡΚHΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Π. ΧΙΟΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΜΕΙΩΣΗ.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Καλώς Ορίσατε στο CERN Το Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Κέντρο Σωματιδιακής Φυσικής CERN - Σήμερα και στο Μέλλον... Ευάγγελος ΓΑΖΗΣ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Άκουσμα Διαδικτυακό λογισμικό για αλλόφωνους μαθητές με δραστηριότητες για την κατανόηση προφορικού λόγου.
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Πύλη Τηλεκπαίδευσης Τμήματος edu. dmst. aueb. gr Βασιλική Ταγκαλάκη (Ε
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Καλώς Ορίσατε στο CERN Το Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Κέντρο Σωματιδιακής Φυσικής CERN - Σήμερα και στο Μέλλον... Ευάγγελος ΓΑΖΗΣ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Πλαίσιο για την ανάλυση των γραπτών πηγών
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
U.S.A Ηλίας Μιχάλης Αλέξης.
Χ Α Π GOLD Global Initiative for Chronic Obstructive Lung Disease
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Παρουσίαση εκπαιδευτικής πλατφόρμας Eco-Destinations
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άκουσμα Διαδικτυακό λογισμικό για αλλόφωνους μαθητές με δραστηριότητες για την κατανόηση προφορικού λόγου

Άκουσμα: Διαδικτυακό λογισμικό για την κατανόηση προφορικού λόγου Πρόκειται για ένα λογισμικό σε διαδικτυακή μορφή, το οποίο περιέχει δραστηριότητες για την εξάσκηση στη δεξιότητα της κατανόησης προφορικού λόγου. Απευθύνεται σε αλλόφωνους μαθητές της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας εισαγωγικού, μέσου και προχωρημένου επιπέδου γλωσσομάθειας (επίπεδα Α1-Γ2). Η διάρθρωση του υλικού σε επίπεδα ακολουθεί την κλίμακα γλωσσομάθειας η οποία διατυπώνεται στο Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες (ΚΕΠΑ) (Council of Europe 2001).

Επίπεδα που καλύπτει το Άκουσμα Β2 Ακρόαση διαλόγου σε επίσημο ύφος (π.χ. δελτίο ειδήσεων) Γενική και ειδική κατανόηση Εντοπισμός συγκεκριμένων πληροφοριών από διαφορετικά σημεία του γλωσσικού εισαγομένου Β1 Ακρόαση διαλόγου σε σχετικά επίσημο ύφος αλλά οικεία θεματολογία (π.χ. συνέντευξη) Γενική κατανόηση διαλόγου Α2 Εξαγωγή συμπερασμάτων από τον συνδυασμό πληροφοριών σε 2 ή 3 προτάσεις Α1 Κατανόηση μεμονωμένων προτάσεων Γενική κατανόηση σύντομου διαλόγου μεταξύ 2 ομιλητών, με υψηλής συχνότητας λεξιλόγιο και οικεία θεματολογία Εντοπισμός συγκεκριμένης πληροφορίας Απαραίτητες προϋποθέσεις: εικόνα, καθαρή άρθρωση, αργός ρυθμός - Α1 Κατανόηση μεμονωμένων λέξεων Εκτέλεση οδηγιών που σχετίζονται με γνωστές δραστηριότητες Απαραίτητη προϋπόθεση η οπτική υποστήριξη

Οι δραστηριότητες Το λογισμικό περιλαμβάνει 96 δραστηριότητες, οι οποίες περιέχουν τα εξής συστατικά: α) το ακουστικό κείμενο β) ερωτήματα γ) οδηγίες (γραπτές και ακουστικές) Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε σε παραμέτρους όπως: οι οδηγίες για την πραγματοποίηση των δραστηριοτήτων τα γλωσσικά και κειμενικά χαρακτηριστικά των προφορικών κειμένων η υποστήριξη των δραστηριοτήτων με οπτικό υλικό

Η πλοήγηση Το σύστημα υποστηρίζει τρία επίπεδα χρηστών: μαθητής δάσκαλος επισκέπτης Κάθε ένας έχει πρόσβαση σε διαφορετικές πληροφορίες: μαθητής: πραγματοποιεί τις δραστηριότητες και βλέπει τη βαθμολογία του δάσκαλος: βλέπει τις λύσεις, αποθηκεύει τα ακουστικά αρχεία, παρακολουθεί την επίδοση των μαθητών του, έχει πρόσβαση στο Βιβλίο Δασκάλου επισκέπτης: πραγματοποιεί τις δραστηριότητες και βλέπει τη βαθμολογία του και τις λύσεις.

Ενδεικτικές οθόνες δραστηριοτήτων

Στατιστικά στοιχεία χρήσης Το site φιλοξενείται στο ΙΕΛ, το οποίο το συντηρεί και παρακολουθεί την χρήση του. Ορισμένα στατιστικά στοιχεία χρήσης (από 1/1/2015 έως σήμερα) είναι τα εξής: Επισκέψεις ανά χώρα Domain Name Number of requests Number of page requests 1. [unresolved numerical addresses] 350,717 133,864 2. .com (Commercial) 128,004 120,239 3. .gr (Greece) 50,452 14,806 4. .net (Networks) 19,703 9,482 5. .ua (Ukraine) 1,740 1,605 6. .ru (Russia) 1,755 1,274 7. .us (United States) 702 528 8. .it (Italy) 1,775 515 9. [unknown domain] 971 348 10. .de (Germany) 1,550 292 11. .es (Spain) 444 189 12. .at (Austria) 437 145 13. [domain not given] 166 144 14. .tr (Turkey) 673 120 15. .ch (Switzerland) 407 110 16. .fr (France) 2,631 103 17. .cy (Cyprus) 912 91 18. .edu (USA Higher Education) 310 84 19. .nl (Netherlands) 850 66 20. .br (Brazil) 492 61 21. .uk (United Kingdom) 397 54 22. .cn (China) 80 41 23. .cz (Czech Republic) 514 24. .au (Australia) 705 32 25. [not listed: 95] 5,070 294 Επισκέψεις ανά μήνα

Διεύθυνση: http://www.xanthi.ilsp.gr/akoustikh/ Πρόσβαση στο Άκουσμα Διεύθυνση: http://www.xanthi.ilsp.gr/akoustikh/ Εσωτερικά στοιχεία εισόδου Μαθητής Username: student1 Password: student123 Username: student2 Password: student321 Δάσκαλος Username: teacher1 Password: teacher123 Username: teacher2 Password: teacher321 Επισκέπτης Δεν απαιτούνται στοιχεία εισόδου