R και C παράλληλα στο Ε.Ρ. Στόχος Ο μαθητής να μπορεί να

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 /11/05 ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΑΘΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΥΚΝΩΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΚΑΤ ΌΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΦΥΛΛΑΔΙΟ.
Advertisements

Φυσιολογία Ζώων και Ανθρώπου, Διάλεξη 4/ Σπύρος Ευθυμιόπουλος Δυναμικό ενέργειας ή δυναμικό δράσης.
6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Διόρθωση γλεύκους και Αλκοολικός Τίτλος Οίνου ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ – Σ.ΤΕ.Γ. ΤΜΗΜΑ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ Εισηγητής: Δρ.
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ Η. Κατσμπίρης-Γράψας (Φοιτητής Σχολής ΗΜ&ΜΥ) ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΕΜΠ « ΠΥΡΦΟΡΟΣ ΙΙ » ‘Σχεδίαση και κατασκευή ηλεκτρονικού.
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΠΤΗΝΟ - ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ Για τον ποιοτικό προσδιορισμό του ρυπαντικού φορτίου οργανικής προέλευσης χρησιμοποιούνται.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Απασχόληση και Ανεργία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Παρουσίαση Πρακτικής Άσκησης για το πρόγραμμα ΕΣΠΑ 2014 Εργαστήριο Μοριακής Βιολογίας Γελαδάρης Ιωάννης ΑΜ.: Υπεύθυνος Εργαστηρίου: Πολυδεύκης Χατζόπουλος.
 Τ º C λουτρού -> 25 º C  Σφαιρική φιάλη όγκου 250 ml  5 gr για ξηρό δείγμα ή 10 gr για νωπό δείγμα καλά λειοτριβημένων φύλλων ρίγανης, θυμαριού ή.
Οικονομικά Μαθηματικά Πρόσκαιρες Ράντες Γιανναράκης Γρηγόρης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Γρεβενά)
Οικονομικά Μαθηματικά Δείκτης Κερδοφορίας Γιανναράκης Γρηγόρης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Γρεβενά)
Πως γίνεται η δειγματοληψία: Πως γίνεται η δειγματοληψία: Μέχρι στιγμής έχουν συλλεχθεί δείγματα ελαιολάδου από τρεις ελαιοκομικές περιόδους ( )
Διαχείριση Έργων & Εργοταξίων Ενότητα 8β: Μηχανήματα τεχνικών έργων (ΜΤΕ) – Ανάλυση IΙΙ Βασίλειος Μούσας Τμήμα πολιτικών Μηχανικών ΤΕ και Μηχανικών Τοπογραφίας.
Περιορισμός της μικροβιακής αύξησης  Επιτυγχάνεται με δύο τρόπους:  Περιορισμό της μικροβιακής αύξησης  Θανάτωση των μικροβιακών κυττάρων  Αποστείρωση:
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 5: Συσκευασία καλλυντικών προϊόντων Δρ. Αθανασία Βαρβαρέσου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοσμητολογίας Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Ηλεκτροτεχνικές Εφαρμογές Ενότητα 6: Ηλεκτρικοί Θερμοσυσσωρευτές Γεώργιος Χ. Ιωαννίδης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
Μέρος ΙΙ Ενισχυτικές πινακίδες Ε. Παπαδάκης. Ενισχυτικές πινακίδες Έχουν ως στόχο την μετατροπή των ακτίνων Χ σε άλλη μορφή ακτινοβολίας (μεταλλάκτες.
1 Θερμοδυναμική. 2 Τι είναι ένα θερμοδυναμικό σύστημα; Ως σύστημα θεωρούμε ένα τμήμα του φυσικού κόσμου, που διαχωρίζεται από τον υπόλοιπο κόσμο με πραγματικά.
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΧΗΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Διδασκαλία μαθημάτων Φυσικών Επιστημών Γυμνασίου
ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ (4.9) Για να μελετηθεί μία γεωφυσική δομή χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της σεισμικής διάθλασης με την εφαρμογή σεισμικού προφίλ 10 γεωφώνων.
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΡΗΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ : ΑΝΕΜΟΜΕΤΡΟ ΕΠΩΝΥΜΟ : ΚΟΦΙΝΑΣ ΟΝΟΜΑ : ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΡ. ΜΗΤΡΩΟΥ : 561 1/12/2017 Κοφινάς.
Hλεκτρικά Κυκλώματα 7η Διάλεξη.
Αντιδράσεις κατακρήμνισης Ανοσοδιάχυση (άσκηση 5)
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΠΟΛΥΜΕΡΩΝ
Αρχαίες Ελληνικές Διάλεκτοι II
ΧΗΜΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μηχανική των υλικών Λεπτότοιχα δοχεία
Ι. Τα κλασικά πρότυπα. Η δομή του ατόμου.
Ψαλιδιστής αποτελούμενος από θυρίστορ με παραμετρικά στοιχεία Rd=0,01Ω, Us=1V, τροφοδοτεί ωμικό φορτίο με αντίσταση R=1,99Ω. Η πηγή συνεχούς ρεύματος στην.
«Συγκριτική μελέτη ποικιλόχρωμων ανθών πικροδάφνης, Nerium oleander L
Περιεκτικότητα διαλύματος & εκφράσεις περιεκτικότητας
Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής
Λειτουργία Κεντρικής Μονάδας Επεξεργασίας
ΔΙΑΛΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΧΟΙ Με αυτή την άσκηση προσπαθούμε να κατανοήσουμε τα φαινόμενα της διάλυσης των ουσιών και να αποδώσουμε τη σημασία τους στις καθημερινές.
ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΦΑΣΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ
2. Αντίδραση οργανισμού επηρεάζει τη σχέση
Έκθεση του Ψεκαστή σε Γεωργικά Φάρμακα Ασφάλεια Χρήσης
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο Ι
Εξοπλισμός ασφάλειας & Μέσα Ατομικής Προστασίας (Μ.Α.Π.)
Ηλεκτρομαγνητικό Φάσμα
Κούρτη Μαρία Βιολόγος, Msc, PhD 23 Νοεμβρίου 2017
Ποια είναι η προπαίδεια;
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
Βαθμονόμηση θερμομέτρου
Πειράματα Χημείας για τη Β’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
מעגלי זרם ישר המורה: גיא טמיר *מבוסס על המצגת של אמיר ברבר
بيماريهاي ناشي از عوامل فيزيكي
العنوان الحركة على خط مستقيم
Αρχή λειτουργίας στοιχειώδους γεννήτριας εναλλασσόμενου ρεύματος
Vahelduvvool ja R L C Kondensor Induktor Takistus ZL=jL
مقدمة في كيمياء التحليل الكيفي
Πειράματα Χημείας για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
Φασματομετρία Μαζών, MS: Μοριακό Βάρος (Μοριακός Τύπος)
גרפיקה ממוחשבת: טרנספורמציות במישור
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
B.Elangovan.M.Sc.,M.Ed.,M.Phil., PHSS, Kanchipuram.
המצגת נעשתה ע"י מלכה יאיון
ΠΙΕΣΤΙΚΟΙ ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΑΕΡΙΟΥ
Φάσματα περιστροφής πολυατομικών μορίων
ТАУ ЖЫНЫСТАРЫНЫҢ ФИЗИКАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІНІҢ НЕГІЗДЕРІ
Άσκηση 7. Κατά την σύνθεση του HCl από Η2 και Cl2, χρησιμοποιείται μίγμα των παραπάνω αερίων με περίσσεια 10% v/v σε Η2 και θερμοκρασία 2850οΚ. Αν η εξάρτηση.
Φυσιολογία Ζώων και Ανθρώπου, Διάλεξη 3/ Σπύρος Ευθυμιόπουλος
Толқындардың интерференция және дифракция құбылысы
Εθνικόν και Καποδιστριακόν
გრაფები. ცნებები და განსაზღვრებები.
NSA Pom-Berry Cascade NSA Pom-Berry Cascade NSA Pom-Berry Cascade
Μεταγράφημα παρουσίασης:

R και C παράλληλα στο Ε.Ρ. Στόχος Ο μαθητής να μπορεί να κατανοεί και να υπολογίζει τη σύνθετη αντίσταση, το ρεύμα και την τάση κυκλωμάτων R και C παράλληλα.

Στην πράξη τα κυκλώματα αποτελούνται από περισσότερα στοιχεία κατάλληλα συνδυασμένα, ώστε να σχηματίζουν σύνθετες συνδεσμολογίες, η αντίσταση των οποίων ονομάζεται συνθέτη αντίσταση. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας όλων των στοιχείων δεν μπορούμε να το προβλέψουμε παρά μόνο με υπολογισμούς. Το πιο κάτω σχήμα περιλαμβάνει κύκλωμα με αντιστάτη και καθαρή χωρητικότητα (ιδανικό πυκνωτή) σε παράλληλη σύνδεση

Στην περίπτωση αυτή η εναλλασσόμενη τάση της πηγής είναι ίδια και για τα δύο στοιχεία. Το ολικό ρεύμα Ι κατανέμεται στο ΙR που διέρχεται από την Αντίσταση και στο IC που διέρχεται από την Χωρητικότητα C. Μπορούμε να υπολογίσουμε τα δύο ρεύματα αν διαιρέσουμε την τάση V με τις αντίστοιχες αντιστάσεις των στοιχείων, δηλαδή: και

Για τον υπολογισμό του ολικού ρεύματος Ι, πρέπει να σχεδιάσουμε το διανυσματικό διάγραμμα του κυκλώματος όπως φαίνεται στο πιο κάτω σχήμα. R I IR IC I IC V C φ V IR Το ρεύμα ΙR είναι σε φάση με την τάση V , γι’αυτό το διάνυσμα του είναι στον ίδιο άξονα με το V. Το ρεύμα ΙC προπορεύεται της τάσης V κατά 900, γι’αυτό το διάνυσμα του είναι κάθετο στο V και βρίσκεται στον θετικό ημιάξονα. Το διανυσματικό άθροισμα των δύο αυτών ρευμάτων δίνει το ολικό ρεύμα Ι. Τα δύο ρεύματα ΙR και ΙC έχουν διαφορά φάσης 900 και προσθέτονται διανυσματικά. Η γωνία φ μεταξύ του συνισταμένου ρεύματος Ι και της τάσης V είναι η διαφορά φάσης μεταξύ τάσης και έντασης του κυκλώματος.

Υπολογίζουμε την τιμή αυτού του ρεύματος Ι ως ακολούθως V IC IR I φ Σύμφωνα με το νόμο του Ωμ, η ολική τάση διαιρούμενη με το ολικό ρεύμα του κυκλώματος μας δίνει τη συνθέτη αντίσταση (Ζ) του κυκλώματος Δηλαδή

Στην περίπτωση αυτή το ρεύμα Ι προπορεύεται της τάσης V κατά γωνία φ και λέμε ότι το κύκλωμα έχει χωρητική συμπεριφορά. V IC IR I φ

Παράδειγμα Ωμική αντίσταση R=20Ω και πυκνωτής C=250μF συνδέονται παράλληλα. Στο κύκλωμα εφαρμόζεται τάση U=240V, f=50Hz. Να υπολογιστούν: α) η ισοδύναμη σύνθετη αντίσταση, β) το ολικό ρεύμα Ι, γ) τα ρεύματα ΙR και ΙC στην αντίσταση και το πυκνωτή αντίστοιχα, δ) η διαφορά φάσης του ρεύματος Ι και της τάσης U.

Λύση V=240V f=50Hz C=250μF R=20Ω V IC IR I φ Ζ=? Ι=? ΙR=? ΙC=? φ=?

α) Η χωρητική αντίσταση είναι: Η ισοδύναμη σύνθετη αντίσταση είναι: β) Το ολικό ρεύμα είναι: γ) Το ρεύμα στην αντίσταση είναι: Το ρεύμα στο πηνίο είναι: δ) Η γωνία φ υπολογίζεται από τη σχέση: και

Επαλήθευση: V IC IR I φ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Άσκηση 1 Ωμική αντίσταση R=120Ω και πυκνωτής C=850μF συνδέονται παράλληλα. Στο κύκλωμα εφαρμόζεται τάση U=120V, f=200Hz. Να υπολογιστούν: α) η ισοδύναμη σύνθετη αντίσταση, β) το ολικό ρεύμα Ι, γ) τα ρεύματα ΙR και ΙC στην αντίσταση και το πυκνωτή αντίστοιχα, δ) η διαφορά φάσης του ρεύματος Ι και της τάσης U.