Σκιαγραφώ το μέλλον μου: πού, πώς, πότε και γιατί

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΘΗΜΑ: «ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ»
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Presenttion Title My name My position, contact information or project description.
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
EU in My Region 2018 Χίος, Ανάδειξη του έργου ανάπλασης της Απλωταριάς
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
EU in My Region 2018 Χίος, Ανάδειξη του έργου ανάπλασης της Απλωταριάς
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σκιαγραφώ το μέλλον μου: πού, πώς, πότε και γιατί Σκιαγραφώ το μέλλον μου: πού, πώς, πότε και γιατί Ομάδα μαθητών Β’ Τάξης ΓΕΛ ΖΕΦΥΡΙΟΥ Υπεύθυνες καθηγήτριες: κ. Γάγκου Ιουλία Ράγγου Χριστίνα

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Βιωματική μάθηση ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Βιωματική μάθηση Ανάληψη πρωτοβουλιών και καλλιέργεια της σκέψης Καλλιέργεια πνεύματος συνεργασίας Αυτογνωσία Διαθεματική, διεπιστημονική προσέγγιση της γνώσης Ευαισθητοποίηση σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ Αναζήτηση στοιχείων από διάφορες πηγές π.χ.(ψηφιακά αρχεία) Διαδικτυακή αναζήτηση πληροφοριών Μελέτη, επεξεργασία και ταξινόμηση υλικού Συζήτηση Συνέντευξη Μέθοδος project Έρευνα πεδίου και δράσης Σύνθεση ερωτηματολογίου και επεξεργασία του

Άντληση πληροφοριών και εμπειριών από ειδικούς επιστήμονες και φορείς σε θέματα Αγωγής Σταδιοδρομίας σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο Συνεργασία με το ΚΕΣΥΠ Ελευσίνας και το ΕΚΠΑ Σύνθεση δημιουργικής εργασίας

ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ Διερεύνηση μεθόδων επαγγελματικού προσανατολισμού Μονογραφίες επαγγελμάτων που μας ενδιαφέρουν Έρευνα αγοράς με σκοπό τη βέλτιστη επιλογή επαγγέλματος Τι πραγματικά μας ταιριάζει

ΠΩΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ Χωριστήκαμε σε ομάδες Μοιράσαμε αρμοδιότητες Καθορίσαμε σκοπούς και στόχους Συντάξαμε και επεξεργαστήκαμε ερωτηματολόγιο Συγκεντρώσαμε και μελετήσαμε υλικό Συζητήσαμε μεταξύ μας

Πήραμε συνεντεύξεις Ήρθαμε σε επαφή με φοιτητές ανώτερης και ανώτατης εκπαιδευτικής βαθμίδας Ενημερωθήκαμε από ειδικούς και λύσαμε απορίες μας Συνθέσαμε επαγγελματικές μονογραφίες Μάθαμε να συντάσσουμε βιογραφικό σημείωμα Παρακολουθήσαμε βίντεο και ντοκιμαντέρ σχετικά με διαφορετικά επαγγέλματα

Διερευνήσαμε τις προοπτικές σπουδών και εργασίας στο εξωτερικό Συνθέσαμε την τελική εργασία επεξεργαζόμενοι το έντυπο και οπτικοακουστικό υλικό που είχαμε συλλέξει Παρουσιάσαμε στο σχολείο το πρόγραμμα μας, εκθέτοντας τις φωτογραφίες που είχαμε τραβήξει και παρουσιάζοντας βίντεο μας Αναστοχαστήκαμε

Mονογραφίες Επαγγελμάτων

Γεωλόγος Ο πτυχιούχος Γεωλόγος έχει ως κύρια δραστηριότητά του την χερσαία, παράκτια και υποθαλάσσια γεωλογική, γεωφυσική σεισμολογική ορυκτολογική, πετρογραφική, κοιτασματολογική , γεωχημική, γεωθερμική, πετρελαιογεωλογική μελέτη και έρευνα καθώς και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις λόγω της εκτέλεσης έργων στα πιο πάνω αντικείμενα, της αξιοποίησης των φυσικών πόρων, της διάθεσης στο έδαφος και το υπέδαφος στερεών και υγρών αποβλήτων και της εμφάνισης γεωλογικών καταστροφικών φαινομένων. Τμήματα Γεωλογίας λειτουργούν στα Πανεπιστήμια Θεσσαλονίκης, Αθηνών και Πάτρας. Η φοίτηση διαρκεί 8 εξάμηνα.

ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ Σκοπός του τμήματος Οδοντιατρικής είναι να εκπαιδεύει επιστήμονες που θα ασχοληθούν με την φροντίδα των δοντιών, των ιστών που τα περιβάλλουν, ολόκληρης της στοματικής κοιλότητας και του στοματογναθικού συστήματος του ανθρώπου, εφαρμόζοντας προληπτική ή θεραπευτική αγωγή και αποκατάσταση.Τμήματα οδοντιατρικής λειτουργούν στα Πανεπιστήμια Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Η φοίτηση στα παραπάνω τμήματα διαρκεί 10 εξάμηνα.

Γραφίστας/Τεχνολόγος γραφικών τεχνών Ο γραφίστας αναλαμβάνει τη δημιουργία και την επιμέλεια της παραγωγής ποικίλων εντύπων όπως κάρτες, επιστολόχαρτα, φάκελοι, εξώφυλλα και αφίσες. Στη συνέχεια, μελετά το συγκεκριμένο προϊόν ή την υπηρεσία που αφορά η παραγγελία, σχεδιάζει και συνθέτει τα προσχέδια της μακέτας, που μπορεί να είναι ασπρόμαυρα ή έγχρωμα. Συνεργάζεται με τον πελάτη του και τον τεχνολόγο εκτύπωσης, για να καθορίσει το μέγεθος, το σχήμα, τα χρώματα της μακέτας, την τεχνική και το υλικό της εκτυπωτικής εργασίας. Ακολουθεί η κατασκευή της τελικής μακέτας, οι προεκτυπωτικές εργασίες (φιλμς , διαχωρισμοί χρωμάτων, μοντάζ), η επιμέλεια της εκτύπωσης της μακέτας και ακολουθεί η παράδοση της στον πελάτη.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ Εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΕΚΠΑ για ενημέρωση από την κα Κακαρούχα Εύη, Σύμβουλο Σταδιοδρομίας και υπεύθυνη του Γραφείου Διασύνδεσης του ΕΚΠΑ ( 19/2/2015) Παρακολούθηση μαθήματος στο τμήμα πληροφορικής του ΕΚΠΑ και συνομιλία με τους φοιτητές του τμήματος Εκπαιδευτική επίσκεψη στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοπονήσσου στην πόλη του Ναυπλίου (28/4/2015) Συνεντεύξεις από φοιτητές

Ενημέρωση για τις σχόλες του ΕΚΠΑ και απαντήσεις στις ερωτήσεις μαθητών από την υπεύθυνη διασύνδεσης του πανεπιστήμιου. Παρακολούθηση μαθήματος πληροφορικής τρίτου έτους και ξενάγηση στο κτίριο!

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Φιλοσοφικής: Ξενάγηση στο χώρο της φιλοσοφικής:

Επίσκεψη στο τμήμα θεατρολογίας Ναύπλιου:

Ξενάγηση στο χώρο και συνομιλία με φοιτητές:

ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Έμαθα να συνεργάζομαι (Ελένη) Μ’ άρεσε που ήμουν μέλος μιας ομάδας με κοινούς στόχους (Βασίλης) Άκουσα και ωφελήθηκα από απόψεις άλλων ανθρώπων (Παναγιώτης) Ποια πόλη, ποια χώρα; (Κώστας) Ξένες γλώσσες, πληροφορική: τα απολύτως απαραίτητα για το μέλλον μου (Αναστασία)

Η γνώση είναι δύναμη και δεν έχει όρια και σύνορα (Σταυρούλα) Είναι καλό να ακούω τους ειδικούς (Γιώργος) Συνειδητοποίησα τα θέλω μου (Ιωάννα) Είμαι πραγματικά έτοιμος για το μέλλον μου; (Ανδρέας) Θα αλλάξω κοσμοθεωρία όταν γίνω φοιτήτρια; (Γεωργία) Πόσο καιρό θα με πάρει να προσαρμοστώ στις σπουδές μου και τη φοιτητική ζωή; (Κατερίνα)

Πρέπει να επιτρέψω στους κοντινούς μου ανθρώπους να επηρεάσουν τις επαγγελματικές μου επιλογές; (Γιάννης) I must follow my heart (Ναυσικά) Έμαθα να χειρίζομαι τις ανασφάλειες μου (Δήμητρα) Δεν θα αφήνω τα αδύνατα σημεία μου να με καταβάλλουν (Αλεξάνδρα) Πρέπει να γίνω ανοιχτόμυαλος και λιγότερο δογματικός (Μάριος) Θα τα καταφέρω αν πραγματικά το θέλω (Διονύσης)

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Βλάχος Κωνσταντίνος Γεωργοπούλου Αρχοντούλα Γιατρά Ελένη Δεκουλάκος Ιωάννης Ιωάννου Ελένη Καλαντζή Αναστασία Καραστέργιος Βασίλειος Κογκίνου Ελένη Κουκίδη Δήμητρα Κρηδερά Αλεξάνδρα Λουκάνι Αρμελίσα Μαντέλος Μάριος Μεδινά Σταυρούλα Μουτοπούλου Γεωργία Μπούγια Κωνσταντίνα Ντούπης Γεώργιος Πίνη Αικατερίνη Πλατής Γεώργιος Πρεμέτης Παναγιώτης Προκόπου Ναυσικά Σωτηρόπουλος Διονύσιος Τσεκούρα Ιωάννα Τσεκούρας Ανδρέας Κορδατζάκη Γεωργία