Μετανάστευση: Απειλή ή ευκαιρία;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 ΠΟΘΗΤΗ ΧΑΝΤΖΑΡΟΥΛΑ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Advertisements

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ: ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΝΙΚΟΣ ΣΕΛΛΑΣ, ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ Α.Τ.Ε.Ι ΚΡΗΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΖΩΗΣ & ΥΓΕΙΑΣ.
Ο βοηθός της όρασής μας Τα γυαλιά:. Το μάτι Το μάτι μας είναι ένας ανιχνευτής φωτός.
04 ΙΟΥΝ 2016 ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ.
ΜΑΘΗΜΑ 5 Ο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Ο Κύκλος Ζωής Του Προϊόντος.
Ατομική Ψυχολογία (Alfred Adler) Bασικές προτάσεις Πίσω από κάθε ανθρώπινη ενέργεια υπάρχει μια προσπάθεια να προχωρήσει ο άνθρωπος από μια μειονεκτική.
Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός και Διαχείριση Φυσικών Περιοχών Οργάνωση & λειτουργία των Φορέων Διαχείρισης των Προστατευόμενων Περιοχών στην Ελλάδα (ΦΔΠΠ)
Μάθημα: Οικονομική Του Περιβάλλοντος & Των Φυσικών Πόρων Διδάσκων: Dr. Ευτύχιος Σαρτζετάκης Δημήτρης Σακκουλίδης – Φωτεινή Σαμαρά Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ.
1 Παιδική Λογοτεχνία Κωτόπουλος H. Τριαντάφυλλος Π.Τ.Ν. – Π.Δ.Μ.
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Θέμα: Πληροφορική στην Προαγωγή και αγωγή οδοντικής υγείας σε παιδιά Mπομπότας Δημήτριος Σαμαράς Δημήτριος Σούλης Βασίλειος.
Φιλοσοφία & Κανόνες ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Λάμπρος Π. Γκουτζάνης Στοματικός και Γναθοπροσωπικός Χειρουργός ΚΑΡΔΙΟΠΝΕΥΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ Βασική Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση σύμφωνα με τις τελευταίες.
Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.
22 ο Σχολείο Καλαμάτας Στ΄1 Άννα Μπαλίκου Σταυρίνα Ξυπολίτου.
Το Εννοιολογικό πλαίσιο της Βιώσιμης Ανάπτυξης
Ανοιχτά δεδομένα στη δημόσια υγεία Το παράδειγμα των ΗΠΑ και η προστιθέμενη αξία του για την Ευρωπαϊκή Ένωση Εβίκα Καραμαγκιώλη, Ελένη-Ρεβέκκα Στάιου,
Creative Brief Creative Concept
Πρώτες βοήθειες Είναι οι πρώτες ενέργειες που κάνουμε στον τόπο
Γραμμική παλινδρόμηση και Συσχέτιση: έλεγχοι με τον συντελεστή συσχέτισης r Στην ενότητα αυτή μελετάται η σχέση ανάμεσα σε δυο ποσοτικά χαρακτηριστικά.
Cyberbullying Μια παρουσίαση από το 6ο Δημοτικό σχολείο Ν. Ηρακλείου Αττικής και τις μαθήτριες τις Στ1 τάξης: Τόνια Αντωνή Χριστίνα Βάιου Ευθυμία Παπαδογαμβράκη.
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 2: Κύκλος Ζωής Έργου.
ΟΡΙΣΜΟΣ: ΕΓΚΑΥΜΑΤΟΣ – ΕΓΚΑΥΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΣΟΥ
Μνήμη Η ικανότητα αποθήκευσης και ανάσυρσης πληροφοριών στη διάρκεια του χρόνου Μια πολύπλοκη και δυναμική διαδικασία, ποικιλόμορφη και συναισθηματικά.
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση & Διαχείριση απορριμμάτων
Κλινικές και πειραματικές μελέτες πραγματοποιούνται για να απλοποιήσουν
Καθ. Γεώργιος Ζαλίδης Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Γεωπονίας Διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Εδαφολογίας, Διευθυντής του Εργαστηρίου.
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α′ Γυμνασίου, ενότητα 2, σελίδα 18
Το ταξίδι της ενέργειας
Προσθήκη διαδραστικότητας στους κόσμους SCRIPTING
Ιερεμίας 21:8 σας έδωσα τη δυνατότητα Λέει ο Κύριος, να διαλέξετε
Δρ. Αμανατίδου Ελισάβετ
ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Γραφείο Διατροφής - Κλειώ.
Μέγας Αθανάσιος Thug Life Πέρρα Μαρία Φεφέ Αικατερίνη
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
Συμμετέχοντες: 953 Ιατροί Βιοπαθολόγοι % Ειδικευόμενοι % Βιολόγοι %
INTERNATIONAL HELLENIC CULTURAL and EDUCATIONAL CONSORTIUM
HR AGILITY IN TIMES OF AUSTERITY
1η Έκθεση Προόδου ΕΣΠΑ Αθήνα, 1 Δεκεμβρίου 2017
Κοινωνική και Διαπολιτισμική Ψυχολογία στη Σχολική Κοινότητα
Dissemination & Exploitation Activities
ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ (CLLD/LEADER)
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Εύη Κάϊλα Προϊσταμένη Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπ. Εργασίας, Κοιν
ΣΤΙΓΜΑ ΨΥΧΙΚΗ ΝΟΣΟΣ ΚΑΙ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΑΕΤΟΥ
Υγειά και Ποιότητα ζωής Η ποιότητα ζωής είναι ένα πολυδιάστατο φαινόμενο -Μετά τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο στην Αμερική ο όρος ποιότητα ζωής εκφράζει την.
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ , ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΦΡΙΚΗ ΝΟΣΟ. Φραδέλος Ευάγγελος1, Τζαβέλλα Φωτεινή1,
45ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΣΝΕ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ THE KIDNEY DISEASE QUESTIONNAIRE ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΥΠΟ ΑΙΜΟΚΑΘΑΡΣΗ Αλικάρη Βικτώρια1, Τσιρώνη Μαρία2, Μάτζιου Βασιλική3,
Βασική Υποστήριξη της Ζωής και Αυτόματη Εξωτερική Απινίδωση ΠΑΤΡΑ 2018
Επειδη πολλες φορες αισθανεστε ατυχοι και αδυναμοι και κανετε ολα αυτα τα ηλιθια τεστ που κυκλοφορουν για να βελτιωσετε την τυχη σας και να νιωσετε πιο.
ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΠΝΕΥΜΟΝΑ  Πίγκου Κωνσταντίνα1, Ζυγά Σοφία2, Αλικάρη Βικτωρία3, Θεοφίλου Παρασκευή4, Λαβδανίτη Μαρία5,
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
CYSTOISOSPORA BELLI.
SARCOCYSTIS spp.
TOXOPLASMA GONDII.
Παραπτωματικοτητα: προληψη & αντιμετωπιση
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Κολοστούμπης Γιώργος , BSc, MSc, PhD Μακρυγιαννάκη Κλεάνθη , RN, MSc
στο Χιονοδρομικό κέντρο της Ροδόπης!
ΥΓΕΙΑ – ΝΟΣΟΣ – ΑΣΘΕΝΕΙΑ Βασικές έννοιες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
1η Έκθεση Προόδου ΕΣΠΑ Αθήνα 24 Νοεμβρίου 2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μετανάστευση: Απειλή ή ευκαιρία; Μετανάστευση: Απειλή ή ευκαιρία;

Ομάδες εργασίας (Β2) Ομάδα 3η: Ομάδα 1η: Παναγιώτης Εμμανουήλ Αθηνόδωρος Ιωσηφίδης Λουκάς Κιρβαλίτζε Χριστίνα Κουρτίδου Κατερίνα Καραβόλτση Ηλίας Νικηφορίδης Αλέξανδρος Κουτμάνογλου Στέφανος Καραφουλίδης Κοτζαΐτσης Χρήστος Ομάδα 4η: Ομάδα 2η: Παρασκευή Κάτσιου Μαίρη Μαυρίδου Σωτηρία Κιουμουρτζή Βασιλική Κάτση Κατερίνα Κανλή Κατσάνος Νικόλαος Εσπερίδης Νικηφόρος Γεώργιος Καζαντζής Αλέξανδρος Καραγιαννάκης Ομάδα 5η: Ανατολή Καραφουλίδου Ελένη Μουρούζη Αναστασία Καριπίδου Μαρία Κουλουμπρίδου

Life stories Βιωματική άσκηση Προβολή – Σχολιασμός Βιωματική άσκηση Στη βιωματική άσκηση για ευαισθητοποίηση, κάθε µαθητής έπρεπε να ετοιµάσει σε µικρό χρονικό διάστηµα και χωρίς να συζητηθεί µε τους άλλους µαθητές µια λίστα µε 10 αντικείµενα που θα έπαιρνε µαζί του, αν αναγκαζόταν να φύγει από το σπίτι του και τη χώρα του. Στη συνέχεια οι µαθητές παρουσίασαν τα αντικείµενα στην τάξη και σχημάτισαν µικρές οµάδες, οι οποίες κλήθηκαν µέσα σε µικρό χρονικό διάστηµα να επιλέξουν τα 4 από τα 10 πιο σηµαντικά αντικείµενα. Στόχος της άσκησης: Να νιώσουν τον πόνο κάποιου που πρέπει να φύγει από την χώρα του βιαστικά για να γλιτώσει από κίνδυνο και θα πρέπει να αποφασίσει τι θα αφήσει πίσω του. http://www.demopaideia.gr/wp-content/uploads/2016/05/taksidi.pdf  

Ομάδα 1η: Συνθήκη Σένγκεν Κύριο χαρακτηριστικό: η κατάργηση των ελέγχων στα εσωτερικά σύνορα και η ενίσχυση των ελέγχων στα κοινά εξωτερικά σύνορα Άλλα χαρακτηριστικά: Κοινοί κανόνες περί ασύλου Το δικαίωμα της αστυνομίας να καταδιώξει άτομα και έξω από τα σύνορα της χώρας Διαχωρισμός στα αεροδρόμια σε «πτήσεις εντός Σένγκεν» και «πτήσεις εκτός Σένγκεν» Κοινή λίστα χωρών των οποίων οι πολίτες χρειάζονται βίζα Δημιουργία του συστήματος πληροφοριών Σένγκεν, το οποίο επιτρέπει σε αστυνομικά τμήματα να μοιράζονται κοινό τμήμα αρχείων καταζητούμενων και ανεπιθύμητων ανθρώπων καθώς και κλεμμένων αντικειμένων Κοινές προσπάθειες καταπολέμησης της διακίνησης ναρκωτικών Συμφωνία του Σένγκεν, γνωστή και ως Συνθήκη του Σένγκεν, καλείται η συμφωνία που υπεγράφη στις 14 Ιουνίου 1985 στην κωμόπολη Σένγκεν του Λουξεμβούργου ανάμεσα σε πέντε κράτη μέλη των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (ΕΚ) (Βέλγιο, Γερμανία, Γαλλία, Λουξεμβούργο και Ολλανδία) και είχε ως στόχο την προοδευτική κατάργηση των ελέγχων στα κοινά σύνορα, την καθιέρωση της ελεύθερης κυκλοφορίας για όλα τα πρόσωπα, υπηκόους των κρατών που υπέγραψαν τη Συμφωνία, καθώς και την αστυνομική και δικαστική συνεργασία. Περαιτέρω, στις 19 Ιουνίου 1990 υπεγράφη εκ νέου στο Σένγκεν η Σύμβαση Εφαρμογής της Συμφωνίας του Σένγκεν, που συμπλήρωνε και εξειδίκευε την αρχική Συμφωνία. Η εν λόγω συνεργασία κινούνταν σε καθαρά διακυβερνητικό επίπεδο και εκτός του θεσμικού πλαισίου των ΕΚ, μέχρι τη θέση σε ισχύ της Συνθήκης του Άμστερνταμ.

Συμβάσεις της Γενεύης Οι Συμβάσεις της Γενεύης εμπεριέχουν κανόνες που ισχύουν κατά τη διάρκεια ένοπλων συγκρούσεων και αποσκοπούν στην προστασία των ανθρώπων, οι οποίοι παίρνουν ή δεν παίρνουν πλέον μέρος στις εχθροπραξίες. Για παράδειγμα: Τραυματίες ή άρρωστοι μαχητές Αιχμάλωτοι πολέμου Άμαχοι Ιατρικό και θρησκευτικό προσωπικό Οι Συμβάσεις της Γενεύης αποτελούνται από τέσσερις συνθήκες, και τρία συμπληρωματικά πρωτόκολλα, οι οποίες θέτουν τις βάσεις τουδιεθνούς δικαίου για την ανθρωπιστική διαχείριση των θυμάτων του πολέμου. Ο όρος Σύμβαση της Γενεύης υποδηλώνει τις συμφωνίες του 1949, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια διαπραγματεύσεων μετά τη λήξη του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου (1939 -45), και ανανέωσαν τους όρους των πρώτων τριών συνθηκών (1864, 1906, 1929), προσθέτοντας μία τέταρτη συνθήκη. Τα άρθρα της Τέταρτης Σύμβασης της Γενεύης (1949) ορίζουν εκτενώς τα βασικά δικαιώματα των αιχμαλώτων (πολιτών και στρατιωτών) κατά τη διάρκεια του πολέμου, θεμελιώδεις προστασίες για τους τραυματίες και θεμελιώδεις προστασίες για τους πολίτες μέσα ή γύρω από πολεμική ζώνη. Οι Συμβάσεις του 1949 επικυρώθηκαν εν όλω ή με επιφυλάξεις από 194 χώρες[1].

Συνθήκη Δουβλίνο Σε μια προσπάθεια να αποφευχθούν τα χειρότερα, το Βερολίνο κάλεσε τις χώρες-μέλη να υιοθετήσουν ποσοστώσεις αναφορικά με την υποδοχή μεταναστών, αναλογικά με τον πληθυσμό τους και ανέστειλε προσωρινά τη Συνθήκη Δουβλίνο ΙΙ, που αναγκάζει τους πρόσφυγες να υποβάλουν αίτηση ασύλου στη χώρα πρώτης υποδοχής. Η αντίδραση αυτή χαιρετίστηκε από την Κομισιόν ως πράξη αλτρουισμού και ευρωπαϊκής αλληλεγγύης.

Ομάδα 2η ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ… Ομάδα 3η - ΧΡΟΝΟΓΡΑΜΜΗ http://www.timetoast.com/timelines/53d7103a-f175-41c9-bcbb-e92422865fb2 ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ…

Ομάδα 4η – Σχέδιο

Ομάδα 4η – Κολάζ

Ομάδα 5η Μετανάστευση… απειλή η ευκαιρία; Γράφουν οι μαθητές της Β’ τάξης του 1ου ΓΕΛ Πτολεμαΐδας Πηγή: e-ptolemeos.gr  / εφημερίδα «ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ» 15/3/18 (σελίδα 13)

Μετανάστευση… απειλή η ευκαιρία H μετανάστευση αποτελεί φαινόμενο πολυδιάστατο, πολυεπίπεδο και διαχρονικό. Οι άνθρωποι αναγκάζονται να μεταναστεύσουν προκειμένου να αποκτήσουν μια αξιοπρεπή ζωή ή την ελευθερία τους. Εγκαταλείπουν τις χώρες τους και βρίσκονται στους δρόμους χωρίς εργασία και χωρίς τα απαραίτητα για τη ζωή αγαθά, ώστε να απαλλαγούν από οποιονδήποτε παράγοντα καταπιέζει τους ίδιους και την οικογένειά τους. Το κυριότερο είναι ο πόλεμος, ο οποίος μαστίζει χιλιάδες ανθρώπους και τους υποχρεώνει να αφήσουν πίσω την πατρίδα τους. Χαρακτηριστικό της σύγχρονης μετανάστευσης είναι η αύξηση των λαθρομεταναστών. Σύμφωνα με ετήσιες έρευνες, υπολογίζεται ότι 8 εκατ. άτομα περνούν λαθραία τα σύνορα διαφόρων χωρών. Όπως είναι φυσικό, τα άτομα αυτά προσλαμβάνονται σε διάφορες εργασίες παίρνοντας ουσιαστικά τις θέσεις από τους ντόπιους, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ξενοφοβικών αισθημάτων όχι μόνο ως προς τους λαθρομετανάστες αλλά και ως προς τους νόμιμους μετανάστες.

Μετανάστευση… απειλή η ευκαιρία Η Ευρωπαϊκή Ένωση με απώτερο σκοπό να βοηθήσει την κατάσταση αυτή, έλαβε ορισμένα μέτρα. Αρχικά γίνεται προσπάθεια για την αντιμετώπιση των βαθύτερων αιτιών, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν βοήθεια στους ανθρώπους αυτούς. Παράλληλα, έχουν ληφθεί μέτρα για όσους έκαναν αίτηση για άσυλο ώστε να εγκατασταθούν στις γύρω χώρες, ενώ όσον αφορά αυτούς που δεν πληρούν τα κατάλληλα κριτήρια για χορήγηση ασύλου, επιβάλλουν την επιστροφή τους απ’ όπου προήλθαν. Εξίσου σημαντική είναι η παροχή ασφάλειας των συνόρων ώστε στις διάφορες χώρες να έχουν πρόσβαση μόνο οι νόμιμοι μετανάστες. Χρέος όλων είναι να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, να αναλογιστούν τι συμβαίνει, για ποιο λόγο συμβαίνει και τι μπορεί να κάνει ο καθένας ξεχωριστά για να ανατραπεί η κατάσταση αυτή. Όλοι ανεξαιρέτως οφείλουν να προβληματιστούν και να δημιουργήσουν κανονισμούς με ανθρώπινο πρόσωπο!  

Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο και την προσοχή σας! ΤΕΛΟΣ Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο και την προσοχή σας!